https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007609651.html
Niin mitä tekevät näiden vanhemmat?
Siitähän on kyse.
Olen itse mamu en onneks "näitä"
Jokainen tietää minkä taustaisia tässä ovat kyseessä.
Turha vedota yhyyh razizmi.
Ongelman ovat luoneet itse nuo Mamut ja vanhemmat joissa kasvatus on ettei saa sopeutua tähän maahan. Meidän maalaiset pääosin sopeutuneet erittäin hyvin ja eletään rauhallista elämää. Toki kuulee kommentteja mutta kamoon suomalaisiakin haukutaan.
Sit "nää" tykkää syyttää suomea tai länsimaita yhyyh huono elämä yhyyh ei arvosteta.
Kuka sua arvostaa, kato mitä elämää te jotkut eläätte.
HÄPEÄ. Vielä valitatte koko ajan ja haukutte länsimaita. Teillä on inho silmissä vaikka hymyilette.
Sama on usassa. He itse käyttäytyvät ja elää slummi elämää. Ne osaa vaan syyttää kaikkia ja tuhoa ryöstää hajottaa. Historia vaikuttaa mutta kamoon usassa myös ne muutamat menestyneet rikkaat slummeista tulleet, jotka sitä haluaa ne saa.
Kyllä ehkä 10% ovat kivoja ja haluaa jopa sopeutua ja hyväksyä asioita ja jatkaa eteenpäin.
Tää valtio ottaa juuri näitä huonoiten pärjääviä ja rikoksiin syyllistyviä suomeen.
Kui sairas pitää olla että väkisin otetaan niitä
Voimamuttt
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3456383Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731