Aihe

Ukrainan nato-optio ja sen vaikutukset

Anonyymi

Kun Ukraina otti 2014 suunnan kohti irtautumista Venäjästä. Maa alko järjestäytyä länsimaiseksi sivistysvaltioksi, joka nojaa vahvasti sääntöperusteiseen kansainväliseen maailmanjärjestykseen. Ukrainan hupeneva väkimäärä on nyt alle 42 miljoonaa.

Natomaille tyypillinen korkea koronan ilmenevyys on kuitenkin todisteena Ukrainan kuulumisesta natomaiden vapaaseen arvoyhteisöön. Venäjällä on vain kaksi kertaa se koronatapausten määrä, mitä Ukrainassa on, vaikka Venäjän väestö on 3,5 kertaa suurempi kuin Ukrainassa.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän korona katso kehen se iskee, kun eihän sillä ole silmämuniakaan.

• Anonyymi

Ukarainan eliitti on suuntaamassa kohti NATOn roistoarvoyhteisöä mutta kansa ei kuten Suomessakin

• Anonyymi

Jos mä saisin lotosta, niin mä ostaisin koko Naton ja liittäisin sen Neuvostoliittoon takas.

• Anonyymi

Ukrainan nato-optio ja sen vaikutukset?

Kävisi kuin Nato USA:lle Vietnamissa.
      Ukrainan kapinalliset itsenäisyystaistelijat ruoskisivat Ukrainaa entistä kovemmin.

Europan Natomaat antaisivat Itä-Ukrainan kapinallisille, jotka liittäisivät, äänestyksen jälkeen tottakai, itsenäistyneen alueensa Venäjään.

• Anonyymi

Ukraina irtautui Venäjästä jo Neuvostoliiton hajotessa surkeuteensa. Stalin tappoi Neuvostoliitossa miljoonia ukrainalaisia nälkään viemällä heidän viljansa 1930-luvulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      226
      14808
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13445
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9071
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6485
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      237
      3799