Pikku hiljaa alkaa selvitä, mihin Trumpin postiäänet hävisivät. Coloradon ja Utahin osavaltioissa on saatu todisteita asiasta. Harraste-kuvaaja on julkaissut todistusaineistoa youtubessa.
Demokraatit ovat liittoutuneet paikallisten bigfootien kanssa. He ovat opettaneet bigfootit erottamaan Trimpille menevät postiäänet Bidenin vastaavista. Bigfootit pelottelevat postimiehiä juuri sillä hetkellä, kun he ovat ulkona jakeluautosta. Miehet tietenkin pakenevat. Sen jälkeen bigfootit voivat rauhassa kerätä Trumpin äänet.
Sitä ei vielä tiedetä, mihin äänet päätyvät. Bigfootien ruoansulatus tosin pystyy käyttämään kirjekuoria ravintona. Kaikkia ääniä ei varmaan tulla koskaan löytämään...
Trumpin postiäänet
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ovatko samoja bigfooteja jotka piileskelevät öisin sänkysi alla ja tarkkailevat tekemiäsi?
- Anonyymi
No niitähän ne juuri. Tulivat Zyrxingrzaxsin planeetalta lentävällä pesuvadilla maapallolle. Zyrxingrzaxsin on maailmankaikkeuden kommunistisin planeetta. Täytyy lopettaa nyt, joku ottaa yhteyttä suoraan aivoihini.... zriiirrrrr....
- Anonyymi
Nää vitsit ei oikein naurata.
- Anonyymi
Trump kyllä sai ne vaivaiset 6 Utahin valitsijamiestä ja Coloradostakin saa vain 9. Trump ei voittaisi vaaleja, vaikka bigfootit palauttaisivat äänet.
- Anonyymi
Trumpin postiäänet eivät hävinneet mihinkään. Ei myöskään Bidenin. Ja tulos oli selvä, Bidenille miljoonia ääniä enemmän ja selvä enemmistö edustajapaikoista. Tulos oli kaiken aikaa täysin selvä. Republikaaneihin kuuluvat henkilöt ja vaalien tarkkailijat ovat vakuuttaneet, että vaalit olivat rehelliset. 100 tunnettua republikaania ovat julkaisseet mielipiteenään, että "Trumpin on palattava ruotuun". Ja niinpä nyt on aloitettu vallansiirron toimenpiteet, joita Trump on jarruttanut. Hieman sekalainen vaalijärjestelmä ja kymmenet miljoonat äänestäjät muodostavat kokonaisuuden, jossa varmaan pieniä virheitä löytyy sieltä ja täältä, mutta niillä ei ole ollut vaikutusta vaalitulokseen. Jos nyt arvioi niin, että todennäköisesti Trumpin kannattajat ovat harrastaneet toimia, joilla estetään ja häiritään Bidenin kannattajien äänestämistä, niin tämä arvio on melko varmasti lähempänä totuutta, kuin vastaava arvio Bidenin kannattajista. Sivusta katsoen näyttää törkeältä Trumpin kannattajien menettely monessa yksittäisessä tapauksessa. Saman ovat huomanneet myös maltilliset republikaanit - he ovat huomanneet, mihin Trump fanaattisine kannattajineen oli ajautumassa. Nyt Bidenin muotoutuva hallintakoneisto alkaa muodostua ja vaikuttaa muistuttavan aikaa ennen Trumpia. Toivotaan uudelle hallitukselle menestystä! Trumpin aika jää historiaan hieman epämiellyttävänä muistona.
- Anonyymi
Ei voi olla mahdollista heittää kolikolla miljooniakertoja ja tulos on AINA Biden.
Demokraattien deep state on varastanut presidenttiyden ja aikoo varastaa myös meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381