Suihin otosta

Anonyymi

Vinkkejä suihinottoon mieheltä.
Tykkääkö miehet jos suihinoton aikana sormeilen kasseja ja hivutan yhden sormen peräreikään? Mikä tyyli paras?

14

717

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noihin kahteen asiaan.

      Kassien hively todella jees. Käsin voi ja saa auttaa välillä runkaten. Käytä kieltä terskan kanssa. Välillä syvälle välillä imeskellen ja loppua kohti jatka rytmikkäästi, mitä oletkaan tekemässä, mutta älä keskeytä.

      Sormen haluaisin perseeseen runkuttaan joskus. En ole tätä palvelua koskaan saanut. Voisin tykätä.

    • Anonyymi

      Olis ihanaa kultaseni mä oon ihan kovana

    • Anonyymi

      Oon nainen mut vastaan silti.

      Varovasti voi kiveksiä hyväillä, sen kyllä huomaa tykkääkö mies vai ei. Ne on tosi herkät nii pääasia ettei satuta, siinä voi halut laskee aika nopeesti.

      Sormea ei myöskää perseesee, jos ei oo mitää havaintoa tykkääkö mies siitä.

      Ite alotan suihinottamisen kädellä kiusottelemalla. Tykkään ottaa suihin ilman paitaa, joten kiusottelun ajan mies saa ihastella mun tissejä. Ku mieheltä saadaa housut veks, siirryn asemiin. Otan suihin mieluiten siten, että mies seisoo, istuu tai makaa selällää suoraa mua vastapäätä. Näin pääsen kielellä käsiks peniksen alaosaa, joka on herkempi.

      Otan munan kätee ja alotan lyhyillä lipasuilla kiusotellen ja kiltisti välillä miestä silmii kattoen. Kuola saa ja pitää valua, mitä märempi sitä parempi.

      Ku mies vaikuttaa "valmiilta" siirryn nuolemaa, imemää, piirtelemää välillä terävällä ja välillä leveellä kielellä. Nuolen kiveksistä munan kärkeen asti jonka jälkee laskeudun alas kevyesti puhaltaen toistaakseni saman. Hyväilen terskaa kielellä. Laskeudun alas kiveksii ja otan ne varovasti suuhun, imeskelen ja nuolen niitä _hellästi_. Suuntaan taas ylös huipulle kieli kulkien peniksen alapinnalla. Alotan imemisen. Välillä otan syvälle kurkkuu ja välillä otan peniksen juuresta kiinni ja runkkaan samaa tahtii ku imen. Vaihtelen tahtia ja rytmitystä. Jos haluu ottaa pidemmän kaavan mukaa nii välillä hidastan ja kiusottelen taas. Jos tiedän miehen tykkäävän rinnoista, voin ottaa myös tissien välii. Lopulta mies laukeaa ja mä nielen, ellei eriksee oo käyny ilmi että mies haluu tulla esim. naamalle tai tisseille.

      • Anonyymi

        Ja kaikki tuo on yhtä tuubaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikki tuo on yhtä tuubaa

        Ei oo kukaa koskaa valittanu, mut sen sijaa kehuja on tullu. Tiedä sitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikki tuo on yhtä tuubaa

        Tämä tuubaväite on trolli henkilöltä, jolta ei ole koskaan otettu kunnolla suihin, kuten ylläolevasti kuvaillaan.


      • Kuulostaa täysin ensiluokkaiselta suihinotolta ja mallisuoritukselta

        Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, hankala sitä on sanoa siinä vaiheessa, mitä se nainen tarkalleen siellä tekee, kun tuntuu niin samperin hyvältä. Nainenhan sen kertoo paremmin mitä tekee.


      • Anonyymi

        En nyt ymmärtänyt. Nuolet "kivekistä munan kärkeen"?? Siis kiveksestä kivekseen, vai mitä meinaat? Munat tarkoittavat miehen kiveksiä. Munasta puhuessa on se vain toinen kives. Kun mies kävelee alasti sinusta pois päin, niin munat näkyvät (kulli taasen harvoin näkyy takaapäin).


      • Anonyymi

        Hienoa. Just nuin se pitää tehdä. Mulla kangistui välittömästi kun luin tuon.


    • Anonyymi

      puristat kyrvän juuresta peukalon ja etusormen puristusotteella ja kieli liikuttaa peniksen alaosaakun huulet puristaa terskaa.... tämän jälkeen kummallakin kädellä kasseista kiinni ja vedät niitä alaspäin kun kulli on terhakkaasti kovana....ja nuolet kassien alta niiden keskeltä kielellä kuin lipittäisit häppärii.
      jos ei tässä vaiheessa miehen silmät pyörähdä ympäri, niin painat etusormella kassien ja pyllynreijän välistä välilihaa sormella ylöspäin....ja jos ei voihketta kuulu niin sirryt sitten etusormella taaemmas....

      mitä mieltä muut olis tästä ?

    • Tykkään

    • Anonyymi

      Ime myös kasseja ja hyväile anustani kielelläsi. Lupaan pestä sen hyvin ;)

    • Anonyymi

      Miehet eivät ole jokin yksi tuote. Me miehet olemme yksilöitä ja toinen tykkään sormesta perseessä kun taas toinen vihaa sitä. Jotkut meistä myös tykkäävät paiskata nyrkillä hassuun nenään naisia jotka kakkareikään koskevat

    • Anonyymi

      Ei todellakaan tarvi sitä sormea työntää minnekään. Huolellinen, intensiivinen imu ja nuoleminen samaan aikaan kiellellä kunnolla terskan alapuolta ja esinahan kiinnikettä pitkin hyvln.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe