elämä on ihanaa :3

Anonyymi

Moi oon perus 14 vuotias tyttö ja tajusin pari viikkoo sit et elämällä ei oo tarkoitusta haluun vaan kuolla koska menetän kaikki mulle tärkeät ihmiset 😭 mua kiusataan joka päivä koulussa et en enää ees haluu mennä sinne... Joskus 1 luokalla menin ihan innoissani kouluun mut nykyään aamulla mua pelottaa mennä kouluun :/ en tiiä mitä pitäis tehä ja muutenki vihaan sitä ku joudun joka viikko johonki terapia paskaan ja jouduin johonki paskaan laitokseen :/ niinku elämä ei vois mennä yhtään paskemmin tai no voisha... Esim sillä että mun paras kaveri ja mun ainoo oikee kaveri joka oli aina mun tukena nii tietenkin tappo ittensä :((

2

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyttö hei. Mene heti puhumaan sen aikuisen kanssa joka on sinua lähimpänä ja johon luotat. Netissä puhumisessa on vaara, että joku tekeytyy ystäväksesi eikä sitä sitten oikeasti olekaan.

On myös auttavia puhelinnumeroita, johon voit soittaa. Tähän kellonaikaan auttaa mm. kirkon auttava puhelin 0400 2211 80 tai 09 2525 0111 joka on taas Valtakunnallinen kriisipuhelin. Nuorten ja lasten puhelimet ovat sulkeutuneet jo (klo 20 ja 21)

Varmaan nyt sinusta tuntuu, että elämällä ei ole tarkoitusta. Joskus aikuisestakin tuntuu siltä, mutta apua on saatavilla. Huomenna päivällä klo 14-20 voit soittaa 116 111, joka on Mannerheimin lastensuojeluliiton lasten ja nuorten puhelin

ETSI HETI joku aikuinen, älä jää yksin murehtimaan.

• Anonyymi

Mitäs siinä sitten. Niinhän on tehtävä mikä hyvältä tuntuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      174
      8483
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      454
      7673
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3890
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      163
      3736
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      118
      3074
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      55
      2875
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2081
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2076
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1903
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1851
    Aihe