Presidentti Sauli munasi aamutelevisiossa

Anonyymi

Seniili Sauli onnitteli Bideniä vaikka Trump on yhä Yhdysvaltojen presidentti eikä Biden ole valoja vannonut saati vaalitulos olisi mitenkään selvä vielä. Fake news median täytyy sulkea silmänsä ja korvansa todella hyvin välttyäkseen todisteista vaalivilpistä josta monissa nettivideoissa on kuvaa äänestyspaikoilta ja myös monet vaalivirkailijat kertovat kieroiluista. Trump tuskin suosiolla alistuu ja antaa valtaa sosialistihallinnolle. Yhdysvallat astuu syvälle paskaa jos kommaribiden astuu puikkoihin.

77

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tilanne voi vielä muuttua, sillä valitsijamiehet(naiset) äänestävät14. joulukuuta. Äänestys on salainen eli äänestyskanta ei tule julkisuuteen. Maltetaan odotella.

      • Anonyymi

        "Tilanne voi vielä muuttua, sillä valitsijamiehet(naiset) äänestävät14. joulukuuta. Äänestys on salainen eli äänestyskanta ei tule julkisuuteen. Maltetaan odotella."

        Tuo on kyllä niin naurettava oljenkorsi, että pitää olla jo todellinen hätä, kun tuollaiseen tarttuu.


      • BIdenille tulee todennäköisesti 300 valitsijamiestä joten valintaa ei muutama lipeäminen vaaranna, kun 270 riittää voittoon.

        Bidenin voitto oli itse asiassa aia lähellä galluppien ennustetta. "Jännitysmomentti" oli oikeastaan vain postiäänten suuri määrä ja niiden hidas laskenta.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        BIdenille tulee todennäköisesti 300 valitsijamiestä joten valintaa ei muutama lipeäminen vaaranna, kun 270 riittää voittoon.

        Bidenin voitto oli itse asiassa aia lähellä galluppien ennustetta. "Jännitysmomentti" oli oikeastaan vain postiäänten suuri määrä ja niiden hidas laskenta.

        Niinistö todellakin ihaillen ja ylistäen tuki puheessaan USA:n bolsheviikkivallankumousta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinistö todellakin ihaillen ja ylistäen tuki puheessaan USA:n bolsheviikkivallankumousta

        Nyt foliohattu kiristää liikaa. Löysää vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tilanne voi vielä muuttua, sillä valitsijamiehet(naiset) äänestävät14. joulukuuta. Äänestys on salainen eli äänestyskanta ei tule julkisuuteen. Maltetaan odotella."

        Tuo on kyllä niin naurettava oljenkorsi, että pitää olla jo todellinen hätä, kun tuollaiseen tarttuu.

        Tai sitten ollaan viisampia kuin te fanaattiset antitrump-kohkaajat.


      • Anonyymi

        Sauli vaan pysyy sisätiloissa eikä pelleile koronan kanssa kuten puritaani taistelija Trump joka ei pikkunuhasta oo mikskään!


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        BIdenille tulee todennäköisesti 300 valitsijamiestä joten valintaa ei muutama lipeäminen vaaranna, kun 270 riittää voittoon.

        Bidenin voitto oli itse asiassa aia lähellä galluppien ennustetta. "Jännitysmomentti" oli oikeastaan vain postiäänten suuri määrä ja niiden hidas laskenta.

        Miltä tuntuu nuolla valtamediaa juutalaismafiaa!?


      • Anonyymi

        Täysin puutaheinää. Mikään ei enää muutu. Koko muu maailma on jo hyväksynyt vallanvaihdon. Mutta eihän tälle Persuporukalle (jonka äly on heikko) mene läpi järki ei perustelut.

        Tässä näkyy se psyykkinen sairaus joka vaivaa meidän Persuporukkaa. Liimaudutaan tällaisiin helppoheikkeihin, joiden tarkoitus on vaan vedätys. Mutta tässä on uskonnon kaltaista saastaa mukana j a siitä irtoaminen on monelle Persulle kovan työn takana kuten tupakasta vierottaminen.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Nyt foliohattu kiristää liikaa. Löysää vähän.

        Miten yllättävää että Kommari yrittää leimata toisinajattelijat mielisairaiksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu nuolla valtamediaa juutalaismafiaa!?

