En pääse verkkopankkiin Nordealla.
Tunnuslukusovelluus ei myöskään toimi kun yritin vakuutusyhtiölle.
Tökkiiö Nordealla?
6
1396
Vastaukset
- Anonyymi
Ei toimi Nordean tunnuslukusovellus. Olen yrittänyt nyt eilisillasta yöhön sillä Nordeaan ja Traficomiinkin.
- Anonyymi
Ei toimi Nordean tunnuslukusovellus.
ei toimi - vaihdan pankkia, vaikka työtä teettää.
vaimolla op, näyttää pelittävän.
- Anonyymi
Klo 9 jälkeen pelittää. Tänään huoltokatko.
- Anonyymi
"Nordea ulkoistaa osan it-tukensa ydintehtävistä Intiaan"
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007826429.html
"Työpaikkansa menettävät toimivat Tivin mukaan Infrastructure Engineering- ja Core Operations -toiminnoissa eli käytännössä Nordean it-ydininfrastruktuurin parissa."
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007826429.html - Anonyymi
Aikansa yritin verkkokaupoissa maksaa Nordean tunnuslukulaitteella tunnistautuen, mutta nyt varmuuden vuoksi menen suoraan toiseen pankkiin.
Nordea Investoriinkaan ei pääsy onnistu!
Tunnistautumisessa pitäisi netistä saada kuusinumeroien luku tunnuslukuleluun syötettäväksi ja laite laskee yhdeksännumeroisen koodin. Eipä vaan toimi.- Anonyymi
Kokeile tunnusöukusovellusta, kyllä toimii!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893554Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642700Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 452132
- 692128