He eivät halua sulautua yhteiskuntaan, vaikka kaikki mahdollisuus on tarjottu. He haluavat, että suomalaiset sulautuvat heidän tapaansa elää, uskoa, kohdella naisia ja vähemmistöjä jne. Kun me emme suostu siihen, tulee nyrkistä ja puukosta.
Aina vain "Koska syrjäytyminen"
Anonyymi
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
Syrjäytyminen ja suhtautuminen suomalaisiin lähtee kotoa. Jos vanhemmat eivät halua integroitua yhteiskuntaan, ainut ratkaisu on palata kotiin tai muuttaa suntautumista. Muuten he tuhoavat lastensa tulevaisuuden.
- Anonyymi
Keitä ovat suomalaiset? He ovat aitoja isänmaan kansalaisia ja puolustavat Suomea. Karjalaiset vain leikkivät ja kuvittelevansa olevansa heitä.
Tänne Suomeen tullessaan toivat mukanaan vain taudit, luteet, itkun ja nälän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329