        Foliohattusi on liian kireällä. Höllää vähän.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Foliohattusi on liian kireällä. Höllää vähän.

        Ok pikku Stalin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok pikku Stalin

        No ottaapa koville.
        Voimia!


    • Anonyymi

      Kouluesimerkki siitä kuinka lujille törröhuuli-trumpin totaalinen häviö ottaa populistipersua.

      Kirjoittakaa lapsukaiset siis tuo aloitus muistiin.

      t.ope

      • Anonyymi

        Tunnen erään ala-asteen "open" lähipiiristäni, emmekä voi mitenkään sietää toisiamme, vaikka sievä onkin. Maailmankatsomuksemme eroaa toisistaan kuin yö ja päivä. Kyllä Suomi on tuhon oma, kun tuhon siemenet istutetaan kouluissa lapsukaisten mieliin.


      • Anonyymi

        Aika huolestuttavaa jos lapsiamme opettaa tuollainen kaheli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika huolestuttavaa jos lapsiamme opettaa tuollainen kaheli.

        Ei se mikään opettaja ole, kun voi palstaa päivystää 24/7 ja päästellä typeriä aivopierujaan "persuista". Se on tyypillinen vihervasemmistolainen sossutuilla elävä. Kertonut lisäksi olevansa nainen ja tumma, mistä on jotenkin "persuille" katkera!??


      • Anonyymi

        TöröHuuli Punikki-populisteilla on ottanut viimeisen 4-vuoden aikana kovasta lujille.

        Ei päävääkään, etteikö olleet Trumpin kimpussa kaatamassa vaaleilla valittua presidenttiä hatusta vedetyillä valheillaan.
        Samanlaisia populisteja, valehtelijoita ja narsisteja on Suomessa viherpunikit ym. suvakit. Aina oikeassa, vaikka puheet on täyttä puppua ja valetta.

        PerusSuomalaiset ovat aina oikeassa tuodessaan esille faktat, silloin ei tarvitse valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TöröHuuli Punikki-populisteilla on ottanut viimeisen 4-vuoden aikana kovasta lujille.

        Ei päävääkään, etteikö olleet Trumpin kimpussa kaatamassa vaaleilla valittua presidenttiä hatusta vedetyillä valheillaan.
        Samanlaisia populisteja, valehtelijoita ja narsisteja on Suomessa viherpunikit ym. suvakit. Aina oikeassa, vaikka puheet on täyttä puppua ja valetta.

        PerusSuomalaiset ovat aina oikeassa tuodessaan esille faktat, silloin ei tarvitse valehdella.

        Mitä se faktat tässä paikassa tarkoittaa ?


    • Anonyymi

      Keharimediat raapustivat omiaan jännäkakkahousuissa Unkarin vaaleista, muttei sanaakaan Usan vaalipetoksesta, vaikka Biden itse sen on myöntänyt.

      Tässä näkyy taas se, että kehareilla ei ole arjalais euripidien kykyä muodostaa ja ylläpitää demokratioita. Demokratia olikin vain arjalais - helleenien kulttuuria.

    • Anonyymi

      Häpeä aloittaja, et ole tehnyt mitään sinunkauppoja Tasavallan Presidentin kanssa. Sitäpaitsi sinun uutisesi ovat valheuutisia, sillä ääntenlaskun perusteella Rumppi on hävinnyt, eikä protestointi auta. Vaalitukos on selvä. Piste.

    • Anonyymi

      Petosta ajetaan läpi väkisin ja valtamedia on täysillä mukana. Siksi ne julistavat ennen aikaisesti Bideniä voittajaksi, hakien legitimiteettiä sitä kautta. Sama kuin noiden gallupien kanssa ennen vaaleja. Niiden tarkoitus on peittää valtavaa huijausta.

      Vaalitulos ei ole vielä ollenkaan selvä. Trumpilla edelleen ihan hyvät mahdollisuudet voittaa.

      • Anonyymi

        eikös ne kaikki "maailman johtajat" ole jo onnittelut lähettänyt . . . hei haloo, - missä maailmassa aloittaja elää ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös ne kaikki "maailman johtajat" ole jo onnittelut lähettänyt . . . hei haloo, - missä maailmassa aloittaja elää ??

        Persut elävät siinä omassa "todellisuudessaan" Ei kai niitä kannata ottaa vakavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös ne kaikki "maailman johtajat" ole jo onnittelut lähettänyt . . . hei haloo, - missä maailmassa aloittaja elää ??

        Sinä et tajua sen vertaa, että presidenttiä ei Yhdysvalloissa päätä muiden maiden johtajat eikä valtamedia. Sen teke Yhdysvaltojen valtisijamiehet ja viime kädessä korkein oikeus. Prosessi on tältä osin auki. Pitää olla todella tietovajaa vajakki kohkaaja jos ei sen vertaa malta odottaa, vaan alkaa aggressiivisesti puskemaan omaa aivo-oksennustaan muiden suuhun.


    • seniili asianajaja Salosta..ei yllätä enää millään tempullaa !

    • Anonyymi

      Sauli ei munannut itseään, mutta olisi munannut ellei olisi onnitellut Bideniä muiden sivistysvaltioiden päämiesten tavoin.

      Trump ei tule antautumaan suosiolla, koska hän haluaa munata itsensä koko maailman silmissä lopullisesti.

    • Anonyymi

      Sauli sai aamulla piparia, kertoo Iltasanomat. Mites te punikit?

    • Anonyymi

      Maailmalla on tapana onnitella kun vaalitulos on varmistunut. Biden on saanut lukuisia onnitteluja voitettuaan vaalit.

      Onneksi olkoon Biden ja Harris.

      • Jokainen sivistynyt vastaehdokaskin on tässä vaiheessa onnitellut voittajaa.

        Jopa Hilary Clinton onnitteli julkisesti Trumpia valinnan selvittyä vaikka Trump oli vaalikampanjassaan luvannut järjestää Hilary Clintonin vankilaan, kun pääsee presidentiksi. Sekin lupaus jäi toteuttamatta.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Jokainen sivistynyt vastaehdokaskin on tässä vaiheessa onnitellut voittajaa.

        Jopa Hilary Clinton onnitteli julkisesti Trumpia valinnan selvittyä vaikka Trump oli vaalikampanjassaan luvannut järjestää Hilary Clintonin vankilaan, kun pääsee presidentiksi. Sekin lupaus jäi toteuttamatta.

        Jokainen Kommari siis. Kommunismi ei ole sivistystä. Se on totalitaristinen ihmisoikeuksia polkeva aate ja sivistyksen täydellinen vastakohta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen Kommari siis. Kommunismi ei ole sivistystä. Se on totalitaristinen ihmisoikeuksia polkeva aate ja sivistyksen täydellinen vastakohta.

        Hilary Clinton onnitteli Trumppia, kun hävisi.
        Mitt Romney onnitteli Obamaa, kun hävisi.
        McCain onnettili Obamaa, kun hävisi.
        John Kerry onnitteli Bush nuorempaa kun hävisi,

        JNE Kaikki puoluekannasta riippumatta ovat käyttäytyneet kuin vastuullinen aikuinen.
        Trump ei käyttäydy.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Hilary Clinton onnitteli Trumppia, kun hävisi.
        Mitt Romney onnitteli Obamaa, kun hävisi.
        McCain onnettili Obamaa, kun hävisi.
        John Kerry onnitteli Bush nuorempaa kun hävisi,

        JNE Kaikki puoluekannasta riippumatta ovat käyttäytyneet kuin vastuullinen aikuinen.
        Trump ei käyttäydy.

        Trump ei ole mikään orja ja palvelija kuten nuo muut. Orjien pitää käyttäytyä. Herrojen ei tarvitse käyttäytyä. Me emme ole tasa-arvoisia. Sun täytyy oppia se ja opi itse käyttäytymään. Sinä et ole mikään herra


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trump ei ole mikään orja ja palvelija kuten nuo muut. Orjien pitää käyttäytyä. Herrojen ei tarvitse käyttäytyä. Me emme ole tasa-arvoisia. Sun täytyy oppia se ja opi itse käyttäytymään. Sinä et ole mikään herra

        Kysymys käyttäytyykö Trump niin kuin kypsä aikuinen.
        Ei käyttäydy. Trumpin kiukuttelu on kakaramaista.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Kysymys käyttäytyykö Trump niin kuin kypsä aikuinen.
        Ei käyttäydy. Trumpin kiukuttelu on kakaramaista.

        Kyllä tuollainen itsensä sivistyneeksi korottaminen ja jankkaaminen on tuota kakaramaista kiukuttelua. Fiksu odottaa kunnes tuloksesta on riittävä varmuus. Vielä ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuollainen itsensä sivistyneeksi korottaminen ja jankkaaminen on tuota kakaramaista kiukuttelua. Fiksu odottaa kunnes tuloksesta on riittävä varmuus. Vielä ei ole.

        Tilanne ei ole mitenkään epäselvä.
        Mutta miten Biden käyttäytyi kun tilanne oli vielä aidosti auki? Hän kehoitti kannattajiaan kärsivällisyyteen ja odottamaan rauhassa, että ääntenlaskenta etenee. Se ei ollut mitenkään poikkeavaa tai suurta malttia osoittavaa käytöstä, vaan täysin NORMAALI tapa suhtautua auko olevaan tilanteeseen. Näin lukuisat muutkin ovat käyttäytyneet vastaavasssa tilanteessa.


    • Tietääkseni jokainen EU-maan johtaja on onnitellut Bidenia. Eihän kenenkään muunkaan uuden presidentin suhteen ole odotettu vaalituloksen virallistamista, vaan onniteltu on heti kun tulos on de facto selvä.

      • Anonyymi

        Kun vaalitulos ja vilpit tarkastetaan, entäs sitten jos Trump voitaakin.... Euroopan johtajat saavat tuta, Trump ei anna pettureille anteeksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun vaalitulos ja vilpit tarkastetaan, entäs sitten jos Trump voitaakin.... Euroopan johtajat saavat tuta, Trump ei anna pettureille anteeksi!

        Jos FOX News:kin toppuuttelee vaalivilppiepäilyjä ja vihjailee, että olisi ehkä miehekästä tunnustaa tappio, niin voi aika suurella todennäköisyydellä sanoa, että Rebublikaaninen puolue ei seiso Trumpin takana tukemassa Trumpin ja hänen fanaattisimpien kannattajien lapsellista rinnakkaistodellisuutta.
        Toki Trumpilla on lupa haastaa oikeudessa vaalien kulun laillisuus, se on hänen oikeutensa, mutta sitä kutsutaan Yhdysvalloissa "Sore loser"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun vaalitulos ja vilpit tarkastetaan, entäs sitten jos Trump voitaakin.... Euroopan johtajat saavat tuta, Trump ei anna pettureille anteeksi!

        Voi teitä.


      • Anonyymi

        Ei sillä ole mitään väliä koska Trump on diktaattori ja Trump mitätoi vaalit ja sanoo että sinä olet harhainen ja olet vain kuvitellut koko vaalit


    • Anonyymi

      Sauli munasi itsensä, piti vaan lähteä nöyristelemään valtamediaa.

      Saulin homma hoituisi parhaiten, kun olisi vaan hiljaa siellä linnassaan, ei antaisi kommentteja mihinkään, eikä tekisi mitään, tai no, eihän se mitään ole tehnytkään.

      • Sauli suhtautuu nöyrästi faktoihin.


      • Anonyymi

        Pääministeri sen sijaan on tehnyt. Lähetti onnittelut Bidenille ja kertoi itse odottavansa Bidenilta yhteistyötä.
        Aikaisemmin Marin on kertonut: Minun hallitukseni...
        Aloittipa pääminidterinäkin: Hyvät toverit.

        Koronaepidemian alussa presidentin ehdottaessa asiantuntijoista perustettavan ryhmän antamaan ohjeita, Marin tyrmäsi ehdotuksen ja näytti presidentille keskisormea.
        Marinin hallitus sanoi tekevänsä päätöksiä THL:n asiantuntijoiden mukaan, joiden suu oli kuitenkin tukittu STM:n avulla.

        minä, minä, minä...

        Onko meillä Suomessa oma Trump?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeri sen sijaan on tehnyt. Lähetti onnittelut Bidenille ja kertoi itse odottavansa Bidenilta yhteistyötä.
        Aikaisemmin Marin on kertonut: Minun hallitukseni...
        Aloittipa pääminidterinäkin: Hyvät toverit.

        Koronaepidemian alussa presidentin ehdottaessa asiantuntijoista perustettavan ryhmän antamaan ohjeita, Marin tyrmäsi ehdotuksen ja näytti presidentille keskisormea.
        Marinin hallitus sanoi tekevänsä päätöksiä THL:n asiantuntijoiden mukaan, joiden suu oli kuitenkin tukittu STM:n avulla.

        minä, minä, minä...

        Onko meillä Suomessa oma Trump?

        Marin on SDP:n puheenjohtaja ja SDP:n kokouksissa on ilmesesti vieläkin tapana kutsua tovereita tovereiksi ja Marin pitäytyy perinteessä, mutta vain kun puhuu SDP:n puheenjohtajana.

        Jos sinä sanot "Marinin hallitus", niin miten Marinin pitäisi kutsua sitä?

        Trumpissa sinua ei ilmeisesti "minä,minä,minä" -puhe haitannut?


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Marin on SDP:n puheenjohtaja ja SDP:n kokouksissa on ilmesesti vieläkin tapana kutsua tovereita tovereiksi ja Marin pitäytyy perinteessä, mutta vain kun puhuu SDP:n puheenjohtajana.

        Jos sinä sanot "Marinin hallitus", niin miten Marinin pitäisi kutsua sitä?

        Trumpissa sinua ei ilmeisesti "minä,minä,minä" -puhe haitannut?

        Työtoverit, koulutoverit jne. toveri tarkoittaa kumppania, seuralaista tai ystävää. Ihan normaalia suomen kieltä, lapasia sanotaan jossain päin tumpuiksi jossain vanttuiksi, sama asia. Ystävä, kaveri, toveri eri sanoja mutta sama merkitys.


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Sauli suhtautuu nöyrästi faktoihin.

        Todella nöyrästi suhtautuu "faktoihin" kun ne ovat aatteelle sopivia ja suomalaisia syrjiviä. Muistuu mieleen voimakkain ulostulo pressa-ajalta, kun bussi oli ajanut mustan pojan ohi pysäkillä. Olisi silloinkin ollut parempi olla Salen vaan hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työtoverit, koulutoverit jne. toveri tarkoittaa kumppania, seuralaista tai ystävää. Ihan normaalia suomen kieltä, lapasia sanotaan jossain päin tumpuiksi jossain vanttuiksi, sama asia. Ystävä, kaveri, toveri eri sanoja mutta sama merkitys.

        Politiikassa toveri on tarkoittanut aina kommunisti toveria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työtoverit, koulutoverit jne. toveri tarkoittaa kumppania, seuralaista tai ystävää. Ihan normaalia suomen kieltä, lapasia sanotaan jossain päin tumpuiksi jossain vanttuiksi, sama asia. Ystävä, kaveri, toveri eri sanoja mutta sama merkitys.

        Niinpä. Ja jos puoluetoveri ei ole hyvä ilmaisu niin millä sen voisi korvata? Puolueystävä? Puluekaveri? Samapuoluelainen?


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Niinpä. Ja jos puoluetoveri ei ole hyvä ilmaisu niin millä sen voisi korvata? Puolueystävä? Puluekaveri? Samapuoluelainen?

        Kommari toveri. Kaikki jotka viettävät kansainvälistä naistenpäivää ovat kommareita


    • Anonyymi

      Nyt persut ne foliohatut pois päästä ja ne päivälääkkeet kiireesti suuhun ettei houreet kasva liian suuriksi.

    • Anonyymi

      Jos käykin vielä tulevaisuudessa niin että tämän petosjytkyn takia perutaan tulos ja Trump voittaa, mitähän tämä Niinistökin sitten sano.... öööh, minä luulin että Biden voitti... joooh, anteeni ja pala maajohtoa...

    • Anonyymi

      😭😂😅🤣

    • Anonyymi

      Onnittelisi sitten kun Biden vannoo valansa, Yhdysvaltojen presidentti on yhä herra Donald Trump!

      • Anonyymi

        Vanooko Biden koskaan valaa, sitäkään ei vielä varmuudella tiedetä.


      • Anonyymi

        Diplomaattiseen protokollaan kuuluu, että tulevaa valtiojohtajaa, tässä tapauksessa siis tammikuussa 2021 Yhdysvaltain presidentin virkaansa astuvaa Joseph Bidenia, onnitellaan valituksi tulonsa johdosta.
        Tasavallan presidentti Sauli Niinistö toimi siten perinteitä noudattaen asianmukaisesti.


        "Uutinen 8.11.2020

        Presidentti Niinistö onnitteli Joe Bidenia Yhdysvaltain presidentinvaalien johdosta

        Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on esittänyt onnittelunsa Joe Bidenille tämän valinnasta Yhdysvaltain uudeksi presidentiksi."

        https://www.presidentti.fi/uutinen/presidentti-niinisto-onnitteli-joe-bidenia-yhdysvaltain-presidentinvaalien-johdosta/


    • Anonyymi

      Presidentti Donald Trumpilla on vielä reilut pari kuukautta virkaansa hoidettavana, ja suuren maan johdossa hommia tietysti riittäisi aivan puurrettavaksi asti, mutta jostain syystä hän on viihtynyt mieluummin päivät golf-viheriöillä, ja yöt Twitterissä tuittuilemassa, sanotaanko enemmän varhaismurrosikää elävän teinin kuin vastuunsa tuntevan ja sitä kantavan valtiojohdon tapaan.

      Monelta osin jää ikävä jälkimaku Trumpin yhden kauden presidenttiydestä, ja paljon riittää työn sarkaa uuden presidentin Joseph Bidenin korjattavaksi.

    • Anonyymi

      Ihmetyttää edelleen, miksi Sanna Marinin piti mennä onnittelemaan ja vielä lisäksi vaativaan sävyyn, että odottaa yhteistyötä?
      Eihän Sanna Marin ole valtion päämies.

      Miksi Sanna itse odottaa yhteistyötä eikä suomalaiset?
      Miksi Sanna puhuu minun hallitus eikä Suomen hallitus?

      Sanna aloitti ensimmäisen julkisen puheensa pääministerinä : ... hyvät kansalaiset, hyvät toverit...
      Oli kahdenlaisia kuulijoita Suomessa: tavallisia kansalaisia ja sitten tovereita.
      Trumpilla oli myös joko hänen puolellaan tai muita.

      Trumpilta ja narsismilta haiskahtaa.
      Juuri tämä minä, minä, minä - tyyli ja ihmisten jako luokkiin.

      • Anonyymi

        Tottakain nuoleskelija Marin haluaa kaikkien kanssa yhteistyötä, mutta kaikki ei halua Marinin kanssa yhteistyötä koska hän on äärivasemmistolainen. Tää on tärkeä voitto Marinille koska nyt Suomi ei ole enää yksin


    • Anonyymi

      Bidenille ja Harrisille on sadellut onnitteluja valtionjohtajilta ympäri maailman, onnittelijoiden joukossa myös presidentti Niinistö ja pääministeri Marin.

      MUTTA!
      Myös republikaanisenaattori Mitt Romney onnitteli Bidenia ja Harrisia voitosta myöhään lauantai-iltana Suomen aikaa. Hän oli ensimmäinen republikaanisenaattori, joka teki näin.

      – (Puolisoni) Ann ja minä onnittelemme presidentiksi valittua Joe Bidenia ja varapresidentiksi valittua Kamala Harrisia. Tunnemme heidät hyväntahtoisina ja ihailtavina ihmisinä. Rukoilemme, että Jumala siunaisi heitä tulevina päivinä ja vuosina, Romney tviittasi."

      • Anonyymi

        Suomesta lähetti onnitelun maamme päämies, mutta miksi pelkän ministerin, joka ei ole maan johtaja, piti lähettää oman erillisen onnittelunsa ja vielä vaatimuksen kera ?

        Kumpi näistä onnitteluista oli tehty suomalaisten johtajana suomalaisten puolesta ?

        Tuskin Biden edes tuntee nimeä Marin, eikä Bidenin tarvitsekaan tietää, sillä Suomen presidentti johtaa ulkopolitiikkaa ja suhteita USA:han.
        Mitä yhteistyötä Marin suurieleisesti odottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomesta lähetti onnitelun maamme päämies, mutta miksi pelkän ministerin, joka ei ole maan johtaja, piti lähettää oman erillisen onnittelunsa ja vielä vaatimuksen kera ?

        Kumpi näistä onnitteluista oli tehty suomalaisten johtajana suomalaisten puolesta ?

        Tuskin Biden edes tuntee nimeä Marin, eikä Bidenin tarvitsekaan tietää, sillä Suomen presidentti johtaa ulkopolitiikkaa ja suhteita USA:han.
        Mitä yhteistyötä Marin suurieleisesti odottaa?

        Suomellaki on kommunistihallitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomesta lähetti onnitelun maamme päämies, mutta miksi pelkän ministerin, joka ei ole maan johtaja, piti lähettää oman erillisen onnittelunsa ja vielä vaatimuksen kera ?

        Kumpi näistä onnitteluista oli tehty suomalaisten johtajana suomalaisten puolesta ?

        Tuskin Biden edes tuntee nimeä Marin, eikä Bidenin tarvitsekaan tietää, sillä Suomen presidentti johtaa ulkopolitiikkaa ja suhteita USA:han.
        Mitä yhteistyötä Marin suurieleisesti odottaa?

        Marin on pääministeri, kantaa korkeinta valtaa mitä yksi ihminen maassamme voi saada.

        Suurimassa osassa demokratioita pääministeri on se jolla on eniten natsoja, presidentti on enemmän edustuksellinen virka.


    • Anonyymi

      Niin, miksei Niinistö onnitellut myös Trumpia kun tämä jo muutamaan kertaan ehti julistautua voittajaksi? Kun kerta Trump ehti sanoa ensin?

      Tätä ihmettelen suuresti minä.

      • Anonyymi

        Tiedätkö kaikkein nautittavinta Bidenin voitossa on teidän tpumpettien epätoivo. Nyt nauretaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö kaikkein nautittavinta Bidenin voitossa on teidän tpumpettien epätoivo. Nyt nauretaa.

        Ei tainnut avautua sarkasmini tuossa? Olen pahoillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tainnut avautua sarkasmini tuossa? Olen pahoillani.

        ole vaan...


      • Anonyymi

        Ihmettele vaan, mutta yksinpähän ihmettelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettele vaan, mutta yksinpähän ihmettelet.

        Valitan tosiaan selvästi epäonnistunutta yritystäni olla vitsikäs. Tarkoitus oli vastapallona aloitukseen heittää naurettavan typerä kysymys jota kukaan ei ottaisi todesta, mutta olin kai väärässä.
        Vaativa yleisö.


    • Anonyymi

      Myös expresidentti George W. Bush soitti onnittelupuhelun Bidenille.

      Mitä Sauli Niinistö muka mokasi?

      • Anonyymi

        No ei mitään uutta Kokoomukselta. Kokoomuksen on kyllä turha väittää olevansa konservatiiveja.


    • Anonyymi

      Putiini vannoin varmuuden vuoksi valan myös Jenkeille koska voi aivan hyvin tulla vielä valituksi USA:n presaksi !

    • Anonyymi

      Antakaa Trumpin pelata golfia ja syödä hampurilaisia, näin hän tekee työtään meidän hyväksemme...

    • Anonyymi

      Eikä munannut, Bidenia on onnitellut kaikkien demokraattisten valtioiden johtajat Sale muiden mukana. Mutta diktaattorit ja epädemokraattisten maiden johtajat eivät ole onnitelleet, he eivät edes usko demokratiaan, joten he eivät pidä Bidenia presidenttinä.

      • Anonyymi

        Bideniä ovat onnitelleet demokraattisten maiden päämiehet, kuten Suomen presidentti. Myös luonnollisesti amerikkalaiset johtavat poliitikot ym. onnittelevat.

        Yksi on joukossa kummallinen erikoisuus.
        Onnittelijoiden joukossa on amerikkalaisille tuntematon nuorehko nainen Tampereelta, joka esittää onnittelujen lisäksi vaatimulsia Yhdysvaltain tulevalle presidentille.
        Tämä tekee kyllä vihdoinkin ymmärrettäväksi tamperelaisten ratikka- ja tunnelihankkeet


    • Anonyymi

      Mitä muuta kuin munausta voi odottaa munanmittaiselta? Saul on 172 cm korkokengät jalassa.

      • Anonyymi

        Noh, Sauli sentään reservin kapteeni , Trump luikuri osti isänsä rahoilla vapautuksen asepalveluksesta, muuten olis joutunut Vietnamiin :)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe