elämä on ihanaa :3

Anonyymi

Moi oon perus 14 vuotias tyttö ja tajusin pari viikkoo sit et elämällä ei oo tarkoitusta haluun vaan kuolla koska menetän kaikki mulle tärkeät ihmiset 😭 mua kiusataan joka päivä koulussa et en enää ees haluu mennä sinne... Joskus 1 luokalla menin ihan innoissani kouluun mut nykyään aamulla mua pelottaa mennä kouluun :/ en tiiä mitä pitäis tehä ja muutenki vihaan sitä ku joudun joka viikko johonki terapia paskaan ja jouduin johonki paskaan laitokseen :/ niinku elämä ei vois mennä yhtään paskemmin tai no voisha... Esim sillä että mun paras kaveri ja mun ainoo oikee kaveri joka oli aina mun tukena nii tietenkin tappo ittensä :((

2

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyttö hei. Mene heti puhumaan sen aikuisen kanssa joka on sinua lähimpänä ja johon luotat. Netissä puhumisessa on vaara, että joku tekeytyy ystäväksesi eikä sitä sitten oikeasti olekaan.

On myös auttavia puhelinnumeroita, johon voit soittaa. Tähän kellonaikaan auttaa mm. kirkon auttava puhelin 0400 2211 80 tai 09 2525 0111 joka on taas Valtakunnallinen kriisipuhelin. Nuorten ja lasten puhelimet ovat sulkeutuneet jo (klo 20 ja 21)

Varmaan nyt sinusta tuntuu, että elämällä ei ole tarkoitusta. Joskus aikuisestakin tuntuu siltä, mutta apua on saatavilla. Huomenna päivällä klo 14-20 voit soittaa 116 111, joka on Mannerheimin lastensuojeluliiton lasten ja nuorten puhelin

ETSI HETI joku aikuinen, älä jää yksin murehtimaan.

• Anonyymi

Mitäs siinä sitten. Niinhän on tehtävä mikä hyvältä tuntuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6926
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      101
      4600
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      47
      3888
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3290
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      630
      1904
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1298
    7. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      1269
    8. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      202
      1265
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1263
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      48
      1230
    Aihe