VAIN JEESUS PELASTAA

Anonyymi

Mikään nimi tai kukaan muu ei pelasta, vaikka kuinka hurskaalta vaikuttaisi.

”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
Ap t 4:12

Jeesus Kristus on maailman ihmisten halveksima ja hyljeksimä, mutta AINOA TOIVO syntiselle ihmiselle.

35

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jesaja profetoi hänestä näin:

      ”Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.”
      Jesaja 53:3

      • Anonyymi

        Kysymys kuuluukin: halveksitko sinä Jeesusta, vai turvaudutko sinä häneen?
        Hänessä on ikuisen elämän toivo!


      • Anonyymi

        Jumala vie paratiisiin jokaisen uskovan, joka tunnustaa Jeesuksen profeetaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala vie paratiisiin jokaisen uskovan, joka tunnustaa Jeesuksen profeetaksi.

        Ei riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala vie paratiisiin jokaisen uskovan, joka tunnustaa Jeesuksen profeetaksi.

        Muslimitkin tunnustavat Jeesuksen profeetaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala vie paratiisiin jokaisen uskovan, joka tunnustaa Jeesuksen profeetaksi.

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        ((( viitaten mm yllä olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Joten siinä tapauksessa kirjoitat kristittyjen jumalasta..

        Matteuksen evankeliumi:
        4:15 "Sebulonin maa ja Naftalin maa, meren tie, Jordanin tuonpuoleinen maa, pakanain Galilea -
        5:47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
        6:7 Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
        6:32 Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
        10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
        12:21 Ja hänen nimeensä pakanat panevat toivonsa."

        http://www.luterilainen.com/fi/lapsille/paavali-pakanain-apostoli/paavali-sauluksen-nuoruus/saulus-kohtaa-jeesuksen-damaskon-tiellä

        18:17 Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        ((( viitaten mm yllä olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Joten siinä tapauksessa kirjoitat kristittyjen jumalasta..

        Matteuksen evankeliumi:
        4:15 "Sebulonin maa ja Naftalin maa, meren tie, Jordanin tuonpuoleinen maa, pakanain Galilea -
        5:47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?
        6:7 Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
        6:32 Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
        10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
        12:21 Ja hänen nimeensä pakanat panevat toivonsa."

        http://www.luterilainen.com/fi/lapsille/paavali-pakanain-apostoli/paavali-sauluksen-nuoruus/saulus-kohtaa-jeesuksen-damaskon-tiellä

        18:17 Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani."

        viitaten mm tässä olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muslimitkin tunnustavat Jeesuksen profeetaksi.

        Jos tarkoitat raamatun Kaikkivaltiasta Jeesusta niin eivät kumminkaan hekään ole Hänen antaman Lain; "Älä tapa" käskyä noudattaneet. Voisi todistaa mm sitä, että laittomuudella on samat herrat....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys kuuluukin: halveksitko sinä Jeesusta, vai turvaudutko sinä häneen?
        Hänessä on ikuisen elämän toivo!

        ”teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muslimitkin tunnustavat Jeesuksen profeetaksi.

        Vaikeampi osa onkin uskoa että Jeesus on messias ja poika .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeampi osa onkin uskoa että Jeesus on messias ja poika .

        Liekö tuota kukaa tytöksi väittänytkään, tuosta messiaasta voi olla montaakin mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys kuuluukin: halveksitko sinä Jeesusta, vai turvaudutko sinä häneen?
        Hänessä on ikuisen elämän toivo!

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys kuuluukin: halveksitko sinä Jeesusta, vai turvaudutko sinä häneen?
        Hänessä on ikuisen elämän toivo!

        Heikko se on toivo sinullakin.

        Tekojensa kautta Jeesus ei mainittavaa kunnioitusta ansaitse enkä itse pidä syntyperää kummoisenakaan metiittinä. Paljon melua tyhjästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muslimitkin tunnustavat Jeesuksen profeetaksi.

        Muslimitkin tunnustavat Jeesuksen profeetaksi.

        Mutta minä,en Mohammedia tunnusta.Hän oli rosvopäällikkö,ei Jumalan mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeampi osa onkin uskoa että Jeesus on messias ja poika .

        "Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan. Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä"
        "He väittävät tuntevansa Jumalan, mutta teoillaan he hänet kieltävät, sillä he ovat inhottavia ja tottelemattomia ja kaikkiin hyviin tekoihin kelvottomia"


      • Anonyymi

        Ylenkatsottu - eikä syyttä. Sinänsä nykyisin skitsofrenikoihin osataan suhtautua suopeammin mutta huijareista ei tykätä yleisesti vieläkään.
        Jeesuksellahan oli kipujen ja sairauksien suhteen hokkuspokkuskonstit hallussa. Fiksumpi olisi käyttänyt niitä.... mutta itseään kun ei voi oikein huiputtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!”

        En minä kuitenkaan pidä henkeäni itselleni minkään arvoisena, kunhan vain täytän juoksuni ja sen viran, jonka minä Herralta Jeesukselta olen saanut: Jumalan armon evankeliumin todistamisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat raamatun Kaikkivaltiasta Jeesusta niin eivät kumminkaan hekään ole Hänen antaman Lain; "Älä tapa" käskyä noudattaneet. Voisi todistaa mm sitä, että laittomuudella on samat herrat....

        ”Eikö Kristuksen pitänyt tätä kärsimän ja sitten menemän kirkkauteensa?"”


    • Anonyymi

      Jos tarjous on liian hyvä ollakseen totta - se ei ole totta.
      Valitettavasti.

      • Anonyymi

        Ikävä asia, surullinen, kun kuljet ikuisen onneksi ohi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä asia, surullinen, kun kuljet ikuisen onneksi ohi!

        Usko on lahja. jota ei ole jokamiehellä, sitä saa kun pyytää Jumalalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko on lahja. jota ei ole jokamiehellä, sitä saa kun pyytää Jumalalta.

        Lahjahan se on rekkakuorma hevonpaskaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahjahan se on rekkakuorma hevonpaskaakin.

        Toivottavasti joskus tunnet Rakkauden !
        Kyllä Rakkaus on parempi,kuin sinn tarjouksesi:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä asia, surullinen, kun kuljet ikuisen onneksi ohi!

        Se on just noin!


    • Anonyymi

      Kiitos muistutuksesta, Totta! Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Näin Kaikkivaltias antaa opin pelastukseen lyhyesti ymmärtäväisille:
      Matt. 24:3-4
      Mark.13:5
      Matt. 24:23-24
      Kiellon koheteena:
      Apostolien teot:13:6
      Sillä:
      Matt. 7:23 25:41

    • Anonyymi

      5 poistoa ja minunko kaikki 🤣

      • Anonyymi

        Jätäppä vähemmälle se Jeesuksesi kärsimykksillä hekumointi, niin ehkä joku viestisi voitaisiin jättää poistamatta.


    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

    • Sitten kun seuraat niin ymmärrät että Jumala on ainoa hyvä jolle kaikki on mahdollista✌️
      Tai sitten jatkat papukaijana raamatun toistelua ja se Olkoot palkkasi 🤷‍♂️

      Kuka muuten on isäsi? 😇

      • Anonyymi

        Jumalalle kaikki on mahdollista. Joo ei mitään rajaa. Ainakin kansanmurhat ja sadismi kaikissa muodoissa viehättää häntä erityisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumalalle kaikki on mahdollista. Joo ei mitään rajaa. Ainakin kansanmurhat ja sadismi kaikissa muodoissa viehättää häntä erityisesti.

        Hänellä on aina oikeat päätökset tapahtui mitä tahansa.
        Ihminen voi kuvitella mitä hyvänsä ja sen kyllä huomaa ihmisten maailmasta, täynnä ahneutta, riistoa, hyväksikäyttöä, rahan perässä juoksemista jne.
        Ja sellainen siloitellaan hyväksi kaiken kukkuraksi, tavoiteltavaksi jne.


    • Anonyymi

      Onneksi me aivan uskomattomat emme luota noin epävarmaan korttiin. Toisaalta mehän olememkin täysin synnittömiä kun emme ole omaksuneet moista joutavaa käsitettä riesaksemme.
      Vapahtajasi olet siis sinä itse!

    • Anonyymi

      Sitä varten Jeesus tänne tuli, pelastamaan ihmisiä.

    • Anonyymi

      JOS OLISIN JUMALA...

      "Rakastaisin kaikkia yli kaiken mutta jos joku ei rakastaisi takaisin niin kiduttaisin sitä paskiaista ikuisesti. Rakastan kuitenkin kaikkia yli kaiken."

      "Minä istuttaisin ihmisten keskelle omanapuun, mistä tietäisin, että ihmiset tulevat syömään, vaikka kieltäisin. Tällä verukkeella tekisin synnyttämisen naisille kivuliaaksi ja pistäisin maailman täyteen kärsimystä. Ihmisten tulisi kerjätä minulta anteeksiantoa. Säätäisin kaiken maailman käsittämättömiä lakeja, joissa ihmisten tulisi kivittää toisiaan kuoliaaksi eri rikoksista. Sitten tulisin maan päälle ja teeskentelisin kuolemani ja sanoisin, etteivät nuo aiemmin säätämäni lait enää pädekään. Ja tietenkin tekisin tämän niin, ettei suurin osa ihmisistä edes usko, että olen edes käynyt kuolemassa. Ikuisen elämän myöntäisin tietenkin vain niille, jotka tästä käsittämättömästä virityksestä huolimatta palvovat minua."

      😂😂😂😂😂

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe