Valmentaja sanoo lyhyt maalivahti vaihdetaan maalivahti ensimmäisen erän jälkee että vastustaja rupee vetämään ylös vaihtoi maalivahdin. Itku tuli 13v silmään että olen lyhyt. Kova pala muros ikäiselle pojalle. Kuminkin pelasi ihan hyvin 1 erän. Toinen tapaus joukkue johtaa 7-4 valmentaja sanoo kopissa pelajat pelaa voittoa 3 veskarille . Veskarin on huonompi kuin kentäpelajat . Vaihtaa 3 veskarin pois 10minutti jäljellä valmentajan 1- veskarin tulee tilalle että saa voiton tililleen. En voi uskoa että tälläistä valmentajia on olemassa . Tästä saa sellaisen kuvan että 3 veskarin ei kuulu joukueseen. Joukueelle sitä jääkiekoa pelata kaikki voittaa. Tämä koskee sama poikaa joka on muros iässä ja pituus kasvu alussa. Mitä tehdä täläiselle valmentajalle.
Jääkiekko maalivahti
3
247
Vastaukset
- Anonyymi
Valmentaja on väärässä ja arvomaailma vinoutunut.
Valitettavasti moni joukkueen jäsen ja/tai vanhempi tukee avoimesti tai hiljaa tätä käytöstä.
Vaihtoehdot?
1. Pelaa minkä pelaat, nauti treenamisesta, älä odota muutosta valmentajan toimintaan
2. Vaihda joukkuetta
3. Vaihda yksilölajiin, jossa pääset aina yrittämään ja tekemään suorituksen.- Anonyymi
Mistä löytyisi se uusi joukkue lähtisin kyllä heti vaikeaa lähteä kesken kauden . Katsoo tämän kauden jälkeen sitten. kun haluan kehittyä ei viitsisi vielä lopettamaan ruveta kun haluja on kun tulee p itutakin lisää ja muros ikäkin menee ohi . Olen käynyt aina melkein joka kesä jääkiekko maalivahti leirillä ympäri Suomea. On huono säkä olen joutunut sellaiseen joukueseen missä isä on valmentaja ja poika maalivahtina olen saanut kärsiä kaiken laista syrjintää. Olen purut hampaita yhtee ja ajatellu että jos se aurinko jos kus paistaisi risukasankin. 😊
- Anonyymi
Ei tossa iässä pitäisi katsoa pojan pituutta kun on kasvu muros ikä kesken toiset on alku vuodesta toiset loppuvuodesta syntyneet. Kyllä valmentajan pitää tietää mitä ton ikä sille pojille pitää osata sanoa niillä on lunne muros iässä aika herkkiä poikia . Kun ei tiedä on lapsi tai aikuinen siinä menee äkkiä itseluottamus kaikkiin. Kyllä pitäisi valmentaja osata pyytää anteeksi kun on suusta täläistä päästänyt. Niin teki nhl valmentajakin. 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818