😍 👓 👜 laumaimmuniteettia ihastumiselle, vaikka täällä palstalla olen palloillutkin. Ainoo mikä tätä voisi lievittää olisi se, että hän (mies) kävelisi aurinkolasit päässä. Silloin ei näkyisi se katse, joka saa polvet veteläksi!
Perjantaiviisu: Siniset silmät Reijo Taipale:
https://youtu.be/VAm_b2I_4Nw
Mulle ei kyllä ole tullut
4
101
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka kade oot naisille joita ihailee moni mies?
En ymmärrä miten kysymys liittyy minuun? Miten voisin kadehtia monien miesten ihailemia naisia kun itsellä on mielessä vain yksi mies ja muiden mielenkiinto tuntuu ärsyttävältä, enkä sellaista halua.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
En ymmärrä miten kysymys liittyy minuun? Miten voisin kadehtia monien miesten ihailemia naisia kun itsellä on mielessä vain yksi mies ja muiden mielenkiinto tuntuu ärsyttävältä, enkä sellaista halua.
Vaikutat palstalla olevan aika kade
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Sulla se on oikea tuo periaate. Yksi hyvä mies riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027