Jeesus tuomittiin puolestamme.

Anonyymi

Jeesus otti päälleen meille kuuluvan rangaistuksen, kun hän kärsi meidän syntiemme takia.
Hänet siis tehtiin syntipukiksi meidän syntien takia.
Hänet tehtiin synniksi.

Silti jotkut pilkkaavat Jeesusta, vaikka Jeesus kärsi heidän puolestaan!

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla ei ole mitään rikoksia, joita voisin laittaa jeesuksen vietäväksi.
      Seison kaikkien tekemisieni takana.

      • Anonyymi

        Minulla ei ole mitään rikoksia, joita voisin laittaa jeesuksen vietäväksi.
        Seison kaikkien tekemisieni takana.

        On varmasti sinulla.Olet vain ylpeä itsestäsi !


      • Anonyymi

        Kaikki tarvitsevat Jeesusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tarvitsevat Jeesusta.

        Oven pönkäksi, veneen tulpaksi, rappuralliksi jne.
        Onneksi minulla on paremmat keinot ja moraali toisia kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään rikoksia, joita voisin laittaa jeesuksen vietäväksi.
        Seison kaikkien tekemisieni takana.

        On varmasti sinulla.Olet vain ylpeä itsestäsi !

        Tai sitten jotkut haluavat olla suoraselkäisiä ja kantaa itse vastuunsa sen sijaan, että yrittää luikerrella kuin koira veräjästä ja laittaa omat tolloilunsa jonkun kuvitteellisen syntipukin niskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tarvitsevat Jeesusta.

        Aivan varmasti!


      • Anonyymi

        Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.


    • Anonyymi

      Tätä eivät pilkkaajat käsitä.

      • Anonyymi

        Jep


    • Anonyymi

      Itte se hölmäili isättömyystraumassaan itsensä tolpan nokkaan. Pilatus oli oikeassa meidän kaikkien puolesta: "Syytön olen minä....."

      • Anonyymi

        Voi teidän jumalattomia horinoita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi teidän jumalattomia horinoita!

        Jep


    • Anonyymi

      Aamen kiitos Jeesus!

    • Anonyymi

      Minä en pilkkaa,en koska Uskon Jeesukseen Kristukseen.
      En kuulu mihinkään uskon tai lahkon ryhmään,en edes kirkkoon mutta silti uskoni on luja aina!
      Uskon Jumalaan ehdottomasti!
      Kuitenkin kirkkoni on luonto,nuotio ja rauha !

      • Anonyymi

        Sääli, aikuista ihmistä?


    • Menetkö puolestani poseen jos ryöstän lähikaupan kassan?

    • Anonyymi

      Lakeja ei sovelleta takautuvasti, ei myöskään rangaistuksia.
      Sitäpaitsi siirretty rangaistus kuuluu jääkiekkoon eikä moderniin oikeuskäsitykseen. Eikä se silloinkasn tarkoita sijaiskärsijää.

    • Oletko koskaan edes miettinyt, miten typerä tämä koko ajatus jostain syntipukista on? Pohjimmiltaanhan tämä perustuu primitiiviseen käsitykseen uhreja ja verta janoavasta despoottijumalasta, joka tarvitsee jonkun tapettavaksi voidakseen antaa anteeksi. Jos nyt vaikka tappaisin ja ryöstäisin jonkun satunnaisen vastaantulijan, mitätöityisikö tuomioni sillä, että joku viaton sivullinen teloitetaan tekojeni tähden? Täysin älyvapaa idea.

    • Anonyymi

      "Jeesus otti päälleen meille kuuluvan rangaistuksen, kun hän kärsi meidän syntiemme takia."


      Eikö teitä hävetä ?

      Laitatte jonkun omien asioidenne syntipukiksi ja vielä leuhkitte asialla .

      Itse suorastaan vaadin että saan vastata omista tekemisistäni enkä todellakkaan suostuisi tuollaiseen pelkurimaiseen käytökseen kuin te .

      Jos en itse voisi vastata teoistani minusta kasvaisi edesvastuuton moraaliton pelle joten pidän oikeutenani nyt ja aina että olen etuoikeutettu vastaamaan jokaisesta teostani sillä se kasvattaa ihmistä vastuuseen itsestä ja muista ja sitä kautta saan rakennettua oman moraalin joka tuntuu puuttuvan niiltä jotka käyttävät muita omien tekojensa syntipukkeina ...hävetkää saatanan lampaat ja ottakaa vastuu itsestänne ja teoistanne .

      • Tätä minäkin olen yrittänyt näille hihhuleille selittää. 🙄


      • Anonyymi
        Demonipesä kirjoitti:

        Tätä minäkin olen yrittänyt näille hihhuleille selittää. 🙄

        Turha se on käsityskykyvyttömille, mitään yrittää selittää.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe