Kaksi ketjua katosi tarkasteltavaksi sisäiseen valvontaan.

Anonyymi

Taivaassa ovat melko väljät oltavat.
Jeesuksen seuraajaksi asettuneita juutalaisia on kautta historian niin vähän, että kyllä he kaikki yhteen taivaalliseen Jerusalemiin mahtuu.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitkätkin ketjut katoavat aina kun palstan multinikki jää kiinni valehtelusta. Mikä on ihan ymmärrettävää. Eihän aidon usko.vaisen tule jättää jälkeensä moista todistusaineistoa. Tosin eräät ikävät tyypit käyttävät loggereita ja tallentavat ketjua sitä mukaan kuin siihen tulee viestejä joten ne eivät oikeasti olekaan kadoksissa.

• Anonyymi

Ketjut katoavat aina kun te attejankat saatte nenuunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjut katoavat aina kun te attejankat saatte nenuunne.

Tuo on totta, että jumalattomat poistattavat ketjut joissa eivät voi enää jumalattomuutta puolustaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta, että jumalattomat poistattavat ketjut joissa eivät voi enää jumalattomuutta puolustaa.

Totta.

• Anonyymi

Ainakin Israel-ketju katosi, jota jo ihmettelinkin. Että "sisäinen valvonta"?

Lopputulos kai määräytyy sen mukaan, keitä sisäiseen valvontaan kuuluu.

Kristalliyön uhrien muistoksi ei saanut julkista kynttilää sytyttää ja kehoittaa muitakin tähän myötätunnon osoitukseen. Laittaa linkkiä juutalaisten omaan mediaan. Jumpeli, että siitä lensi tällaiset viestit hetkessä helkuttiin!

• Anonyymi

Ja Trumppia puoltava ketju missä oli yli 200 kommenttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Trumppia puoltava ketju missä oli yli 200 kommenttia.

Trumpin puolustus on aika heikossa hapessa jos se on kiinni poistetussa ketjussa esitetyistä puolto höpertelyistä.

• Minä sytytän kynttilät palestiinalaisten kunniaksi ja kirkossa minulla on Palestiinan lippu!

• Anonyymi
        KTS kirjoitti:

Minä sytytän kynttilät palestiinalaisten kunniaksi ja kirkossa minulla on Palestiinan lippu!

Kaikinmokomin. Tee sinä niin! 🙂🕯️

Kävin vuosi sitten Saksassa, Berliinissä, ihan vain yleissivistyksen vuoksi, katsomassa, mikä on mesta. Se oli hengeltään jotenkin kylmä kaupunki. Tietenkin keskieurooppalaista sivistystä ja minä haahuilin siellä yksinäni kuin mikäkin maalaistollo maailmanlaidalta.

Juutalaisuus näkyi kaupungissa, esim. hotskumme lähellä oli juutalainen kultasepänliike, menoroita ikkunassa ja jiddishinkielisine kirjoituksineen.

Holokaustin muistomerkki oli... valtava määrä isoja kivenlohkareita. Symboliikkaa täytyi pohtia, en sitä aivan käsittänyt, mutta lievästi ahdistavaa se oli. Kaitpa se kuvasi niitä kuuttamiljoonaa... Olen kylläkin tästä aiheesta pahempaakin nähnyt. Ei sentään kivien välissä tullut vastaan jalkalamppuja, joiden kuuppa ihmisen nahasta...

Sytyttele sää kynttilöitä kavereilles, niin minäkin.

Vuosia sitten, kun vierailullani Venäjällä, tulin tietoiseksi sen kansakunnan kärsimyksistä, se oli karmaisevaa. Meillä Suomessa ei Leningradin piiritystä juurikaan muistella ja monille se on jokin epämääräinen sana jostain, mistä lie ikikaukaisesta sotatoimesta, monet Suomessa eivät ole siitä edes kuulleetkaan. Venäjällä viime sotaa ei ole unohdettu. Ajo pitkin nk. Elämäntietä on suositeltava kokemus, myös edelleen "ryssää" vihaaville suomalaisille. Minä en kyyneleittä sitä tiellä kulkenut.

Ollaanhan me suomalaisetkin kärsitty, mutta niin on Naapurikin. 🕯️🕊️✨

• Anonyymi
        KTS kirjoitti:

Minä sytytän kynttilät palestiinalaisten kunniaksi ja kirkossa minulla on Palestiinan lippu!

Ei Palestiinan lippu vielä mitään, mutta jos meikä painelisi kirkkoon kietoutuneena Venäjän lippuun... olisin hetkessä vainaa.

• Anonyymi

Kun tekstit poistuu on päässyt totuuden ääreen. 🤣

• Anonyymi

ArtoTTT

Ketjuja poistetaan sitä tahtia, että koko keskustelu menee jo hankalaksi, palstan tason huomioiden se ei välttämättä silti ole edes huono asia, pitäisikö kohta alkaa miettimään muuttoa???

• Anonyymi

Poistetuista teksteistä kirjoitetaan tulevaisuudessa raamattu 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poistetuista teksteistä kirjoitetaan tulevaisuudessa raamattu 🤣

Teeppä se!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe