IL. Tuottoisaa kenkäbisnestä pyörittävä Minna Parikka, 40, ilmoitti lopettavansa – sai keväällä 100 000 euron tuen Business Finlandilta.
Hänon rehellinen yrittäjä ja palauttaa eurot, pulinat pois.
Minna Parikka sai keväällä 100 000 tukea, 6kk kuluttua lopettaa.
238
7054
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän vuoden tilinpäätöstä ei vielä ole tehty, joten mistä tietää onko tämän vuoden toiminta ollut kannattavaa ? Sehän on vain toimittajan mielikuva.
- Anonyymi
Itsehän se on kehunut kannattavaksi ja luulisi n. 350€ kengistä voittoa jäävänkin, mutta kuka hullu maksaa tuollaisia summia. Voitto kylläkin pieni suhteessa liikevaihtoon.
Samaa ihmettelin, miksei myy kannattavaa yritystä vaan lopettaa, no tietysti kun haluaa itse pitää ne turhaan maksetut tuet. Yrittelijät ovat ketkuja ja naiset pahimpia, työntekijöinäkin kavaltavat jatkuvasti yrityksen rahoja itselleen, juuri olit taas kassanhoitaja vienyt 300 000€. Ikinä en antaisi naisen hoitaa raha-asioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän se on kehunut kannattavaksi ja luulisi n. 350€ kengistä voittoa jäävänkin, mutta kuka hullu maksaa tuollaisia summia. Voitto kylläkin pieni suhteessa liikevaihtoon.
Samaa ihmettelin, miksei myy kannattavaa yritystä vaan lopettaa, no tietysti kun haluaa itse pitää ne turhaan maksetut tuet. Yrittelijät ovat ketkuja ja naiset pahimpia, työntekijöinäkin kavaltavat jatkuvasti yrityksen rahoja itselleen, juuri olit taas kassanhoitaja vienyt 300 000€. Ikinä en antaisi naisen hoitaa raha-asioita.Ei mennyt kuulemma kaupaksi, kun ei itse suostunut jäämään 5 vuodeksi myyjättäreksi entiseen omaan kauppaansa. Jos on meininki tehdä ihan jotain muuta, niin silloin käy näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ihmettelin, miksei myy kannattavaa yritystä vaan lopettaa, no tietysti kun haluaa itse pitää ne turhaan maksetut tuet. Yrittelijät ovat ketkuja ja naiset pahimpia, työntekijöinäkin kavaltavat jatkuvasti yrityksen rahoja itselleen, juuri olit taas kassanhoitaja vienyt 300 000€. Ikinä en antaisi naisen hoitaa raha-asioita.Tv1 aamu. Kehui yrityksen olen loistavassa kunnossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt kuulemma kaupaksi, kun ei itse suostunut jäämään 5 vuodeksi myyjättäreksi entiseen omaan kauppaansa. Jos on meininki tehdä ihan jotain muuta, niin silloin käy näin.
Höpöhöpö, netissä myynyt muutenkin suurimman osan ja aina voi palkata työntekijän, 100 000 riittäisi usemmankin palkkaan, mutta ahne pitää itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö, netissä myynyt muutenkin suurimman osan ja aina voi palkata työntekijän, 100 000 riittäisi usemmankin palkkaan, mutta ahne pitää itse.
Kauppaehtoina olisi pitänyt sitoutua kauppaan viideksi vuodeksi. Jos homma ei enää kiinnosta ja meinaa tehdä elämässään jotain muuta, niin silloin pitää lopettaa toiminta. Yrittäjänvapauksiin kuuluu myös yritystoiminnan lakkauttaminen. Ja onhan se tyylikkäämpää lopettaa menestynyt yritys kuin konkurssiin ajettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauppaehtoina olisi pitänyt sitoutua kauppaan viideksi vuodeksi. Jos homma ei enää kiinnosta ja meinaa tehdä elämässään jotain muuta, niin silloin pitää lopettaa toiminta. Yrittäjänvapauksiin kuuluu myös yritystoiminnan lakkauttaminen. Ja onhan se tyylikkäämpää lopettaa menestynyt yritys kuin konkurssiin ajettu.
Mitä höpötät, ei tuollaisia ehtoja ole missään. Perusteetttomasti maksetut tuet sen sijaan pitää palauttaa. Voi myydä pelkästään netissä toimivana, tuotemerkin ja tuotannon... Kiinassa varmaan tettänytkin ettei tuolla plajon vaikutusta edes ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä höpötät, ei tuollaisia ehtoja ole missään. Perusteetttomasti maksetut tuet sen sijaan pitää palauttaa. Voi myydä pelkästään netissä toimivana, tuotemerkin ja tuotannon... Kiinassa varmaan tettänytkin ettei tuolla plajon vaikutusta edes ole.
Mitkä perusteettomat tuet? Yrittäjä on itse sanonut, ettei saanut liiketoimintaa kaupaksi em. syistä. Hän ei olla mukana enää siinä toiminnassa. Eli ainoa vaihtoehto on laittaa pillit pussiin.
Voithan sinä itse kokeilla tehdä vielä tarjouksen yrityksestä ja kokeilla josko hän möisi ilman aikaisemmin mainittuja ehtoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä perusteettomat tuet? Yrittäjä on itse sanonut, ettei saanut liiketoimintaa kaupaksi em. syistä. Hän ei olla mukana enää siinä toiminnassa. Eli ainoa vaihtoehto on laittaa pillit pussiin.
Voithan sinä itse kokeilla tehdä vielä tarjouksen yrityksestä ja kokeilla josko hän möisi ilman aikaisemmin mainittuja ehtoja.Jos haluaa tukia, silloin pitää jatkaa toimintaa, turhat tuet takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs itse höpötät?
--
Parikka kertoo, ettei ollut keväällä tukea hakiessaan tehnyt päätöstä yritystoiminnan lopettamisesta. Lopullinen päätös varmistuikin vasta viime viikolla.
– Olen moneen otteeseen pallotellut asiaa ja keväällä sulkeminen ei ollut vielä varmaa. Silloin pohdin muun muassa yrityksen myymistä ja ajattelin sen olevan helpompaa, mutta se ei ollut minulle sopivaa, sillä minut oltaisiin haluttu sitouttaa yritykseen viideksi vuodeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluaa tukia, silloin pitää jatkaa toimintaa, turhat tuet takaisin.
Toimintaa on jatkettu ja kehitystä tehty verkkokaupan puolelle tukiehtojen mukaisesti.
Joten mitkä ovat ne perusteettomat tuet? Faktoja, ei mitään kateellisen selittelyä. Ja ainahan voit itse ostaa tai perustaa menestyvän yrityksen, joka saa myös yritystukia. Suomi on vapaa maa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimintaa on jatkettu ja kehitystä tehty verkkokaupan puolelle tukiehtojen mukaisesti.
Joten mitkä ovat ne perusteettomat tuet? Faktoja, ei mitään kateellisen selittelyä. Ja ainahan voit itse ostaa tai perustaa menestyvän yrityksen, joka saa myös yritystukia. Suomi on vapaa maa.Siksi pitää jatkaa toimintaa koska tuet otettu vastaan tai ne pitää palauttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs itse höpötät?
--
Parikka kertoo, ettei ollut keväällä tukea hakiessaan tehnyt päätöstä yritystoiminnan lopettamisesta. Lopullinen päätös varmistuikin vasta viime viikolla.
– Olen moneen otteeseen pallotellut asiaa ja keväällä sulkeminen ei ollut vielä varmaa. Silloin pohdin muun muassa yrityksen myymistä ja ajattelin sen olevan helpompaa, mutta se ei ollut minulle sopivaa, sillä minut oltaisiin haluttu sitouttaa yritykseen viideksi vuodeksi.Niinpä, päätti lopettaa kun varmistui että saa satatonnia ilmaista rahaa, onhan se tavallisen työläisen monen vuoden palkka. Siispä tuet takaisin kun ei kerran jatkakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ihmettelin, miksei myy kannattavaa yritystä vaan lopettaa, no tietysti kun haluaa itse pitää ne turhaan maksetut tuet. Yrittelijät ovat ketkuja ja naiset pahimpia, työntekijöinäkin kavaltavat jatkuvasti yrityksen rahoja itselleen, juuri olit taas kassanhoitaja vienyt 300 000€. Ikinä en antaisi naisen hoitaa raha-asioita.Parikka on maksanut lehden mukaan tuloistaan lähes 50% veroa, kuka sellaista viitsii kovin pitkään tehdä ja painaa pitkää päivää terveytensä kustannuksella? On maksanut veroina monin verroin nyt saadun tuen, hyvä että otti omiansa pois, ennen lopettamista.
Laitoin itse myös verotukseen vittuuntuneena hyvin kannattavan firman kiinni. Suomessa ei kova työnteko kannata, sossutellaan kaikki vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parikka on maksanut lehden mukaan tuloistaan lähes 50% veroa, kuka sellaista viitsii kovin pitkään tehdä ja painaa pitkää päivää terveytensä kustannuksella? On maksanut veroina monin verroin nyt saadun tuen, hyvä että otti omiansa pois, ennen lopettamista.
Laitoin itse myös verotukseen vittuuntuneena hyvin kannattavan firman kiinni. Suomessa ei kova työnteko kannata, sossutellaan kaikki vaan.Hahah, laitoitko jalkasi ristiin :D
Jos myy 20€ kenkiä 350€:lla , joutuu maksamaan voitoista enemmän veroa kuin jos myisi 50€:lla. Aina voi muuttaa Kiinaan tai venäjälle jos ei halua verorahoilla saatavia palveluja käyttää. Suurituloiset ei maksa juuri ollenkaan kunnallisveroaja, vaikka käyttävät eniten palveluja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi pitää jatkaa toimintaa koska tuet otettu vastaan tai ne pitää palauttaa.
Pyydettiin jotain muuta syytä kuin sinun itsesi omassa pikku pääkopassa keksimä.
Ja ainahan voit itse ostaa tai perustaa menestyvän yrityksen, joka saa myös yritystukia. Suomi on vapaa maa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, päätti lopettaa kun varmistui että saa satatonnia ilmaista rahaa, onhan se tavallisen työläisen monen vuoden palkka. Siispä tuet takaisin kun ei kerran jatkakaan.
Minäkin poljen jalkaa. Miksei TYHMÄ nostanut sitten sataatonnia, vaan ainoastaan 70 donaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydettiin jotain muuta syytä kuin sinun itsesi omassa pikku pääkopassa keksimä.
Ja ainahan voit itse ostaa tai perustaa menestyvän yrityksen, joka saa myös yritystukia. Suomi on vapaa maa.Eli koronatuki palautettava kun ei jatkakaan toimintaa, olisi myös selvinnyt helposti ilman tukia. Kaikki ei halua huijata edes yrittäjinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli koronatuki palautettava kun ei jatkakaan toimintaa, olisi myös selvinnyt helposti ilman tukia. Kaikki ei halua huijata edes yrittäjinä.
Ja ainahan voit itse ostaa tai perustaa menestyvän yrityksen, joka saa myös yritystukia. Suomi on siltä osin vapaa maa. Muita kadehtimalla ei kukaan menesty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ainahan voit itse ostaa tai perustaa menestyvän yrityksen, joka saa myös yritystukia. Suomi on siltä osin vapaa maa. Muita kadehtimalla ei kukaan menesty.Tuet on tarkoitettu yrityksen jatkamiseen korona-ajan ohi, ei lopettamiseen sen aikana. Käytti siis tuen että saa myytyä varaston pois eli tuki palautettava.
- Anonyymi
Ihan kiva että haluat pitää asian esillä ja kerrot myös asenteestasi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuet on tarkoitettu yrityksen jatkamiseen korona-ajan ohi, ei lopettamiseen sen aikana. Käytti siis tuen että saa myytyä varaston pois eli tuki palautettava.
Ei kukaan tiedä milloin korona-aika on ohi. Voi olla ettei ole koskaan.
Tuet on käytetty aivan kuten pitääkin. Toimintaa on jatkettu ja kehitystä tehty verkkokaupan puolelle tukiehtojen mukaisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuet on käytetty aivan kuten pitääkin. Toimintaa on jatkettu ja kehitystä tehty verkkokaupan puolelle tukiehtojen mukaisesti.Ja kun kannattaa hyvin nettikaupassa, ei ole mitään väliäkään. Tuet takaisin kun lopettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun kannattaa hyvin nettikaupassa, ei ole mitään väliäkään. Tuet takaisin kun lopettaa.
Siinäpähän itket tukiasi, kelahörhö, takaisin :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpähän itket tukiasi, kelahörhö, takaisin :-D
Saitkohan varmasti tarpeeksi huomiota asialle :D
- Anonyymi
Business Finland jakoi rahaa toiminnan KEHITTÄMISEEN. Mitä kehittämistä se on, että laittaa pillit pussiin ja alkaa elämään koroilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten mitkä ovat ne perusteettomat tuet? Faktoja, ei mitään kateellisen selittelyä. Ja ainahan voit itse ostaa tai perustaa menestyvän yrityksen, joka saa myös yritystukia. Suomi on vapaa maa.Vika ei ole yrittäjässä, vaan ketä veronmaksajan rahaa antaa tai heittää taivaan tuulin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parikka on maksanut lehden mukaan tuloistaan lähes 50% veroa, kuka sellaista viitsii kovin pitkään tehdä ja painaa pitkää päivää terveytensä kustannuksella? On maksanut veroina monin verroin nyt saadun tuen, hyvä että otti omiansa pois, ennen lopettamista.
Laitoin itse myös verotukseen vittuuntuneena hyvin kannattavan firman kiinni. Suomessa ei kova työnteko kannata, sossutellaan kaikki vaan.Ja veroton Yritystukiloinen valittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahah, laitoitko jalkasi ristiin :D
Jos myy 20€ kenkiä 350€:lla , joutuu maksamaan voitoista enemmän veroa kuin jos myisi 50€:lla. Aina voi muuttaa Kiinaan tai venäjälle jos ei halua verorahoilla saatavia palveluja käyttää. Suurituloiset ei maksa juuri ollenkaan kunnallisveroaja, vaikka käyttävät eniten palveluja.Ne joilla on korkeat ansiotulot, maksavat juuri nimenomaan hyvin korkeaa kunnallisveroa. Vain ne muutamat jotka elävät pääomatuloillaan tekemättä palkkatöitä, voivat päästä vähemmillä veronmaksuilla. Itsekin teen pitkiä työpäiviä, joista annan yli 40% verottajalle eli pitkälti juuri kunnallisveroon.
- Anonyymi
Tuottoisaa kenkäbisnestä pyörittävän Minna Parikan 100.000 euron "koronakriisituet" on tyyppiesimerkki miten elinkeinotteluministeri kepun Mika Lintilän johdolla Business Finland tukia jaettiin täysin väärin perustein. Samanlaisia esimerkkejä on pilvin pimein. Lähes 1 000 miljoonaa euroa BF-kehittämistukiin koronakriisitukien varjolla aikana, jolloin valtio velkaantuu miljardeilla euroilla muutenkin toisen maailmansodan jälkeen pahimmassa kriisissä koronapandemiassa. SDP ja vasemmistoliitto laittoivat lopulta vastuuministerin elinkeinosossutukien jaon poikki, mutta hallituserouhan takia Lintilää ei uskallettu erottaa, vaan tämä jatkoi holtittomuuttaan Lapin matkailun ja ulkomaisen halpatyön Suomeen pääsyn edistämiseksi vaarallisilla matkailurajoitusten löysentämisvaateilla. Kepu on tämän hallituksen heikko lenkki, ja paljon pienemmästä on ministereitä heivattu ulos. Onko Lintilällä Trumpliimaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne joilla on korkeat ansiotulot, maksavat juuri nimenomaan hyvin korkeaa kunnallisveroa. Vain ne muutamat jotka elävät pääomatuloillaan tekemättä palkkatöitä, voivat päästä vähemmillä veronmaksuilla. Itsekin teen pitkiä työpäiviä, joista annan yli 40% verottajalle eli pitkälti juuri kunnallisveroon.
Pääomatuloinahan ne ottaa kaikki jotka siihen pystyy tai muuten kiertävät veroja
Käyhän se työstä trollata 24/7. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, päätti lopettaa kun varmistui että saa satatonnia ilmaista rahaa, onhan se tavallisen työläisen monen vuoden palkka. Siispä tuet takaisin kun ei kerran jatkakaan.
Voi jumaliste, nämä helkutin Parikat ja Palsanmäet sepustuksineen. Läskipalsa oli menossa konkkaan, kun koronaa oli kestänyt muutama viikko. Parikka ei tiennyt kehittäiskö vai myiskö puljunsa. Sen kuitenkin tiesi päättää, että haenpa tuosta satatonnisen. Miten se tähän asti niitä rumia ylihinnoiteltuja kiinaflääkiä on osannut myydä, 'kehittämättä'?
Hyi hattu sentään!
' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuottoisaa kenkäbisnestä pyörittävän Minna Parikan 100.000 euron "koronakriisituet" on tyyppiesimerkki miten elinkeinotteluministeri kepun Mika Lintilän johdolla Business Finland tukia jaettiin täysin väärin perustein. Samanlaisia esimerkkejä on pilvin pimein. Lähes 1 000 miljoonaa euroa BF-kehittämistukiin koronakriisitukien varjolla aikana, jolloin valtio velkaantuu miljardeilla euroilla muutenkin toisen maailmansodan jälkeen pahimmassa kriisissä koronapandemiassa. SDP ja vasemmistoliitto laittoivat lopulta vastuuministerin elinkeinosossutukien jaon poikki, mutta hallituserouhan takia Lintilää ei uskallettu erottaa, vaan tämä jatkoi holtittomuuttaan Lapin matkailun ja ulkomaisen halpatyön Suomeen pääsyn edistämiseksi vaarallisilla matkailurajoitusten löysentämisvaateilla. Kepu on tämän hallituksen heikko lenkki, ja paljon pienemmästä on ministereitä heivattu ulos. Onko Lintilällä Trumpliimaa?
Ja maajusseille lisää tukiaisia entisten miljardien lisäksi, vaikka korona ei vaikuta niihin millään tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ihmettelin, miksei myy kannattavaa yritystä vaan lopettaa, no tietysti kun haluaa itse pitää ne turhaan maksetut tuet. Yrittelijät ovat ketkuja ja naiset pahimpia, työntekijöinäkin kavaltavat jatkuvasti yrityksen rahoja itselleen, juuri olit taas kassanhoitaja vienyt 300 000€. Ikinä en antaisi naisen hoitaa raha-asioita.itse en antais miesten hoitaa rahaasiota .kokemuksen kokenut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos myy 20€ kenkiä 350€:lla , joutuu maksamaan voitoista enemmän veroa kuin jos myisi 50€:lla. Aina voi muuttaa Kiinaan tai venäjälle jos ei halua verorahoilla saatavia palveluja käyttää. Suurituloiset ei maksa juuri ollenkaan kunnallisveroaja, vaikka käyttävät eniten palveluja.Kiinakenkiä saa muutamalla eurolla, just tuli eilen nilkkurit postissa. Samaa myy esim. Zalando 91 ekeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Business Finland jakoi rahaa toiminnan KEHITTÄMISEEN. Mitä kehittämistä se on, että laittaa pillit pussiin ja alkaa elämään koroilla?
Ja miten sitä nettikauppaa kehittäisi, kun on tähänkin asti pyörinyt paremmin kuin hyvin.
Kardashiniä myöten ämmät tilanneet ylihintaisia Kiinan koirannahkakenkiä. Kusetusta, malliin Uuraisten romukauppias ämmineen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kun otetaan huomioon tämä aika, kun muutenkin työntekijöitä on liian vähän kuulemma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan tainnut Lintilän sopimuksessa olla ehtoja palautukselle, varmaan siellä luki, että saa pitää, vaikkei tarttiskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika ei ole yrittäjässä, vaan ketä veronmaksajan rahaa antaa tai heittää taivaan tuulin.
Vika ei todellakaan ole henkilössä, sillä niitä on olematon määrä, jolle ei 100 000 € kelpaisi. Ainut syyllinen on kokoomuksen Lintilä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja maajusseille lisää tukiaisia entisten miljardien lisäksi, vaikka korona ei vaikuta niihin millään tavalla.
Ne tuet taitaa tulla EU:n kautta. Sanotaan, että suomalaisen maanviljelijän paras ystävä on ranskalainen poliitikko. Jos niitä EU:n maataloustukia ei halua, niin muut maat varmasti mielellään ottaa Suomelle tarkoitetut rahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse en antais miesten hoitaa rahaasiota .kokemuksen kokenut
Lankesit siis netti auervaaraan, oma hölmöytesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika ei todellakaan ole henkilössä, sillä niitä on olematon määrä, jolle ei 100 000 € kelpaisi. Ainut syyllinen on kokoomuksen Lintilä.
Rehellisiäkin on vielä tai sitten pelkäsivät saavansa kielteistä julkisuutta huijauksesta, kaikki rahat ei edes mennyt mitä varasivat ja moni palautti kun huijaus paljastui.
Eikä ne mistään EU:n kautta tule, vaan ihan itse joudutaan maksamaan joka sentti, itse tosin maksetaan kaikki mitä eu:stakin tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisiäkin on vielä tai sitten pelkäsivät saavansa kielteistä julkisuutta huijauksesta, kaikki rahat ei edes mennyt mitä varasivat ja moni palautti kun huijaus paljastui.
Eikä ne mistään EU:n kautta tule, vaan ihan itse joudutaan maksamaan joka sentti, itse tosin maksetaan kaikki mitä eu:stakin tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi kirjoitti:
Aivan ihmeellistä touhua Bisnes Finlandialta! Ja vielä ihmeellisempää joka sitä anoo, ellei kriteerit täyty!Ja kansa maksaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lintilä on Sipi 2 !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tv1 aamu. Kehui yrityksen olen loistavassa kunnossa
Loistava haastattelu, kaikki huippuhyvin ja näki että toimittajakin oli iloissaan.
Katsokaa areenasta, niin jaksatte mennä elämässä eteenpäin. - Anonyymi
Valehtelee, joku tollo vielä uskoo, paskat, se nosti rahat , ja taas se voi patsastella ja keksii uusia höpö höpö juttuja, ja herkkä uskoiset uskoo, HÄÄÄÄH HÄH HÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄH ja LÄÄÄH
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli uutinen, taisi olla jo eilen tai aiemmin, jolloin Minna Parikka ilmoitti palauttavansa tuet Business Finlandille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos myy 20€ kenkiä 350€:lla , joutuu maksamaan voitoista enemmän veroa kuin jos myisi 50€:lla. Aina voi muuttaa Kiinaan tai venäjälle jos ei halua verorahoilla saatavia palveluja käyttää. Suurituloiset ei maksa juuri ollenkaan kunnallisveroaja, vaikka käyttävät eniten palveluja.Tungitko sormet anukseen, vai miten neronleimauksesi syntyi?
Vanha totuus on, sosialistin ei kannata koskaan neuvoa yrittäjää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinakenkiä saa muutamalla eurolla, just tuli eilen nilkkurit postissa. Samaa myy esim. Zalando 91 ekeä.
Minä taasen tilasin komean kovasti jousitetun uus-antiikkisen polkupyörän nahkasatulan AliExpressistä. Hinta on rahteineen noin 43€ ja ALV 24% menee maksettavaksi tähän vielä päälle. Lopullinen hinta olisi noin 54€.
Vastaava ehkä hieman laadukkaampi ja enemmän elvistely-malli on Brooks B33, joka maksaa tosi paljon enemmän. Tässä hinta halvimmillaan Brooksista, hinta n. 135€ postikuluineen Suomeen. OVH on n. 60€ enemmän, tuote on Englannissa tehtyä käsityötä, tämä on painavalle miehelle tehty. Saksalainen Bike-discount on hyvä paikka pyöränosille ja tarvikkeille.
https://www.bike-discount.de/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ne mistään EU:n kautta tule, vaan ihan itse joudutaan maksamaan joka sentti, itse tosin maksetaan kaikki mitä eu:stakin tulee.Näin on, Suomi on ollut jo pitkään nettomaksaja. EU yrittää paikata Britannian EU-erosta johtuvaa budjettivajettaan maksattamalla muilla jäseniltä senkin.
Britannia ei pitänyt siitä, että EU työntää Af.:n maanosasta ja Lähi-idästä myös täysin Eurooppaan epäsopivia ns. pakolaisia jäsenmaihinsa. Tosin eipä tarvitse Suomea kahta kertaa maanitella, kun hallituksessa on mielisairaala-ainesta, kuten myös eduskunnassa poliitikkoja. Miksi muut vaikenevat kuin muuri? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tungitko sormet anukseen, vai miten neronleimauksesi syntyi?
Vanha totuus on, sosialistin ei kannata koskaan neuvoa yrittäjää.Älä nyt ammattiasi lopeta, vanhin ammatti on ainoa mitä te osaatte, mutta muista maksaa verot, käy sukupuolitesteissä säännöllisesti, hoida kuppasi äläkä mene sairaana töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateelliset akat täällä huutelee. Kuinka monelle alipalkatulle 100000 €urosta muka riittää? Mitä te täällä itkette. Hankkikaa elämä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateelliset akat täällä huutelee. Kuinka monelle alipalkatulle 100000 €urosta muka riittää? Mitä te täällä itkette. Hankkikaa elämä..
Alimmat palkat alle 20 000€/vuosi, mutta paskakokkare susannat ei tosiaan tiedä miten sillä tulee toimeen, silti haluavat pienentää korvauksia. Nuo miljardit jaettuna köyhille olisi oikeasti hyödyttänyt kansantaloutta ja luonut ostovoimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lintilä on kylläkin hallituksessa ja kepuli kun taas kokkarit oppositiossa. Onneksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään saitillaan kyllä väittää et ne on tehty Espanjassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ahne
. - Anonyymi
Jos on tuttuja siellä sun täällä, niin kyllähän sen 'luovalla kirjanpidolla' saa kannattavaksi. Eikös ämmä sitäpaitsi Palsamäen tavoin sanonnut tarvitsevansa rahaa 'nettimyynnin kehittämiseen', Palsamäki tyhmänä palautti rahat ainakin omien väitteidensä mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ihmettelin, miksei myy kannattavaa yritystä vaan lopettaa, no tietysti kun haluaa itse pitää ne turhaan maksetut tuet. Yrittelijät ovat ketkuja ja naiset pahimpia, työntekijöinäkin kavaltavat jatkuvasti yrityksen rahoja itselleen, juuri olit taas kassanhoitaja vienyt 300 000€. Ikinä en antaisi naisen hoitaa raha-asioita.Jos sisäministeriä voi kuollutta leikkivä muslimi huijata, niin luuletko ettei sen vielä tyhmemmiltä äänestäjiltä voi fyrkkaa lypsää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika ei ole yrittäjässä, vaan ketä veronmaksajan rahaa antaa tai heittää taivaan tuulin.
Näinhän se menee. Tyhmät lähiösaastat valittaa köyhyyttään ja samaan aikaan äänestävät demareita, Halla-ahoja ja muita tuhkat heidän pesästään Parikoille jakavia vihreitä 'marisätkästä' tai 'vappusatasesta' eli kaljarahasta. Kommunistihan ei lähiösikaa auta, Kekkoslovakiassakin iso osa lähiövaalikarjasta paimennettiin ihan SKP:n siunauksella Ruotsiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja veroton Yritystukiloinen valittaa
Mitäs veroa sitten valittavat lähiösiat maksavat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne joilla on korkeat ansiotulot, maksavat juuri nimenomaan hyvin korkeaa kunnallisveroa. Vain ne muutamat jotka elävät pääomatuloillaan tekemättä palkkatöitä, voivat päästä vähemmillä veronmaksuilla. Itsekin teen pitkiä työpäiviä, joista annan yli 40% verottajalle eli pitkälti juuri kunnallisveroon.
Sulle mulle-leikkijän kelpaa maksaa. Tukijussin lapsi on esimerkiksi maatalouskoneita korjaava tai tuottava 'yrittäjä', mutta kepulien mielestä siltä ei pitäisi periä penniäkään sen 'komiuden takia'. Jostakin kumman syystä varsin typerällä keinotekoisella alemmalla keskiluokalla näyttää olevan käsitys, että yrittäjä tai maa-aatelinen on rahasampo yhteiskunnalle. Miksi Lapin maa-aateliset sitten vinkuvat apua, jos kerta rahaa on jämptisti. Kyllä minä sen toki ymmärrän miten eliittiduunarit eli selluköpiskät ja pataraudan takojat suojelevat omaansa yhdessä maa-aatelisten ja porvariyritystuettujen kanssa ylläpitämällä teatteria lähiösioille. Köpiskät on tavallaan 'punakaarti' joka ei aktivoidu edes puolen selluköpeistä saatua kenkään. Ehkä lähiösiat Tampereella, Turussa, Helsingissä ja Vantaalla tarvitsevat oman puolueen. Miten olisi 'Kaljaa, makkaraa, tupakkia, viinaa ja pimparia-puolue'.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista paska! Marin ja Arhinmäki eivät ole tukitalouteen koskeneet muuta kuin ehkä kamppailevien pk-nappikauppiaiden osalta. Onko tullut vaatimusta Parikalle palauttaa rahat? Onko porotalouden ja maatalouden tukia lakkautettu? Mielipuoli myyjätyttöhän ostaa kohta kunnolla ääniä Lapista tukemalla 'matkailua'.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jumaliste, nämä helkutin Parikat ja Palsanmäet sepustuksineen. Läskipalsa oli menossa konkkaan, kun koronaa oli kestänyt muutama viikko. Parikka ei tiennyt kehittäiskö vai myiskö puljunsa. Sen kuitenkin tiesi päättää, että haenpa tuosta satatonnisen. Miten se tähän asti niitä rumia ylihinnoiteltuja kiinaflääkiä on osannut myydä, 'kehittämättä'?
Hyi hattu sentään!
'Ja sinä uskot tuota 'konkkaan'. Palsamäellä on todennäköisesti koko Uurainen rikkaita maa-aatelissukulaisia täynnä ja akalla taitaa olla niitä Satakunnassa. Huutava sikahan voi myydä vaikka aluksi suvun metsät pois Sipilän verovaroille Äänekoskelle rakennuttamaan tehtaaseen, jos nykyaika ahdistaa. Minulla ei ole maa-omaisuutta tai sitä omistavia sukulaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maa-aateliset, eliittiduunarit eli selluköpit ja muut sekä Parikan tapaiset porvariyritystuetut. Pyhä kolminaisuus jota myös kommunistit olivat rakentamassa Paasikivi-Kekkosen aikana. Kekkosen ajasta 'hyvänä aikana' puhut ovat ainakin täällä pohjoisessa monesti lapsettomia selluköpisköjä. Me muuten maksamme Urkin aikana 'nuorena poikana' aloittaneen selluköpin eläkkeestä yli neljänneksen, koska eläkemaksut olivat pieniä Kekkosen aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten sitä nettikauppaa kehittäisi, kun on tähänkin asti pyörinyt paremmin kuin hyvin.
Kardashiniä myöten ämmät tilanneet ylihintaisia Kiinan koirannahkakenkiä. Kusetusta, malliin Uuraisten romukauppias ämmineen.Ei se sitä kehitäkkään kuin 'tarpeeksi valvojalle'. Eihän kukaan järkevä siihen usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs veroa sitten valittavat lähiösiat maksavat?
Et maksa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista paska! Marin ja Arhinmäki eivät ole tukitalouteen koskeneet muuta kuin ehkä kamppailevien pk-nappikauppiaiden osalta. Onko tullut vaatimusta Parikalle palauttaa rahat? Onko porotalouden ja maatalouden tukia lakkautettu? Mielipuoli myyjätyttöhän ostaa kohta kunnolla ääniä Lapista tukemalla 'matkailua'.
Lisäsivät vaan 300 miljoonaa maajussien miljardeihin, vaikka korona ei ole vaikuttanut niille yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä uskot tuota 'konkkaan'. Palsamäellä on todennäköisesti koko Uurainen rikkaita maa-aatelissukulaisia täynnä ja akalla taitaa olla niitä Satakunnassa. Huutava sikahan voi myydä vaikka aluksi suvun metsät pois Sipilän verovaroille Äänekoskelle rakennuttamaan tehtaaseen, jos nykyaika ahdistaa. Minulla ei ole maa-omaisuutta tai sitä omistavia sukulaisia.
Voi hyvä mies sentään, Palsanmäen konkkaan jos uskoisin, niin myöntäisin kyllä olevani vapaakävelyllä suljetulta. Pitäisikö ironian sijaan laittaa sen seittemät sitaatit peräjulkkaa?
Nimimerkki: Naisyrittäjä evp. 😇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten mitkä ovat ne perusteettomat tuet? Faktoja, ei mitään kateellisen selittelyä. Ja ainahan voit itse ostaa tai perustaa menestyvän yrityksen, joka saa myös yritystukia. Suomi on vapaa maa.Juurikin näin, hyvä kommentti! Sohvalta huutajat voisivat hieman tutkiskella omaa minäänsä. Jos ei riskeeraavia aktiivisia ihmisisiä yrittäjiä jatkossa, niin missä työpaikat? Turha olla katkera tai kateellinen jos ei itse ole saanut mitään aikaiseksi. Jokaisella mahdollisuus tässä maassa jos ei ryve omassa paskassa, mene ja tee, unohda riippukivet ja toteuta ahneesti, unohtamatta kuitenkaan rehellisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin, hyvä kommentti! Sohvalta huutajat voisivat hieman tutkiskella omaa minäänsä. Jos ei riskeeraavia aktiivisia ihmisisiä yrittäjiä jatkossa, niin missä työpaikat? Turha olla katkera tai kateellinen jos ei itse ole saanut mitään aikaiseksi. Jokaisella mahdollisuus tässä maassa jos ei ryve omassa paskassa, mene ja tee, unohda riippukivet ja toteuta ahneesti, unohtamatta kuitenkaan rehellisyyttä.
Niinpä, vain harva jää huijauksista kiinni, tällä kertaa jäi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuet on käytetty aivan kuten pitääkin. Toimintaa on jatkettu ja kehitystä tehty verkkokaupan puolelle tukiehtojen mukaisesti.Käykö Parikka vähän kuumana, paloauton punaisissa pupukengissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sitä kehitäkkään kuin 'tarpeeksi valvojalle'. Eihän kukaan järkevä siihen usko.
Niii-in, sitäpä juuri tarkoitin kirjoituksellani, kyseenalaistin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin, hyvä kommentti! Sohvalta huutajat voisivat hieman tutkiskella omaa minäänsä. Jos ei riskeeraavia aktiivisia ihmisisiä yrittäjiä jatkossa, niin missä työpaikat? Turha olla katkera tai kateellinen jos ei itse ole saanut mitään aikaiseksi. Jokaisella mahdollisuus tässä maassa jos ei ryve omassa paskassa, mene ja tee, unohda riippukivet ja toteuta ahneesti, unohtamatta kuitenkaan rehellisyyttä.
Varsinaista kehittämistä, ottaa tukirahat ja lopettaa yritys :)
Huijari mikä huijari.
- Anonyymi
Ökyille työnnettiin ja työnnetään koronan varjolla hilloa ovista ja ikkunoista.
- Anonyymi
Pörssissä päiväkauppaa tekemällä tuollaisella 100 tonnin pesämunalla on voinut tienata äkkiä toisen satasen. Voi ihan hyvin lahjoittaa pois alkuperäisen satatonnisen. Sadalla tonnilla voi hyvin vaikka matkustella vuoden pari ulkomailla lataamassa akkuja.
- Anonyymi
Tai kasinolla mustalle tai punaiselle, helppoa rahhaa!
- Anonyymi
Vappusatanen palautti vain 50 tilille kuukausikaupassa.:)
- Anonyymi
Noita 100 000 avustuksia on työnnetty firmoille jotka olivat konkurssin partaalla jo ennen koronaa.
- Anonyymi
Minna Parikalla on hyvät hampaat, loistavat hampaat. Sen takia Minnan ei tarvii kuin hiukan hymyillä niillä hampaillansa, ja heti alkaa heteromiestä panettamaan.
- Anonyymi
En kyllä laittaisi tuota missään asennossa...
- Anonyymi
Suurin osa näistä tuensaajista ei olisi tarvinnut euroakaan, mutta kun ilmaiseksi annetaan, niin miksi ei.
- Anonyymi
Eihän noi rahat Parikalle tassuun kertalaakina tulleet. Ne rahat piti käyttää jonkinlaiseen firman kehittämiseen, ja raha tulee erissä.
Ainakin ministeri Lintilä vakuutti, että Bisnes Finlandin antaman rahan käyttöä myös valvotaan. Minä tosin en luota rannikkoruotsalaisten hallussa olevaan Bisnes Finlandiin yhtään.- Anonyymi
Väittää voi mitä tahansa, ei ne ole valvoneet ennenkään, saati nyt kun tuen saajia tuhansia.
- Anonyymi
Voisit seurata hieman tarkemmin ajankohtaisia asioita. Parikka on nostanut puolen vuoden aikana tukea 70 000 euroa. Jotta vinhaan vauhtiin on kehitetty.
- Anonyymi
Jos olisin viimeaikoina erehtynyt ostamaan Parikat, palauttaisin välittömästi. Onneksi en ikinä edes ole harkinnut moisia.
- Anonyymi
Ja näitä on paljon , hienosti homma , mutta eiväthän päättäjät varmaan osanneet yhtä riviä lisätä ehtoihin , eihän , taas levitellään käsiä varmaan , ja todetaan ettei mahdeta mitään , näinhän nää aina menee , maksajat tiedetään kyllä varmasti , ne on puolustuskyvyttömät viime kädessä . piiri pieni hyörii......
- Anonyymi
Juurihan Minna kertoi lehdessä leveästi että firma on ollut 10 vuotta velaton, miksi siis sai tukiaisia? Tosin en tajua miksi joku maksaa jotain ylihintaisista jalkineista.
- Anonyymi
Business Finlandin maksamat "tuet" oli maksettava Sipilän ja muiden hyvävelikerhojen omistamille KONSULTTIYRITYKSILLE!
Kyseinen raha oli tarkoin korvamerkittyä eikä sitä voinut yrittäjä itse käyttää.
Oli vain pakotettu ostamaan pilipalineuvontaa Sipiloisten omistamilta huuhaayrityksiltä.
Hienosti olivat Sipiloiset taas järjestänyt rahat tässäkin asiassa omiin taskuihinsa ja mitättömät yrittäjät saavat kuunnella kaikkien asioista ymmärtämättömien huutelijoiden ruikutusta.- Anonyymi
Höpöhöpö, suurin osa mennyt yrittelijöiden omaan kulutusjuhlaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö, suurin osa mennyt yrittelijöiden omaan kulutusjuhlaan.
Rahalla ei saanut maksaa ainoatakaan yritykselle kuuluvaa laskua tai palkkoja. Mikäli olisi tullut ilmi että muuta kuin konsulttipalveluja on ostettu, oli uhalla rahojen takaisinpalauttaminen korkojen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahalla ei saanut maksaa ainoatakaan yritykselle kuuluvaa laskua tai palkkoja. Mikäli olisi tullut ilmi että muuta kuin konsulttipalveluja on ostettu, oli uhalla rahojen takaisinpalauttaminen korkojen kanssa.
Riittää kun jotain selittää, minna myi koko varaston pois netissä, joten joutui tietysti jotain muutoksia tekemään. Huijaus mikä huijaus kun ei jatka toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittää kun jotain selittää, minna myi koko varaston pois netissä, joten joutui tietysti jotain muutoksia tekemään. Huijaus mikä huijaus kun ei jatka toimintaa.
Mikä selitys vapautti ostamasta konsulttipalveluja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä selitys vapautti ostamasta konsulttipalveluja?
Mitä konsulttipalvelua käytti ja mihin tarkoitukseen? Ei mitään, sitähän minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä konsulttipalvelua käytti ja mihin tarkoitukseen? Ei mitään, sitähän minäkin.
Business Finland oli hyvävelikerhon huijaus.
Samat "veljet" jotka olivat päättävässä asemassa valtion kassan rahojen jakamisesta päättivät myös että rahat on maksettava heille itselleen ( perustamilleen "konsulttiyhtiöille")
Pienyrittäjillä ei ollut oikeutta maksaa oman yrityksensä laskun laskua, ei puhelinlaskua ei palkkoja, ei mitään, vaan kaikki rahat oli käytettävä "konsulttipalvelujen" ostamiseen näiltä samoilta koijareilta jotka käyttivät asemaansa jakaa valtion rahoja.
Rahat valtion kassasta ja AASINA välissä käytettiin pienyrittäjiä, joiden nimissä rahat kupattiin kassasta ulos edelleen maksettavaksi näille "konsulttiyrityksille, joilla puolestaan oli rahoille vapaa käyttöoikeus normaalin liiketoiminnan tulosten mukaan. Oli esillä että mm. Sipilä oli saajana ja mukana huijauksessa jonkun konsulttifirman omistajana.
Mikäli rahoja ilmeni käytetyn muuhun, oli takaisinmaksuvelvoite. Ottakaa asioista selvää ja huudelkaa sen jälkeen.
Suomi on pieni paikka jossa kaikenmaailman paskat varastavat kansalta minkä kerkiävät.
Paskoja eivät ole surkeat pienyrittäjät, vaan kansallisomaisuutta kavaltavat perslävet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat "veljet" jotka olivat päättävässä asemassa valtion kassan rahojen jakamisesta päättivät myös että rahat on maksettava heille itselleen ( perustamilleen "konsulttiyhtiöille")
Pienyrittäjillä ei ollut oikeutta maksaa oman yrityksensä laskun laskua, ei puhelinlaskua ei palkkoja, ei mitään, vaan kaikki rahat oli käytettävä "konsulttipalvelujen" ostamiseen näiltä samoilta koijareilta jotka käyttivät asemaansa jakaa valtion rahoja.
Rahat valtion kassasta ja AASINA välissä käytettiin pienyrittäjiä, joiden nimissä rahat kupattiin kassasta ulos edelleen maksettavaksi näille "konsulttiyrityksille, joilla puolestaan oli rahoille vapaa käyttöoikeus normaalin liiketoiminnan tulosten mukaan. Oli esillä että mm. Sipilä oli saajana ja mukana huijauksessa jonkun konsulttifirman omistajana.
Mikäli rahoja ilmeni käytetyn muuhun, oli takaisinmaksuvelvoite. Ottakaa asioista selvää ja huudelkaa sen jälkeen.
Suomi on pieni paikka jossa kaikenmaailman paskat varastavat kansalta minkä kerkiävät.
Paskoja eivät ole surkeat pienyrittäjät, vaan kansallisomaisuutta kavaltavat perslävet.Asioita on kannattavaa katsella aina LINTUPERSPEKTIIVISTÄ.
Tavallinen kansalainen ei kykene nähdä kivijalkamyymälää edemmäs.
Yksinkertaisimmat jäävät ikuisesti sinne SAMMAKKOPERSPEKTIIVIIN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asioita on kannattavaa katsella aina LINTUPERSPEKTIIVISTÄ.
Yksinkertaisimmat jäävät ikuisesti sinne SAMMAKKOPERSPEKTIIVIIN.Business Finland toimii samalla periaatteella kuin Warren Buffet suuren maailman markkinoilla. Tarjoamalla rahoittaa toisten ideoita, saa mahdollisuuden varastaa ideat itselleen. Idearikas pienyrittäjä harvemmin kykenee rahoituskapasiteettiin, jota löytyy takana näillä "rahoittajilla".
Näin päätyykin varsinaisen keksijän ideat aina toisten taskuihin.
Senpä takia esimerkiksi omalla kohdallani en jaa mitään ideoitani, vaan vien ne vaikka hautaan ja jääköön kaikki toteuttamatta jos ei varsinaisena idean isänä ole reilusti jaolla mukana.
Koska perinteisesti keksijät itse ovat aina jääneet puille paljaille, jääköön kaikki esille tuomatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskoja eivät ole surkeat pienyrittäjät, vaan kansallisomaisuutta kavaltavat perslävet.Linkki suoraan aivopieruihisi. Rahaa jaettu ihan mihin tahansa, eivätkä todellakaan tarkasta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asioita on kannattavaa katsella aina LINTUPERSPEKTIIVISTÄ.
Yksinkertaisimmat jäävät ikuisesti sinne SAMMAKKOPERSPEKTIIVIIN.Turhaan jankkaat kun parikka myönsi itsekin toimineensa väärin ja palauttaa rahat tai lupasi ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konsulttipalvelun ja niiden laskun kanssa on enemmän kuin helppoa tehdä "sopimus".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskoja eivät ole surkeat pienyrittäjät, vaan kansallisomaisuutta kavaltavat perslävet.Jos näin on ja varmaan osittain onkin, mutta eikö ketään asia kiinnosta ? Eikö voisi vähän tutkia asiaa, luulis olevan aika helppo selvittää, kyllä yrittäjät sen kertoo, jos siellä sellanen ehto on, että pitää jonkun nimeltä mainitun palveluksia ostaa.
- Anonyymi
Eikä pidä unohtaa 640 miljoonana euron tukia työttömyyskassoille ja ammattiyhdistyksille...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä pidä unohtaa 640 miljoonana euron tukia työttömyyskassoille ja ammattiyhdistyksille...
Uskomatonta, sadoilletuhansille köyhille tuon verran, mutta muutamalle tuhannelle rikkalle kymmeniä miljardeja
- Anonyymi
Kokoomuksen Huono Äiti, se sarvamaan muijja, vieläkö huono äiti jatkaa ?
- Anonyymi
Mene S-ryhmän kauppaan, jos haluat tukea HUONOA ÄITIÄ. Kaksi erillaista valmisruoka-annosta 4,99€ rasiahintaan.
Eli vastaan kysymykseen: Jatkaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene S-ryhmän kauppaan, jos haluat tukea HUONOA ÄITIÄ. Kaksi erillaista valmisruoka-annosta 4,99€ rasiahintaan.
Eli vastaan kysymykseen: JatkaaMinä ostelen S-ryhmän pvm-aleruokia 60% ale silloin kun olen Helsingissä, samoin kun Lidl:stä 30% laarista.
Täällä kesämökin vaiheilla on pari pikkukaupunkia, toisessa on oikein CM ja Prisma, molemmissa Lidl. Lidl:stä tarkistan 30% aletuotteiden tilanteen, joskus harvemmin saan CM:stä jotain edukasta. Siellä on kovat hinnat, jolloin 50% voi joskus tuntua sopivalta.
Nyt eläkeläisenä pääsin ekan kerran maistamaan tonnikalaa, joka piti itse paistaa. Sitä sai vajaa 500 gramman paketin 50% alella. Nyt siellä oli minulle ihan uusia valmisruokia 30% pvm-alella.
Olen ollut vuoden verran eläkkeellä, mutta muija on vielä töissä ja meillä on varsinainen koti Helsingissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ostelen S-ryhmän pvm-aleruokia 60% ale silloin kun olen Helsingissä, samoin kun Lidl:stä 30% laarista.
Täällä kesämökin vaiheilla on pari pikkukaupunkia, toisessa on oikein CM ja Prisma, molemmissa Lidl. Lidl:stä tarkistan 30% aletuotteiden tilanteen, joskus harvemmin saan CM:stä jotain edukasta. Siellä on kovat hinnat, jolloin 50% voi joskus tuntua sopivalta.
Nyt eläkeläisenä pääsin ekan kerran maistamaan tonnikalaa, joka piti itse paistaa. Sitä sai vajaa 500 gramman paketin 50% alella. Nyt siellä oli minulle ihan uusia valmisruokia 30% pvm-alella.
Olen ollut vuoden verran eläkkeellä, mutta muija on vielä töissä ja meillä on varsinainen koti Helsingissä.Miten tuore tonnikala valmistetaan ja miltä se maistuu? CM:n tiskissä olen joskus nähnyt, muistuttaa ulkonäöltään vähän naudan ulkofilettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tuore tonnikala valmistetaan ja miltä se maistuu? CM:n tiskissä olen joskus nähnyt, muistuttaa ulkonäöltään vähän naudan ulkofilettä.
Nämä olivat CM:n kylmähyllyllä 2 kpl paketissa, ei kalatiskissä irrallaan. Painoa paketilla oli vajaa 500 grammaa.
Joo, ei hajoa pannulla kuten tavallinen kala. Olivat aika paksuja viipaleita, 2 cm paksuja. Tuli mieleen, että onkohan tämä kalaa lainkaan. Itse en varmaan saanut sen oikeaa makua esiin. Ehkä olisi pitänyt jättää myös suola pois ja olla aivan puhdas pannu, vaikka keraaminen. Pelkään käyttää Teflon pannua, mutta kyllähän keraaminenkin pinnoite on minun käytössäni mennyt pilalle. Ehkä kannattaisi käyttää hyvin mietoja lämpöjä. Täällä mökillä on kaasuhella, ja pienemmälläkin "levyllä" joita on yht. 2, tuntuu pannu kuumenevan helposti liikaa, vaikka liekit ovat vain keskellä pannua.
En tiedä valmistuksesta sen kummempaa, minä ne pihvin näköiset vain paistoin, kahtena peräkkäisenä päivänä, niitä oli yht. 2 kpl. Olisi syytä ollut olla hyvin puhdas pannu ja ruokaöljy, joka ei pala herkästi. Tuollainen noki muuttaa makua ja vielä kun pannulla on jotain vanhoja mausteita ja karstaa. Käytän nykyään vain vanhanajan valurautapannua, on pirun painava ja siinä on pannun varren lisäksi myös toisella puolella jokin kahva, niin että voi auttaa toisella kädellä kun nostaa ja siirtää pannua.
Maku oli kyllä erilainen kuin purkkitonnikalassa. Luulen että purkeissa oleva on keitettyä.
Taisin pilata maun, mielestäni minulla maistui suola liikaa ja joku vanha mauste putsaamattomassa pannussa. En oikein osaa auttaa sinua valmistusohjeilla enkä kuvailla makua. Uteliaana ostin tätä kalaa, koska sitä en ole ennen itse paistanut tai keittänyt.
- Anonyymi
Kyllä sitä sentään suutareita piisaa vielä. Touko Aalto tuki yksityisyrittäjää. 2000 €.
https://www.is.fi/linnanjuhlat/art-2000001041646.html - Anonyymi
Oikeaan aikaan laittoi kioskin kiinni. Muotihommat ovat yleesä hetken oikkuja.
Lomailun jälkeen vaan uutta rautaa tuleen. - Anonyymi
Sinä maksat veroissa kaiken tämänkin, lisää veroja tulossa pikapuolin että rikkaiden 100 000 euron ilmaisrahat saadaan kuitattua.
Melko reilua, vai mitä?- Anonyymi
Parikymmentä miljardia Suomen rikkaille ja 6 miljardia Italian mafiosoille, kyllä marinadi osaa!
- Anonyymi
Sinä et maksa verorahoissa yhtään mitään, koska olet Kelan kanta-asiakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et maksa verorahoissa yhtään mitään, koska olet Kelan kanta-asiakas.
Monet ei maksakaan enää juuri mitään kun työt viety Kiinaan, mutta sinä et ole maksanut koskaan, loinen.
- Anonyymi
Verot on vain kansalaisten kiusaamista.
Suomen Pankki voi tehdä rahaa tyhjästä nappia painamalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verot on vain kansalaisten kiusaamista.
Suomen Pankki voi tehdä rahaa tyhjästä nappia painamalla.Siinäpä perussuomalaista valtiontalousajattelua parhaimmillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä perussuomalaista valtiontalousajattelua parhaimmillaan.
On muuten SDP-Demari ajattelua. Tuttu demari sanoi hiljattain että rahaa on vaikka kuinka paljon, ja sitä riittää kaikille, kunhan vain oikealla tavalla sosialisoidaan.
Kysyin tyypiltä että kuka sitten tekee työt, ja viitsii enää viljellä tai mitään, kun rahat saa muutenkin.
Tämä älypää vastasi että "Koneet tekevät työt".
Lopuksi kysyin tältä vassarilta, että mistä rahat kun jokainen vain makailee?
Vastasi että "EU MAKSAA"!!!!
Tuossa vassareiden SDP-DEMARI -älykkyyttä tosielämästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä perussuomalaista valtiontalousajattelua parhaimmillaan.
Tyhmien tyttöjen ajatteluahan tuo näkyy olevan kun jakelvat miljardeja holtittomasti kotimaan rikkaiden lisäksi Italian mafiosoillekin ja matuja ottavat loisimaan niin paljon kuin tämne haluaa tulla, hakevat oikein terroristileiriltäkin.
- Anonyymi
Tuo Parikka palauttaa sen 100 tonnia, eilen tai toissapäivänä oli jo uutinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Parikka palauttaa sen 100 tonnia, eilen tai toissapäivänä oli jo uutinen!
Tuli kiire palauttaa kun nousi kohu, mutta maine meni jo ja pitäisi tulla syyte petoksesta.
- Anonyymi
Käytti rahat yrityksensä kehityshankkeeseen, jonka tuloksena oli se, että on parasta lopettaa koko pulju.
Eipä antanut lintilä turhaan näitäkään veroeuroja rehelliselle yrittäjälle.- Anonyymi
Aivan oikein satatonnia innovaatioajatteluun ja kunnon loman pitoon. Puljun lopetus. Ei sillä...... Mulla ei ole koskaan varaa ostaa tuon hintaisia kenkiä mitä hää myy.... 🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🙋♀️🙋♀️🙋♀️🙋♀️🤶🤶🤶🤶🤶😬🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikein satatonnia innovaatioajatteluun ja kunnon loman pitoon. Puljun lopetus. Ei sillä...... Mulla ei ole koskaan varaa ostaa tuon hintaisia kenkiä mitä hää myy.... 🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🙋♀️🙋♀️🙋♀️🙋♀️🤶🤶🤶🤶🤶😬🙄
Ja minen kiinalaisia koirannahkakenkiä osta, vaikka olis kuin pätäkkää.
Rumia ja haisevat hikiselle rankkurille ja ulosteelle. 👢👢🐕🐶🐕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minen kiinalaisia koirannahkakenkiä osta, vaikka olis kuin pätäkkää.
Rumia ja haisevat hikiselle rankkurille ja ulosteelle. 👢👢🐕🐶🐕Itse ostin Kiinan nettikaupasta muuta nahkatavaraa, täytyy tarkistaa onko tuote aito.
Cow hide eli lehmännahkaa, onkohan oikein 5 mm paksua, on retro nahkasatula polkupyörään, ns. hinnaston yläpäästä, n. 40€ postikuluineen.
Minulle kelpaisi varmaan kaunis kiinalainen vaimokin, jos olisin nuori ja vapaa mies. Mutta, en ole kumpaakaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ostin Kiinan nettikaupasta muuta nahkatavaraa, täytyy tarkistaa onko tuote aito.
Cow hide eli lehmännahkaa, onkohan oikein 5 mm paksua, on retro nahkasatula polkupyörään, ns. hinnaston yläpäästä, n. 40€ postikuluineen.
Minulle kelpaisi varmaan kaunis kiinalainen vaimokin, jos olisin nuori ja vapaa mies. Mutta, en ole kumpaakaan!Eihän sinulla vain pyöri se bulkki jaloissasi? Älä hyvä mies kerjää verta nenustasi, Kiinan kaunottarista unelmoiden!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sinulla vain pyöri se bulkki jaloissasi? Älä hyvä mies kerjää verta nenustasi, Kiinan kaunottarista unelmoiden!
Muija on vähän nuorempi ja on vielä töissä Helsingissä, varma työpaikka, ja minä itse olen vähän alkeellisissa oloissa täällä eläkeläisenä nyt maaseudun verkkosähköttömällä kesämökillä. Syksy on ikävää aikaa, kun on jatkuvasti märkää. Pitäisi päästä kasvimaakin kyntämään, se on tehty vanhalle pellolle. Siinä on mukavasti tilaa laajentaa, kuivempaa osuutta on noin 2 ha. Minun sisaruksillani ja minulla on jakamaton kuolinpesä, jossa on toivoton maatila, sen pito loppui jo 70-luvun alkupuolella. Helsingissä olen asunut jo noin 45 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muija on vähän nuorempi ja on vielä töissä Helsingissä, varma työpaikka, ja minä itse olen vähän alkeellisissa oloissa täällä eläkeläisenä nyt maaseudun verkkosähköttömällä kesämökillä. Syksy on ikävää aikaa, kun on jatkuvasti märkää. Pitäisi päästä kasvimaakin kyntämään, se on tehty vanhalle pellolle. Siinä on mukavasti tilaa laajentaa, kuivempaa osuutta on noin 2 ha. Minun sisaruksillani ja minulla on jakamaton kuolinpesä, jossa on toivoton maatila, sen pito loppui jo 70-luvun alkupuolella. Helsingissä olen asunut jo noin 45 vuotta.
Kuulostaa todella mukavalta eläkepäivien vietolta, vähemmän on enemmän.
Vitsailu bulkista juontaa erääseen kommenttiin, jossa kommentoijan vaimo oli mukamas bulgarialainen painonnostaja...vs. Martiina Aitolehden viikset.
- Anonyymi
Järkevästi teki ja käytti osan tuesta. Ei joutunut lopettamaan yritystään pakon edessä katkeroituneena. On motivaatiota akkujen lataamisen jälkeen perustaa vaikka uusi yrityskin vielä, kun sai entisen ajettua alas hallitusti. Jäi niin sanotusti hyvä maku.
- Anonyymi
Ja sai pilattua maineensa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sai pilattua maineensa!
Ei pilannut tuen ottamisella, ilmoitti äskettäin, että palauttaa kehitystuen (100000€).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pilannut tuen ottamisella, ilmoitti äskettäin, että palauttaa kehitystuen (100000€).
Ei olisi pilannut kun ei olisi hakenut turhaan tai olisi edes palauttanut ilman että nousi kohu.
- Anonyymi
Parikka palauttaa saamansa sata tuhatta. Muuten, koska niitä Turtiaisen Anon kasvomaskeja alkaa saada? Niitähän mies aikoi alkaa tuottamaan saamillaan 70000 eurolla. Eikä ole rahoja palauttanut.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007612479.html- Anonyymi
No mutta ei saa kiusata persuja tuollaisilla uutisilla. Raasut mykistyvät.
- Anonyymi
Ei ole tainnut Halla-ahokaan palauttaa Kulttuurirahastolta saamiaan 34 000 euroa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tainnut Halla-ahokaan palauttaa Kulttuurirahastolta saamiaan 34 000 euroa?
Tuskinpa Mika Niikkokaan on palauttanut mitään. Sai valtiolta satoja tuhansia perustamalleen helluntailaisjärjestölle. Jonka varojenkäytöstä muuten päättää ihan itse :)
- Anonyymi
Mitähän muuten persukansanedustaja Tom Packalén teki saamillaan sadalla tonnilla?
- Anonyymi
Kotimaisia maskeja saa monestakin liikkeestä, ota selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotimaisia maskeja saa monestakin liikkeestä, ota selvää.
Saa toki. Kyse olikin Turtiaisen firman maskeista. Näyt tietävän asiasta, mikähän niiden tuotemerkki on ja mistä niitä voi ostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän muuten persukansanedustaja Tom Packalén teki saamillaan sadalla tonnilla?
Kannattaisi kehittää tekoälyä enemmän persujen avuksi. Siellähän kärsitään Suomen suurimmasta älyvajeesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi kehittää tekoälyä enemmän persujen avuksi. Siellähän kärsitään Suomen suurimmasta älyvajeesta.
Persu hillotolpalla on sitä parempaa hillotolppailua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa toki. Kyse olikin Turtiaisen firman maskeista. Näyt tietävän asiasta, mikähän niiden tuotemerkki on ja mistä niitä voi ostaa?
No ota selvää äläkä luulottele :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ota selvää äläkä luulottele :)
No mutta otin jo. Turtiaisen GoMetal-nettimyyntifirma myy italialaisperäistä pääkallokasvomaskia noin 7 € kappale. Samaa maskia myydään siellä sun täällä pitkin maailmaa. Ei näy niitä omaa tuotantoa olevia maskeja. Koskahan niitä alkaa saamaan?
- Anonyymi
Kyllä niitä Turtiaisen firman kasvomaskeja myydään ihan tavan kaupoissa. Ollut myynnissä alkukesästä alkaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta otin jo. Turtiaisen GoMetal-nettimyyntifirma myy italialaisperäistä pääkallokasvomaskia noin 7 € kappale. Samaa maskia myydään siellä sun täällä pitkin maailmaa. Ei näy niitä omaa tuotantoa olevia maskeja. Koskahan niitä alkaa saamaan?
Piti sitten poistattaa :D
Kiinassahan ne lähes kaikki tuotetaan, niin parikan kengätkin ja myi hirveällä ylihinnalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Packalen on muka saanut, koska hänen ammattinsa on poliisi? On kai nyt kansanedustajana.
Saiko tukia Nokian nuoriso-ohjaajien ostoon, esim. kuvitteelliselle vartiointialan yritykselle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti sitten poistattaa :D
Kiinassahan ne lähes kaikki tuotetaan, niin parikan kengätkin ja myi hirveällä ylihinnalla.Kallis suomalainen suunnittelu ja hyvä kate siihen päälle. Toivottavasti laatu on myös hyvää, se taas maksaa enemmän, sekä laadunvarmistus pitää olla tiukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän keskustelun henkilöt voisi korvata helposti tekoälyllä. On niin katkeraa ja lapsellista vääntämistä. Tyypit tulee tänne oksentamaan pahaa oloaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallis suomalainen suunnittelu ja hyvä kate siihen päälle. Toivottavasti laatu on myös hyvää, se taas maksaa enemmän, sekä laadunvarmistus pitää olla tiukkaa.
Muistanko oikein: nuoresta parikasta tuli "se" Parikka kauan sitten, kun voitti jonkun suunnittelukilpailun? Kiinnostavaa, valmistettiinko nämä erilaiset, värikkkäät ja kalliit kengät aluksi Suomessa, hintataso sen mukainen! Jossain vaiheessa parikatkin siirtyivät vaivihkaa Kiinaan, hinta ja mielikuva suomalaisuudesta säilyi?
- Anonyymi
Osti kymppitonnilla huvilaqn espanjasta ja muutti sinne loppuelämäksi asumaan korona-tuella, ja jätti korona-tukea nostamatta 20eur :;D
- Anonyymi
Minna Parikka aikoo palauttaa saamansa 100 00 euron koronatuen.
"– En ole suoraan saanut mitään kriittistä palautetta, mutta minulle on kerrottu, että keskustelupalstoilla on puitu yrityksen saamaa tukea kriittisesti, Parikka kommentoi Iltalehdelle."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f062839c-d89e-486e-bdf0-58ed12c2f67f - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minna Parikka aikoo palauttaa saamansa 100 00 euron koronatuen.
"– En ole suoraan saanut mitään kriittistä palautetta, mutta minulle on kerrottu, että keskustelupalstoilla on puitu yrityksen saamaa tukea kriittisesti, Parikka kommentoi Iltalehdelle."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f062839c-d89e-486e-bdf0-58ed12c2f67f"Kenkäbisnes on ollut Parikalle erittäin kannattavaa, sillä yhtiön kassassa oli viime vuoden lopussa 603 000 euroa. Voitonjakokelpoisia varoja yhtiöllä oli viime vuoden lopussa miljoona euroa.
Viime vuonna yhtiö jakoi omistajilleen osinkoa 82 500 euroa ja toissa vuonna 79 000 euroa."
Ja silti vaan piti ahneuksissaan hakea tukea kuten muutkin yrittelijät, vaikka ei olisi ollut mitään tarvetta. Järjetöntä tulonsiirtoa rikkaille, työläiset ne velat joutuu maksamaan ja silti yritykset vähentää työntekijöitä koronan tekosyyllä ja vievät tuotannon Kiinaan tai automatisoivat. - Anonyymi
Taitaa oikeasti olla niin, että oikein mitään ei saa Espanjastakaan alle 100 tonnin?
Kymppitönnilla voisi ehkä saada humpuukituotteen, loma-osakkeen. Jokohan niiden myynti on jo kielletty? Tämä ei todellakaan ole mitään suomalaista asunto-osaketta vastaava kauppa.
- Anonyymi
>Mikäli olisi tullut ilmi että muuta kuin konsulttipalveluja on ostettu, oli
>uhalla rahojen takaisinpalauttaminen korkojen kanssa.
Toi on ihan sitä pintaraapaisun tietoa tollanen. Tuttavan firmalla oli 38.000 € saatavia yhdeltä velalliselta firmalta. Tuo velallinen firma saikin sitten yllättäen melkein maksimit, eli hiukan alle 100.000 € rahaa Bisnes Finlandilta.
Kumpikin velan osapuoli sopi, että 38k saatavan lasku muutetaan konsultoinneiksi. Erilaista selvitystyötä ja kehityssuunnitelmaa kirjattiin tehdyksi 38 donalla. Lasku kuitattiin noilla Bisnes Finlandin rahoilla.- Anonyymi
Noinhan se käy, keksittyjä laskuja tehneet aina toisilleen ja tämä vaan lisää käytäntöä.
- Anonyymi
Kannattaa vinkata näistä väärinkäytöksistä suoraan Business Finlandille, ne kyllä tutkitaan ja poliisin kanssa tehdään yhteistyötä.
- Anonyymi
Kunnon vitsiniekka. Business Finlandissa istuu ne pahimmat kansankavaltajat firmassa sisällä.
- Anonyymi
Niin Varmaan!
- Anonyymi
joo kyllä
- Anonyymi
Mitä 😭🤔😱😨🥵
- Anonyymi
Taisi ideat loppua kun munateema tuli lypsettyä
- Anonyymi
Rikkaat tukevat toisiaan ja varmaan meidän päämisterilläkin ja ulkomisterillä on just nämä kalliit kengät jalassa .😁
- Anonyymi
Olisi syytä tutkia koko rahanjako.Julkikset saivat tavalliset yrittäjät eivät.Koruptiora?
- Anonyymi
Palauttaa saamansa rahat toisin kuin persut. Jussikin voisi jo palauttaa ne kirjan tekemiseen saadut verorahat.
- Anonyymi
Kyllä eurotuet on palautettava jos aikoo lopettaa hyvin menestyneen yrityksen.
Tuki on tarkoitettu yrityksen kehittämiseen. Tämä valtion rahojen levittäminen yrityksille on aivan outoa jos mitään näyttöä kehittämisestä ei jälkeenpäin vaadita.
Lehdessä kehuskelee että on maksanut veroina tukia takaisin. Ei se niin mene muillakaan yrittäjillä. Veroja maksaa jokainen jolla on tuloja! - Anonyymi
Parikan tukien kokoomuslaiset puolustelijat näyttävät valehtelevan tahallaan. Koronatuet oli tarkoitettu nimenomaan koronan vuoksi taloudellisia menetyksiä kokeneiden ja kokevien yritysten auttamiseen, kuten mm. matkailu- ja ravintolayrittäjät. Tukia ei todellakaan tarkoitettu rikkaille yrittäjille joiden toimiala ei koronasta juurikaan kärsi.
- Anonyymi
Sikäli kun on uskomista lukuisien yrittäjien antamiin lausumiin on konsulttien korppikotkalaumat esittäneet sopimuksen tekoa, maksamalla heille 15% osuus haetavasta tuesta, tästä helposta tukien hakuprosessista. Kannattaisi tutkia kaikki holdingyhtiöt joiden hallitushenkilöillä on enemmän kuin 3 yritystä käsissään. Voi olla varma että täällä on kaikki veronkiertäjät ja muut rahanpesijät apajilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sikäli kun on uskomista lukuisien yrittäjien antamiin lausumiin on konsulttien korppikotkalaumat esittäneet sopimuksen tekoa, maksamalla heille 15% osuus haetavasta tuesta, tästä helposta tukien hakuprosessista. Kannattaisi tutkia kaikki holdingyhtiöt joiden hallitushenkilöillä on enemmän kuin 3 yritystä käsissään. Voi olla varma että täällä on kaikki veronkiertäjät ja muut rahanpesijät apajilla.
Eli juuri sitä KOKOOMUS-SYÖPÄÄ, jota on istutettu kaikkiin mahdollisiin valtion varojen huijausorganisaatioihin KOKOOMUS-SYÖVÄN yli 10 vuotta kestäneen hallituskauden aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan vaikea ottaa selvää, kun ovat kumminkaiman serkun omistuksessa.
- Anonyymi
Business Finland jakaa vain yrityksen kehittämiseen soveltuvia tukia, ei muita. Siksi pitää yrityksellä olla kehtityskohde.
Mielestäni Business-Finland olisi voitu lomauttaa vähintään 6 kuukaudeksi, näillä näkymin mieluummin koko vuodeksi. Tässä olisi ollut oikeaa säästöä veronmaksajille! - Anonyymi
Yksi ahneimpia kusipäitä on NHL-miljonääri ville leino, nosti koronatukea vaikka ei pienintäkään tarvetta, eikä korona vaikuttanut tulokseen yhtään. Vain idiootit ostaa noita rumia ja järjettömän ylihintaisia bille beino ryysyjä.
- Anonyymi
Oletteko tietoisia siitä että korona tuet ovat menneet sellaisille jotka sitä ei tarvitse!
Esim Yksityishenkilö joka toimii toiminimellä on suuri väliin putoaja!
Vaikka liikevaihto olisi sata-kaksisataa tuhatta ja tippunut koronan myötä nolliin tuki mitä on mahdollista saadan on noin 2000 e.- Anonyymi
Lisäksi tuohon 2000 euroon on vaadittu kaikki mahdolliset tiedot yrittäjältä tarkasti.
Siksi tämä on pöyristyttävää ja outoa koko tukitoiminta. Kateudesta tässä ei ole millään muotoa kysymys, vaan siitä millä tavalla tämä hallitus asioita hoitaa! Suuria tukia ovat saanet ne joilla on mennyt muutenkin hyvin. Kyllä jokainen voi jälkikäteen sanoa kun lopettaa menestyvän toiminnan, että lopetus tuli yllättäen. Tuen tarkoitus oli kehittää yritystä eteenpäin että se jatkossakin pärjää. Missä on rehellisyys??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi tuohon 2000 euroon on vaadittu kaikki mahdolliset tiedot yrittäjältä tarkasti.
Siksi tämä on pöyristyttävää ja outoa koko tukitoiminta. Kateudesta tässä ei ole millään muotoa kysymys, vaan siitä millä tavalla tämä hallitus asioita hoitaa! Suuria tukia ovat saanet ne joilla on mennyt muutenkin hyvin. Kyllä jokainen voi jälkikäteen sanoa kun lopettaa menestyvän toiminnan, että lopetus tuli yllättäen. Tuen tarkoitus oli kehittää yritystä eteenpäin että se jatkossakin pärjää. Missä on rehellisyys???Eipä yrittelijätkään sääli työntekijöitä kun siirtävät kannattavien tehtaiden tuotannon kiinaan tai minne tahansa hankkiakseen vielä enemmän, harva saa ansiosidonnaistakaan 2000€, kaupungin työllistämistöistä alle 800€. Miksi yrittelijöille pitäisi kustantaa elintason jatkuminen ennallaan, luulisi jääneen rahaa säästöön ja aina voi myydä vaikka kalliin auton ja ostaa halvemman, kesämökin, lomaosakkeen..., mitä tahansa tarpeetonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä yrittelijätkään sääli työntekijöitä kun siirtävät kannattavien tehtaiden tuotannon kiinaan tai minne tahansa hankkiakseen vielä enemmän, harva saa ansiosidonnaistakaan 2000€, kaupungin työllistämistöistä alle 800€. Miksi yrittelijöille pitäisi kustantaa elintason jatkuminen ennallaan, luulisi jääneen rahaa säästöön ja aina voi myydä vaikka kalliin auton ja ostaa halvemman, kesämökin, lomaosakkeen..., mitä tahansa tarpeetonta.
Se 2000 e on korona tuki tältä vuodelta.
Siis tuo summa ainoastaan koko ajalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä yrittelijätkään sääli työntekijöitä kun siirtävät kannattavien tehtaiden tuotannon kiinaan tai minne tahansa hankkiakseen vielä enemmän, harva saa ansiosidonnaistakaan 2000€, kaupungin työllistämistöistä alle 800€. Miksi yrittelijöille pitäisi kustantaa elintason jatkuminen ennallaan, luulisi jääneen rahaa säästöön ja aina voi myydä vaikka kalliin auton ja ostaa halvemman, kesämökin, lomaosakkeen..., mitä tahansa tarpeetonta.
Voi voi ei uskoisi että joku on noin tietämätön.... no kaikille luoja ei ole antanut muuta kuin aivan se välttämätön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se 2000 e on korona tuki tältä vuodelta.
Siis tuo summa ainoastaan koko ajalta.Se on todella vähän, joka ei paljoa auta esim. liikehuoneistojen vuokranmaksuissa esim. Helsingissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi ei uskoisi että joku on noin tietämätön.... no kaikille luoja ei ole antanut muuta kuin aivan se välttämätön.
No mitä et tiedä, sitäkö että työntekijöillä voi olla paljonkin velkaa esim asunnosta, mutta kun ahne yrittelijä siirtää tuotannon Kiinaan, eikä lähiseudulla mitään työtä, ei työntekijä saa mitään erityistukia, keppiä vaan ellei onnistu työllistymään. Kummasti löytyy kymmeniä miljardeja heti kun rikkaista yrittelijöistä kyse ja monille tulee joka vuosi vaikka ei olisi mitään tarvetta. Kuukaudessa hirveä valitus, vaikka mittän tappioita ei olisi edes tullut.
- Anonyymi
..rahojen kaataminen yrityksille on ollut koko Suomen tuhoamista. Hukkuneen pelastamista pitää varoa, uimataidoton kun vetää pelastajansa mukanaan pohjaan.
Olisim voitu alentaa veroja, mutta suoraan "maataloustuen" kaataminen ja työntäminen postiluukusta on ollut suuri virhe... - Anonyymi
Ne on kyllä kamalia kenkiä. Rumia, epätyylikkäitä kuin jostakin animaatiosarjasta repäistyjä.
- Anonyymi
On tyylikkäitä ja tyylittömiä. Opettele käyttämään tuota "epä" -liitettä oikeissa paikoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tyylikkäitä ja tyylittömiä. Opettele käyttämään tuota "epä" -liitettä oikeissa paikoissa.
Hih, epäkypsä vaiko raaka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih, epäkypsä vaiko raaka?
Kypsymätönkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kypsymätönkö?
Kypsähkö - Minna Parikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kypsähkö - Minna Parikka?
Ylikypsä - minäkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylikypsä - minäkö?
Puusta pudonnut, Parikan seliseli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puusta pudonnut, Parikan seliseli?
Mätämuna. Lintilä itte?
- Anonyymi
Eikös mediassa ollut että Parikka palauttaa 100 000 euroa. Rehti teko👍
- Anonyymi
Rehtiä olisi ollut olla hakematta tai palauttaa ilman että nousi kohu.
- Anonyymi
Ken vitsaa säästää, se vaimoaan vihaa.
Vaimoa lyömällä, lyöt samalla myös muslimia. - Anonyymi
Hyviä kenkiä.
- Anonyymi
Minna Parikka ilmoitti palauttavansa jonkun 100000€ tuen, varmaan Business Finlandilta. Ihan rehellistähän tuo on. Onkohan edes ehtinyt saada rahaa oikeasti, mutta oli ainakin hakemus mennyt läpi.
- Anonyymi
Miksi toistelet samaa, turha pyristellä kun paskat on jo housussa. 70 000 nostanut ja olisi käyttänyt kaiki ellei noususut kohua, ahne akka se on, ei mitään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi toistelet samaa, turha pyristellä kun paskat on jo housussa. 70 000 nostanut ja olisi käyttänyt kaiki ellei noususut kohua, ahne akka se on, ei mitään muuta.
Business Finlandin käytäntöjä selviteltiin joku kk sitten tv:ssä. Olikohan elinkeinoministeri asialla. Hän väitti, että rahojen käyttöä seurataan ja miten yrityksen kehittäminen etenee, kun rahoja käytetään. Hän antoi ymmärtää, että väärinkäytöksiä tarkkaillaan kovasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Business Finlandin käytäntöjä selviteltiin joku kk sitten tv:ssä. Olikohan elinkeinoministeri asialla. Hän väitti, että rahojen käyttöä seurataan ja miten yrityksen kehittäminen etenee, kun rahoja käytetään. Hän antoi ymmärtää, että väärinkäytöksiä tarkkaillaan kovasti.
Eivät seuranneet tuotakaan, eikä mitään muutakaan.
- Anonyymi
JUMALANTERVE HIENOA KUULUUKOHAN PARIKKA PALJON PUHUTTUUN HIHHULI HEIMOON HEILLÄ ERI JUMALAT JA OIKEUS VALTIOLTA ROHMUTA JA PELI ON REHELLISTÄ SANO KIRKONMIES. LINTILÄN REPPANAA PARIKKA KUSI SILMÄÄN KUNNOLLA.
- Anonyymi
ano 15:05 ÄLÄ HUUDA!!! pidä muuten suutas auki ja ota iltalääke.
- Anonyymi
Tottakai Parikka palauttaa veronmaksajien rahat.
- Anonyymi
Hän on jo palauttanut koko summan.
- Anonyymi
Pakko palauttaa kun jäi kinni huijauksesta, toivottavsti tulee petossyyte.
- Anonyymi
Olet pitänyt keskustelua hyvin esillä, LUETUIN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko palauttaa kun jäi kinni huijauksesta, toivottavsti tulee petossyyte.
Missä/minkälainen on se muka tapahtunut petos josta syytettä värkkäät?
- Anonyymi
Hän on palauttanut 70 000, minkä ehti nostaa, koko "kiinatuki" oli 100 000 ekeä, tietääkseni. 🐕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä/minkälainen on se muka tapahtunut petos josta syytettä värkkäät?
Ei kannata osallistua keskusteluun jos ei ymmärrä lukemaansa. Voisit yölliustää itsesi vaikka papukaijana.
- Anonyymi
tämäkin kammottavien kenkien tekijä on samaa sarjaa kuin huono äiti
- Anonyymi
Kun olisikin edes tehnyt itse, mutta ne kiinalaiset tekee muutaman euron päiväpalkalla pitkää päivää ja elävät myrkkyjen keskellä. Ei sen puoleen, samanlaisia kaikki merkkikengät ja muutkin merkkituotteet, halvat tai kalliit, ostan aina vain halpoja ja yleensä tuntemattomia tai ei muotimerkkejä, vähemmän ahneita välistä vetäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun olisikin edes tehnyt itse, mutta ne kiinalaiset tekee muutaman euron päiväpalkalla pitkää päivää ja elävät myrkkyjen keskellä. Ei sen puoleen, samanlaisia kaikki merkkikengät ja muutkin merkkituotteet, halvat tai kalliit, ostan aina vain halpoja ja yleensä tuntemattomia tai ei muotimerkkejä, vähemmän ahneita välistä vetäjiä.
Enpä hänenä oisi palauttanut. Rahat menee vasurien mustiin aukkoihin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaten, äskettäin tuli perille kiinalaisen valmistajan söpöt nilkkurit. Tykkään väreistä, sopivassa määrin, nämä olivat punasävyiset ja kukalliset. Kiinalaiset saivat "tukirahansa" minä edulliset kengät, eikä kukaan vetänyt välistä.
- Anonyymi
Lupaus ei ole vielä teko....
- Anonyymi
No kappas joo!? Ja minkäs takii tollai menestyny yritys näyttäis saaneen Business Finlandilta sellai parikyt donaa tukea jo parina aikaisempanakin vuonna? Ai koska kyllä veronmaksajien rahaa tiittää nakata surutta ihan sinne sun tänne? :) :/
Huvittavinta oli nähdä et jopa Caruna ja Elenia on saanu Business Finlandilta tukia viime vuosina! :)- Anonyymi
Hyvät lobbarit on Carunalla ja Elenialla. Ministerit saanut lahjusta, jotta saaneet koronatukea ????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät lobbarit on Carunalla ja Elenialla. Ministerit saanut lahjusta, jotta saaneet koronatukea ????
Nokiakin sai suuruutensa päivinä tukia. Silloin jakajat olivat eri nimellä. Tämä BF nimitys on jotain nykyajan huuhaata, pitää olla oikein englanniksi org. nimi.
- Anonyymi
Samaan aikaan jakaa osinkoja lähes 100 000/vuosi ja tilillä rahaa yli 600 000€. Täysin järjetöntä verorahojen tuhlausta rikkaille, köyhille vaan keppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokiakin sai suuruutensa päivinä tukia. Silloin jakajat olivat eri nimellä. Tämä BF nimitys on jotain nykyajan huuhaata, pitää olla oikein englanniksi org. nimi.
Nokia edes työllisti kotimaassa ja maksoi paljon veroja koko ajan, maksaa ja työllistää edelleen Suomessakin vaikka vähemmän.
- Anonyymi
Selattuani joitain kommentteja (siihen asti mitä jaksoin) jankuttaa moni että TUET PALAUTETTAVA ja kuinka on huijari ja kyllä sata tonnia kelpaa ym. olen tullut seuraavaan johtopäätökseen: täällä on joukko patologisia urpoja jotka eivät usko, ymmärrä tai tai välitä siitä että uutisoinnissahan juuri todetaan että hän PALAUTTAA TUET. Siihen katsomatta Minna Parikka on huijari ja pitää rahat ja onhan hän nainen ym.... Kun on kerran valittu se turvallinen ajatusmaailma että kaikki on mätää, pahaa tai väärin ei voi olla mitään oikeaa, hyvää tai kunnollista. Silloin positiiviset uutiset tai joku rehellisyyden ilmauskin on huijausta tai epäilyttävää, kenties kokonaan valetta tai ei tajuta kirjoitettua tekstiä eikä auta siitä huomauttaa.
- Anonyymi
Palauttaa, joo, tai ainakin s a n o i palauttavansa. Mutta haki tukea, sai ja nosti jo 70 000. Puoli vuotta "kehitti", yritti myydä puljuansa, päättikin lopettaa. Hyvä, hyvä Rehti- Parikka, alias Hulda Huoleton. Sano. 👠😇 👠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palauttaa, joo, tai ainakin s a n o i palauttavansa. Mutta haki tukea, sai ja nosti jo 70 000. Puoli vuotta "kehitti", yritti myydä puljuansa, päättikin lopettaa. Hyvä, hyvä Rehti- Parikka, alias Hulda Huoleton. Sano. 👠😇 👠
Onkos Huono Äiti mitään palauttanut. Ukkonsa kylpee rahassa Brysselissä !
- Anonyymi
Oletko trolli kun toistelet samaa ja haluat pitää vain keskustelun esillä. Kyllä jokainen tietää jo että palauttaa vain koska asiasta nousi kohu, ei olisi muuten palauttanut senttiäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos Huono Äiti mitään palauttanut. Ukkonsa kylpee rahassa Brysselissä !
Mitenkäs Huono Äiti tähän liittyy, ei ole luvannutkaan palauttaa mitään, niinkuin ei moni muukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko trolli kun toistelet samaa ja haluat pitää vain keskustelun esillä. Kyllä jokainen tietää jo että palauttaa vain koska asiasta nousi kohu, ei olisi muuten palauttanut senttiäkään.
Mikäs sinua yskittää tässä keskustelun kulussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sinua yskittää tässä keskustelun kulussa?
Ahneen yrittelijän puolustelusi yskii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahneen yrittelijän puolustelusi yskii.
Kuules, nyt yskit kirsu pitkällä väärän puun alla. Minä en ole puolustanut sanallakaan ahnetta Parikkaa enkä Palsoja, tasan päinvastoin monen kommentin verran. Sinulla on ilmiselviä vaikeuksia luetun ymmärtämisessä. Ptrrruuu... polle.... peruutahan vähäsen. 🐴
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuules, nyt yskit kirsu pitkällä väärän puun alla. Minä en ole puolustanut sanallakaan ahnetta Parikkaa enkä Palsoja, tasan päinvastoin monen kommentin verran. Sinulla on ilmiselviä vaikeuksia luetun ymmärtämisessä. Ptrrruuu... polle.... peruutahan vähäsen. 🐴
Yskit siis joka suuntaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yskit siis joka suuntaan :)
Ymmärtäisköhän vanha Erkki, iän tuomalla kokemuksellaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtäisköhän vanha Erkki, iän tuomalla kokemuksellaan?
Dementikon kokemuksella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dementikon kokemuksella?
Kirsikat sieraimissa ja erehdyksessä kaksi maskia päällekkäin - veri ei kierrä?
- Anonyymi
Onko sellasta kuin rehellinen yrittäjä ainakaan Suomessa? Pelialalla voi korkeintaan olla. Rättikauppiaat ja rihkamakauppiaat Suomessa ovat Sampo Kaulastakin ahneempia.
- Anonyymi
Eikös tuolle pitänyt laittaa se normaali 3 vuoden maastapoistumis ja rahanvientikieltä?
- Anonyymi
Kuka on Minna Parikka? Aika tyhjä mulle.
- Anonyymi
onko sinulla telkkaria, katsotko ajankohtaisia tai tekstitv:tä.
- Anonyymi
Joku helppohelena, tusinahuijari.
- Anonyymi
Minäkin lopettaisin, jos olisi pienyritys.
Lockdown 2.0 ja 3.0 tulossa, ihmisten tulot vaarassa ja yritykset kiinni koska (ei tärkeä).
CCP psywar.- Anonyymi
Mutta aina voit mennä töihin kiinaan, ei ole riesaa teseistä ja asunnonkin saat tehtaan lattialta, kupillisesta riisiä menee vain puolen päivän palkka.
- Anonyymi
Parikka on leiponut mustan pullan. Typerää.
Menee aikaa metsästä kävwllä
Mutta liikunta on tarpeenUah, ollaan perillä
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/defb3587-d621-49b1-a705-260ec3092e55
Miten voi auttaa? Ei he voi tehdä ettei ulos saa viedä koiraa.
Huskuja pelastettu, pelastetaan kiinalaisten koirat. He varm tarkoitti heid kaupungis ei saa pitää kouria enää mutta pakkohan ne on ulkoiluttaa, ja viedä uusiin koteihin .
Eläinsuojeluviranomaiset!!!!!
Kun ilmenee todellinen eläinten kidutus
Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901999
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141691- 971643
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931326Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31146Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1731073- 64906
- 76880
- 53855
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123848