"Jag itse" 100% pyhityksen harhaoppia

Anonyymi

Hui-Jari "Jag itse" opettaa harhaoppejaan eksyttäen.

"100% pyhittyneenä uskolleen myös siis luterilaisessa kirkossa, mormonikirkossa ja jehovantodistajissakin."

Kukaan ihminen ei voi olla 100% pyhittynyt ei edes adventisti.

Otatteko miehen Adventtikirkon jäseneksi?

75

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Emme huoli häntä enää seurakuntaamme.
      Hän ei noudata meidän seurakuntakuria.

      • Tässä on nimimerkin takana joku tekemässä päätöksiä, joista ei ole subjektille tiedotettu mitään.
        > Tässä maassa ei voi tehdä päätöksiä joissa olisi kyse ennakolta estämisestä liittymisen tai sananvapauden suhteen, -eikä päätöksiä joista ei ole tiedotettu henkilöille joita asia koskee.
        Perustuslaki 11-12§.


      • Ota ihan vakavissasi ettei tässä maassa voi tehdä ihmisten sananvapautta rajoittavia, taikka ihmisten liittyviä ennakolta rajoittavia päätöksiä. Perutuslaki 11-12§. - Ei myöskään päätöksiä joista ne joita asia koskee saa mitään ilmoitusta päätöksenteosta.
        Ota vakavasti.


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Tässä on nimimerkin takana joku tekemässä päätöksiä, joista ei ole subjektille tiedotettu mitään.
        > Tässä maassa ei voi tehdä päätöksiä joissa olisi kyse ennakolta estämisestä liittymisen tai sananvapauden suhteen, -eikä päätöksiä joista ei ole tiedotettu henkilöille joita asia koskee.
        Perustuslaki 11-12§.

        Tuskin ne Adventtikirkkoon ottaa harhaoppisia jäseniksi.


      • Oli kirjoitusvirheitä; tässä uudelleen;

        - Tässä maassa ei voi tehdä päätöksiä joissa estettäisiin sananvapautta, taikka liittymisen vapautta ennakolta. Perustuslaki 11-12§.

        Koskaan julkinen oikeushenkilö (julkinen oikeushenkilö = yhdistykset, järjestöt, seurakunnat)
        voi tehdä päätöksiä mistä ei niille joita asia koskee anneta kirjallista ilmoitusta muutoksenhakuoikeudella.-

        Sitten täytyy organisaatiossa huolehtia siitä että kun uusia jäseniä otetaan, että he tulevat tietämään mitä tarkoittaa ja miten sitoo "seurakuntakuri."
        Ihmisten uskonkasteille rientäessä heille pitää tieto saattaa mikä kuri odottaa järjestöissä.


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Oli kirjoitusvirheitä; tässä uudelleen;

        - Tässä maassa ei voi tehdä päätöksiä joissa estettäisiin sananvapautta, taikka liittymisen vapautta ennakolta. Perustuslaki 11-12§.

        Koskaan julkinen oikeushenkilö (julkinen oikeushenkilö = yhdistykset, järjestöt, seurakunnat)
        voi tehdä päätöksiä mistä ei niille joita asia koskee anneta kirjallista ilmoitusta muutoksenhakuoikeudella.-

        Sitten täytyy organisaatiossa huolehtia siitä että kun uusia jäseniä otetaan, että he tulevat tietämään mitä tarkoittaa ja miten sitoo "seurakuntakuri."
        Ihmisten uskonkasteille rientäessä heille pitää tieto saattaa mikä kuri odottaa järjestöissä.

        Meillä seurakunnassa on ihan omat raamatulliset lait. Meitä ei koske nuo maalliset lait, joten sinun on aivan turha enää yrittää hivuttautua pyhään sapattiyhteisöömme. Tulee potku perseeseen ja oksennamme sinut ulos.
        Hyvästi!

        T: Seurakunnan johto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä seurakunnassa on ihan omat raamatulliset lait. Meitä ei koske nuo maalliset lait, joten sinun on aivan turha enää yrittää hivuttautua pyhään sapattiyhteisöömme. Tulee potku perseeseen ja oksennamme sinut ulos.
        Hyvästi!

        T: Seurakunnan johto

        Julkisten oikeushenkilöiden on noudatettava lakia, niin kuin luonnollisten henkilöidenkin. Virkamiestenkin on noudatettava lakia.
        Perustuslain asetus; "Kaikessa on tarkasti noudatettava lakia totuutta ja oikeutta," -koskee jokaista valtion toimielintä, jokaista virkamiestä/viranhaltijaa ja kansalaista/luonnollista henkilöä.
        Suomessa ei minkäänlainen taho ole lain noudattamisesta vapaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä seurakunnassa on ihan omat raamatulliset lait. Meitä ei koske nuo maalliset lait, joten sinun on aivan turha enää yrittää hivuttautua pyhään sapattiyhteisöömme. Tulee potku perseeseen ja oksennamme sinut ulos.
        Hyvästi!

        T: Seurakunnan johto

        Lisäys;

        Julkinen oikeushenkilö on = järjestöt, yhdistykset ja yhtiöt.


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Lisäys;

        Julkinen oikeushenkilö on = järjestöt, yhdistykset ja yhtiöt.

        Kumpiko oli parempaa liittyminen Adventtiseurakuntaan vai siitä eroaminen?
        Olen kuulluut että vanhemmisto ensin suosittelee eroamista ettei tarvitse erottaa. Se on seurakuntakurin käyttöä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä seurakunnassa on ihan omat raamatulliset lait. Meitä ei koske nuo maalliset lait, joten sinun on aivan turha enää yrittää hivuttautua pyhään sapattiyhteisöömme. Tulee potku perseeseen ja oksennamme sinut ulos.
        Hyvästi!

        T: Seurakunnan johto

        Olet se "Ted Wilson," joka täällä kirjoitteli.
        Eikö vain.


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Olet se "Ted Wilson," joka täällä kirjoitteli.
        Eikö vain.

        En ole Ted Wilson. Meillä täällä Suomessa ei mitkään "uudistuksen tuulet" puhaltele, eikä tule puhaltamaankaan!

        Olemme päättäneet irtautua omaksi pyhäksi kirkkokunnaksemme noista liberaaleista luopioista, jotka kuuntelevat bunkkerimiehen harhaoppisia johtamismetodeja.

        T: Adventtikirkon johto Suomesta


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole Ted Wilson. Meillä täällä Suomessa ei mitkään "uudistuksen tuulet" puhaltele, eikä tule puhaltamaankaan!

        Olemme päättäneet irtautua omaksi pyhäksi kirkkokunnaksemme noista liberaaleista luopioista, jotka kuuntelevat bunkkerimiehen harhaoppisia johtamismetodeja.

        T: Adventtikirkon johto Suomesta

        Onko Suomen laki missä roolissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole Ted Wilson. Meillä täällä Suomessa ei mitkään "uudistuksen tuulet" puhaltele, eikä tule puhaltamaankaan!

        Olemme päättäneet irtautua omaksi pyhäksi kirkkokunnaksemme noista liberaaleista luopioista, jotka kuuntelevat bunkkerimiehen harhaoppisia johtamismetodeja.

        T: Adventtikirkon johto Suomesta

        Minä en ole sanaakaan puhunut enkä kirjoittanut "uudistuksien tuulista."
        Toinen asia on että en ole lukenut Seurakuntakäsikirjaa. Aikoinaan jäsenyyteni aikana ei ollut ko. kirjaa edes painosta myynnistä saatavilla. Siksi en ole voinut sitoutua ko. normituksiin, kun en niistä mitään tiedä.
        Suomen laki sitoo jokaista Suomen valtion toimielintä, jokaista suomalaista viranhaltijaa, ja jokaista kansalaista, ja Suomen kamaralla liikkuvaa-. Aamen.
        - Armaassa Suomen maassa ei ole mitään lakia missä suomalaisten uskontokuntien jäsenet joutuisivat olemaan sellaisessa ristiriidassa että hengellinen elämä kärsisi oikeusvaltion lain vuoksi, tai että hengellisen elämän vuoksi ei voisi Suomen lakia noudattaa.
        Armaassa Suomen maassa on niin hieno hallintokulttuuri.


      • Osaatko kertoa mistä löytyy "seurakuntakuri?"
        - Onko ihmisten kanssa jotka rientävät uskonkasteille tehty sopimukset "seurakuntakurista?"
        Miten määritellään "seurakuntakuri?

        Huomioi kuitenkin että Suomessa on vapaa liittymisen ja eroamisen oikeus kansalaisilla, että kansalaiset saavat liittyä ja erota joutumatta kenenkään henkilökohtaiseksi "petturiksi."


      • Onko se "seurakuntakuri" sitä että pitää olla joidenkin mielivallalle mieluisana, -mielivallalle mieluisasti, ja antaa arvoa ja kunnioitusta niille henkilöille jotka haluavat itsellensä arvoa ja kunnioitusta evankeliumista?
        - Lue tuo tarkasti ja vastaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin ne Adventtikirkkoon ottaa harhaoppisia jäseniksi.

        Adventtikirkon huipputeologit ovat teologian asiantuntemuksessa globaalia makrotason huippua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä seurakunnassa on ihan omat raamatulliset lait. Meitä ei koske nuo maalliset lait, joten sinun on aivan turha enää yrittää hivuttautua pyhään sapattiyhteisöömme. Tulee potku perseeseen ja oksennamme sinut ulos.
        Hyvästi!

        T: Seurakunnan johto

        Abba-Ie-Jeesus kun sais jonkun uuden jäsenen hampaisiinsa. Ihanaksi on mennyt elämä kun pitää uusia jäseniä hampaissansa.


      • Ihmiset aina "huolitaan" on huolittava uskossa uskontojärjestöjen seurakuntien jäseniksi.

        Ihmisiä ei voi koskaan Suomessa ennakolta siis estää ennakolta >perustuslaki 11-12§< liittymästä, eroamasta ja käyttämästä sananvapautta.


      • Siis ihmiset jotka ovat valmiita noudattamaan järjestö-yhdistystoiminnan sääntöjä.
        Uskontokuntien puute on että uskontokunnat ovat kirjoittaneet paksut kirjat, mutta jäseniä koskevat säännöt puuttuvat eli jäsenehdot puuttuvat tai ovat puutteellisia tavallisesti kaikilla.

        Mielivallalle mieluisuus vertikaalisessa järjestyksessä ei voi olla jäsenehtona.

        Niissä käy niin helposti että järjestön yhdistystoiminta ei pysty pitämään ainuttakaan uutta jäsentä esim. puolen vuosisadan aikana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole Ted Wilson. Meillä täällä Suomessa ei mitkään "uudistuksen tuulet" puhaltele, eikä tule puhaltamaankaan!

        Olemme päättäneet irtautua omaksi pyhäksi kirkkokunnaksemme noista liberaaleista luopioista, jotka kuuntelevat bunkkerimiehen harhaoppisia johtamismetodeja.

        T: Adventtikirkon johto Suomesta

        "Liberaaleilla luopioilla" voi olla sellainen rakkaus Jumalaan että "liberaalien luopioiden" rakkaus Jumalaan riittää Jumalalle /Jeesukselle itselleen. - Miten tällainen "pattitilanne" onnistuisi ettei kukaan pilkkaisi "liberaaleja luopioita"?
        Oletteko koskaan miettineet miksi "liberaaleja luopioita" on olemassa?
        Olisiko siinä jotakin mielivallan mieluisuuden vaikuttimia ollut synnyttämässä "liberaaleja luopioita?"


      • Teilläkö on "hän" ihmisiä siellä, joista nimimerkkien takaa foorumeille?
        Onko Teillä siellä "hän" ihmisiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä seurakunnassa on ihan omat raamatulliset lait. Meitä ei koske nuo maalliset lait, joten sinun on aivan turha enää yrittää hivuttautua pyhään sapattiyhteisöömme. Tulee potku perseeseen ja oksennamme sinut ulos.
        Hyvästi!

        T: Seurakunnan johto

        - Mistä "seurakunnan ihan omat lait" ovat luettavissa?

        Kerro ne lait mitä ne ovat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpiko oli parempaa liittyminen Adventtiseurakuntaan vai siitä eroaminen?
        Olen kuulluut että vanhemmisto ensin suosittelee eroamista ettei tarvitse erottaa. Se on seurakuntakurin käyttöä.

        Kaikissa on uskontojärjestöjen "yksiköissä" on oma demogafinen rakenne.
        Siksi ihmiset erilaisine elämänkokemuksineen, elämäntilanteineen, tarpeineen, tunteineen, odotuksineen, vaatimuksineen, toiveineen, tietoineen, voimavaroineen, -on yksi organisaation sidosryhmistä, - jotka sitten yksilöllisesti onnistuvat taikka epäonnistuvat demografisessa ympäristössään. Nämä ihmiset ovat selvien jäsennormituksien jäsenehtojen puuttuessa aina joillekin ihmisille mieluisia ja joillekin ihmisille epämieluisina, mielivallalle joko mieluisina taikka epämieluisina itse kullekin vertikaalisessa järjestyksessä.
        Nämä olevaiset mahtuvat joidenkin ystäväpiiriin, mahtuvat joillekin sellaisiksi ihmisiksi jota tervehtivät tai eivät tervehdi, ne mahtuvat nämä olevaiset sellaistenkin ihmisten joukkoon joista he pitävät ja jotka ovat hyvin epämieluisia olevaisia. -Itse kunkin mielivallalle.


    • Anonyymi

      Uskonharhaisilla adventisteilla on seurakuntakuri, jota pitää helvetin tarkoin noudattaa, tai potkitaan harhaisten yhteisöstä ulos.

    • Anonyymi

      Adventtikirkon ex-maallikkosaarnaaja ja aktivisti on kielimiehiä "Jag itse" kertoo mitä kuuluu nykyisin:
      "Pilipalipippan hurlumhei" meno jatkuu ja tälläistä hurlumheitä eivät advaripastorit enää hyväksy.

    • Anonyymi

      Kun on Jeesuksen oma, on 100% pyhitetty, koska pyhittäjä on Jeesus.

      • Anonyymi

        Harhaoppia on uskotella olevansa 100% pyhä.
        Kirjanoppineiden valhekynä on tehnyt tehtävänsä.
        Amerikkalaista uususkonnollista propagandaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaoppia on uskotella olevansa 100% pyhä.
        Kirjanoppineiden valhekynä on tehnyt tehtävänsä.
        Amerikkalaista uususkonnollista propagandaa.

        Pyhyden %- laskuista

        Adventistien pyhyys on vain 18,84 prosentin pyhyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaoppia on uskotella olevansa 100% pyhä.
        Kirjanoppineiden valhekynä on tehnyt tehtävänsä.
        Amerikkalaista uususkonnollista propagandaa.

        Eli sinun mukaasi Jeesus ei ole 100% pyhä. Niinpä niin.


      • No jotakin asiallista vihdoin täällä, ja mahtuu yhteen lauseeseen.
        Et aivan tyhmä olekaan.

        Itsekin osoitin maallisen teräväjärkisyyteni 54-56 ikäisenä -nyt 62 ikävuotta- opiskellessani 70- opintopistettä yliopistokursseja. Yliopistomaailmassa ei 70- opintopistettä ole paljon.
        Yksi kokonainen ehjä lukuvuosi on 25 opintopistettä.
        > Minun aivosolukkoni kunto, terävyys, selväjärkisyys, ja looginen ajattelukyky -sen osoitin, olen nämä osoittanut- titta på;
        >>> Kokonainen ehjä lukuvuosi 25 op. nuorten kanssa suoritin keskiarvolla "kiitettävä" 4, asteikolla 1-5.
        > Useita; a) "erinomaisia" 5, b) "kiitettäviä" 4, ja c) "hyvä" 3 kurssiarvosanoja asteikolla 1-5, ja vielä d) yksi "tyydyttävä" 2 arvosana.
        Aivosolukon erinomaisen, kiitettävän ja hyvän toiminnan osoitin minä jag itse omassa persoonassani.
        Aamen.


    • Suomessa järjestöihin liittyminen perustuu siihen että liittyjä on halukas itse liittymään, ja täyttää ne vaatimukset mitä järjestö edellyttää jäseniltään yleensä.

      Suomessa ei voi ennakolta estää liittymisen ja eroamisen -sekä sananvapautta; Perustuslaki 11-12§.

      Ehdot jäsenyyteen ovat tasa-arvoisia ja koskevat kaikkia siis.

      Ketään ei voi ennakolta sulkea pois saada järjestöjen jäsenyyttä siis.

      Liittyminen ja eroaminen ovat vapaaehtoisia ja kansalaisoikeus.

    • Olevaiset ovat erossakin toisinaan toistaiseksi.

      • Anonyymi

        Uskon että kelpaisit paremmin jehoviin.
        Eikös sinulla ole kokemusta heistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että kelpaisit paremmin jehoviin.
        Eikös sinulla ole kokemusta heistä?

        Kas kun en kylän tylppäaisaisten yhdistykseen paremmin kelpaisi.

        En ole uskontokuntien jäsen enkä hakeutumassa uskontokuntien jäseneksi.

        Tämä on kanslaisfoorumi, tämä Suomi24.fi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että kelpaisit paremmin jehoviin.
        Eikös sinulla ole kokemusta heistä?

        Minulla on hyvä tieto Luterilaisen kirkon- -Kirkon herätysliikkeenkin, -Jehovantodistajien- Mormonikirkon sekä Adventtikirkon opetuksista, sekä käytännön elämästä.
        Minulla on kokemusta ja tietoa näistä kaikista. Kaikissa em. piireissä on sydämensä pohjasta Jumalaa rakastavia yksilöitä yksilöinä -tosissaan Jumalalle ja uskolleen pyhittyneitä, näissä jokaisessa em, uskontokunnissa-.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että kelpaisit paremmin jehoviin.
        Eikös sinulla ole kokemusta heistä?

        En ole itsekään rakkauttani Jumalaan menettänyt, mutta olen erossa uskonto-järjestöistä ja -järjestöjen yhdistystoiminnasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että kelpaisit paremmin jehoviin.
        Eikös sinulla ole kokemusta heistä?

        "Jehovissa" on Jumalaan uskovia tosissaan uskossa olevia ihmisyksilöitä yksilöinä niin kuin kaikissa muissakin uskonnon järjestöissä.


      • Anonyymi
        Piruntorjuntabunkkeri kirjoitti:

        Kas kun en kylän tylppäaisaisten yhdistykseen paremmin kelpaisi.

        En ole uskontokuntien jäsen enkä hakeutumassa uskontokuntien jäseneksi.

        Tämä on kanslaisfoorumi, tämä Suomi24.fi

        "Kas kun en kylän tylppäaisaisten yhdistykseen paremmin kelpaisi."

        Kyllä sinä aivan erinomaisesti sinnekin kelpaisit. Marttakerhokin olisi sopivaa puuhastelua sinulle. Martat niin tykkäisi tuollaisesta vetreästä ja viriilistä poikamiehestä.


    • Pilipalipippan hurlumhei kelta- ja vihernokat sekä punatenunenät-,

      Koittakaa nyt etsiä keltanokkaisia paaparaisten ruotuihin.

    • Pilipalipippan- hurlumhei-

      >>>> Toivotan onnea ja menestystä jokaiselle omassa demografisessa ympäristössään,

      -hengellisessä uskossa.

      Tiedän hyvin että on paljon niitä ihmisiä, jotka nimittävät kaiken "harha-opiksi" mitä itse eivät ymmärrä.

      Olen jag itse minä omassa persoonassani varsitiellä tutkinut Raamattuni ja "nollasta" hengellisessä uskossa ja tiedossa -monta väärinkäsitystäni muuttaneena rehellisenä itse minulle itselleni, -olen rappuja kavunnut askeleen kerrallaan.
      Monia erilaisia syistä kompasteluihin ihmisten piireissä olevaiset joutuvat.
      Näissä kompasteluissa -erilaisissa vastoinkäymisissä, ihmisiä on erossa toistaiseksi, tai lopullisesti pahimmassa tapauksessa maailman teillä, taikka viettävät päiviänsä Jumala uskossaan jollakin muulla tavalla toistaiseksi.
      - Ihmisiä pois loukkaantuu ja pois loukataan, -eivät ole kaikkien mielivallalle mieluisia ihmisiä.

    • Olen pahoillani jag itse minä omassa persoonassani että olen joskus loukkaantunut.

      Monenlaisia kandidaatteja ja mäkitupien poikia ihmisten ryhmissä on, käsityöläisiä, ja peukalot keskellä kämmentäkin.

      Älkää olko niin korkeita että Teillä on "hän" siellä, -vaan ihmisten elo ryhmissä perustuu aina vuorovaikutukseen, avoimeen informaalisuuteen, ja selviin yhteisönormituksiin.

      Uskontojärjestöjen puute on jäsenehtojen puuttuminen. Ihmisiä sitten yhden ja toisen- ensimmäisen ja kolmannen- Yksi ja toinen ryhtyy jonkinlaiseksi ihmisten johtajaksi ja "vanhemmaksi" -ryhtyvät päälliköiksi ensimmäiselle ja toiselle persoonalle, kolmannelle ja neljännelle -yhdelle ja toiselle johtajiksi ja "vanhemmiksi," -mutta eivät suostu vuorovaikutukseen.
      - Ei ole aikaa, ei riitä voimat eikä halut olla vuorovaikutuksessa, siksikin hyvät jäsenehtojen normitukset pitää olla. -Esimerkiksi tusina selviä sääntöjä millä ehdoilla olevaiset tullaksensa ja millä ehdoilla ollaksensa jäsenyydessä, ja ristiriitojen käsittelyjen säännöt.
      Liian korkeille ihmisille joilla on "hän" ei pysty "hän" olemaan mielivallalle mieluisana itse kullekin. Monenlaisia väärinkäsityksiä syntyy ihmisten aivosolukkojen välillä ollaksensa mielivallalle mieluisasti jokaiselle korkeaksi ryhtyneille.

    • Armaan Suomen maan oikeus huolehtii kansalaisistaan.
      Rikoslakien nojalla syytetään ja tuomitaan - Pitää olla maan perustuslain mukainen tuomioistuin- on ainoa oikea armaassa maassa.
      Uskontojen ja perikuntien asioihin ei kuulu mm. 1980 luvun nuorten ihmisten ja nuorten käyttäytymishäiriöt, erilaisista syistä johtuvat sekavuustilat sekä äkilliset mielenhäiriöt. Oikeusvaltio huolehtii kansalaisten syyttämisen ja tuomitsemisen asioiden olevaisuuksien kohtuullisina aikoina.
      Armas Suomen maa huolehtii myös kansalaisten syyttömyydestä, ettei kukaan ole iänkaiken syyllisenä, vaan asioilla oma kohtuullinen olevaisuuksien aikakausi.
      1980- vuosikymmenen nuorten ko. häiriöitä ei ole olemassa armaassa maassamme 2000- vuosituhannella.
      Syyttäminen on aina asioiden -olemassa olevan tapahtumafaktan ja -lakisäädösmassan -syyttäminen on aina asianomistajan- sekä syyttäjäviraston asia, asioiden olevaisuuksien aikakausina. Sakkolappu pitää vähintään pystyä kirjoittamaan rikoslakien nojalla jos on olevaisia ollaksensa rikoksiin syyllisinä.
      Armaassa Suomi-oikeusvaltiossa jokainen syyteoikeuden ulkopuolella olevainen on pidettävä syyttöminä. Uskontojen väärien vaikuttimien tai perikuntien vainoharhaisuuksien asioihin ei vuosikymmeniä vanhat nuorten käyttäytymishäiriöt siis kuulu.
      Suomi-oikeusvaltio syyttää ja tuomitsee maan perustuslain mukaisissa tuomioistuimissa ihka oikeat harkitut rikokset kyllä olevaisuuksien aikoina.
      - Jos ei olevaisuuksien aikoina ole syytetty ja tuomittu -ja on jätetty harkitusti olevaisuuksien aikana syyttämättä ja tuomitsematta, - niin uskontokuntien ja perikuntien vainoharhaisuuksien asioita eivät taatusti ole.

      Jag itse minä henkilökohtaisesti olen oikeusvaltion lakisäädöksien noudattaja monen vuosikymmenen ajan yhtäjaksoisesti.

      Minulla ei ole mitään tekemistä esim. "setä-teini" seksiharrastuksien kanssa, olen ollut himottava ja komea mies, joka jag itse minä henkilökohtaisesti omassa persoonassani olen pian 32- vuoden aikana, ja joka tapauksessa yli 31- vuoden ajan torjunut jokaisen varhaisnuoren seksitarjoilun.

      Olen hyvämoraalinen lainkuuliainen oikeusvaltion kansalainen jag itse minä omassa persoonassani.

      1980 luvun nuoruuteni synnit olen surrut uskoon tullessani 1990 luvun alkupuolella pois, ja unohtanut ne autuaasti. Hengellisessä elämässä niin käy -uudessa elämässä Kristuksessa ettei ihminen muista syntejä jotka on surtu jo-.
      - Minä en 2000 vuosituhannella voi pyhittyä uskossa syylliseksi siis. Minua ei ole koskenut minkäänlainen syyteoikeus 2000 luvulla.
      1980 vuosikymmenen viimeistenkin aikojen osalta -kaikenlainen mahdollinen on lakannut olemasta olevaisena olemassa 1990 puolessa välissä.
      1980 luvun nuorten ja nuorten ihmisten käyttäytymishäiriöiden oma kohtuullinen aikakausi on siis kuulunut 1980 luvulle ja 1990 vuoden osaltakin päättynyt viimeistään 1990 luvun aikana 1900 vuosisadalla armaassa Suomi maassa.

      Minulla ei ole mitään tekemistä "teini-setä" seksiharrastuksien kanssa.
      Olen hyvämoraalinen mies.

      En ole vetänyt 8- vuotiasta poikaakaan perseeseen.

    • Lisäys vielä edelliseeni;

      Olen perseestä neitsyt, en ole solminut ainuttakaan suhdetta kummankaan sukupuolen peräsuoleen koskaan, enkä ole elänyt yhdessäkään homosuhteessa koskaan. Olen ymmärtääkseni torjunut kaikki homorakkaussuhdetarjoukset.
      Minä en ole voinut olla kristillisen kirkon ns. homona uskossa pyhittyneenä.
      - En yhdellekään mommolle, paaparaiselle enkä vanhalle piikaselle, en ex-heiloille.

      Älkää vaan uskossa kenellekään syylliseksi pyhittykö.

      Matt 7:1.

      - Jatkakaa uskossa rauhassa itse kukin olevainen. En ole eläissäni puhunut yhdenkään uskontojärjestön ja näiden seurakuntien ihmistä missään mitään koskaan. Jokainen on saanut vuosikymmenien varsilla viettää ihka omaa uskonelämäänsä ja perhe-elämäänsä minusta riippumatta minun arvostelematta kenenkään henkilökohtaista Jumala- uskoaan.

      En voi pitää esimiestä eläkepäivilläni. Sellainen ei ole Suomessa mahdollista. Jokaisella alaisella on Suomessa työsopimukset joiden perustehtävistä näkee alaiseksi orientoitumisen velvoite, -mitä osapuolet ovat keskenänsä sopineet.

    • Peräsuoliin perustuvien suhteiden pitkäkestoisuus ja vakiintuminen alkaa olla pitkäkestosta ja vakiintunutta 62- ikään tultaessa peräsuoli-suhde-toimintaa- JOS ollaksensa peräsuolista kiinnostunut.

    • Olen itse jag minä henkilökohtaisesti rakastunut vain täsmälleen tietyntyyppisiin luonnollisiin neitoihin varsitiellä.

      En ole pelkän pillun, ruokapöydän ja pyykinpesun vuoksi vakiintunut.
      - Minulle olisi kelvannut vain lovestory ja niitä neitoja on joihin korviani myöten rakastuin varsitiellä.

      Minun ikäluokka meni naimisiin 20- ikäisenä vain "vahinkojen" sattuessa.

      Itse jag minä tein nuorena jopa kahta työtä yhtä aikaa ja opiskelin työn ohessa vielä kahden vaativan työni päälle kiitettäviä ja hyviä arvosanoja.
      Olin yli-ihminen jaksamisessa nuorena.
      - Ei ollut aikaa rakastaa.

      - 30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen.

    • Pimpelipom vielä hilipatipippan,

      - Jokaisella olevaisella on oma tieto ja oma usko.

      Hengellinen usko perustuu rakkaussuhteen solmimisella jumaluuteen -Jumalaan/ Jeesukseen. Tuo suhde on henkilökohtainen maassa olevaisten ja Hengen -Jumalan/ Jeesuksen ja olevaisten välillä.
      - Siihen on hiukan paha muiden sorkkia.

      Olen itse jag minä Raamattuni lukenut.

      En minä voi olla perheellisille ihmisille ja perheelliset minulle sydänkäpyinä.

      On viisasta tukkia turpansa ja hillitä sormensa näppäimistöllä arvostelemasta ja syyttämästä ihmisiä -uskon omantunnon asioissa.

    • Pimpelimpom_

      Minulla on ollut yksi lapsi seksisuhteessa minuun.

      1970 luvun puolessa välissä 15- vuotias, kun olen ollut itse 16-17.
      Holhoajamme tiesivät suhteemme, että kondomeita kulutetaan.
      En ole ainokaisestakaan monista lukuisista kymmenistä seksikonteistani ja -seksisuhteistani -nuoruuteni aikakaudelta mitään puhunut. 'Tuo lapsi on 61- ikäinen tänään.

      Minun ikäluokan nuoruus oli sellaista että maattiin kenen kanssa sattuu, ilman ajatustakaan että olisi parisuhteesta kyse.

      Ylinopeussakko 1981, rattijuopumus 1985 minulla varsitiellä.

      Oikeusvaltio on ollut oikeusvaltio- minulla ei ole harkittuja rikoksia tunnollani rattijuopumusta enempää ollut.
      Erilaisista nuoruuden joistakin sekoiluistani olen ollut enemmän kuin pahoillani omana kohtuullisina asioiden olevaisuuksien aikoina, -jolloin on ollut myös syyteajat ja moralisoinnin sekä synnin surujen ajat.
      Nuoruuteen kuuluu tiettyä harkitsemattomuutta toisinaan olevaisilla.

      Minä en ole koskaan puhunut seksikontakteistani ja seksisuhteistani mitään missään koskaan.

      Aamen.

      Loppu.

    • Älä pidä "häntä" siellä.

      Loppu.

    • Minun elämäni jokainen seksikontaktini ja seksisuhteeni ovat tänään vuonna 2020 vähintään 50- villityksen ikäisiä ihmisiä-.

      Olkaa hyvä informaatiosta. Lopetin nyt.

      Vietän eläkepäiviäni. Sinkkuihmisellä on harrastukset ja rauhaisat eläkepäivät-.

      Älkää pitäkö "häntä" siellä.

      • Anonyymi

        "Olkaa hyvä informaatiosta. Lopetin nyt."

        Etkä lopettanut.

        Ja koko yö meni valvoessasi ja "informoidessasi" meitä, vaikka olet ties kuinka usein luvannut lopettaa noiden vanhojen juttujen jauhamisen.

        Mikä sinua oikein vaivaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olkaa hyvä informaatiosta. Lopetin nyt."

        Etkä lopettanut.

        Ja koko yö meni valvoessasi ja "informoidessasi" meitä, vaikka olet ties kuinka usein luvannut lopettaa noiden vanhojen juttujen jauhamisen.

        Mikä sinua oikein vaivaa?

        Minulla on tapana ollut koko elämäni mennä aikaisin nukkumaan -jos vain mahdollista lasten nukkumaan menoaikoihin.

        Nytkin kömmin sänkyyn kello 18, ja heräsin sitten jo nyt koneelle, ja aamuyöllä kömmin takaisin luxus-kultasarja patjani päälle. Nukahdan heti, ja nukun monta tuntia, mutta tietenkin sitten on aina aamuvirkku, kello 4-5 aamulla ylös.

        Yöunet lyhenevät iän vanhetessa, ja ei millään huvita opetella kello 24 valvomista.
        Jos menisi nukkumaan kello 24, niin sitten aina nukkuisi aamuun asti.


    • Jaa- ja yksi info vielä hänelle ja niille jotka pitävät "häntä" siellä-

      Ihmiset armaassa maassa saavat kirjoitella testamenttejaan.
      Jos rintaperillisiä jätetään perintökaarilain nojalla perinnöttömäksi on käytännössä ollut sellainen tilanne että perillinen on tehnyt harkitusti rikoksen perittävää kohtaan, taikka perillisen elämäntapojen arvot ovat harkitusti rikolliset, näissä tapauksissa perillinen jää ilman lakiosuuttaankin, eikä saa vähääkään perintöä.

      Minä en ole ollut lainkuuliaisena kansalaisena monta vuosikymmentä oikeusvaltiossa lakisäädöksiä noudattaneena rintaperillisenä 2019-2020.
      Olen saanut pienen lakiosuuteni.

      Lakiosuus on 50% siitä mitä koko rintaperillisen osa olisi.

      • Anonyymi

        "Jaa- ja yksi info vielä hänelle ja niille jotka pitävät "häntä" siellä-"

        Ketä "häntä" pidetään ja missä "siellä"???

        Kannattais varmaan nukkua yöt...


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jaa- ja yksi info vielä hänelle ja niille jotka pitävät "häntä" siellä-"

        Ketä "häntä" pidetään ja missä "siellä"???

        Kannattais varmaan nukkua yöt...

        Siellä pääkonttorissa.


    • Täällä on joitakin joilla sama show alkaa heti, eli ottavat ihmisiä sormella osoittamiseksi,
      - Toivottavasti informaationi on riittävä.

      En ole koskaan pyrkinyt kenenkään perikuntaan, eikä minulla ole elävien eikä kuolleiden talouksista omaisuutta, ei rahan arvoista mitään tullut.
      Mammona saa vapaasti toki virrata luokseni. En ole kenenkään testamenttien toimeenpanojen tilaisuuksissa ollut lukemassa testamentteja enkä saamassa mitään toistaiseksi, että minulle olisi jotakin jonkun -joidenkin testamenteissa osoitettu mammonaa, tai muuta taloudellista etua.

      - Keskity omaan uskoosi, en ole kenenkään uskonto koskaan ollut.

      Minä väsään Raamattu-aiheisia kirjoituksiani vielä -viimeistelen kirjoituksiani ja kirjoitan uutta kunhan jaksan ja sopivaa rauhaisaa aikaa-.

      Ihmisiä lankeaa pois toistaiseksi tilapäisesti tai toistaiseksi kokonaan ainiaaksi järjestöjen jäsenkirjoista, taikka/ja henkilökohtaisesta uskostaan; San 24:16; - Kyllä aina jäsenyyksiä uusia voidaan, sellaisilla ehdoilla mitä järjestön jäsenille asettamat vaatimukset ovat.

      Omassa himassaankin ihmisiä rakkaudessa Jumalaan on.

      • Anonyymi

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        Tietysti adventtirkolla on pula maallikkopuhujista koska ne eivät maksa mitään.
        Päinvastoin rahoittavat vakiopastoreiden elämää.
        Myös naiset kaipaavat komeaa puhujaa.

        Maallikko raamatunopettaja muistelee vanhoja kunnon aikoja jolloin oli menestynyt ja suosittu puhuja:

        -"Olen ollut himottava ja komea mies, joka jag itse minä henkilökohtaisesti omassa persoonassani."

        Näin eväillä tulee hyvä adventisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        Jaha, Sinä et tarpeeksesi noista aiheista. Alkaa taas samalla aiheella vittuilu Sinulla.

        Minä en vastaa enää tällaisiin.

        Silkkaa typeryyttä on vastailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        Minulla on työpaikka koko ajan olemassa.

        Jään vanhuuseläkkeelleni muutaman kuukauden kuluttua.

        Aiheesta jatkuvan vittuilusi voit lopettaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        Haluaisitko tarkempia tietoja pian vanhuuseläkkeelleen siirtyvän työpaikoista, kun työelämäni alkoi 16 vuotiaana kesätyöpaikastani vuonna 1975?
        - Sinullako on mielenkiinto jatkuva tähän asiaan?

        Oletko ahkeroinut töissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        "Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa." ???

        - Olen oikeusvaltion lakisäädöksien noudattaja monta vuosikymmentä yhtäjaksoisesti.

        Tämä riittää kansalaisvelvollisuuksista periaatteessa.

        Minulla ei ole mitään "pimeää" joka ei kestäisi päivänvaloa "bunkkerissani," sillä laittomuuksia ei minun "bunkkeri" sisällä.-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        "Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille."

        Minua ei nyt kiinnosta Adventtikirkon "rimat"

        Jään vanhuuseläkkeelleni muutamien kuukausien kuluttua, eikä minua kiinnosta minkäänlaiset "rimat." En ole koskaan ollut uskon järjestöjen työntekijä.

        Olen ollut uskontojärjestöjen jäsenkirjoista poissa 2006 lukien.
        1.6.2006 olen itse sanonut talkoo-vastuuni toistaiseksi irti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        "Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa." ??

        - Jokainen joka eroaa sellaisesta mikä on ollut kantava elämän ykkösarvo, on aina tietenkin oma kriisiaika. Kriisiaikojen pituus vaihtelee tietysti aina yksilöillä.

        Minä olen edelleen -niin kuin jo vuosikymmenien ajan oikeusvaltion lakisäädöksien noudattaja, ja laskuni olen maksanut elämäni aikana niin etten ole koskaan saanut ainuttakaan maksukehotusta niin ettenkö olisi ollut laskujeni tuloihin varautuneena.
        Pari kolme maksukehotusta on tullut elämäni aikana, jotka kaikki olivat jotakin erehdystä, ja olen kiireesti maksanut laskuni heti samana päivänä. Viimeksi unohdin laittaa säännöllisen kuukausittaisen maksun verkkopankissa päälle seuraavan vuoden ajaksi.
        Minulla on aina ollut niukassakin taloudessani budjetointi. Taloudenhoitoni on aina ollut erinomaista ja vaikka olisin ollut miten tahansa väsynyt, niin hyvää ja kiitettävää taloudenhoitoa. Ei tarkoita omaisuuden määrää vaan taloudenhoitoa.
        Aikoinaan mahdollisimman vähävaraisena 1990 luvulla kun kävin kursseja -luin yhden uuden ammattitutkinnonkin 1,5 vuodessa, - niin en päivääkään elämäni aikana ole pitänyt televisiota ilman televisiolupaa. Vaikka miten köyhä olisin ollut, niin joka päivä oli voimassa oleva TV-lupa. Sanomalehtikin tuli. Päivääkään en ole ollut nälissäni, osaksi johtuen poikasena 15- iässä lukuvuodesta ammattikoulun ravintotalous-keittäjälinjalla. Sain hyvät perustiedot ruoka-aineiden käsittelystä. Kaikki sujuu keittiössä paitsi pallokalan valmistus. Monta vuosikymmentä olen ollut aktiivinen liikunnan harrastaja. Sydämeni lepopulssi on ollut 30 sykäystä minuutissa parhaimmillaan runsaan liikunnan vuoksi. Ns. "urheilijan sydän" on laaja, pumppaa harvakseltaan paljon kerralla.
        Nyt 60- ikäni aikana olen tehnyt uusia tilaratkaisuja 25- vuotta asumassani huoneistossa. Menin läpi kaikki komerot ja laatikot, ja heitin roskiin, kierrätykseen ja uutta tilalle. 60 iässä on säästänyt 20 ikäisestä jotakin aina mitä ei ole malttanut panna pois, mutta 60 iässä sitten vihdoin jo arvelee ettei enää ole käyttöä sellaiselle joillekin. 1970 luvun lopulla nuorena ostamiani huonekalujani olen entisöinyt, rakkaiksi käyneitä huonekaluja- tarjoiluvaunu ja kaksi Alwar Aallon ritiläpenkkiä sekä Lundia Classicia. Hionta ja uusiolakkaus päälle. Sänkysohvan vaihdoin uuteen sänkyyn kultasarjan luksuspatjan kera. Olen ostanut 1800 ja 1900 luvun alkupuolen huonekaluja, joissa puuosat on korjattu, hiottu ja uudet maalaukset tai kirkaslakkaus päälle. Täydellistä entisöintiä. Tein tilaa laittamalla pois astianpesukoneen, keikkapianopisteeni, sekä massiivisen 75x170 x4 pöytälevyn. -Jo 1970 luvun lopulta asti olen aina asunut hyvin sisustetussa kodissa.
        - Minun elämänhallinta on siis erinomaisessa järjestyksessä ollut ja on-.
        En tarvitse yhdenkään kandidaatin, käsityöläisen tai muutaman äänen kunnallispoliitikon kritiikkejä.
        - Aivan loistavaa elämänhallintaa aina vuosikymmenien varsilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        "Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa." ???

        Adventtikirkolla on aina ollut kielteinen jyrkkä kanta maailman syntiin.
        Tunnen ja tiedän niin kuin omat taskuni Adventtikirkon opin.

        Minä olen sanonut irti talkoo-hommat 1.6.2006- ja olen ollut vapaa kuin taivaan lintu,
        viettämään päiviäni niin kuin itse tahdon riippumattomana uskontojärjestöistä -kirkoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        ""30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?" ??

        - Jokainen olevainen varmasti itse tuntee milloin vakavissaan ja mahdollisimman kiihkeästi haluaisi elää parisuhteessa. -30- jälkeinen ikä oli sellainen vasta minulla. Mutta toki oli ollut joitakin sellaisia neitoja aikaisemmin jotka olisin nainut seurustelematta korvia myöten rakastuneena.
        Toinen vastaava ikä oli 50- villitykseni 47-53 ikäisenä.

        Ihmiset itse henkilökohtaisesti kokevat tällaiset asiat "pitääköhän paikkansa." - Eikö vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        "Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?" ??

        Teen jonkun verran työtä ennen muutaman kuukauden kuluttua alkavaa vanhuuseläkettäni.

        - Toivottavasti vittuilusi päättyy viimeistään kun vanhuuseläkkeeni alkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        Olen sanonut talkoovastuuni irti 1.6.2006, ja jäsenyyteni uskonto-järjestöissä on päättynyt 2006 hiukan myöhemmin.
        Kannoin 100% talkoovastuuni joka päivä 1.6.2006 asti.

        Työllisyysasiani ei kuulu Sinulle eikä muillekaan vanhuuseläkkeeni kynnyksellä, ja koskaan en ollut uskontojärjestön työntekijänä.
        Ihmiset solmivat työsuhteensa vain työsopimuksien osapuolien kesken.

        Suomessa liittyminen ja eroaminen on perustuslain 11-12§ kansalaisvaltuuksilla mahdollista siten ettei kukaan voi ennakolta estää.
        Ihmiset liittyvät ja eroavat jatkuvasti joutumatta kenenkään henkilökohtaiseksi "petturiksi."
        - Minä en pidä velvollisuuksia perheellisten ihmisten viihdyttämisessä mm. ja/ tai näiden oman kunniansa kipujen ja tarpeiden tyydyttämisessä, -perheellisillä on toisensa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        - Että "Abba-Jeesus" kun vaan sais uuden jäsenen hampaisiinsa.

        Aikamme uskonto-järjestö-kirkko-yhdistys-toiminnoissa on ihmisiä.
        Näissä on vanhan liiton ja uuden Raamatun metodeja käytössä, joka on vieras nykyajan hienon hallinto-palvelukulttuurimme ihmisille. Lukuisa on aina niiden ihmisten määrä jotka ryhtyvät toiselle persoonalle jonkinlaiseksi "vanhemmaksi" ja laittavat oman itsensä henkilökohtaiset arvot mallikappaleeksi. Kun vallitsijoiden lukumäärä on korkea, ja palkkatyöläistenkin kaikkien tarpeiden työelämä pyöritettävänä, selvien jäsenehtojen puuttuessa- on tietenkin ristiriitoja kun erilaiset järjestöyhdistystoiminnan ohjekirjat on kirjoitettu paksuiksi, mutta selvät jäsenehdot puuttuvat.

        "Kuka meistä on suurin?"
        Pullistellaan lihakset, paisutellaan rinnat ja vertaillaan kullitkin housuista.
        Lyödään mulkulla pöytään.

        Minä olen kaikin puolin tasan suomalainen keskimittainen mies.
        Kullikin on tasan suomalaisen miehen keskimittainen.

        Adventtikirkon huipputeologit ovat aina kirjoittaneet kiitettävää Raamatuntutkimusta.
        - Tämä on hieno asia.
        Näille ihmisille on kannattanut kaataa leipää suuhun, että on ollut aikaa paiskia hommia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        Unohdin mainita että uusin paljon keittiössäni.
        Heitin pois 1980 luvun talousmuovia, ja ostin terästä ja lasia tilalle.
        Keittiölaitteita uusin myös.
        Tietokone, puhelin, ja pesukonekin tuli samaan aikaan vaihtoikään.
        Olin lykännyt asuntoratkaisujani 60- ikään, ja suunnittelin monenlaista vaihtoehtoa.
        - Sitten oli paljon uusimista ja laittamista kerralla. Maalausremonttiakin pitäisi tehdä, mutta saatan tyytyä paikkamaalaukseen, minulla on 25 vuotta takaperin tekemäni maalausremonttini maalien sävynumerot tallella.
        Käytin vain säästöjäni ja tulojani parin vuoden aikana koko lystiin.
        Laitoin senior-sinkku-kotini 60- iän päivityksen, ja seuraava 20 vuotta on pulkassa.
        Sitten olenkin jo 80- ikäinen, ja seuraavan 5-10-15-20 vuoden aikana olen sitten krematoriossa.
        Haluan suosikkipuut tuhkauurnaani ja arkkuuni.
        Arkkuni pitää olla mäntylaudasta kirkaslakka päällä. Tuhkauurnani pitää olla koivupuuta, -nämä puut sopivat sisustukseeni -ovat nämä luonnonväripuut minulla koko ajan käytössäni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        Armaassa maassa Suomessa -oikeusvaltiossa kansalaiset siis liittyvät ja eroavat järjestöistä -yhdistystoiminnasta, vapaaehtoisista arvopohjaisista harrastus-järjestö-yhdistys-toiminnoista omasta tahdostaan vapaasti perustuslain 11-12§ oikeuksilla joutumatta kenenkään henkilökohtaiseksi pettureiksi.

        Jäikö jotakin sanomatta- haluaisitko tietää miten tiheästi käyn vessassa, -kerran vai kaksi per/vrk, -taikka miten tiheä masturbointitiheys minulla oli nuorena krapula-aamuina?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        Adventtikirkon yhteisönormituksissa on pelkkiä pyhiä arvoja, -ei niissä ole mitään yhtymistä maailman synnin tekoon.

        En itse niihin ehtinyt vielä tarkemmin perehtyä.

        >>> Minä en pidä ainuttakaan esimies-johtaja-syyttäjä-tuomari-vanhempaa eläkepäivilläni ilman työsopimustani. Työsopimuksessa mahdollisessa alaistaitojen vaatimus koskee sitä työsopimuksen perustehtävää, -mitä siis osapuolet ovat keskenänsä sopineet.

        "Esimies-johtaja-syyttäjä-tuomari-vanhemmat-" vapaaehtoisessa järjestö- yhdistystoiminnoissa eivät rakastaneet minua, -ja näillä on omat perheet. En ole sydänkäpynä.

        Lyödään vaan mulkulla pöytään, -


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        Minä olen Ala-Kiikkalan pappilan Saarenpää nimisen torpan sepän seppäpojan tyttären poika, ja Ala-Taloselan virkatalon Laurila nimisen torpan sepän seppäpojan seppäpojan pojan poika.

        En ole mäkitupien poikien alaisena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        Minusta ei ole nyt pullistelemaan lihaksiani, kun lihakseni ehtivät laskea, siitä syystä että pyöräilyssäni tuli tauko lihasvaivojen vuoksi. Pyöräilyssä lihakset tarttuvat kiinni, ja lyhentyvät. Lihashuollot jäivät tekemättä aktiivisessa pyöräilyssäni ja sitten asia kostautui rankasti. Ikää alkaa kertyä sellaiseksi että jokamies menettää lihaksensa. Näin onnetonta.
        Selkälihakseni olivat mahtavat pyöräilystä. Kiropraktikko ihmetteli, ettei minun ikäisilläni miehillä ole sellaisia selkälihaksia mitä minulla oli pyöräilystä. Lihaksista on nyt muisto vain, sillä lihakset tippuvat nopeasti jos niitä ei treenaa. Erektiokyky on vielä hyvä.

        Minä en pidä Varsinais-Suomen enkä Hämeen kandidaatteja johtajina eläkepäivilläni.
        En mäkituvan poikiakaan. - Ei ole vuorovaikutuksia eikä sopimuksia. Eivät minuun koskaan yhteydessä.

        >> Jokainen voi viettää oman uskonelämänsä rauhassa.

        Minulla on yksityinen Raamattu-harrastukseni piruntorjuntabunkkerissani.

        Suomessa saa vapaasti kommentoida Raamatun kirjoituksia -perustuslaki 11-12§.

        Toivottavasti vastaukseni tyydyttivät Sinua. Koita muistaa vastaukseni ettet enää toistele samoja asioita minulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimeän bunkkerin touhut eivät kestä päivänvaloa.
        Nykyisin Adventtikirkon rima on noussut jäsenehdokkaille ja maallikko raamatunopettajille.
        Yleensä eronneilla jäsenillä on ollut vaikeuksia elämänhallinnassa.
        Adventtikirkolla on nykyisin jyrkkä kanta syntiin seksuaalisuuden alueella kunhan ei jää kiinni housut kintuissa.

        "30 -ikäisenä koin itse olevani kypsä parisuhteeseen".
        -pitääköhän paikkaansa?

        Milloin olet viimeksi ollut vakituisesti työelämässä?

        Muistattehan että organisaatiojohtajien ainokaiset alaiset löytyvät organisaationsa työntekijöistä, -niillä on työsopimukset organisaatioon.
        Suomessa ei ole ainuttakaan alaista jolla ei olisi voimassa olevia työsopimuksia.

        Loppu.


    • Anonyymi

      "Piruntorjuntabunkkerin" lausumaa:
      -"Olen ollut himottava ja komea mies, joka jag itse minä henkilökohtaisesti omassa persoonassani."-

      Itsensähimoitsijamiehet ovat yleensä miehimyksiä, eli niitä, jotka himoitsevat miehen varataloa ja ulkonäköä ja haluavat viettää aikaa alastomien miesten seurassa. Jokainen voi päätellä siitä aika paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe