Erikoinen aamuliikenne tänään

Anonyymi

Aamulla autot kulkivat motarilla kohtuullisin turvavälein.
Kukaan ei hidastellut tai sekoillut ja liikennevirta kulki tasaisesti tiekohtaisia rajoituksia mukaillen.

Poikkeuksellisesti jopa vetoketju toimi loistavasti kahden moottoritien yhdistyessä, kun pidettiin maltilliset välit ja nopeudet tasaisina ...tyypilliset perässänuohoojat ja arkajalat olivat jääneet kotiin, sotkemasta liikennettä.

Lìikennettä oli kyllä vähän, mutta silti joku maleksija yleensä tukkii kiihdytyskaistoja.
Ainoastaan punainen aalto sattui tänään hieman keskimääräistä armottomammalle tuulelle, vaikkei liikennettä sinänsä ollut paljoa.

Hieno aamu, kerrankin pelattiin yhteen ilman nysväystä.

9

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ainoastaan punainen aalto sattui tänään hieman keskimääräistä armottomammalle tuulelle, vaikkei liikennettä sinänsä ollut paljoa." Punaisessa aallossa on tekoälyä. Haluttaessa pääväylän liikenne voidaan pysäyttää jokaiseen valoon ja seisottaa siinä maksimiajan, vaikka yksikään ajoneuvo tai jalankulkija olisi käyttämässä vihreää. Tuota harrastetaan etenkin pienemmillä liikennemäärillä.

      • Anonyymi

        Sillä pidetään kiireisimmät tunarit kurissa.


    • Anonyymi

      Ehkä se ongelma aines on siellä missä eivät muille haitaksi, kotona ja sielläkin toivottavasti käytetään kumia jos on onnistuttu kumppani löytämään.

      • Anonyymi

        Eihän mies voi tulla raskaaksi.


    • Anonyymi

      Ja sitten heräsit....

    • Anonyymi

      Tämä todistaa sen että liikenne on sujuvinta kun kaikki etenevät mahdollisimman samaa ja tasaista nopeutta tarpeeksi pitkillä turvaväleillä.

      • Anonyymi

        Koronakevät paljasti hyvin näitä työmatkaruuhkien aiheuttajia.
        Siellä muutamat köröttelivät 60kmh 80kmh-alueella
        ja jarruttelua tolppien kohdalla.

        Tyhjät tiet, niin ongelmayksilöt paljastuivat.

        Pitäisi varmaan tuupata tien sivuun, kun poliisikaan ei osaa noita juoppoja-mitälie, poimia pois maleksimasta.

        Ja kyllä se tieliikennelaki kieltää erityisen hitaasti ajamisen, eli ei siihenkään voi oikein vedota.
        Tietysti valvonnan puuttuminen, niin ei tule seuraamuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronakevät paljasti hyvin näitä työmatkaruuhkien aiheuttajia.
        Siellä muutamat köröttelivät 60kmh 80kmh-alueella
        ja jarruttelua tolppien kohdalla.

        Tyhjät tiet, niin ongelmayksilöt paljastuivat.

        Pitäisi varmaan tuupata tien sivuun, kun poliisikaan ei osaa noita juoppoja-mitälie, poimia pois maleksimasta.

        Ja kyllä se tieliikennelaki kieltää erityisen hitaasti ajamisen, eli ei siihenkään voi oikein vedota.
        Tietysti valvonnan puuttuminen, niin ei tule seuraamuksia.

        Ongelma on siinä että alle rajoitusten saa ajaa mutta yli ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma on siinä että alle rajoitusten saa ajaa mutta yli ei.

        Oikeastaan ongelma on juurikin se, että ei uskalleta hyvissä olosuhteissa ajaa suurinta sallittua nopeutta. Ylinopeusyrjöt saavat vain syyttää itseään kun lisäävät nopeuseroa muhin nähden ihan itse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe