Näin joulun lähestyessä huomasin, että täällä uskomuksissa on oma palsta enkeleille, mutta miksei löydy palstaa tontuille, maahisille, peikoille, lohikäärmeillä ja muille olennoille?
Kyllä nyt tontuille ainakin pitäisi saada iki oma pasta!
Keijukaiset voidaan kai katsoa enkelien-alalajiksi kerubien ja serafien tapaan.
Missä palstalla voi keskustella tontuista?
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tarkoitat ateisteja, voit siirtyä tänne:
https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/uskonnot-ja-uskomukset/ateismi- Anonyymi
Siellä oli minun avaus vastassa, mitä teen enkeleille 🤣
- Anonyymi
Käsittääkseni näitä palstoja saa sen mukaan kuin mitä kuhunkin aihepiiriin on kiinnostusta. Tarvitsee vaan esittää systeemin ylläpitäjälle pyyntö ja perustella se asianmukaisesti. Kiinnostus enkeleihin tosiaan näyttää heikolta, joten miksei tämän palstan korvaisi tonttu/maahispalstalla? Johan se olisi enemmän kansanperinteitä kunnioittavampaakin kuin nämä kaiken maailman tuontisatuolennot.
- Anonyymi
Milloin avataan tikku-ukon piirtäjien enkelimaailma ?
- Anonyymi
Kyllä enkeleihin uskovat ovat aikas tonttuja .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1325666
- 725246
- 994315
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753690Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603348- 442940
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582079- 461965
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743