Mitä tapahtuu kun pätkitään aurakepit kolmeen osaan ja pystytetään niitä ympäri kylää..
Siis tuon hyvän idean saaneen kantsis nyt mennä omin käsin repimään ne sieltä pois. Korvatkaa ne vaikka sellaisilla jotka ovat riittävän heikkoja ja taipuvat jos joku kaatuu niiden päälle.
Vlad III seivästäjä Kalajoella
6
132
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa olen katsonut, ilmeisesti ei keksinnön tekijällä ole koskaan lapsia ollut.
Melko vaarallinen viritys. Tuommoseen kun pieni Milla-Maaria hyppää tekemään lumienkeliä niin mahdollisuudet on vaikka mihin. Tai joku kaatuu sopivasti pyörällä tms. Itse en oo ylisuojeleva äiti tai hysteerinen mummo, mutta ihan näin isänä kiinnitti huomiota moinen miinarata... - Anonyymi
Misäs tuollaista. Huhhuh.
- Anonyymi
Laittakaa viestiä puisto-osastolle
- Anonyymi
Vuosia sitten, yhtenä talvisena yönä näin melkoisen sekavassa tilassa olevan ison miehenroikaleen, joka raivoisasti repi aurauskeppejä teiden varsilta ja heitteli niitä minne sattui. Silloin aurauskepit oli vielä keppejä.
- Anonyymi
Missä päin näitä on? Olisi hyvä tietää ja ilmoittaa kaupungin ulkoalueista vastaavalle.
- Anonyymi
No pitkin kylänraittia, silmät kiinnikö sinä kuljet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172433
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694