JEESUS PELASTAA!

Anonyymi

”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Joh 3:16

24

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

AAMEN KIITOS JEESUS!

• Anonyymi

Ja hän ilmestyi useina päivinä niille, jotka olivat tulleet hänen kanssansa Galileasta Jerusalemiin ja jotka nyt ovat hänen todistajansa kansan edessä.

• Anonyymi

Tulkaa ja katsokaa Jumalan töitä: hän on peljättävä teoissansa ihmisten lapsia kohtaan.

• Anonyymi

Hän on säätänyt ihmeellisten tekojensa muiston; armollinen ja laupias on Herra.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulkaa ja katsokaa Jumalan töitä: hän on peljättävä teoissansa ihmisten lapsia kohtaan.

Aamen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuupa olevan mielipuolinen tunteeton sadisti. Lapsiahan kuuluisi päinvastoin suojella peljättviltä teoilta? 😲😢😨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.

Ei ole lainkaan samantekevää, miten suhtautuu Jeesuksen sanoihin.

• Anonyymi

”Sillä niin on Jumala maailmaa rahastanut, että hän antoi ainokaisen lehtolapsipoikansa varoittavaksi esimerkiksi, ettei yksikään häneen uskoisi, vaan heillä olisi ihan oikea elämä.”

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aamen kiitos Jeesus!

• Anonyymi

Älä kiitä olematonta turhasta

• Anonyymi

Jeesus pelastaa.

• Anonyymi

Toivoa sopii ettei yksikään häneen uskoisi vaan heillä olisi ihan oikea elämä.

• Anonyymi

Niinhän se meni että: Jeesus saves, but Selänne gets a rebound and SCORES!!!

• Anonyymi

Sori jos kirjotin ton väärin, oon ruotsalainen

• Anonyymi
    • Mikä vamma saa ihmiset toistelemaan näitä tyhjänpäiväisiä jakeita kaiken aikaa? Eikö omassa päässämme liiku yhtään mitään kun täytyy vain kopioida Raamattua ja spämmätä tänne tuota samaa soopaa jonka kuka tahansa voi käydä lukemassa kyseisestä kirjasta jos haluaa?

• Anonyymi

Ehkäpä syy on juuri siinä, että ”jos haluaa”. Sinäkään et todennäköisesti lue missään muualla Raamatun jakeita kuin täällä. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä syy on juuri siinä, että ”jos haluaa”. Sinäkään et todennäköisesti lue missään muualla Raamatun jakeita kuin täällä. 😊

Hyvin päätelty. Olen kyllä jonkun satunnaisen pätkän lukenut mutta aika puuduttavaa pidemmän päälle. En tosin vieläkään ymmärrä miksi joku sitten haluaan minun lukevan niitä täällä. Pitäisikö minun nyt sitten kopioida tänne esim Juha Vuorisen kertoma legenda perseviinasta, koska sinäkään et todennäköisesti tule muuten lukeneeksi Juoppohullun päiväkirjaa? Siinä tapauksessa sinunkin pitäisi ehdottomasti kuulla tämä ilosanoma:

https://m.youtube.com/watch?v=xyVHi26vhjU

• Anonyymi
        Demonipesä kirjoitti:

Hyvin päätelty. Olen kyllä jonkun satunnaisen pätkän lukenut mutta aika puuduttavaa pidemmän päälle. En tosin vieläkään ymmärrä miksi joku sitten haluaan minun lukevan niitä täällä. Pitäisikö minun nyt sitten kopioida tänne esim Juha Vuorisen kertoma legenda perseviinasta, koska sinäkään et todennäköisesti tule muuten lukeneeksi Juoppohullun päiväkirjaa? Siinä tapauksessa sinunkin pitäisi ehdottomasti kuulla tämä ilosanoma:

https://m.youtube.com/watch?v=xyVHi26vhjU

Ehkäpä et ole vielä tullut ajatelleeksi sitä eroa, joka näiden kahden opuksen välillä on...

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä et ole vielä tullut ajatelleeksi sitä eroa, joka näiden kahden opuksen välillä on...

Juoppohullun päiväkirjassa on kaiketi jotain todellisuuspohjaakin Juha Vuorisen elämästä kun taas Raamattu on enimmäkseen pelkkää satua. Lisäksi eroa on ainakin siinä, että Juoppohullun päiväkirjassa on huomattavasti enemmän viihdearvoa. Raamattu on myöskin paljon härskimpi ja väkivaltaisempi. En siis edelleenkään ymmärrä, miksi joku haluaisi minun lukevan täällä lainauksia Raamatun jorinoista.

• Anonyymi

Kunnia Jumalalle!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3354
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      551
      2077
    3. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      84
      1956
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1950
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1588
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1528
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1297
    10. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      48
      1220
    Aihe