Pedofiilirinki

Anonyymi

Kannattaisiko tutkia päätekijöiden sukutausta, että mistä tällainen hirveä kieroutuma tulee. Onko sisäsiittoisuutta mahdollisesti? Tästä on sydäntäsärkevää lukea. Onko näillä ollut yhteyttä julkisuus poliitikkoihin? Kohta asia unohdetaan ja jatkuu taas jossakin.

24

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mietin samaa, teko ja rinki on niin
      sairas, että nyt pitäisi ropista kovemmat tuomiot.

• Anonyymi

Pedofiili orgoiota järjestetään edim: Epstein joka tiesi liikaa murhattiin vankilaan. Tekijät olivat maailman kermaa niitä joita poliisi suojelee. Poliisi on valtaapitävien suojelija oikeustoimi myös vapaamuuraeiden halinassa mitään tuomioita ei jaeta jokainen murhakin peitellään. Epstein, Katri Itävalko, toimittajan auto räjähti Ranska..
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/28355c7f-31cb-4f83-810f-b098512fc9cb
        Poliisi on vapaamuurarien sotajoukko mukaan kelpaat vain jo et hoksaa päällikön rastisia toimia esm: kolme kertaa peräkkäin MIES syytteeseen. 90% syytteistä sukupuolirastisia lavastuksia.

• Anonyymi

Tekijät ovat usein itse olleet hyväksikäytettyjä (mikä ei mitenkään vähennä heidän rakennustaan) ja kun päätekijä ex-kirkkovaltuutettu on pohjammaalta niin jäjet voi johtaa vanhalestadiolaisiin. Vanhalestadiolaiset ovat jäänneet kiinni pedofiilien suojelusta.

• Anonyymi

En usko,että ovat olleet hyväksikäytettyjä,sanovat vain niin kiinni jäätyään,jotta saisivat myötätuntoa. Homoudella ja pedofilialla on todettu yhteyttä. Tätä peitellään,koska homoudesta halutaan tehdä normaalia. Ketään ei tule vainota tietenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko,että ovat olleet hyväksikäytettyjä,sanovat vain niin kiinni jäätyään,jotta saisivat myötätuntoa. Homoudella ja pedofilialla on todettu yhteyttä. Tätä peitellään,koska homoudesta halutaan tehdä normaalia. Ketään ei tule vainota tietenkään.

Saisinko linkin tuohon, että missä "homoudella ja pedofilialla on todettu yhteyttä "?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisinko linkin tuohon, että missä "homoudella ja pedofilialla on todettu yhteyttä "?

Semmoista on kirjoitettu lehdissä. On tehty joku laaja aika salainen tutkimus. Kaikki ei ole niin auvoista kuin annetaan ymmärtää joissakin lehtijutuissa. Mikäpä tässä maailmassa olisi? Linkkiä ei tähän hätään ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmoista on kirjoitettu lehdissä. On tehty joku laaja aika salainen tutkimus. Kaikki ei ole niin auvoista kuin annetaan ymmärtää joissakin lehtijutuissa. Mikäpä tässä maailmassa olisi? Linkkiä ei tähän hätään ole.

🤔"kirjoitettu lehdissä" "salainen tutkimus"???Niinpäniin....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤔"kirjoitettu lehdissä" "salainen tutkimus"???Niinpäniin....

On kauhea pelko sellainen,että joku soluttautuu ja tekeytyy homoksi. Shakaali-elokuvassa kävi niin,ei ehtinyt soluttautua,kun tappoi. Tutkitaanko niitä ulkomaisia,joille skypettivät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tiedät tästä "salaisesta tutkimuksesta"🤣

• Anonyymi
    • Anonyymi

Säälittävää toimintaa "oikeuslaitokselta" että joku naisparka (syyttäjä) joutuu tuhoamaan mielenterveytensä katsomalla noiden oksennuahenkilöiden saastavideoita.

Jos Suomessa olis MIEHIÄ jotka valvoisi OIKEUTTA niin he asettaisi saastat muuria vasten teloituskomppanian eteen!

Koska Suomessa EI ole MIEHIÄ eikä OIKEUTTA niin tuhoutuu koko maa ja tulee saamaan tuomionsa!

• Anonyymi

Jesaja 63

Sillä koston päivä oli minun mielessäni ja minun lunastettujeni vuosi oli tullut.
      5 Ja minä katselin, mutta ei ollut auttajaa, ja minä ihmettelin, kun ei kukaan tueksi tullut. Silloin minun oma käsivarteni minua auttoi, ja minun vihani minua tuki.
      6 Ja minä tallasin kansat vihassani ja juovutin heidät kiivaudellani; minä vuodatin maahan heidän verensä."

• Anonyymi

Kaikista hulluista hulluimmat ovat raamatunlausehullut.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Lastenraiskaajille on ainut oikea tuomio kuolemantuomio.
      Törkeitä ihmishirviöitä ovat nämä miehet.

• Anonyymi

Kokoomuslaisissa on paljon psykopaatteja. Ei sitä muuten johtajaksi pääsisikään.

• Anonyymi

Nämä SAASTAT pitää TAPPAMALLA TAPPAA julkisesti! Mutta tietysti viherpunikeista löytyy näillekin puolustajia.

Ihmettelen ettei löydy MIEHIÄ jotka hoitaisi homman itse,koska uhrit eivät tule saamaan oikeutta tässä läpimädassä "oikeusnaltiossa"

• Anonyymi

Meidän on vihdoinkin opittava sivistyskansojen tavoille. Suuri idolimme ja oppi-isämme Muhammed köyri yhdeksänvuotiasta.

• Anonyymi

Persutrollit ovat hiljaa tästä tapauksesta, kun tekijä on kantasuomalainen ex-kirkkovaltuutettu. Persuja ei kiinnosta uhrit, vaan se voiko tapauksia käyttää poliittisessa propagandassa hyväksi. Kantasuomalainen ex-kirkkovaltuutettu ei sovi poliittiseen propagandaan joten ei uhritkaan persuja kiinnosta. Sitten kun tekijä on mamu, niin samasta asiasta tehdään palstalle kymmeniä avauksia.

• Anonyymi

Hyvä, jotta vihervasemmistolaista naista asia kiinnostaa.

• Anonyymi

Persuen agenda on muukalaisviha eikä mikään muu. Jos uutisotsikko ei sovi siihen, niin se sivuutetaan.

• Anonyymi

Joo kyllä se on ihan ehdottomasti ihan jokaikisen perussuomalaisen henkilökohtainen vika, että joku suomalainen ex-kirkkovaltuutettu on pedofiili! :) Ihan takuuvarmasti on! :)

Lääkitys? :/ 🤡

Tai ehkä kirkkovaltuutettu onkin vaan syrjäytynyt hoono-soomi puhuja, joka ei ole saanut tarpeeksi apua vaivaansa ajoissa? Eli syy on siis sisäministerimme, joka unohtaa aina syyttää kaikkia muita kuin itseään ollessaan sisäministerinä vastuussa lastensuojelusta? :) Ainiin juu, ja se tärkein syy, eli korona, meinas unohtua mainita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä se on ihan ehdottomasti ihan jokaikisen perussuomalaisen henkilökohtainen vika, että joku suomalainen ex-kirkkovaltuutettu on pedofiili! :) Ihan takuuvarmasti on! :)

Lääkitys? :/ 🤡

Tai ehkä kirkkovaltuutettu onkin vaan syrjäytynyt hoono-soomi puhuja, joka ei ole saanut tarpeeksi apua vaivaansa ajoissa? Eli syy on siis sisäministerimme, joka unohtaa aina syyttää kaikkia muita kuin itseään ollessaan sisäministerinä vastuussa lastensuojelusta? :) Ainiin juu, ja se tärkein syy, eli korona, meinas unohtua mainita!

Kantasuomalainen, ollut skinhead porukoissa. Onko ääripersun tuttuja?

• Anonyymi

Miks pedarit aina kokoontuessaan asettuvat rinkiin?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe