laillinen ryöstö

Anonyymi

kaverille elisan HÄIJY puhelin myyjä
myi noin 1500 5g euron puhelimen
51 e kuussa ilman liittymää
edes liittymäänolisi hänellä varaa
tyyppi on pienimmällä sairaseläkkeellä
eikä hänellä oli mitään käyttöä siille appparaatille
pellkä perus puhelimen käyttöt on hänelle hankalaa
tarkoitus oli hankkia 30 euron iso näppäiminen puhelin
prismasta

tarkoitus on auttaa palauttaa posti paketti avamattomana
sinne halvatun elisaan
ne elisan tyypit möi myös sille jonkun turhan sähköposti virusturvan
'

8

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vastaa mihinkään puheluihin mitkä ei omassa osoitekirjassa. Itsellä rekisterissä oleva prepaidliittymä ja puhepaketti mikä maksaa 15eur kk, puhetta 5000min samoin tekstareita 5000kpl. Whatsäppi puhelimessa niin todellisuudessa puhelinkulut ei paljon mitään.

    • Anonyymi

      Enää ei saa kauppakeskuksissakaan asioida rauhassa. Heti on jo aulassa joku Elisan mulkvistimyyjä kimpussa takiaisena tuputtamassa puhelinliittymätarjousta tai jotain muuta turhakepakettia.

    • Anonyymi

      Elisan hyökkäävät nilkinalut myyvät provikalla asiakkaille mahdollisimman paljon kallista ja turhaa. Ketjun aloittajan tapauksessa puhelimeksi olisi riittänyt korkeintaan ihan perusmalli, vaikka Doro-puhelimsesta.

    • Anonyymi

      Joskus myyjä kysy mikä liittymä sulla on niin vastasin mitä se sinulle kuuluu. Ja jotain sähköliittymää niinkuin kauppareissulla annat ventovieraalle sotutunnuksen.

    • Anonyymi

      Puhelin myyjät täällä ahdistelevat Cittarin asiakkaita.

    • Anonyymi

      Etämyynnissä on 14 päivän palautusoikeus.

    • Anonyymi

      Missä Elisa, siellä pakkomyynti.

      • Anonyymi

        Miten ihmeessä kenellekään myydään väkisin mitään?
        Eikö ihmisellä ole suuta päässään eikä saa sitä auki? Miten vaikeaa on sanoa ei ja kävellä ohi?
        Tätä teen harva se päivä, ja auta armias miten monta puhelinta ja liittymää minulla olisi jos tahdottomana lampaana ostanut kaikki mitä tyrkytetään!
        Aikuiset ihmiset ovat itse vastuussa, paitsi jos on holhouksen alainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1072
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      797
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 64
      711
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe