Tein pari kolme päivää sitten avauksen, jossa kerroin että on aika selvää se, että eräs rekatulla nimmarilla kirjoittava tyyppi itse, tai joku "kaverinsa" nostelee jatkuvasti ylös noita ikivanhoja "rekatun nimmarin" avauksia ylös.
No, tämä juttuni on nyt poistettu, eikä sitä poistanut tekoäly vaan siitä tehtiin ilmoitus ylläpitoon. Voin arvata kuka sen ilmoituksen teki.
Eipä juttuni tietenkään liittynyt itse maahanmuuttoon, mutta täällä on aika lailla sellaisia avauksia jotka ei siihen liity, niitä ei vaan poisteta.
Ihmettelen kyllä sitä, että näin mitätöntä palstaa halutaan jatkuvasti häiritä, eli mitä sillä voitetaan?
"Joku" valitti avauksesta valvontaan
55
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Silakkaryhmä tai rasmuslaiset noita nostaa. Ne yrittää estää keskustelun täällä koska tietävät että maahanmuutosta keskustelu voi olla myönteistä vain suljetuissa ryhmissä.
- Anonyymi
Wanha-osaa-nostaa-karvahattuja-wanhan-ei -tarvitse-nillittää-itketään-yhdessä-
- Anonyymi
sillä ei ole omaa lasta
- Anonyymi
Toivottavasti ei ole.
Olkaa pojat varovaisia että kirjoitatte Moktar.Guptan nimimerkin oikein.
Itse olin kirjoittanut sen pari kertaa väärin ja sain siitä ylläpidolta ankarat moitteet ja kirjoituskiellon.
Tämä nimimerkki on ylläpidon erityisessä suojelussa koska hän on ainoa joka tällä palstalla hyväksyy hallitsemattoman maahanmuuton, väheksyy sen kustannuksia ja halveksuu sen aiheuttamia valtavia ongelmia yhteiskunnallemme-- Anonyymi
On ylläpidon suojeluksessa, hyvin selvästi.
Vaikka saitkin, Nasu hyvä, näpeillesi, älä silti anna väärää todistus lähimmäisestäsi.
Lähdettäisiinkö yhdessä katupartioon ja näytettäisiin näille sivaripelleille, mitä vanhat aavikkosissit osaavat. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Vaikka saitkin, Nasu hyvä, näpeillesi, älä silti anna väärää todistus lähimmäisestäsi.
Lähdettäisiinkö yhdessä katupartioon ja näytettäisiin näille sivaripelleille, mitä vanhat aavikkosissit osaavat. ;)Ei anneta väärää todistus, heh heh!
- Anonyymi
Oikein kirjoitettuna Kuppaukko.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Lähdettäisiinkö yhdessä katupartioon ja näytettäisiin näille sivaripelleille, mitä vanhat aavikkosissit osaavat. ;)Sanoo eläkeläinen....hheeheeee.
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Lähdettäisiinkö yhdessä katupartioon ja näytettäisiin näille sivaripelleille, mitä vanhat aavikkosissit osaavat. ;)Aavikkosissit tarvitsevat osaamisiinsa lampaita, joten ei kiinnosta.
"...eräs rekatulla nimmarilla kirjoittava tyyppi itse, tai joku "kaverinsa" nostelee jatkuvasti ylös noita ikivanhoja..."
Erkki se vaan yrittää olla ovelana.
Säälittävä yritys.
Eiköhän naureta vartti tai kaksi sitä kuuluisaa huutonaurua. ;)- Anonyymi
Pyydän kohteliaasti että toveri Moktar.Gupta lakkaisi käyttämästä nimimerkistäni halveksivaa lyhennemuotoa koska koen sen hyvin loukkavana ja saatan kannella siitä ylläpidolle.
Anonyymi kirjoitti:
Pyydän kohteliaasti että toveri Moktar.Gupta lakkaisi käyttämästä nimimerkistäni halveksivaa lyhennemuotoa koska koen sen hyvin loukkavana ja saatan kannella siitä ylläpidolle.
Moktar.Gupta nosti taas ääliömäisen avauksensa ykköseksi!!!!!!
nasuvaan kirjoitti:
Moktar.Gupta nosti taas ääliömäisen avauksensa ykköseksi!!!!!!
Sinun avaustasi, Nasu-hyvä, minä täällä vain nostelen ylemmäksi. Onko se sitten niin ääliömäinen, päätä sinä.
Nauretaan silti yhdessä, me vanhat aavikkosissit. ;)Moktar.Gubta kirjoitti:
Sinun avaustasi, Nasu-hyvä, minä täällä vain nostelen ylemmäksi. Onko se sitten niin ääliömäinen, päätä sinä.
Nauretaan silti yhdessä, me vanhat aavikkosissit. ;)Tämä ei ollut avaukseni äläkä sinä yritä minua nuoleskella.
nasuvaan kirjoitti:
Tämä ei ollut avaukseni äläkä sinä yritä minua nuoleskella.
"...äläkä sinä yritä minua nuoleskella."
Kyllä sinä, vanha aavikkosissi, olet jo parkkiintunut nuoleskelun kestäväksi.
Nuoleskellaan ja naureskellaan yhdessä. ;)
- Anonyymi
Tämä palsta on täysi susi.
Minäkin olen vahingossa näpäyttänyt "ilmoita" painiketta, kun olen viestiä yrittänyt avata.
Mainos pyörahtää painaessani viestin tilalle ja huomaan, että ilmoita ikkuna on avautunut. Perun sen kuitenkin, mutta epähuomiossa saattaa painaa vahvista painiketta.
Ilmoituksen tekeminen pitäisi olla hieman vaikeampaa, ettei siihen aina törmäisi.
Painike toiseen paikkaan, vaikka tuon äänestä tilalle.
4K näytöllä samat mainoksetkin näkyy kolmessa sarakkeessa yhtäaikaa. Pieniin näyttöihin ei onneksi mahdu.Pahennusilmoitukset Moktar.Guptaa vastaa eivät toimi, turhaa on yrittää.
Hän on ylläpidon erityissuojeluksessa.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Pahennusilmoitukset Moktar.Guptaa vastaa eivät toimi, turhaa on yrittää.
Hän on ylläpidon erityissuojeluksessa.Ylösnosto aina ajankohtaisesta aiheesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylösnosto aina ajankohtaisesta aiheesta.
Ja taasen nosto.
- Anonyymi
Kuulin että Mokka masterista on etsintäkuulutus, aivan kuin villissä lännessä.... elävänä tai......
Huhheijaa pöljäke. Tekarit eivät pysy tälläkään papalla suussa, mutta silti pitää yrittää uhkailla puskan takaa.
Ja sitten huutonaurua. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Huhheijaa pöljäke. Tekarit eivät pysy tälläkään papalla suussa, mutta silti pitää yrittää uhkailla puskan takaa.
Ja sitten huutonaurua. ;)Puhuvia vain omistasi sossun kustamista tekareistasi!
Selaa nettiä niin viisastut ja löydät etsintäkuulutksesi!!
Naurua vedet silmissä!!!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuvia vain omistasi sossun kustamista tekareistasi!
Naurua vedet silmissä!!!!!!!!Ai niin....
Et kuitenkaan löydä sitä kun et ole taitava ja osaava..... avitan vähän... Sääli vain että palkkio on vain 1snt Anonyymi kirjoitti:
Puhuvia vain omistasi sossun kustamista tekareistasi!
Naurua vedet silmissä!!!!!!!!Älä turhaan innostu Trölli-kulta, vaan kerro ensin, mikä on kuulutk.
Totta töriset, ihan vedet silmissä nauran. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Ja sitten huutonaurua. ;)Huutonauru on merkki siitä että pelkää aivan helvetisti.
Anonyymi kirjoitti:
Huutonauru on merkki siitä että pelkää aivan helvetisti.
Sinuako? Palstan muita pölvästejä?
Huh hei, älä naurata enempää.
Ja taas nauretaan. ;)
- Anonyymi
Mitä outoa näissä viestien poistossa on. Mehän elämme tulevassa kehitysmaataustaisten Islamilaisessa kalifaatissa. Jossa ”väärät” mielipiteet kitketään pois. Kannatta varoa, sillä kohta päiden katkominen vääräuskoisilta ja uskonnottomilta on uusi normaali kuten tyttöjen/naisien siveäksi silpominenkin.... Inshallaah! Maashallaah! Allaahakbar!
- Anonyymi
Moktar on tämän hiekkalaatikon kunkku, kaikille on se varmaan tullut jo moneen kertaan selväksi!
- Anonyymi
Hänellä on tosiaankin aika outo "unelma", Sai kai iskun päähänsä lapsena ja alkoi kuvitella näiden ns. moniosaajien pelastavan maailman ja varsinkin tämän Suomen.
"Moktar on tämän hiekkalaatikon kunkku..."
Kiitos pojat.
Hallitsijanimeni olkoon Moktar Ensimmäinen Viisas. Tunnuslauseekseni otan: Älyn voimalla tyhmyyttä vastaan. Lupaan olla oikeudenmukainen ja luja hallitsija. Joka ei kirjoita oikein, hän älkööt pysykö palstalla.
Näilä mennään.
Ja sitten nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
"Älyn voimalla tyhmyyttä vastaan."
Sinä olet silloin ihan väärässä paikassa väärään aikaan. Vaikka itse pidät itseäsi älykkönä, sivistyneenä ja koulutettuna maailman lahjana pienelle Suomelle, asian ratkaisee lopultakin tarkkaileva ympäristö. Objektiivisesti tarkasteltuna sinä et ole älykäs, sivistynyt tai koulutettu, vaan puhtaasti ihan tavallinen koulu- ja työpaikkakiusaaja sekä trollaava narsisti.
"Lupaan olla oikeudenmukainen ja luja hallitsija."
No kun et ole ollut oikeudenmukainen tähänkään mennessä, miksi aloittaisit nyt? Lujaa sinussa ei ole muuta kuin kyynärpäät ja otsalohko. - Anonyymi
Hän älkööt osata kirjoittaa näilä, sanoo Öyhö Vähemmän Viisas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Älyn voimalla tyhmyyttä vastaan."
Sinä olet silloin ihan väärässä paikassa väärään aikaan. Vaikka itse pidät itseäsi älykkönä, sivistyneenä ja koulutettuna maailman lahjana pienelle Suomelle, asian ratkaisee lopultakin tarkkaileva ympäristö. Objektiivisesti tarkasteltuna sinä et ole älykäs, sivistynyt tai koulutettu, vaan puhtaasti ihan tavallinen koulu- ja työpaikkakiusaaja sekä trollaava narsisti.
"Lupaan olla oikeudenmukainen ja luja hallitsija."
No kun et ole ollut oikeudenmukainen tähänkään mennessä, miksi aloittaisit nyt? Lujaa sinussa ei ole muuta kuin kyynärpäät ja otsalohko.Ja arvoisan Moktarin olis hyvä hankkia se kuuluisa elämä, eikä leikkiä viisasta täällä netissa.
Kiittämättömyys on maailman palkka. Ensin huudatte kuninkaaksi ja sitten heti alatte solvata.
En kuitenkaan pahastu, sillä minä olen maahan ja maa on minuun tyytyväinen.
Hyi teitä.
Nauretaan taas. ;)- Anonyymi
Luuleksä ihan oikeasti "käännyttäväsi" täällä meitä suvakismiin?
Taitaa käydä aivan päinvastoin. Sinä leikit olevasi suurikin suvaitsevainen, mutta eihän sulla ole mitään kosketuspintaa näihin haittamaahanmuuttajiin, jotka kuppaavat vain suomalaista sosiaaliturvaa ja elävät kuin siat pellossa. Mulla on näitä naapureina, joten tiedän tarkkaan mitä he puuhailevat. Elä sinä vain tuossa erinomaisuutesi kuplassa, koska todellisuus ei näköjään kiinnosta, Vika tosin on päättäjissämme, jotka ovat tämän tilanteen luoneet, heitä minä inhoan, en niinkään näitä mamuja, Tietenkin kaikki maailman pummit änkee tänne Suomeen kun täällä saa ilmaisen elätyksen loppuiäkseen, eikä tartte tehdä yhtään mitään. Rötöstelläkin saa täysin rauhassa kun rangaistuksetkin on täysin naurettavia. Anonyymi kirjoitti:
Luuleksä ihan oikeasti "käännyttäväsi" täällä meitä suvakismiin?
Taitaa käydä aivan päinvastoin. Sinä leikit olevasi suurikin suvaitsevainen, mutta eihän sulla ole mitään kosketuspintaa näihin haittamaahanmuuttajiin, jotka kuppaavat vain suomalaista sosiaaliturvaa ja elävät kuin siat pellossa. Mulla on näitä naapureina, joten tiedän tarkkaan mitä he puuhailevat. Elä sinä vain tuossa erinomaisuutesi kuplassa, koska todellisuus ei näköjään kiinnosta, Vika tosin on päättäjissämme, jotka ovat tämän tilanteen luoneet, heitä minä inhoan, en niinkään näitä mamuja, Tietenkin kaikki maailman pummit änkee tänne Suomeen kun täällä saa ilmaisen elätyksen loppuiäkseen, eikä tartte tehdä yhtään mitään. Rötöstelläkin saa täysin rauhassa kun rangaistuksetkin on täysin naurettavia.Käväise kuitenkin siellä välimerkkkikaupassa ja osta pari kappalejakoa ja hatullinen pilkkuja. Jooko?
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Käväise kuitenkin siellä välimerkkkikaupassa ja osta pari kappalejakoa ja hatullinen pilkkuja. Jooko?
Nauretaan yhdessä. ;)Ei sulla ole sitten parempaa sanottavaa, kuin kitistä pisteistä ja pilkuista?
Kyllä säkin sen tiedät, että Suomi on valitettavasti Ruotsin tiellä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a493e5f6-dfe2-473b-87e7-6b7065a7fbb0
Tuokin nainen on selvästi suvakki, kuten hyväosaiset usein ovatkin, mutta ymmärtää todellisuutta keskivertosuvakkia paremmin.
https://www.uusimaa.fi/paikalliset/1606075
Tuossa sitä "unelmaasi"
Todellisuus on kuitenkin aivan jotain muuta, kuin noita etuoikeutetun öyhöttäjän harhaisia höpinöitä. Jotkut eivät pysty todellisuudessa elämään, vaan kehittävät itselleen fantasiamaailman, jossa kaiken kaiken maailman maahantulijat ovat täydellisiä enkeleitä ja persut pahoja piruja.
Tykkäät vissiin omista jutuistasi, kun niitä on palsta täynnä? Suurinta osaa täällä ne kuitenkin ärsyttävät, kuten varmasti aivan hyvin tiedätkin, ja jaksat silti vuodesta toiseen tuota trollailuasi. Kyllä sä kuitenkin ymmärrät syvällä sisimmässäsi olevasi lapsellinen hupsu, joka elää omassa fantasiamaailmassa, koska se on niin mukavaa. Ei kai sua voi siitä edes syyttää, niin se defenssimekanismi toimii, ja et ole edes ainoa kaltaisesi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Puolustusmekanismi
Tuosta selviääkin moni juttu, mikä suvakisminkin takana oikeasti on. Harhainen maailmankuva, joka kuitenkin auttaa ihmistä pysymään järjissään. Todellisuuden ymmärtäminen kun voi viedä mielenrauhan. Sitä täytyy siis vain ymmärtää ja suvaita, ei kai siinä voi oikein muutakaan tehdä? - Anonyymi
Maailma on oikeasti julma ja epäoikeudenmukainen paikka ja sitähän nämä hyväosaiset eivät kestä, vaan elävät mielummin harhaisessa fantasiassaan. Ei kai siitä voi heitä syyttää, koska maailma tosiaankin on julma ja epäoikeudenmukainen.
- Anonyymi
Ruotsin islampuolue puhuu?
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsin islampuolue puhuu?
Tunnusta vaan. Kovin olet katkeroitunut sinäkin.
Nauretaan kuitenkin yhdessä. ;)- Anonyymi
Trump sai enemmän ääniä kuin Obama aikoinaan, mikä näemmä närästää palstaöyhöäkin:)
- Anonyymi
On se jotenki hassua, että teidän fantasiassa elävien suvakkien fantasiamaailmassakin pitää olla hyvikset ja pahikset. Persuja on niin kiva haukkua ja pilkata, koska he eivät hyökkää kimppuun ja ovat muutenkin täysin harmitonta porukkaa, vaikka päätään välillä aukovatkin. Persu ei tule ja katko kuitenkaan kaulaasi, joten häntä on niin helppo pilkata. Minä en ole persu, enkä välitä politiikasta, koska olen aina pitäsyn itsestäänselvänä sitä. että poliitikot ajavat suomalaisten asioita ja pitävät Suomen muutenkin turvallisena ja hyvänä paikkana, mutta viime vuosina on joutunut huomaamaan, että se ei olekaan enää itsestäänselvää. Kyllä tässä jo melkein sielunsa saatanalle myisi, että Suomi vaan pysyisi hyvänä maana, jollainen se vielä oli muutama vuosikymmen sitten. Pahuus näyttäisi kuitenkin olevan jonkinlainen vakio maaimassa ja maailma muuttuu paremmaksi koko ajan, mutta ei kuitenkaan koskaan hyväksi, vai miten jossain laulussa laulettiinkaan?
Huomaa kyllä miten defenssimekanismi kohdallasi toimii, jos tosiaankin kehtaat väittää, että maailma ei ole julma ja oikeudenmukainen paikka. Ei se tietenkään hyväosaiselle sellaisena paikkana näyttäydy, ja hyväosaisuus onkin verrattain uutta maailmassa. Sata vuotta sitten hyväosaisia oli Suomessakin vain ehkä korkeintaan 5% koko kansasta. Nykyään heitä on toki paljon enemmän, mutta ei Suomikaan vielä mikään paratiisi ole ja köyhyyskin on ollut taas lisääntymään päin.
Kyllä me vielä saadaan dystopia aikaan kun otetaan maa täyteen erään nimeltä mainitsemattoman uskonnon fanaatikkoja, joille rahamme kyllä kelpaa ja joille arvomme taas eivät kelpaa. Nämä keskiajalla elävät barbaarit ovat aika erikoinen ilmiö, kun luulis, että sellainen ei olisi enää nykyaikana mahdollista, mutta näin se vain näyttää kuitenkin olevan.
Kun elät fantasiassasi ja hyväosaisena, niin täytyy vaan ymmärtää sua. Kai sä jotain nautintoa siitä saat, kun leikit viisasta täällä netissä, joten kai se täytyy sulle vaan eräänlaisena "terapiana" sallia. Anonyymi kirjoitti:
Trump sai enemmän ääniä kuin Obama aikoinaan, mikä näemmä närästää palstaöyhöäkin:)
Miksipä minua harmittaisi?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007032087.html
Vaalit 2020, tähän mennessä laskettu : Biden 69,491 miljoonaa ääntä, Trump noin 66-67 miljoonaa ääntä.
Vaalit 2008: Obama 69,494 ääntä.
Tai sanotaan totuus: Kyllä minua hieman harmittaa sinun tyhmyytesi.
Nauretaan taas. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Miksipä minua harmittaisi?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007032087.html
Vaalit 2020, tähän mennessä laskettu : Biden 69,491 miljoonaa ääntä, Trump noin 66-67 miljoonaa ääntä.
Vaalit 2008: Obama 69,494 ääntä.
Tai sanotaan totuus: Kyllä minua hieman harmittaa sinun tyhmyytesi.
Nauretaan taas. ;)No mutta persunaulan takominen unohtui !!
Anonyymi kirjoitti:
No mutta persunaulan takominen unohtui !!
Jospa tällä kertaa sinä takoisit nuorenmuuttasi. ;)
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Jospa tällä kertaa sinä takoisit nuorenmuuttasi. ;)
Kerroppa moge, että miksi sinä roikut täällä, olet roikkunut monta vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä pashkan jauhaja viidyt täällä vuodesta toiseen........
Anonyymi kirjoitti:
Olen kertoinut asian moneen kertaan. Olen soihdun kantaja. Tuon järjen valoa tyhmyyden ja tietämättömyyden pimeyteen. Pelastan tyhmyyteen eksyneitä persuja takaisin järjestäytyneen yhteiskunnan piiriin.
Näin se vaan on.
Nauretaan yhdessä. ;)Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä pashkan jauhaja viidyt täällä vuodesta toiseen........
Vastasin jo - tuon valoa pimeyteen. ;)
- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Vastasin jo - tuon valoa pimeyteen. ;)
Ketjusta poistettu 24 viestiä.
Ja vuoden niksuttajapalkinnon saa.... Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta poistettu 24 viestiä.
Ja vuoden niksuttajapalkinnon saa....Turhaanpa sinä harmittelet asiaa. Kirjoita asiaa, älä valehtele, noudata palstan sääntöjä ja saat varmasti viestisi julki.
Nauretaan yhdessä. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Turhaanpa sinä harmittelet asiaa. Kirjoita asiaa, älä valehtele, noudata palstan sääntöjä ja saat varmasti viestisi julki.
Nauretaan yhdessä. ;)Nopea olet niksuttelemaan, viesti tais häipyä alle minuutissa.
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185153MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152674- 102164
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5811930Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1191693Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411289Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691289Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31058Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641037Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028