Älä lisää, älä poista - raamattu-

Miksi olette lisänneet sinne etusivuille omia kerskauksianne kuvien kera?

Ja pyydän vastausta kysymykseen mutta todennäköisempää on vaikerointi muista aiheista kuten huomattu on.

Kykenetkö totuuteen? Vastaa siis mahdollisimman suoraan tähän tai jatka matkaasi pimeyden lapsi ☝️

28

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun näyttää siltä että ihminen on laitettu raamatun edelle.
      Siksi sanonkin osaa heistä "itsellään täyttyneiksi" helluntalaisiksi ☀️☝️✌️

      Minulla ei ole henkilökohtaista kaunaa heitä kohtaan mutta haluan kuulla totuudellisen vastauksen.

      ☀️🙌✌️

      • Anonyymi

        Se johtuu siitä että olet juovuksissa 🤣


      • Anonyymi

        "Minulla ei ole henkilökohtaista kaunaa heitä kohtaan"

        Juu, ei varmaan. Huviksesi haukut.


    • Tervetuloa myös pohtimaan aloituksen asiaa tänne ✌️🙏☀️
      Selvittäkäämme mistä moinen johtuu 🤔

      • Anonyymi

        En tiedä mistä johtuu, koska aloituksessa ei ollut mitään asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mistä johtuu, koska aloituksessa ei ollut mitään asiaa.

        Katso motoristiraamattu👍 Sieltä selviää helluntalaisten Itsensä laittaminen raamatun edelle ✌️☀️
        Huom. Ego on tärkeä näille joillekin ja sen nimi on LIHA.


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Katso motoristiraamattu👍 Sieltä selviää helluntalaisten Itsensä laittaminen raamatun edelle ✌️☀️
        Huom. Ego on tärkeä näille joillekin ja sen nimi on LIHA.

        Motoristiraamattu ei ole Helluntaikirkon julkaisu.
        Sinänsä Raamatun painaminen ja jakaminen on erinomainen asia.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Katso motoristiraamattu👍 Sieltä selviää helluntalaisten Itsensä laittaminen raamatun edelle ✌️☀️
        Huom. Ego on tärkeä näille joillekin ja sen nimi on LIHA.

        Motoristiraamatun on julkaissut yhteisristillinen motoristikerho Gospel Riders. Porukalla ei ole mitään tekemistä helluntaiseurakuntien kanssa. Opettele googlettamaan. Se on ihan helppoa.


    • Anonyymi

      Kaivele ensin omat silmämalkasi ja tee puntarointi niin, että varmasti tulet Jumalan eteen sanoistakin tilivelvollisena haastamaan.
      Kirjoitukset eivät kirkasta Kristusta, vaan haluat valkaista vain omaa naamaa.
      Kiitos vain, itselleni riittää, ja totean, tutki itsesi anarkisti

      • Noin sitä vaan muutetaan puheenaihe toiseksi 😂
        Loistavaa toimintaa 👌😅😂
        Toimintanne ei kestä valoa ☝️☀️


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Noin sitä vaan muutetaan puheenaihe toiseksi 😂
        Loistavaa toimintaa 👌😅😂
        Toimintanne ei kestä valoa ☝️☀️

        Eihän täällä siksi kannata teihin aikaa tuhlata☝️ Tulla suoraan vaan käymään niin johan loppuu pullistelut ☝️☀️
        Sitten alkaa se jumalaton raamatun tavaaminen, se on niin lujaa huudettua kun yrittävät vaimentaa toisen puheen kun eivät kestä kuulla totuutta itsestään ja lahkostaan ☝️
        Kun sen saa hiljennettyä niin alkaa suuttumus ☝️ Todistettu juttu ☝️☀️🙏


      • AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Eihän täällä siksi kannata teihin aikaa tuhlata☝️ Tulla suoraan vaan käymään niin johan loppuu pullistelut ☝️☀️
        Sitten alkaa se jumalaton raamatun tavaaminen, se on niin lujaa huudettua kun yrittävät vaimentaa toisen puheen kun eivät kestä kuulla totuutta itsestään ja lahkostaan ☝️
        Kun sen saa hiljennettyä niin alkaa suuttumus ☝️ Todistettu juttu ☝️☀️🙏

        Ja eiköhän se "sihinäkin" sieltä paljastu 👌☝️☀️


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Ja eiköhän se "sihinäkin" sieltä paljastu 👌☝️☀️

        Mikä toi isis sormi on ? oletko aivan terve, aiotko leikata pään joltain irti 🤣
        ☝ jumala on suuri ☝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä toi isis sormi on ? oletko aivan terve, aiotko leikata pään joltain irti 🤣
        ☝ jumala on suuri ☝

        se tarkoittaa länsimaissa että ok.


