Moi mä oon 10v kohta 11v haluaisin koiran mutta äiti ei anna ottaa kantaisin vastuun oikeasti ja käyttäisin ennen koulua lenkillä ja koulun jälkeen isi ja äiti on eronnu ja iskän luona on koira mutta nään sitä vaan joka toinen viikonloppu iskä ostais mulle koiran jos se kävis äitille haluaisin oman koiran olen jo monta päivää katsonut netistä koiria ja unelmoinut omasta luulen että saan koiran vasta kun olen 18v olisiko jollain edes jotain ehdotusta miten voisin saada koiran meillä oli kissa joskin kun olin 5 v haluaisin koiran mieluummin kun jonkun marsun tai hamsteri äiti on kissa ihminen mutta ei halua meille lemmikkiä koska siinä on kuulemma liikaa vastuuta käytän isin luona niiden koiraa aktiivisesti lenkillä ja leikin mutta mistä äiti sen tietäisi minua alkaa ärsyttää kun muut luokkalaiseni saa jatkuvasti lemmikkejä ja minä en voiko joku auttaa?
Mä haluaisin koiran
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Äitisi on fiksu ja ajatteleva. Plus että eläimet kuuluu vapauteen ja luontoon, sinne mitä ihminen ei ole tuhonnut vielä. Jos haluat leikkiä oikeasti psykoa niin hommaa ihmeessä elävä olento orjaksi ja ala pakottaa sitä tottumaan vieraaseen elinympäristöön, käskytettäväksi. Jos haluat kuitenkin että eläimet ovat iloisia niin jätä rauhaan ja anna niiden elää vapaana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049