Seuraavana Suomessa Perusjuomalaiset ja Sekoomus. Ihmiset alkavat tulla järkiinsä, kissanpoijillakin avautuvat silmät. Miksei ihan tavis suomalaisillakin.
Vastaukset 19
- Anonyymi
Ihmisten silmät avautuvat että he eivät olekkaan tasa-arvoisia ja siksi tarvitsemme Kommunistisen vallankumouksen!
- Anonyymi
Jippii,, päästäänkö kaikki gulageille, jotta ollaan tasa-arvoisia ja kaikilla on takuuvarmasti työtä?
- Anonyymi
Bolshevismi on aina luottanut siihen typerään ja heikkolahjaiseen enemmistöön.
- Anonyymi
Eikös juuri Sipilä puhunut "bolshevistisesta rauhallisuudesta"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös juuri Sipilä puhunut "bolshevistisesta rauhallisuudesta"?
Sipilismille osoitettiin nyt tällä kertaa itselle ovea...
Näin käy seuraavissa vaaleissa vihreille, kun kanssa tajuaa tämän ilmastokuplan ja terroristien maahantuotipuolueen mädätyksen koko karmeuden.
- Anonyymi
noo sipilä menetti äänestäjät-Trump ei
- Anonyymi
Sipälän ketkun oli mukava olla positiivinen, kun valtion kassasta rahhoo lappasi ja nappasi?
- Anonyymi
Mikäs sipillä oli ollessa vakuutuskuoria hieroessa ja sukulaisia valtiolle pestatessa
- Anonyymi
Trumpista voidaan nyt julkisesti todeta, kusitolppa....
- Anonyymi
Äärimmäisten oikeistolaisten öykkärijohtajien aika on OHI!
Normaalijärkiset ja sivistyneet ihmiset eivät usko enää kaikkia vedätyksiä ja konnamaisia kierouksia.
Koulutus kannaatta aina!- Anonyymi
Pelkäämpä että siihen vaaditaan ensin persujen ja kristillisten hallitus ennenkuin oppi menee perille kaikille paitsi kovakalloisemmille persuille.
- Anonyymi
Koulutetut ja demokratia voittivat Amerikassakin.
- Anonyymi
Sivistys saavuttaa lopulta amerikanpersutkin...
- Anonyymi
Hah. Just. BLM; se sivistynyt koulutettu älymystö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Just. BLM; se sivistynyt koulutettu älymystö
"Koko lähes nelivuotisen presidenttikautensa ajan Trump on rakentanut jakolinjoja,
ja eittämättä osa kansasta on joutunut hänen epäsuosioonsa.
Sattumaa tai ei – oli kyse sitten CNN-toimittaja Don Lemonista tai NBA-tähti LeBron Jamesista – suuri osa Trumpin julkisesti haukkumista julkkiksista on mustia."
Näin poispotkittu Ameriiikan äärioikeistolainen öykkäripresidentti näyttänyt esimerkkiä ... koko maailman 'persuille'! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Koko lähes nelivuotisen presidenttikautensa ajan Trump on rakentanut jakolinjoja,
ja eittämättä osa kansasta on joutunut hänen epäsuosioonsa.
Sattumaa tai ei – oli kyse sitten CNN-toimittaja Don Lemonista tai NBA-tähti LeBron Jamesista – suuri osa Trumpin julkisesti haukkumista julkkiksista on mustia."
Näin poispotkittu Ameriiikan äärioikeistolainen öykkäripresidentti näyttänyt esimerkkiä ... koko maailman 'persuille'!Koetko sinä olevasi jotenkin korkeammalla tasolla, näiden "persukommenttiei" kanssa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivistys saavuttaa lopulta amerikanpersutkin...
Mutta sinua vaan ei.
- Anonyymi
Trump tekee republikaaneille sipilät, ku klux itkee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493