      • Anonyymi
        AnarkistiApostoli kirjoitti:

        Noin sitä vaan muutetaan puheenaihe toiseksi 😂
        Loistavaa toimintaa 👌😅😂
        Toimintanne ei kestä valoa ☝️☀️

        Anarkistin pään sisus ei kestä valoa. Sen verran harhaista teksti on.


    • Eikös teidän kannattaisi poistaa sieltä kirjasta kaikki mikä liittyy Jeesukseen ja laittaa se vain täyteen omia kuvia ja kerskauksia itsestänne?
      Silloinhan se palvelisi tarkoitustanne paremmin?
      Vai?

      🧐

      • Anonyymi

        Jeesus oli syntynyt kamelin takapuolesta uskotko ?


    • Anonyymi

      Miksi uusi 92 Raamatun käännös laittoi Jumalan Arkin ruumisarkkuun ja kuitenkin turun piispan sai pitää arkkipiispan arvon?
      33/38 käännökesen mukaan vai ovatko kaikki jo hyljänneet Jumalan Arkin.
      Milloin ja mihin jumalanarkku sitten haudataan?
      Vai onko se jo haudattu niin hiljaisesti että saattoväkikin kulki siellä aamutohveleissa.
      Ei kai sitä hyljättyä jumalaakaan saa iäti maanpäällä pitää?

      • Anonyymi

        Koita nyt jo irrottaa otteesi vanhasta testamentista ja lopettaa kristittyjen vainot .


    • Anonyymi

      Koko aloitus on jo lähtökohtaisesti pielessä !

      Tämä Sana näet koskee ILMESTYSKIRJAA, ei Raamattua !

      Ilm. 22:18 Minä todistan jokaiselle, joka TÄMÄN PROFETIAN KIRJAN sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;

      Ilm. 22:19 ja jos joku ottaa pois jotakin TÄMÄN PROFETIAN KIRJAN sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

      • Anonyymi

        Niinku peto ja väärä profeetta kohdat ja Ilmestyskirja 20:10 🙊


    • Anonyymi

      KR 1933/-38, Sananl. 30:6
      Älä lisää hänen sanoihinsa mitään,
      ettei hän vaatisi sinua tilille
      ja ettet valhettelijaksi joutuisi.

      5Moos. 4:2
      Älkää lisätkö mitään siihen,
      mitä minä teille määrään,
      älkääkä ottako siitä mitään pois,
      vaan noudattakaa Herran,
      teidän Jumalanne,
      käskyjä,
      jotka minä teille annan.

      5Moos. 12:32
      Kaikkea,
      mitä minä käsken,
      noudattakaa tarkoin.
      Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."

      Biblia (1776) Sananl. 30:6
      Älä lisää hänen sanoihinsa,
      ettei
      hän
      sinua
      rankaisisi,
      ja sinä löyttäisiin valehteliaksi.

      Joten tuo käsky kuuluu kokonaiseen raamatun sanaan.
      Te siis olette yksissä tuumin väärentäneet raamatun sanan.

      Apostolien teot KR 33/38 mukaan te yksimielisesti halusitte väärentää Jumalan sanan.
      Apostolien teot:
      5:1 Mutta eräs mies, nimeltä Ananias, ja hänen vaimonsa Safiira myivät maatilan, >> Jakeen lisätiedot
      5:2 ja mies kätki vaimonsa tieten osan hinnasta, ja osan hän toi ja pani apostolien jalkojen eteen.
      5:3 Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?
      5:4 Eikö se myymätönnä ollut sinun omasi, ja eikö myynnin jälkeenkin sen hinta ollut sinun? Miksi päätit sydämessäsi tämän tehdä? Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle."
      5:5 Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä. Ja suuri pelko valtasi kaikki, jotka sen kuulivat.
      5:6 Ja nuoret miehet nousivat ja korjasivat hänet ja kantoivat hänet pois ja hautasivat.
      5:7 Noin kolmen hetken kuluttua hänen vaimonsa tuli sisään eikä tiennyt, mitä oli tapahtunut.
      5:8 Niin Pietari kysyi häneltä: "Sano minulle: siihenkö hintaan te myitte maatilan?" Hän vastasi: "Kyllä, juuri siihen hintaan."
      5:9 Mutta Pietari sanoi hänelle: "Miksi olette yksissä neuvoin käyneet kiusaamaan Herran Henkeä? Katso, niiden jalat, jotka hautasivat sinun miehesi, ovat oven takana, ja he kantavat sinutkin pois."
      5:10 Niin hän heti kaatui hänen jalkojensa eteen ja heitti henkensä; ja kun nuorukaiset tulivat sisään, tapasivat he hänet kuolleena, kantoivat pois ja hautasivat hänet hänen miehensä viereen.
      5:11 Ja suuri pelko valtasi koko seurakunnan ja kaikki ne, jotka tämän kuulivat.

      Ja palkkakin tulee olemaan samanlainen molemmilla.

      • Anonyymi

        Ne oli juutalaisia varkaita niinku oli juudakin se Iskariot . Kato vähän kenestä on kyse .


      • Anonyymi

        Silloin kun Psalmit kirjoitettiin, ei Raamattua vielä ollut olemassa edes !

        Minä kirjoitin siitä asiasta !

        Siis Jumalan Sanaan, joka ei ole vain Raamattu, ei ihmisen tule lisätä tai poistaa mitään, se on toki totuus !

        Siis Raamattu sanoo:
        16 Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,
        17 että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut.

        Eli Jumalan Sana ja opetus on paljion paljon laajempi kuin vain Raamattu !

        Mutta nyt siis oli kyse Raamatusta ja aloittajan tulkinnasta siinä kohtaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun Psalmit kirjoitettiin, ei Raamattua vielä ollut olemassa edes !

        Minä kirjoitin siitä asiasta !

        Siis Jumalan Sanaan, joka ei ole vain Raamattu, ei ihmisen tule lisätä tai poistaa mitään, se on toki totuus !

        Siis Raamattu sanoo:
        16 Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,
        17 että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut.

        Eli Jumalan Sana ja opetus on paljion paljon laajempi kuin vain Raamattu !

        Mutta nyt siis oli kyse Raamatusta ja aloittajan tulkinnasta siinä kohtaa !

        Siis tosiaankin te olette yksissä tuumin kääntäneet 1992 raamatun käännös tekstin kokonaan yksimielisesti ja poistaneet Jumalan sanasta myös ihmisen sielun. Toisn sanoen, teitte kaikista ihmisistä vain olentoja ja riivattuilta nuo olentonne.
        Hesekiel:
        3:18 Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä,
        että pelastaisit hänen henkensä,
        niin jumalaton kuolee synnissänsä,
        mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
        3:20 Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä
        ja minä panen kompastuksen hänen eteensä,
        niin hän kuolee - kun et sinä häntä varoittanut,
        niin hän synnissänsä kuolee,
        ja vanhurskautta,
        jota hän oli harjoittanut,
        ei muisteta - mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
        33:8 Jos minä sanon jumalattomalle:
        jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava,
        mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä,
        niin se jumalaton kuolee synnissänsä,
        mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tosiaankin te olette yksissä tuumin kääntäneet 1992 raamatun käännös tekstin kokonaan yksimielisesti ja poistaneet Jumalan sanasta myös ihmisen sielun. Toisn sanoen, teitte kaikista ihmisistä vain olentoja ja riivattuilta nuo olentonne.
        Hesekiel:
        3:18 Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä,
        että pelastaisit hänen henkensä,
        niin jumalaton kuolee synnissänsä,
        mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
        3:20 Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä
        ja minä panen kompastuksen hänen eteensä,
        niin hän kuolee - kun et sinä häntä varoittanut,
        niin hän synnissänsä kuolee,
        ja vanhurskautta,
        jota hän oli harjoittanut,
        ei muisteta - mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
        33:8 Jos minä sanon jumalattomalle:
        jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava,
        mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä,
        niin se jumalaton kuolee synnissänsä,
        mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.

        Mitä sinä nyt sekoilet ?

        Minä en ole kehoittanut ketään lukemaan 1992 väännöstä !!!

        Joten älä tule minua syyttelemään väärin perustein !


    • Anonyymi

      Partiolupauksesta poistettiin sana Jumala.

    • Anonyymi

      Raamattu on koottu 300 luvulla valikoiden kaiken maailman tekstistä tajuatko ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe