sielunmaisema. "Puhukaa hiljempaa, että kuulen telkun äänen!"

Anonyymi

Rakasta lähimmäistäsi, ensihoitajat, elämästätaisteleva tyttöystävä, ja vieruskaveri.

Tavallaan tuossa tulee esiin se, mikä on maailman suhtautuminen kanssaihmiseen.
Kuolkoon, ei koske minua, ja älkää pitäkö ääntä, kuuntelen, mitä maailma tarjoaa, se näkyy television näytöllä, se kiiltää enemmän, se tarjoaa enemmän, sitä rakastan enemmän. Rakkauteni on tuo maailma ja sen herra!

Voi kuinka monen sydämestä löytyy tuo elämänasenne, se on Kainin henki.

4

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, sitä se on.
      Näitä esimerkkejä on maailma täysi.
      Kun se samahenkisyys, mikä Herrassa on, hyljätään, ollaan maailman samahenkisyydessä. Ja siksi mekin jokainen kuolemme. Kuolema merkitsee sitä, että tämän ajan Elämänantaja vaatii sielun tilille siksi tuomio on varma, kun ja koska kuolema on asetettu elämän tämänpuoleisuuden päätepisteeksi.
      Jokainen kuolee, ja se kertoo myös, että jokainen on tuomiolla.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007319537.html

      Mikä on kättemme hedelmä, mitä viemme Isän eteen.

      Nyt on isäinpäivä, ja isäksi tullaan siemenen kautta.

      Myös vastuu- isänä, se koskee meitä jokaista, jotka olemme tieten kohdanneet naisen, ja raamatullisesti vaimon.

      Opeta pienesi Elämäntielle, tietämään hyvä ja paha, tietämään Jumalan rakkauden tahdon polku, joka on valkeus tielle, sekä Pyhä Henki, joka on Voima, ja tämä sijaisuhri, joka kuoli, ettei meidän tarvitse kuolla.

      Se on JumalanSiemen, Sanan siemen, joka siittää Uuden Elämän Uuden Adamin Henkeen, joka kuuliaisuudessa opettaa myös meidät halulliseset Herran opetuslapsiksi, seuraamaan Jeesuksen jalkojen jälkiin, jossa opitaan armonkansalaisina, - kuuliaisuuteen- elämäksi.

      Näin Isä antaa elämän Pojan kautta meille. Siksi voin juhlia Isänpäivää, minulla on Isä.

      Olen iäkäs, puolisoni on iäkäs. Seisomme jo kuoleman porteilla. Se on tietoisuus siitä, että menemme Isän eteen. Sanoistamme teemme tilin, Myös teoistammekin teemme tilin, mutta tunnemme välimiehen. Rakkaus Häneen ja veren merkki, niin siinä Isä tuntee sen siemenensä tuloksen.
      Maanantain ja tiistain yöllä näin unen, johon heräsin. Yht'äkkiä kääntyessäni näin puolisoni olevan katonrajassa, irti siitä tuolista, missä hän istui.
      Tartuin hänestä jaloista ja pidin kiinni. Samana päivänä tuli siivooja meille tekemään palvelusta, että vanhoina pärjäämme tässä.
      Kerroin uneni, no yksi uni on jo edellisellä viikolla näytetty, tiedän siitä, että olemme katoavaisuuden alla. Siitä ei enempää, senkin olen viestinyt ystävilleni.
      Tuli torsatai, avustin puolisoa hänen tilanteessa tuolla suihku- vc tiloissa, kun hän uupui syliini. Laitoin istumaan, painoin hälytysnappia, ja huusin apuun hälytysvastaajan henkilöön. Puolison tajuttomuus oli pitkäkö, ennenkuin sain senverran hänelle tukea, että sain puhelimen, avasin oven lukituskista, soitin 112. ja puoliso virkosi ja pyysi avaamaan ikkunan, että saa ilmaa. Siis oli puolihereillä ja annin hänelle nitrosuihketta kolme kertaa ja se heikko hengitys alkoi nostamaan rintakehää voimakkaammin.
      Siis sain hänet jaloista kiinni. Sain pidettyä hänet täällä, eli taas sain nähdä sen unen, joita on lukuisia toteutuneita eri elämänalueella tapahtuneet.
      Mutta, kuolema, se on tavallaan vaikka se on sitä, mikä vie sanattomaksi, so. luonnollinen ovi tuonpuoleisuuteen. Niin, vasta on kaksi läheltä viety, jopa perhepiiristä. .. Mikä on sydämemme asenne, eikö rakkaus ole tärkein elämässä.
      Maaillma jatkaa matkaansa, mutta, tunteeko Jumala meidät nimeltä.

      • Anonyymi

        "Siis sain hänet jaloista kiinni. Sain pidettyä hänet täällä"

        MIKSI sinä yrität pitää hänet täällä? Maailmassa, jota koko ajan parjaat niin pahaksi? En käsitä.

        Eikös teitä odota se taivas ja paratiisi, kun kuolette? Vai etkö todella usko siihen?

        En ole vielä tavannut uskovaista, joka tosipaikan tullen olisi ollut halukas luopumaan maallisesta vaelluksestaan tässä pahassa maailmassa. Kynsin ja hampain pitävät siitä kiinni, kuten muutkin.

        Sanotaankin, että teot puhuvat enemmän kuin sanat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Siis sain hänet jaloista kiinni. Sain pidettyä hänet täällä"

        MIKSI sinä yrität pitää hänet täällä? Maailmassa, jota koko ajan parjaat niin pahaksi? En käsitä.

        Eikös teitä odota se taivas ja paratiisi, kun kuolette? Vai etkö todella usko siihen?

        En ole vielä tavannut uskovaista, joka tosipaikan tullen olisi ollut halukas luopumaan maallisesta vaelluksestaan tässä pahassa maailmassa. Kynsin ja hampain pitävät siitä kiinni, kuten muutkin.

        Sanotaankin, että teot puhuvat enemmän kuin sanat...

        Joku nukkuu vieressäni, hän on apuni, pitkän matkan matkakumppani, joka tuntee minut.
        Liha, minun lihastani, luu, minun luistani. Hänestäkö luopuisin?
        Hän on kantanut kuorman, matkalla, no, tietenkin siinä, jos elämä päättyy, se päättyy.
        Mutta, jo elämän suhteen itse Vapahtaja antoi esimerkin siitä, että Hän rakastaa meidän elämäämme. Elämä on yhteisyyttä. Yksi puu ei pala, mutta kahdessa on mahdollisuus.
        Siksi perheessä on elämänliekki, jossa rakkaustuli pysyy voimassa. Siksi mielelläni laitan lusikan hänen suuhunsa, ja syötän. Juuri äsken, hän joi teen, leikkasin kääretortun, pullan.
        Minä sitten palvelemisen jälkeen join kahvin, söin saman ja vaihdoimme ajatuksia.


        jos sinulla on lapsia, rakastat heitä, antaisitko kuolla, jos mahdollisuus on elää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku nukkuu vieressäni, hän on apuni, pitkän matkan matkakumppani, joka tuntee minut.
        Liha, minun lihastani, luu, minun luistani. Hänestäkö luopuisin?
        Hän on kantanut kuorman, matkalla, no, tietenkin siinä, jos elämä päättyy, se päättyy.
        Mutta, jo elämän suhteen itse Vapahtaja antoi esimerkin siitä, että Hän rakastaa meidän elämäämme. Elämä on yhteisyyttä. Yksi puu ei pala, mutta kahdessa on mahdollisuus.
        Siksi perheessä on elämänliekki, jossa rakkaustuli pysyy voimassa. Siksi mielelläni laitan lusikan hänen suuhunsa, ja syötän. Juuri äsken, hän joi teen, leikkasin kääretortun, pullan.
        Minä sitten palvelemisen jälkeen join kahvin, söin saman ja vaihdoimme ajatuksia.


        jos sinulla on lapsia, rakastat heitä, antaisitko kuolla, jos mahdollisuus on elää?

        "Joku nukkuu vieressäni, hän on apuni, pitkän matkan matkakumppani, joka tuntee minut."

        No eikös sinulla ole se Jeesuksesikin? Ettehän te uskovaiset muka koskaan ole yksin.

        "Hänestäkö luopuisin?"

        No Raamatussahan sanotaan, että on oltava valmis luopumaan kaikesta?

        "jos sinulla on lapsia, rakastat heitä, antaisitko kuolla, jos mahdollisuus on elää?"

        Minä en olekaan uskonharhainen, joka tosipaikan tullen on kiinni näissä maallisissa.


        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe