Valmentaja sanoo lyhyt maalivahti vaihdetaan maalivahti ensimmäisen erän jälkee että vastustaja rupee vetämään ylös vaihtoi maalivahdin. Itku tuli 13v silmään että olen lyhyt. Kova pala muros ikäiselle pojalle. Kuminkin pelasi ihan hyvin 1 erän. Toinen tapaus joukkue johtaa 7-4 valmentaja sanoo kopissa pelajat pelaa voittoa 3 veskarille . Veskarin on huonompi kuin kentäpelajat . Vaihtaa 3 veskarin pois 10minutti jäljellä valmentajan 1- veskarin tulee tilalle että saa voiton tililleen. En voi uskoa että tälläistä valmentajia on olemassa . Tästä saa sellaisen kuvan että 3 veskarin ei kuulu joukueseen. Joukueelle sitä jääkiekoa pelata kaikki voittaa. Tämä koskee sama poikaa joka on muros iässä ja pituus kasvu alussa. Mitä tehdä täläiselle valmentajalle.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Valmentaja on väärässä ja arvomaailma vinoutunut.
Valitettavasti moni joukkueen jäsen ja/tai vanhempi tukee avoimesti tai hiljaa tätä käytöstä.
Vaihtoehdot?
1. Pelaa minkä pelaat, nauti treenamisesta, älä odota muutosta valmentajan toimintaan
2. Vaihda joukkuetta
3. Vaihda yksilölajiin, jossa pääset aina yrittämään ja tekemään suorituksen.- Anonyymi
Mistä löytyisi se uusi joukkue lähtisin kyllä heti vaikeaa lähteä kesken kauden . Katsoo tämän kauden jälkeen sitten. kun haluan kehittyä ei viitsisi vielä lopettamaan ruveta kun haluja on kun tulee p itutakin lisää ja muros ikäkin menee ohi . Olen käynyt aina melkein joka kesä jääkiekko maalivahti leirillä ympäri Suomea. On huono säkä olen joutunut sellaiseen joukueseen missä isä on valmentaja ja poika maalivahtina olen saanut kärsiä kaiken laista syrjintää. Olen purut hampaita yhtee ja ajatellu että jos se aurinko jos kus paistaisi risukasankin. 😊
- Anonyymi
Ei tossa iässä pitäisi katsoa pojan pituutta kun on kasvu muros ikä kesken toiset on alku vuodesta toiset loppuvuodesta syntyneet. Kyllä valmentajan pitää tietää mitä ton ikä sille pojille pitää osata sanoa niillä on lunne muros iässä aika herkkiä poikia . Kun ei tiedä on lapsi tai aikuinen siinä menee äkkiä itseluottamus kaikkiin. Kyllä pitäisi valmentaja osata pyytää anteeksi kun on suusta täläistä päästänyt. Niin teki nhl valmentajakin. 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241305
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411199Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331101Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain611072Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,57956- 63871
- 83851
- 65657
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30600- 39565
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14530- 32519
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28519- 28490
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39465- 29459
- 51441
- 54439
- 24437
Olet komea ja kaikkea
En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o19423