Jokohan sitä kuplaa rakennetaan?
- Sekö antaa suojan kontiolahtelaisille, hotelli Kimmelille ja joensuulaisille vai pelkästään vain hiihtohirmuille eli siirretäänkö sitä kuplaa aina sinne missä ko. sankarit sattuvat olemaan?
Taitaa olla Kontiolahdella idearikkaita suojelunikkareita, -ainakin on kyse "pyhästä" ampumahiihdosta.
-voi täytinen sentään.......:D
Kontiolahdella osataan suojautua koronalta
7
145
Vastaukset 7
- Anonyymi
linkkinä edelliseen uutiseen
https://www.karjalainen.fi/urheilu/item/265272- Anonyymi
Kontiolahtelaisille ampumahiihto on ollu kupla jo vuosikymmeniä. Halvaksi tulee kunnan veronmaksajille kun koko Kimmeli varataan kahdeksi viikoksi kunnan piikkiin. Aurataankohan kontiolahdessa enää katuja ollenkaan ensi talvena kun rahat pitää jostain repiä hiihtokisoihin ja Kimmelin laskuihin.
- Anonyymi
Ja jotenkin tuntuu ylipäätään ihan järjettömältä yrittää pitää kisoja väkisin vaikka vesisateessa. Varmaan tulee kovasti voittoa.
Pitäjän nuoriso pääsee kansainvälistymään, kuntaan tulee matkailutuloja ja kansanterveyskin paranee kuten Haapala lupasi ja uhosi.
Kunnan pitkän ajan strategia on osoittautunut ampumahiihdon osalta tragediaksi.
Rahaa vain on palanut törkeän paljon ja ne tulokst,ne tulokset... - Anonyymi
Eniten huolestuttaa se että kun väkisin ah kilpailut järjestetään ( monissa lajeissa tapahtumat peruttu koronan vuoksi) niin siellä on paljon talkoolaisia mm. paikallista urheiluseuroista. Jos virus lähtee sieltä leviämään niin liekkö tämä pumpum hiihto sen arvoista että riski todella kannattaa ottaa. No, kunta maksaa ainakin sähkölaskun jotatapauksessa ja kuntalaiset saa maksaa siitä että heillä on mahtava ah stadion käytettävissä kuntalaisten liikuntapaikkana muutaman tunnin viikossa, jos silloin sattuu töiltään kerkiämään hiihtämään.
- Anonyymi
Kontiolahti onkin seuraava kunta pohjois-karjalassa thl:n tartuntalistoilla.
Joensuu, Lieksa, Liperi, Kitee, ----------- ...
- Anonyymi
Lehmossa K-kaupassa ei vissiin ole kuultukaan koronasta sillä ei minkään näköisiä suojia kellään. Lehmon S-marketissa on myyjät suojautuneet esimerkillisesti ja samalla myös asiakkaat suojautuvat.
Arvatkaa kummassa kaupassa asoin jatkossa?- Anonyymi
Koska olet kepulainen niin ilmeisesti asioit vain s-marketissa olipa maailmantilanne ja suhdanteet mitä hyvänsä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3891623Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan851102Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94952Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63869Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43773- 122736
- 60730
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10718- 39689
- 57656
- 50626
- 45567
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o34565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 33555
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 84514
- 49503