Kinkkumakkara vastaan kinkkumakkara

Anonyymi

Olen tullut siihen tulokseen jotta Rainbovin lihaisa kinkkumakkara on huomattavasti makoisampaa kuin vastaava Pirkan tuotos.
Mistä lie erot johtuvatkaan niin keskitän ostokseni tästä lähtien Ääsryhmän liikkeisiin joiden paikoitusalueillakaan ei saa ruttuja autoonsa läheskään yhtä paljoa kuin vastaavilla K-ryhmän parkkiksilla. Paikkakuntaa en kerro uhallakaan mutta voittehan arvailla jos ette ole aivan umpityhmiä.
Finnpulp rulaa!

28

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parempia kauppoja muutenkin S - Ryhmän kaupat ja sekä tuotteet.

      • Anonyymi

        Parempia kauppoja muutenkin KUOPIOSSA S - Ryhmän kaupat ja sekä tuotteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempia kauppoja muutenkin KUOPIOSSA S - Ryhmän kaupat ja sekä tuotteet.

        Lidlistä saa erinomaista korppukinkkua samaan hintaan joten ei tarvitse tyytyä makkaraleikkeleisiin.


    • Anonyymi

      Kuopio?

    • Anonyymi

      Olen tullut siihen tulokseen KUOPIOSSA jotta PEEÄSSÄN Rainbovin lihaisa kinkkumakkara on huomattavasti makoisampaa kuin vastaava KUOPIOLAISEN K-kaupan Pirkan tuotos.

      • Anonyymi

        Totta on !


      • Anonyymi

        Puhut vähän mutta täyttä asiaa. Makkaranlaadulla ei ole leikkimistä. Pirkan kinkkumakkara maistui muutama vuosi sitten tosi hyvälle mutta sitten laatu laskeutui halvimman lenkkimakkaran tasolle.
        Ehkäpä nalle walhroos kehotti Ruotsista käsin ettei makkaranteko mitään lihaa tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut vähän mutta täyttä asiaa. Makkaranlaadulla ei ole leikkimistä. Pirkan kinkkumakkara maistui muutama vuosi sitten tosi hyvälle mutta sitten laatu laskeutui halvimman lenkkimakkaran tasolle.
        Ehkäpä nalle walhroos kehotti Ruotsista käsin ettei makkaranteko mitään lihaa tarvitse.

        Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.

        Aloituksessa oli tosin viittaus umpityhmiin, jos et näsäviisasteluistasi huolimatta huomannut.


    • Anonyymi

      Mikä KUOPIOLAISTEN mielenterveyspalsta tästä on tullut?

      Tätä se tietää, kun osastoja suljetaan ja potilaat päästetään avohoitoon.

      No, onhan hyvä, että on yksi paikka jossa purkaa pahaa oloaan.

      • Anonyymi

        Oikeastaan Kuopion palsta on ollut jo pitemmän aikaa kemiläisten palsta jonne kirjoittamalla he yrittävät pönkittää asemaansa sellutehdasbisneksissä. Valtion olisikin suunnattava mielenterveysvarojaan Kemin suuntaan sillä tehdashankkeet eivät kuulemma siellä etene eikä puutakaan ole tarpeeksi.
        Rauha kemiläisten muistolle ja heidän Ajoksen satamalleen jolle ei ole pian käyttöä Merenkurkun noustua sille tasolle ettei siellä laivaliikenne ole enää mahdollista.
        Ehkä he voivat käsipohjaa uiden mennä ruottinmaalle selvittämään tehdaskuvioitaan.
        Atrian Gotleri muuttui muuten aika puisevaksi tehtaan muutettua Nurmoon, ennenhän sitä osti koko Suomi.


    • Anonyymi

      Se oli kai kuudes kerros, siit tulee pahaa jälkeä
      siinä se oli lasten keskellä leikkikentällä
      Lapset sanoi, tää setä leikki enkeliä
      mut ei sillä ollut oikeita siipiä
      Eihän tässä näin pitänyt käydä, vaikea käsittää
      eihän hän kuulunut riskiryhmäänkään
      Tuttu konstaapeli sanoi, nyt se viimesen kerran haettiin
      kun enkelin siipiä muoviin sullottiin

      Hän halusi päästä lentoon...

      • Anonyymi

        Kuljin mä kuoleman peltoja pitkin,
        kuolema kynti ja minä itse itkin.
        "Tule myös rengiksi!"
        kuolema huusi.
        "Saat palan peltoa ja lautoja kuusi"
        Tulen minä rengiksi, huusin mä vastaan.
        tottahan Finnpulppi hoitavi lastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuljin mä kuoleman peltoja pitkin,
        kuolema kynti ja minä itse itkin.
        "Tule myös rengiksi!"
        kuolema huusi.
        "Saat palan peltoa ja lautoja kuusi"
        Tulen minä rengiksi, huusin mä vastaan.
        tottahan Finnpulppi hoitavi lastaan.

        Rapeeta ranskanleipää ja Atrian talonpoikaisleikettä ei ole enää vuosiin saanut kaupoista vaan on joutunut tyytymään lidlinpaistopisteen sämpylöihin kun on tehnyt mieli vaaleeta leipää.
        Onneksi on sentään S- ryhmän lihaisaa kinkkumakkaraa.


      • Anonyymi

        Suomi24-palveluissa ei saa

        Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
        Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rapeeta ranskanleipää ja Atrian talonpoikaisleikettä ei ole enää vuosiin saanut kaupoista vaan on joutunut tyytymään lidlinpaistopisteen sämpylöihin kun on tehnyt mieli vaaleeta leipää.
        Onneksi on sentään S- ryhmän lihaisaa kinkkumakkaraa.

        Atrian erittäinkin makoisan talonpoikaisleikkeen valmistus lopetettiin kun tehtaan siirron Kuopiosta Nurmoon jälkeen huomattiin etteivät etelä-pohjanmaalaiset hallitse kinkkumakkaran eikä oikein minkään muunkaan tekoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24-palveluissa ei saa

        Markkinoida tai mainostaa tuotteita tai palveluita ilman Suomi24:n lupaa
        Käyttää palvelun sisältöä kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa

        Mitä palstan papukaija on mieltä kinkkumakkaroista? Onko pouttulainen s-ryhmän makkara kaijankin mielestä parempaa vai tyydytkö Pirkkamakkaraan jota valmistaa HK scan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä palstan papukaija on mieltä kinkkumakkaroista? Onko pouttulainen s-ryhmän makkara kaijankin mielestä parempaa vai tyydytkö Pirkkamakkaraan jota valmistaa HK scan?

        Pirkka tuotteilla ei tee yleisestikään yhtään mitään !


    • Anonyymi

      Kinkkumakkarat on kiellettävä jos niissä on lihaa. Niitä voipi tehdä kasviksistakin ihan niin kuin liha/kasvipullia.

      • Anonyymi

        Savolaisten kieli menee solmuun ja rullalle mikäli eivät saa tarpeeksi lihaisaa kinkkumakkaraa jota vain Rainbowin valikoimista löytyy.
        Savolaisten ei kannata huijata itseänsä halpismakkaraleikkeleillä joita ikävä kyllä löytyy vielä halpiskauppiaiden ja laareista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savolaisten kieli menee solmuun ja rullalle mikäli eivät saa tarpeeksi lihaisaa kinkkumakkaraa jota vain Rainbowin valikoimista löytyy.
        Savolaisten ei kannata huijata itseänsä halpismakkaraleikkeleillä joita ikävä kyllä löytyy vielä halpiskauppiaiden ja laareista.

        Lue aiheen Kuopio keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.

        KUOPIOLAISTEN kieli menee solmuun ja rullalle mikäli eivät saa tarpeeksi lihaisaa kinkkumakkaraa jota vain Rainbowin valikoimista löytyy.
        KUOPIOLAISTEN ei kannata huijata itseänsä halpismakkaraleikkeleillä joita ikävä kyllä löytyy vielä KUOPIOLAISTEN halpiskauppiaiden ja laareista.


    • Anonyymi

      Poutun kinkkumakkarat ovat tosiaankin lihaisempia kuin Atrian ja Hkn tuotteet ja maistuvatkin paremmilta.
      Gotleriinkin on tullut jokin outo sivumaku kun Lihakunta lopetettiin ja tehdas muutti Nurmoon.

      • Anonyymi

        Nyt ovat virheen tehneet S-ryhmällä kun ei lihaisaa kinkkumakkaraa saa enää Salemyymälöistä vaan ainoastaan Prismoista.
        Onko todellakin pakko lähteä Lidliin että saisi kunnon kinkkumakkaraa,?


    • Anonyymi

      Yleensä olen samaa mieltä, mutta juuri tämän tuotteen osalta se menee toisin päin.. Siis minun mielestä.

    • Anonyymi

      "Mikä KUOPIOLAISTEN mielenterveyspalsta tästä on tullut?
      Tätä se tietää, kun osastoja suljetaan ja potilaat päästetään avohoitoon.
      No, onhan hyvä, että on yksi paikka jossa purkaa pahaa oloaan."

      Eihän tässä ole mitään outoa, aiemmin tämän palstan aktivointia harrastanut ja Julkulasta käsin toimineet kaupunkisuunnittelijat tainneet jäädä "työttömäksi" ja vaihtaneet toiminnan suuntansa kulinarismin puolelle...

    • Anonyymi

      No nyt ei kannata enää kinkkumakkaraa ostaa kun on kauppiaan laarit täynnä pieniä joulukinkkuja joilla voi harjoitella ennakkoon ennen aaton suurta koitosta.
      Eiköhän se ole taas se 13kilon kinkku jouluna uunissa vaikka vietämme joulua ihan kahdestaan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe