Ohisalo tykitti Halla-ahon kanveisiin

Anonyymi

119

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinullahan on outo kuullunymmärtäminen.

      • Anonyymi

        Syrjäytyminen ja eriarvoistuminen on vihervasemmiston syytä. Ohisalo syyttää Perussuomalaista politiikkaa syrjäytymisestä ja eriarvoistumistesta, vaikka Perussuomalaista politiikkaa ei ole toteutettu vielä missään. Vihervasemmisto aiheuttaa itse syrjäytymisen ja eriarvoisumisen sillä että he jättävät järjestelmänsä ulkopuolelle kaikki ne jotka eivät sopeudu heidän liberaaliin suvakki kuplaansa. Sekä ne kantasuomalaiset että ne maahanmuuttajat jotka eivät kotoudu heidän täysin kommunistiseen kulttuurimarxistiseen utopiaansa missä ollaan juurettomia, uskonnottomia ja sukupuolineutraaleja. Onhan se nyt selvää että iso joukko nuoria ei sopeudu sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syrjäytyminen ja eriarvoistuminen on vihervasemmiston syytä. Ohisalo syyttää Perussuomalaista politiikkaa syrjäytymisestä ja eriarvoistumistesta, vaikka Perussuomalaista politiikkaa ei ole toteutettu vielä missään. Vihervasemmisto aiheuttaa itse syrjäytymisen ja eriarvoisumisen sillä että he jättävät järjestelmänsä ulkopuolelle kaikki ne jotka eivät sopeudu heidän liberaaliin suvakki kuplaansa. Sekä ne kantasuomalaiset että ne maahanmuuttajat jotka eivät kotoudu heidän täysin kommunistiseen kulttuurimarxistiseen utopiaansa missä ollaan juurettomia, uskonnottomia ja sukupuolineutraaleja. Onhan se nyt selvää että iso joukko nuoria ei sopeudu sinne.

        Kommunistiseen??
        Heh, heh...!!! 😁😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunistiseen??
        Heh, heh...!!! 😁😁😁😁

        Kommuja ovat. Kommunismi elää ja voi hyvin masilmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunistiseen??
        Heh, heh...!!! 😁😁😁😁

        Se on kansainvälistä Leninismiä! Etkö tajua? Leninismissä oli juuri kysymys tuosta kaikesta. Sitä ei nähty Neuvostoliitossa koska Stalin nousi valtaan ja kehitti Stalinismin Leninismin tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kansainvälistä Leninismiä! Etkö tajua? Leninismissä oli juuri kysymys tuosta kaikesta. Sitä ei nähty Neuvostoliitossa koska Stalin nousi valtaan ja kehitti Stalinismin Leninismin tilalle.

        Kun Neuvostoliitto romahti, kommunismi muutti Länteen ja vaihtoi nimensä 'vihreiksi'.


    • Anonyymi

      Missä ihmeen maailmassa nämä vihervassarit elää? Liikaa huumeita?

      • Anonyymi

        Vihervassareilla on aivoissa eräänlainen xor, jonka läpi kaikki tieto menee.


      • Anonyymi

        Mun mielestäni taas ihan liian laimeita huumeita?
        Kaikkien suvakkien tulis vetää kunnon fentanyyli-överit! :)


    • Anonyymi

      Kyllähän tuo kommentointipalsta kertoo aivan muuta. Halla-Aho yhteensä noin 30 000 tykkäystä...ja Ohisalo noin 2500.

      Eli, Halla-Ahon linjoilla 12 kertaa enemmän kuin Ohisalon.

      • Anonyymi

        Kertoo persujen olevan työttömiä somepeukuttajia, joilla ei ole elämässä muuta tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo persujen olevan työttömiä somepeukuttajia, joilla ei ole elämässä muuta tekemistä.

        Etkö sitten muuta keksinyt vastaväitteeksi :D


      • Anonyymi

        "Kyllähän tuo kommentointipalsta kertoo aivan muuta. Halla-Aho yhteensä noin 30 000 tykkäystä...ja Ohisalo noin 2500"

        Joo, persuilla kädet tärisee, kellä mistäkin syystä ja jotkut on ehkä vain tottuneet tekeen kädellään sellaista ylös-alas-liikettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sitten muuta keksinyt vastaväitteeksi :D

        Ei tuota tarvinnut edes keksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo persujen olevan työttömiä somepeukuttajia, joilla ei ole elämässä muuta tekemistä.

        Ja sun oma työpaikkasi löytyy, kerrotko mistä, koska sulla tuntuu olevan 24/7/365 aikaa trollailla täällä Suomi24llä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllähän tuo kommentointipalsta kertoo aivan muuta. Halla-Aho yhteensä noin 30 000 tykkäystä...ja Ohisalo noin 2500"

        Joo, persuilla kädet tärisee, kellä mistäkin syystä ja jotkut on ehkä vain tottuneet tekeen kädellään sellaista ylös-alas-liikettä.

        Kerrothan vielä jossain vaiheessa senkin, että miten käden ylösalaiset liikkeet sekä some-tykkääminen liittyvät toisiinsa, kun ei ihan täällä tervejärkisten maailmankaikkeudessa aukea!? :/


      • Anonyymi

        Ja noista 2500:sta ainakin puolet on trollitehtaan peukkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo persujen olevan työttömiä somepeukuttajia, joilla ei ole elämässä muuta tekemistä.

        Persut työttömiä sossun somepeukuttajia


    • Anonyymi

      Pilvi-Lissu Ohisalo ei tykitä muuta kuin itseään ja ties millä mömmöillä..... Apaattinen naama ja loppuun asti sekavat puheet = Suomen sisäministeri - ylin sisäisen turvallisuuden päällikkö!

    • Anonyymi

      Noloa persut! Noloa Halla-aho! Mitä väliä sillä nuorten taustalla on. Onko maahanmuuttajien lapsi tai kantasuomalaisten lapsi. Samat toimet lain mukaan täytyy kohdistaa molempiin lapsiin ja nuoriin. En ymmärrä persujen öyhötystä tässä asiassa.
      Ja sitäpaitsi ite olitte vastuussa vuoden 2015 maahanmuutosta. Miksi nyt syyttelette nykyhallitusta? Olisitte tehneet silloin jotain! Nyt ette myöskään ole tehneet mitään muuta kuin luetellut rikoksia. Ette ole tehneet ensimmäistäkään konkreettista lakiesitystä mihinkään suuntaan! Muuten, ei Suomessa syntynyttä lasta tai nuorta voi mihinkään karkoittaa. Ohisalo on oikeassa. Suomi ei ole mitenkään Ruotsin tiellä.
      Eikä tule olemaankaan. Ruotsi osasi aikanaan kotouttaa suomalaiset, jopa ne juopot!

      • Anonyymi

        Noloa on ainoastaan Ohisalon valehtelu! :/

        ” Nuorten tekemät henkeen ja terveyteen kohdistuneet rikokset ovat koko maassa laskeneet viimeisen vuosikymmenen aikana.”
        - paskapuhetta! Kuten jokainen voi todeta vaikka vaan 5 minuuttia googlailemalla, kuten itse juuri tein.

        ”Laskusuunnasta huolimatta koronavuosi näkyy poliisin mukaan vakavien rikosten määrän nousuna, mikä on huolestuttavaa ja tuomittavaa.”
        - Lisää paskapuhetta! Koronan takia KAIKKI rikollisuus on juurikin VÄHENTYNYT!

        ” Asiantuntijat ovat sitä mieltä, että Suomessa on onnistuttu pitkälti välttämään kaupunginosien välistä vahvaa eriytymistä ja ongelmien kasautumista tietyille alueille.”
        - Ja lisää sitä samaa shaibaa! Koska jo perustuslain mukaan jokaisella suomalaisella on oikeus asua juuri siellä missä itse hakuaa, joten se ei olis mitenkään edes laillista valtion tai kunnan taholta määrätä että minne kutkakin ihmiset muuttavat!

        ”vastustavat juuri tällä hetkellä Helsingin uutta asumisen ja maankäytön ohjelmaa, koska se sisältää liikaa kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja, joiden perussuomalaiset pelkäävät päätyvän maahanmuuttajille”
        - Vastustavat eduskunnassako Helsingin kunnan tekemiä päätöksiä? Vai monta persua edes istuu Helsingin kaupunginvaltuustossa tai -hallituksessa? Ja minkä mukaan vastustavat? Ohisalon, ton patolohisen valehtelijan, pelkän sanomisen perusteellako?
        - Ja miten kohtuuhintaisia asuntoja edes VOi rakentaa ”liikaa”!? :D

        ”Meillä yhteiskunnan turvaverkko koulutuksesta sosiaaliturvaan estää ihmisiä putoamasta pohjalle”
        - Mutta rikoksia tehtailevat jenginuoret ovat kuitenkin syrjäytyneitä pohjaanputoajia!? Ohisalo siis todistaa jo ihan itse itsensä valehtelijaksi!? :D

        ”Ajatus on monella tapaa haitallinen. Todellisuudessa tarvitsemme politiikkaa, joka tukee kaikkien alueiden ja asukkaiden hyvinvointia”
        - Mutta se ei ole mitenkään haitallista, että Ohisalo ei aio tehdä yhtään mitään Helsinkiläisten kantasuomalaisnuorten hyvinvoinnin eteen, joita juuri noi mamujengit ryöstelee!?

        ”Perussuomalaisten ainoa ratkaisu vaikuttaa olevan Suomen irrottaminen kansainvälisistä sopimuksista ja velvoitteista, jakojen tekeminen ihmisten taustojen perusteella.”
        - Kukas persu tällästä on tässä tapauksessa ehdottanut? (Tai minä toki oon! :P Mut en eduskunnassa, enkä Ohisalon kuullen) Joten: Olkinukkeilu on sit kiva harrastus! :)

        ”Tarvitsemme politiikkaa, jolla autetaan tukea tarvitsevia nuoria. Politiikkaa, joka kitkee rasismia eikä sysää ihmisiä syrjään.”
        - Mitä helvetin RASISMIA!? Siinä ole MITÄÄN rasistista että vaaditaan kunnon rangaistuksia matujengiläisille nuorisorikollisikle, että Helsingin kadut saatais. turvalliseksi kaikille nuorille! Rasistista on korkeintaan se, että matujengilöiset ryöstelee VAIN valkoihoisia kantasuomalaisia!


      • Anonyymi

        18:22 Hyvin sanottu! Peukku tälle!


      • Anonyymi

        Mitä jos selvitettäis tää niinku miehet saunan takana? Eikö se olis tasa-arvoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noloa on ainoastaan Ohisalon valehtelu! :/

        ” Nuorten tekemät henkeen ja terveyteen kohdistuneet rikokset ovat koko maassa laskeneet viimeisen vuosikymmenen aikana.”
        - paskapuhetta! Kuten jokainen voi todeta vaikka vaan 5 minuuttia googlailemalla, kuten itse juuri tein.

        ”Laskusuunnasta huolimatta koronavuosi näkyy poliisin mukaan vakavien rikosten määrän nousuna, mikä on huolestuttavaa ja tuomittavaa.”
        - Lisää paskapuhetta! Koronan takia KAIKKI rikollisuus on juurikin VÄHENTYNYT!

        ” Asiantuntijat ovat sitä mieltä, että Suomessa on onnistuttu pitkälti välttämään kaupunginosien välistä vahvaa eriytymistä ja ongelmien kasautumista tietyille alueille.”
        - Ja lisää sitä samaa shaibaa! Koska jo perustuslain mukaan jokaisella suomalaisella on oikeus asua juuri siellä missä itse hakuaa, joten se ei olis mitenkään edes laillista valtion tai kunnan taholta määrätä että minne kutkakin ihmiset muuttavat!

        ”vastustavat juuri tällä hetkellä Helsingin uutta asumisen ja maankäytön ohjelmaa, koska se sisältää liikaa kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja, joiden perussuomalaiset pelkäävät päätyvän maahanmuuttajille”
        - Vastustavat eduskunnassako Helsingin kunnan tekemiä päätöksiä? Vai monta persua edes istuu Helsingin kaupunginvaltuustossa tai -hallituksessa? Ja minkä mukaan vastustavat? Ohisalon, ton patolohisen valehtelijan, pelkän sanomisen perusteellako?
        - Ja miten kohtuuhintaisia asuntoja edes VOi rakentaa ”liikaa”!? :D

        ”Meillä yhteiskunnan turvaverkko koulutuksesta sosiaaliturvaan estää ihmisiä putoamasta pohjalle”
        - Mutta rikoksia tehtailevat jenginuoret ovat kuitenkin syrjäytyneitä pohjaanputoajia!? Ohisalo siis todistaa jo ihan itse itsensä valehtelijaksi!? :D

        ”Ajatus on monella tapaa haitallinen. Todellisuudessa tarvitsemme politiikkaa, joka tukee kaikkien alueiden ja asukkaiden hyvinvointia”
        - Mutta se ei ole mitenkään haitallista, että Ohisalo ei aio tehdä yhtään mitään Helsinkiläisten kantasuomalaisnuorten hyvinvoinnin eteen, joita juuri noi mamujengit ryöstelee!?

        ”Perussuomalaisten ainoa ratkaisu vaikuttaa olevan Suomen irrottaminen kansainvälisistä sopimuksista ja velvoitteista, jakojen tekeminen ihmisten taustojen perusteella.”
        - Kukas persu tällästä on tässä tapauksessa ehdottanut? (Tai minä toki oon! :P Mut en eduskunnassa, enkä Ohisalon kuullen) Joten: Olkinukkeilu on sit kiva harrastus! :)

        ”Tarvitsemme politiikkaa, jolla autetaan tukea tarvitsevia nuoria. Politiikkaa, joka kitkee rasismia eikä sysää ihmisiä syrjään.”
        - Mitä helvetin RASISMIA!? Siinä ole MITÄÄN rasistista että vaaditaan kunnon rangaistuksia matujengiläisille nuorisorikollisikle, että Helsingin kadut saatais. turvalliseksi kaikille nuorille! Rasistista on korkeintaan se, että matujengilöiset ryöstelee VAIN valkoihoisia kantasuomalaisia!

        No, montako vastausta esitit?
        Et löytänyt edes tietoja.


      • Anonyymi

        Nykypetsut eivät ole siitä vastuussa vaan soinilaiset suvakit. Oletko sinäkin suvakki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, montako vastausta esitit?
        Et löytänyt edes tietoja.

        Os-ta aa-pi-nen! *selkosuominopeudella*

        ja: KVG! (kuten jo kerroinkin. Nyt odotellaan enää että millä vuosituhannella oppisit sen)


      • Anonyymi

        saipihin=seikkoihin (miten mä ton noin hyvin osasin typåta!?)


      • Anonyymi

        Nuku sinä edelleen Ruususen unta, me muut yritämme sentään pysyä hereillä.


      • Anonyymi

        Ette olisi kiljuen vaatineet niitä matuja tänne. Heillä on ihan eri kujeet kuin suomalaisilla aikoinaan tai edes nykyisin. Mutta marxsistihan käsittelee kaiken massana jolle massakeinot. Erilaisuutta jauhetaan vain sukupuoli-identiteeteissä.


      • Anonyymi

        'Onko maahanmuuttajien lapsi tai kantasuomalaisten lapsi. Samat toimet lain mukaan täytyy kohdistaa molempiin lapsiin ja nuoriin. En ymmärrä persujen öyhötystä'.

        Onhan sillä tosi paljon merkitystä onko riehuja suomalainen vai rotumuukalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noloa on ainoastaan Ohisalon valehtelu! :/

        ” Nuorten tekemät henkeen ja terveyteen kohdistuneet rikokset ovat koko maassa laskeneet viimeisen vuosikymmenen aikana.”
        - paskapuhetta! Kuten jokainen voi todeta vaikka vaan 5 minuuttia googlailemalla, kuten itse juuri tein.

        ”Laskusuunnasta huolimatta koronavuosi näkyy poliisin mukaan vakavien rikosten määrän nousuna, mikä on huolestuttavaa ja tuomittavaa.”
        - Lisää paskapuhetta! Koronan takia KAIKKI rikollisuus on juurikin VÄHENTYNYT!

        ” Asiantuntijat ovat sitä mieltä, että Suomessa on onnistuttu pitkälti välttämään kaupunginosien välistä vahvaa eriytymistä ja ongelmien kasautumista tietyille alueille.”
        - Ja lisää sitä samaa shaibaa! Koska jo perustuslain mukaan jokaisella suomalaisella on oikeus asua juuri siellä missä itse hakuaa, joten se ei olis mitenkään edes laillista valtion tai kunnan taholta määrätä että minne kutkakin ihmiset muuttavat!

        ”vastustavat juuri tällä hetkellä Helsingin uutta asumisen ja maankäytön ohjelmaa, koska se sisältää liikaa kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja, joiden perussuomalaiset pelkäävät päätyvän maahanmuuttajille”
        - Vastustavat eduskunnassako Helsingin kunnan tekemiä päätöksiä? Vai monta persua edes istuu Helsingin kaupunginvaltuustossa tai -hallituksessa? Ja minkä mukaan vastustavat? Ohisalon, ton patolohisen valehtelijan, pelkän sanomisen perusteellako?
        - Ja miten kohtuuhintaisia asuntoja edes VOi rakentaa ”liikaa”!? :D

        ”Meillä yhteiskunnan turvaverkko koulutuksesta sosiaaliturvaan estää ihmisiä putoamasta pohjalle”
        - Mutta rikoksia tehtailevat jenginuoret ovat kuitenkin syrjäytyneitä pohjaanputoajia!? Ohisalo siis todistaa jo ihan itse itsensä valehtelijaksi!? :D

        ”Ajatus on monella tapaa haitallinen. Todellisuudessa tarvitsemme politiikkaa, joka tukee kaikkien alueiden ja asukkaiden hyvinvointia”
        - Mutta se ei ole mitenkään haitallista, että Ohisalo ei aio tehdä yhtään mitään Helsinkiläisten kantasuomalaisnuorten hyvinvoinnin eteen, joita juuri noi mamujengit ryöstelee!?

        ”Perussuomalaisten ainoa ratkaisu vaikuttaa olevan Suomen irrottaminen kansainvälisistä sopimuksista ja velvoitteista, jakojen tekeminen ihmisten taustojen perusteella.”
        - Kukas persu tällästä on tässä tapauksessa ehdottanut? (Tai minä toki oon! :P Mut en eduskunnassa, enkä Ohisalon kuullen) Joten: Olkinukkeilu on sit kiva harrastus! :)

        ”Tarvitsemme politiikkaa, jolla autetaan tukea tarvitsevia nuoria. Politiikkaa, joka kitkee rasismia eikä sysää ihmisiä syrjään.”
        - Mitä helvetin RASISMIA!? Siinä ole MITÄÄN rasistista että vaaditaan kunnon rangaistuksia matujengiläisille nuorisorikollisikle, että Helsingin kadut saatais. turvalliseksi kaikille nuorille! Rasistista on korkeintaan se, että matujengilöiset ryöstelee VAIN valkoihoisia kantasuomalaisia!

        ", että Helsingin kadut saatais. turvalliseksi kaikille nuorille"

        Tartteeko sen sun kakaras siellä luuhata öisin? Kasvattasit sen paremmin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ", että Helsingin kadut saatais. turvalliseksi kaikille nuorille"

        Tartteeko sen sun kakaras siellä luuhata öisin? Kasvattasit sen paremmin!

        Mun kakarani ei luuhaa missään Helsingin kaduilla, koska en asu, enkä tule ikinä asumaankaan, lähelläkään tota pikku-mogadishua! :/

        Pitäkää monikulttuuriset paratiisinne ja parasiittinne ihan itsellänne. Meikä muuttaa ennemmin vaikka yksin erakoksi synkimpään korpeen kun matuperkeleitten sekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykypetsut eivät ole siitä vastuussa vaan soinilaiset suvakit. Oletko sinäkin suvakki?

        Miksei Taviota ja Laura Huhtasaarta ja muita suvakkeja
        2015 mamutusta kannattaneita persukansanedustajia erotettu puolueesta?

        Missä vastuun kanto luuraa persut


      • Anonyymi

        HAISTA PASKA! ET SINÄ YMMÄRRÄ MUUTENKAAN MITÄÄN, et edes sitä, että lue Raamattua, että KAIKKIVALTIAS ANTAISI SULLE YMMÄRRYSTÄ.
        ONKO LIIAN PALJON VAADITTU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noloa on ainoastaan Ohisalon valehtelu! :/

        ” Nuorten tekemät henkeen ja terveyteen kohdistuneet rikokset ovat koko maassa laskeneet viimeisen vuosikymmenen aikana.”
        - paskapuhetta! Kuten jokainen voi todeta vaikka vaan 5 minuuttia googlailemalla, kuten itse juuri tein.

        ”Laskusuunnasta huolimatta koronavuosi näkyy poliisin mukaan vakavien rikosten määrän nousuna, mikä on huolestuttavaa ja tuomittavaa.”
        - Lisää paskapuhetta! Koronan takia KAIKKI rikollisuus on juurikin VÄHENTYNYT!

        ” Asiantuntijat ovat sitä mieltä, että Suomessa on onnistuttu pitkälti välttämään kaupunginosien välistä vahvaa eriytymistä ja ongelmien kasautumista tietyille alueille.”
        - Ja lisää sitä samaa shaibaa! Koska jo perustuslain mukaan jokaisella suomalaisella on oikeus asua juuri siellä missä itse hakuaa, joten se ei olis mitenkään edes laillista valtion tai kunnan taholta määrätä että minne kutkakin ihmiset muuttavat!

        ”vastustavat juuri tällä hetkellä Helsingin uutta asumisen ja maankäytön ohjelmaa, koska se sisältää liikaa kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja, joiden perussuomalaiset pelkäävät päätyvän maahanmuuttajille”
        - Vastustavat eduskunnassako Helsingin kunnan tekemiä päätöksiä? Vai monta persua edes istuu Helsingin kaupunginvaltuustossa tai -hallituksessa? Ja minkä mukaan vastustavat? Ohisalon, ton patolohisen valehtelijan, pelkän sanomisen perusteellako?
        - Ja miten kohtuuhintaisia asuntoja edes VOi rakentaa ”liikaa”!? :D

        ”Meillä yhteiskunnan turvaverkko koulutuksesta sosiaaliturvaan estää ihmisiä putoamasta pohjalle”
        - Mutta rikoksia tehtailevat jenginuoret ovat kuitenkin syrjäytyneitä pohjaanputoajia!? Ohisalo siis todistaa jo ihan itse itsensä valehtelijaksi!? :D

        ”Ajatus on monella tapaa haitallinen. Todellisuudessa tarvitsemme politiikkaa, joka tukee kaikkien alueiden ja asukkaiden hyvinvointia”
        - Mutta se ei ole mitenkään haitallista, että Ohisalo ei aio tehdä yhtään mitään Helsinkiläisten kantasuomalaisnuorten hyvinvoinnin eteen, joita juuri noi mamujengit ryöstelee!?

        ”Perussuomalaisten ainoa ratkaisu vaikuttaa olevan Suomen irrottaminen kansainvälisistä sopimuksista ja velvoitteista, jakojen tekeminen ihmisten taustojen perusteella.”
        - Kukas persu tällästä on tässä tapauksessa ehdottanut? (Tai minä toki oon! :P Mut en eduskunnassa, enkä Ohisalon kuullen) Joten: Olkinukkeilu on sit kiva harrastus! :)

        ”Tarvitsemme politiikkaa, jolla autetaan tukea tarvitsevia nuoria. Politiikkaa, joka kitkee rasismia eikä sysää ihmisiä syrjään.”
        - Mitä helvetin RASISMIA!? Siinä ole MITÄÄN rasistista että vaaditaan kunnon rangaistuksia matujengiläisille nuorisorikollisikle, että Helsingin kadut saatais. turvalliseksi kaikille nuorille! Rasistista on korkeintaan se, että matujengilöiset ryöstelee VAIN valkoihoisia kantasuomalaisia!

        OLET TÄYSIN OIKEASSA. Ohisalo puhuu TÄYTTÄ PASKAA !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykypetsut eivät ole siitä vastuussa vaan soinilaiset suvakit. Oletko sinäkin suvakki?

        Nykypersut olivat hyväksymässä hallitusohjelman ja piste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei Taviota ja Laura Huhtasaarta ja muita suvakkeja
        2015 mamutusta kannattaneita persukansanedustajia erotettu puolueesta?

        Missä vastuun kanto luuraa persut

        Plus halla-aho ja moni muu persu


    • Anonyymi

      Kylläpä kävi TAAS nolosti persuille, kun oma "mestaaja" ei pärjää edes omassa bravuurissaan.

      • Anonyymi

        Sivarit ei pärjää naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivarit ei pärjää naisille.

        Entä sodan ihailijat sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sodan ihailijat sitten?

        Persuthan sen parhaiten tietävät. Me normaalit suomalaiset olemme isänmaallisia, ja suoritamme kansalaisvelvollisuutemme, joihin kuuluu miehillä asepalvelus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuthan sen parhaiten tietävät. Me normaalit suomalaiset olemme isänmaallisia, ja suoritamme kansalaisvelvollisuutemme, joihin kuuluu miehillä asepalvelus.

        Mainitse nimeltä edes 1 Vihreisiin kuuluva mies jolla on asepalvelus suoritettuna?

        Kiitos


      • Anonyymi

        Sinäkö pärjäsit, vaikka häpäisit ihtesi totaalisesti. Asioitten tajuamnen on sinulla täysin hornan torvesta. Sen tiiät itekkin.


    • Anonyymi

      Näkeehän sen näilläkin palstoilla. Persut kaivavat koko ajan kauhutarinoita Ruotsista kun vastaavia ei löydy Suomesta.

      Persujen taktiikan ytimessä on pelonlietsonta. Persuja ei äänestä kuin ne jotka onnistutaan pelottelemaan. Pelkää mamuja, pelkää globalisaatiota, pelkää tulevaisuutta, niin olet oiva persu. Persuilla ei tietenkään ole mitään ratkaisuja mihinkään, vaan ainoa mitä he haluavat on, että pelätään.

      • Anonyymi

        Noh. Itsellesihän tulevaisuutesi valmistat.


      • Anonyymi

        Persut hakevat kauhutarinoita pitkin Eurooppaa, mutta vaikenevat kotimaisista kauhutarinoista ellei niiden takana ole mamut.

        Esimerkiksi eteläpohjalaismiehestä ja hänen lapsenraiskaajaringistään persut ovat olleet varsin vaitonaisia.

        Miten olisi, persut, jos raiskaajat olisivat olleet muslimeja? Olisitteko olleet hiljaa kuin hiiret niin kuin nyt olette?


      • Anonyymi

        Persut pelkää jopa naisia, varsinkin älykkäitä naisia! Mitä loooooosereita!


      • Anonyymi

        Nämä nuorisojengit eivät ole persujen keksimiä juttuja. Eduskunta tänään viimeksi puhui niistä. Alkusoitto on vasta nähty ja Ruotsin tiellä olemme. Ikinä ei punikit usko persujen varoituksia jotka jokainen ovat käyneet toteen. Paatunut ihminen on sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut hakevat kauhutarinoita pitkin Eurooppaa, mutta vaikenevat kotimaisista kauhutarinoista ellei niiden takana ole mamut.

        Esimerkiksi eteläpohjalaismiehestä ja hänen lapsenraiskaajaringistään persut ovat olleet varsin vaitonaisia.

        Miten olisi, persut, jos raiskaajat olisivat olleet muslimeja? Olisitteko olleet hiljaa kuin hiiret niin kuin nyt olette?

        Taas tämä väsähtänyt "kyllä ne suomalaisetkin..."

        Totta. Mutta ei hyväksyttävää.

        Mutta kerrohan sinä, miksi meidän pitäisi sietää vieraidemme pahoja tekoja, kun emme niitä omiltammekaan hyväksy?

        Ero on vain se pieni juttu: omiamme emme voi karkottaa mihinkään, vieraamme sen sijaan voimme.

        Ja tulemme jonakin päivänä sen myös tekemään. Muista se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut pelkää jopa naisia, varsinkin älykkäitä naisia! Mitä loooooosereita!

        Diktatoriset asenteet. Joka tapauksessa ajaa väärää asiaa tai ainakin väärällä puolella. Myöntäisi reilusti ettei uskalla tehdä yhtään mitään. Luultavasti virkamieskunta huokaa helpotuksesta kun joskus saa järki-ihmisen messiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut pelkää jopa naisia, varsinkin älykkäitä naisia! Mitä loooooosereita!

        Mitä älykkäillä naisilla ja Ohisalolla on tekemistä keskenään?
        Mun mielestäni sä lähinnä loukkaat älykkäitä naisia (ja kaikki kunnia heille!) vertaamalla Ohisalon kaltaista luuseria heihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tämä väsähtänyt "kyllä ne suomalaisetkin..."

        Totta. Mutta ei hyväksyttävää.

        Mutta kerrohan sinä, miksi meidän pitäisi sietää vieraidemme pahoja tekoja, kun emme niitä omiltammekaan hyväksy?

        Ero on vain se pieni juttu: omiamme emme voi karkottaa mihinkään, vieraamme sen sijaan voimme.

        Ja tulemme jonakin päivänä sen myös tekemään. Muista se.

        Ja jos ne ”kyllä suomalaiset” on se ongelma, niin: Miksei Suomessa, tai missään muussakaan Euroopan maassa ole juurikaan ollut katujengejä edes olemassakaan ennen mamutusta!?
        (Toki Englannissa jonkun verran)


      • Anonyymi

        Pelonlietsonta ja vastakkain asettelu, persu haluaa kaaosta


    • Anonyymi

      Jo pelkästään Ohisalon 15 twiitinsarja osoitti hänen halusta nähdä totuutta.
      Ongelma yritetään peittää taas suomalaiseksi, suomalainen nuoriso.

      Sisäministerillä on varmasti factat kuinka ulkomaalaistaustaisten rikollisuus on moninkertaistunut suomalaisiin nähden. Myös huumeiden käytön raju kasvu. Huumeiden räjähdysmäinen lisääntyminen johtaa lisääntyviin huumejengeihin ja niiden rajuihin yhteenottoihin.
      Sen sijaan, että yritetään yhteiskuntaa lisää velkaannuttamalla tehdä kalliita ratkaisuja ns. kotiuttamiseen, tulisi jo ottaa järki käteen ja tunnustaa tosiasiat.

      Pelkästään logiikkaa käyttämällä; yksin tulleet ovat jo jengiytyneet, ellei kotimaassaan niin matkalla EUhun. Heidän koulutus-, ja kielitasolla ei pärjää Suomen työmaailmassa. Joten helpointa on väkivalloin ottaa ja huumekauppa. Heidät tulisi saada aivopestyä uskonnostaan, kulttuuristaan, tavoistaan, jotka poikkeavat arvomaailmaltaan länsimaista. Ihmisoikeuksista, tasa-arvosta, laista ja säännöistä.

      Onko Ohisalon uusi keino rakentaa heille oma yhteiskunta moskeijoineen, lakeineen, sääntöineen Suomen yhteiskunnan keskelle? Ja saada huumeet lailliseksi? Silloinko kotouttaminen on onnistunut? Kun on saatu "kotimaa" luotua länsimaisen yhteiskunnan keskelle. Se kun ei vain tyydyttäisi ennen pitkää.

      • Anonyymi

        Onkohan näin, kuten esität?


    • Anonyymi

      Huomasitteko, miten ohisalo puhui ihan mitä sattuu.
      Hän on esittäny huumeiden sallimista lapsille, ja nyt sitten hurskasteli, miten nuorisolla on huumeet ongelmana. Täyttä sontaa tulee tullenmennen, eikä edes huomaa, mitä puhuu.

      Halla-aho on jatkuvasti täysin oikeassa. KORVAT AUKI PUNAVIHREÄT !!!

    • Anonyymi

      Ohisalo on kaukana todellisuudesta

      • Anonyymi

        Halla-aho on kaukana todellisuudesta


    • Anonyymi

      Kenties siellä suvakkilandian rinakkaistodellisuudessa tykittiki. Jos uskoitte noita valheita? :)

      Mutta täällä täysjärkisten maailmassa:
      - Alaikäisten tekemät törkeät pahoinpitelyt on lisääntyny mamuryysisvuodesta 2015.
      - Alaikäisten tekemät törkeät ryöstöt on lisääntyny koko 2000-luvun.
      - Ja tän vuoden aikana alaikäiset on tehny henkirikoksia (tappo, tapon yrity, murha ja murhan yritys) lähes yhtä paljon kun viitenä sitä edellisenä vuotena yhteensä!

      Joten Ohisalo saa valheineen haistaa pitkän öö leikkeleen veristä vasikanlihaa! :)

    • Anonyymi

      Huvittaa tuo persujen lasten- ja naistenpelko. Ja äiti lapsensa kanssa onkin jo maailmanlopun merkki.

      • Anonyymi

        Miksi sinä kirjoitat jatkuvasti "pelosta"? Voisin tarjota pelon tilalle paljon kuvaavampia sanoja, joista yksi on esimerkiksi "vastenmielisyys", jolle osa on totta totisesti antanut aihetta.

        Elätä sinä kaikessa rauhassa omasta lompsastasi niin monta tulijaa kuin haluat, mutta älä vaadi sitä muilta.


      • Anonyymi

        Suvakkien pelko tässä on päällimmäisenä. Niin älyvapaata porukkaa että. Eikä voi häkittää mihinkään kun on ne ihmisoikeudet koskien kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvakkien pelko tässä on päällimmäisenä. Niin älyvapaata porukkaa että. Eikä voi häkittää mihinkään kun on ne ihmisoikeudet koskien kaikkia.

        Tosiaan persut pelkäävät myös joitain "suvakkeja", mitä ne sitten ovatkaan.

        Mutta pelko, se on persuille lajityypillinen sairaus.


    • Anonyymi

      Halla-aho nolasi taas itsensä. Ei nytkään mitään konkreettista ehdotusta asian suhteen. Vain kauhistelua muka Ruotsin tiestä. Sillä kauhistelulla ei korjata mitään.
      Sillä, että hallitus lisää poliisien määrää on jotain merkitystä. Samoin muiden lähipalveluiden lisääminen esim. kouluihin.
      Lisäksi Halla-ahoa voisi mustuttaa vuodesta 2015. Olivat persut itse hallituksessa.

      • Anonyymi

        Ai Halla-ahon pitäs nyt sit tehtä hallituksen tyttöjen työtkin, kun #tytöt ei vaan osaa? :)
        Muistaakseni jossain vaiheessa elimme maailmassa, jossa hallitus toimeenpani yhteiskunnalle tärkeitä asioita, eikä oppositio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Halla-ahon pitäs nyt sit tehtä hallituksen tyttöjen työtkin, kun #tytöt ei vaan osaa? :)
        Muistaakseni jossain vaiheessa elimme maailmassa, jossa hallitus toimeenpani yhteiskunnalle tärkeitä asioita, eikä oppositio.

        Jäänaama Ohisalo on epäonnistunut puolueensa johtajana sekä ministerinä.
        Oppositio ennenkaikkea Jussa Halla-aho käsittelee häntä miten haluaa puheissaan kuin tyttörukkaa.


      • Anonyymi

        Milloin rasistit ottavat vastuun käytöksestään? Ei ihme, että lapset ja nuoret voivat huonosti, kun eräs puolue kylvää LAKKAAMATTA vihaa maahanmuuttajia kohtaan Suomessa. On siinä "isänmaallinen" puolue. Pthyi helvata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin rasistit ottavat vastuun käytöksestään? Ei ihme, että lapset ja nuoret voivat huonosti, kun eräs puolue kylvää LAKKAAMATTA vihaa maahanmuuttajia kohtaan Suomessa. On siinä "isänmaallinen" puolue. Pthyi helvata!

        Ei se vihaa ole kun ei hyväksytä sitä että täällä ollaan kissanpäivillä. Se on rakkautta tulijoita kohtaan että kannustetaan heitä rakentamaan omaa maatansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vihaa ole kun ei hyväksytä sitä että täällä ollaan kissanpäivillä. Se on rakkautta tulijoita kohtaan että kannustetaan heitä rakentamaan omaa maatansa.

        On siis rakkautta kannustaa toimimaan oikein omassa maassaan eli rakentamaan sitä maata missä on syntynyt ja elänyt. Vastakosta, eli se että kannustetaan elämään toisten siivellä, se ei ole rakkautta nähnytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siis rakkautta kannustaa toimimaan oikein omassa maassaan eli rakentamaan sitä maata missä on syntynyt ja elänyt. Vastakosta, eli se että kannustetaan elämään toisten siivellä, se ei ole rakkautta nähnytkään.

        Vihervassut haluaa että nämä tulijat eläisivät meidän kustantamana. Se on vihaa eikä rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervassut haluaa että nämä tulijat eläisivät meidän kustantamana. Se on vihaa eikä rakkautta.

        Se on vihaa kantaväestöä kohtaan, sekä myös tulijoita kohtaan omalla tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vihaa ole kun ei hyväksytä sitä että täällä ollaan kissanpäivillä. Se on rakkautta tulijoita kohtaan että kannustetaan heitä rakentamaan omaa maatansa.

        Oikeasti vihervassu ei rakasta tulijoitakaan. Hän haluaa vaan hyötyä tulijoista. Heistä saa ainakin kätevästi äänestäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti vihervassu ei rakasta tulijoitakaan. Hän haluaa vaan hyötyä tulijoista. Heistä saa ainakin kätevästi äänestäjiä.

        Vihervassu vihaa ihmisiä, vaikka syyttää siitä persuja. Vihervassulla on oma itsekäs tavoite kun suosii massamaahanmuuttoa. Se ei ole rakkautta olla itsekäs.


      • Anonyymi

        Kukahan siinä nolasikaan itsensä, kun Halla-aho kysyi Ohisalolta että myönnättekö että Ruotsissa on maahanmuuton aiheuttamia ongelmia, ja Ohisalon tyypillinen vastaus oli taas sitä normaalia lillukanvarsista puhumista, jossa ei mainittu kertaakaan koko Ruotsia, saati että että koko liiba-laaba olis edes sisältänyt sanan ”Ruotsi”!? :)

        Mä pidän tota Ohisalon esiintymistä lähinnä älykkyystestinä, jolla testataan että kuinka typeriä ovat ne ihmiset, jotka Ohisalon eduskutaan äänestivät, jos tekevät saman virheensä vielä toistamiseen seuraavissa vaaleissa! :/ Jos MUN edustajanai käyttäytyis noin tökerösti äänestäjiään ja koko Suomen kansaa kohtaan, niin ei TAKUULLA olis mun edustaja enää toista kertaa! (Ja mun edustajani kyllä sattuu istumaan eduskunnassa! ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervassu vihaa ihmisiä, vaikka syyttää siitä persuja. Vihervassulla on oma itsekäs tavoite kun suosii massamaahanmuuttoa. Se ei ole rakkautta olla itsekäs.

        Rakkauden vastakohta on siis viha. Ei ole mitään siltä väliltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin rasistit ottavat vastuun käytöksestään? Ei ihme, että lapset ja nuoret voivat huonosti, kun eräs puolue kylvää LAKKAAMATTA vihaa maahanmuuttajia kohtaan Suomessa. On siinä "isänmaallinen" puolue. Pthyi helvata!

        Piirrätkös vielä tähän sen punaisen viivasi, joka saa aikaan sen että lapset ja/tai nuoret käyttäytyy huonosti juuri mainitsemasi asian takia, kun ei ihan täällä tervejärkisteen maailmassa taaskaan aukea tuo logiikkasi? :)

        Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihervassu vihaa ihmisiä, vaikka syyttää siitä persuja. Vihervassulla on oma itsekäs tavoite kun suosii massamaahanmuuttoa. Se ei ole rakkautta olla itsekäs.

        Persut ovat hyvin avarakatseisia verrattuna vihervassuihin. Persuissa on jäsenistössä seksuaalivähemmistön edustajia, eikä heitä persut aja pois. Persujen puolisoina on tummaihoisia ihmisiä. Mietitäänpä mitä vihreät teksisivät jos heidän joukossaan olisi oikea uskovainen joka latelisi Raamatunkohtia heille. Saattaisi tulla äkkilähtö puolueesta ja tulisikin. Räsäsen tapaus todistaa tästä, vaikka hän ei puolueen jäsen olekaan. Se siitä vihreiden ja muiden punikkien avarakatseisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat hyvin avarakatseisia verrattuna vihervassuihin. Persuissa on jäsenistössä seksuaalivähemmistön edustajia, eikä heitä persut aja pois. Persujen puolisoina on tummaihoisia ihmisiä. Mietitäänpä mitä vihreät teksisivät jos heidän joukossaan olisi oikea uskovainen joka latelisi Raamatunkohtia heille. Saattaisi tulla äkkilähtö puolueesta ja tulisikin. Räsäsen tapaus todistaa tästä, vaikka hän ei puolueen jäsen olekaan. Se siitä vihreiden ja muiden punikkien avarakatseisuudesta.

        En tiedä mistä tämä vääristynyt kuva että persut vastustavat erilaisuutta, mistä se on saanut alkunsa. Erilaisuutta oikeasti vastustaa vihervassut. Se on tällä tavoin todistettu kuten tuossa ylempänä puhuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin rasistit ottavat vastuun käytöksestään? Ei ihme, että lapset ja nuoret voivat huonosti, kun eräs puolue kylvää LAKKAAMATTA vihaa maahanmuuttajia kohtaan Suomessa. On siinä "isänmaallinen" puolue. Pthyi helvata!

        Höpöä. Maahanmuuttajat vihaa länsimaalaisia eikä päinvastoin. Näet itse, ovatko halukkaita kotoutumaan. Eivätkä arvosta suvakkien suvaitsevaisuutta pätkääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin rasistit ottavat vastuun käytöksestään? Ei ihme, että lapset ja nuoret voivat huonosti, kun eräs puolue kylvää LAKKAAMATTA vihaa maahanmuuttajia kohtaan Suomessa. On siinä "isänmaallinen" puolue. Pthyi helvata!

        Kuinka sekaisin täytyy olla kuvitellakseen jotain tuollaista?

        Eikähän nuo ulkomaalaiset rikollisjengit riehuis helsingissä ihan samalla tavalla vaikkei tuota vihaamaasi "erästä puoluetta" ois ollenkaan. Vai väitätkö että kyseiset huumerikolliset ovat syrjäytyneet järkytyttyään persujen kirjoituksista? :DDD

        Erotuksena se ettei siitä puhuttaisi ja koko ongelma pidettäisiin salassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin rasistit ottavat vastuun käytöksestään? Ei ihme, että lapset ja nuoret voivat huonosti, kun eräs puolue kylvää LAKKAAMATTA vihaa maahanmuuttajia kohtaan Suomessa. On siinä "isänmaallinen" puolue. Pthyi helvata!

        Ja miksi heitä pitäisi rakastaa? Tai peräti suvaita?


      • Anonyymi

        Persulla ei riitä järki ratkaisemaan ongelmia,on vain öyhötys


      • Anonyymi

        JA sinä nolasit ihtesi, vaikkei kukaan edes vaatinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan siinä nolasikaan itsensä, kun Halla-aho kysyi Ohisalolta että myönnättekö että Ruotsissa on maahanmuuton aiheuttamia ongelmia, ja Ohisalon tyypillinen vastaus oli taas sitä normaalia lillukanvarsista puhumista, jossa ei mainittu kertaakaan koko Ruotsia, saati että että koko liiba-laaba olis edes sisältänyt sanan ”Ruotsi”!? :)

        Mä pidän tota Ohisalon esiintymistä lähinnä älykkyystestinä, jolla testataan että kuinka typeriä ovat ne ihmiset, jotka Ohisalon eduskutaan äänestivät, jos tekevät saman virheensä vielä toistamiseen seuraavissa vaaleissa! :/ Jos MUN edustajanai käyttäytyis noin tökerösti äänestäjiään ja koko Suomen kansaa kohtaan, niin ei TAKUULLA olis mun edustaja enää toista kertaa! (Ja mun edustajani kyllä sattuu istumaan eduskunnassa! ;)

        No, vihervassut äänestää aina uudestaan näitä samoja tyyppejä teki ne mitä vaan. Jos persut pettäisi kansan, jota en usko Jussin vankkumattomuudenkaan takia, silloin ei olisi puoluetta maan päällä jota äänestäisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin rasistit ottavat vastuun käytöksestään? Ei ihme, että lapset ja nuoret voivat huonosti, kun eräs puolue kylvää LAKKAAMATTA vihaa maahanmuuttajia kohtaan Suomessa. On siinä "isänmaallinen" puolue. Pthyi helvata!

        Suomalainen kansa on hyvin kilttiä ja suvaitsevaista kansaa tulijoita kohtaan, mutta rajansa kaikella. Sinä syytät tämän kaiken lystin maksajia eli suomalaisia. Miksi niin teet? Tulijoilla on lupa kotoutua, mutta miksi niin vähän on kotoutunut? Se ei ole niiden syy jotka näitä palvelee.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        pommimatuja*


      • Anonyymi

        Tää oli mun mielestä koko artikkelin vinkein lause, ja AH niin swedu ja suvakkimainen! :)

        ”Asialla on tekemistä maahanmuuton kanssa, mutta asia ei ole suoraviivainen. Monet ongelmanuoret ovat syntyneet Ruotsissa, ja heidän vanhempansa ovat maahanmuuttajia. Tilanne ei ratkea lopettamalla maahanmuutto, Gerell sanoo.”

        Koska kyllä se tilanne olis mun mielestäni sillä ratkennut, kun koko maahanmuuttoa ei olis ikinä edes ALOITETTU! :) Mut yksinkertaisiin ongelmiin yksinkertaiset ratkaisut tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeita suvakkiälylle?


    • Anonyymi

      Tyhjää täynnä oli kiivastelunsa. Mitä jäi käteen? Ei mitään, paitsi ap:llä lensi kun on viisto ymmärrys. "Hento vihreä neito" piipittää suvakkimme. Todellakin.

    • Anonyymi

      Kun vihervassaripoliitikko puhuu, niin siitä on järki kaukana. Mutta hän puhuukin kannattajilleen.

    • Anonyymi

      Kotouttamiseen tarvitaan Kela, sos.huolto, poliisi, nuorisotyöntekijä,...
      Koululaitoksen ja suomalaisten syyllistäminen.
      Eikä sittenkään onnistu.

      • Anonyymi

        Hallitus ottaa lisää velkaa tuontinuorison merkkivaatteiden, elektroniikan ja autojen hankintaan. Statusta on nostettava kaveripiireissä.


      • Anonyymi

        Vihreät ajaa huumekaupan vapauttamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitus ottaa lisää velkaa tuontinuorison merkkivaatteiden, elektroniikan ja autojen hankintaan. Statusta on nostettava kaveripiireissä.

        Onhan se nähty, että velkaviisikon agendalla ykkösenä on ulkomailta tuotettujen raiskaajien ja muiden rikollisten oikeuksien puolustaminen. Sellaista on alholismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se nähty, että velkaviisikon agendalla ykkösenä on ulkomailta tuotettujen raiskaajien ja muiden rikollisten oikeuksien puolustaminen. Sellaista on alholismi.

        Hakkaraisen-Kauman hallitus kyllä korjaa tilanteen. Kaikki ulkomaalaistaustaiset karkoitetaan paitsi venäläiset, virolaiset, puolalaiset ja unkarilaiset (jos niitä nyt on muita kuin se yksi diplomaatti), ja niiden uudet lastenvaunut annetaan kantasuomalaisille, tosin käytettyjähän ne jo silloin ovat.

        Toimenpiteen seurauksena Suomesta poistuu työttömyys, maksuhäiriömerkintäiset, kaikki rikollisuus, vankilat tyhjenevät ja Suomesta tulee täysin velaton. Alkaa hirvittävä talouskasvu ja pienet eläkkeet korotetaan 2700 euroon kuussa.


    • Anonyymi

      Ohisalo on väärässä ja Pääkaupunkiseudun matujengien käytös todistaa tämän.

      • Anonyymi

        Sivistysvaltioissa hullut ohjataan hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivistysvaltioissa hullut ohjataan hoitoon.

        Koska et ole hoidossa, emme elä sivistysvaltiossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivistysvaltioissa hullut ohjataan hoitoon.

        Ja banaanivaltioissa hullut istutetaan ministerinjakkaralle! :/


    • Anonyymi

      Ohisalo tolkutti koko ajan istunnossa, että uskokaa nyt poliisia, mutta jätti sanomatta, että hän tarkoittaa poliisilla vain ylikomisario Taposta.

    • Anonyymi

      Ottiko se niin rajusti mestarilta poskeen,kyllä oli sitten tytössä imua T:hiihtäjä 47 härmästä

    • Anonyymi

      Heh heh! Normaali ihmiset miettivät lähinnä sitä että onkohan Ohisalo aivan kunnossa? Mielenterveys menossa?

      Sellaista tuubaa tulee suusta että naurattais jos ei itkettäis. :'D

      Miten voi olla noin sokea todellisuuelle?

      • Anonyymi

        Koville ottaa Ohisalon Halla-Jussin harjaaminen 100-0.
        Tirks, tirks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koville ottaa Ohisalon Halla-Jussin harjaaminen 100-0.
        Tirks, tirks.

        Hus siitä kouluun tirskumaan.


    • Anonyymi

      Ohisalon puheista päätellen, on hänelle omaan suoneen tykittäminen varsin tuttua toimintaa.

      • Anonyymi

        Hänen tärkeimmät harrastuksensa ovat urheilullisia.


    • Anonyymi

      Ohisalo on eroitettava hallituksen toiminnoiista ja lähetettävä islaminvaltioihin
      lastenkaitsijaksi,kauankohan musut hänen toimintoja katselisivat?
      Vie vuosituhansia aikaa ,ennenkuin musuista saadaan kasvatettua kunnon
      kansalaisia,jos silloinkaan.

    • Anonyymi

      Ohisalolla laittomien siirtolaisten ja muiden elättien hyysääminen näyttää olevan jonkinlainen pakkomielle.

    • Ei ilmeisesti mielipiteet ainakaan kohtaa kanssasi kommentti osion perusteella koska se suljettiin 11 minuutin jälkeen jutun julkaisemisesta, ei tainnut tulla sellaista palautetta kuin iltasanomat tai "oikea" media olisi halunnut.

      Kyllähän suurin osa ihmisistä joka tuohon asiaan oikeasti perehtyy ja osaa ajatella omilla aivoillaan ymmärtää että Ohisalon puheissa ei ole mitään johdonmukaisuutta, syitä tähän väkivaltaiseen käyttäytymiseen etsitään kaikkialta muualta kuin tekijöistä itsestään.
      Maahanmuuttajien kulttuurilla tai haluttomuudella sopeutua suomalaiseen yhteiskuntaan ei ilmeisesti ole mitään tekemistä tämän häiriö käyttäytymisen kanssa...........

    • Anonyymi

      Ei ole tämä sisäministeri ainakaan Suomalaisten asialla.

      • Anonyymi

        Julkisen hallinnon tulee olla kaikkien asialla, ei pelkästään joidenkin Suomalaisten.


    • Anonyymi

      Ministeri Ohisalo on 100 kertaa parempi ministeri, mitä aikanaan eräs Päivi Räsänen oli, samalla vakanssilla.

    • Anonyymi

      Onpa hupaisa tämä Vihreiden lanseeraama "Vaalit ilman vihaa" video.
      https://twitter.com/i/status/1326871615402110976

      Näin se pitää mennäkin.

      Meille kantiksille pitää hakea opettajat Afrikasta, jotka opettaa meille kuinka Vihapuhesta Vapaata Viestintää politiikassa käytännössä hoidetaan.

    • Anonyymi

      "Kun Mustanaamio on vihainen, koko viidakko vapisee."

      -Viidakon sananlaskuja

    • Anonyymi

      Heh, Jussi Ala-kynsi.

    • Anonyymi

      Ovatko kaikki kulttuurit ja ihmiset ympäri maapalloa pohjimmiltaan samanlaisia Ohisalon mielestä, vaikka kaikki tilastot osoittavat, että esimerkiksi erilaisten rangaistavien tekojen määrät eri rikostyyppien kohdalla poikkeavat suuresti toisistaan valtiosta toiseen? Eikö kulttuuritausta näykkään käytännössä tekoina ja vihreidenkö mielestäkö heti rajat ylitettyään ihminen muuttuu toisenlaiseksi ja sulautuu uuteen kulttuuriin sulavasti ja aiemman kulttuuritaustan kieltäen?

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa Ohisalon mielestä monikulttuurisuus? Siedetäänkö joidenkin kulttuurien esimerkiksi lakien vastaista toimintaa enemmän kuin esimerkiksi kantasuomalaisten lakien vastaista toimintaa? Ulottuuko positiivinen syrjintä myös tämän kaltaisiin tapauksiin?


    • Anonyymi

      Valtion oma laitos kela lisää ghettoitumista vaatimalla ihmisiä etsimään halvempia asuntoja.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2122
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe