Kuinka moni on huomannut, että heidän kävelynsä on hidastettu? Se tehtiin jo vuosia sitten. Kaupungilla kävellessä, ei saa enää kävellä oman tempon mukaan. Kerran pääsin vapaaksi ihan yhtäkkiä. Paikka oli Turussa muutama vuosi sitten, Tuomaansillan kohdalla, kun kävelee yliopiston suunnalta Yo-kylää kohti. Odotin liikennevaloissa, ylitin suojatien, käännyin oikealle Yo-kylän suuntaan ja sillä hetkellä, pääsin vapaaksi hetkeksi aikaa.
Hidastettu kävely
9
61
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten jo vanha kansa tiesi: jos ei maailma muuta opeta niin hiljaa kävelemään!
Minä ainakin kävelen ihan omaan tahtiini, tosin nuo nivelrikkoiset polvet määrittävät vauhtia enemän kuin oma tahto! - Anonyymi
Hidastunut kävely on merkki sydänoireista, kannttaisi mennä lääkäriin tarkistuttamaan mitenkä pahasti ne suonet on tukossa ettei kohtaus yllätä.
- Anonyymi
Voi se hidastunut kävely johtua ihan niistä tuki- ja liikuntaelinten sairauksistakin, Onkohan sinulla lääketietellistä koulutusta niin paljon, että voit tehdä näitä nettidiagnooseja?
- Anonyymi
Eli olit lukenut mediasta että hidastunut kävely merkitsee muistiongelmia, ja samastuit siihen ja tarkkailit itseäsi ja uskoit että kävelet hitaasti.
Sitten eräänä päivänä olit niin innostunut ja tohkeissasi ettet huomannut enää tarkkailevasi itseäsi ja kävelitkin nopeasti? - Anonyymi
En nyt ymmärrä mitä yrität kertoa. Voitko selventää mitä tarkoitat.
Olin aikamoinen rasavilli naperona.
Isäni sanoi minulle että jollet sinä harjasniska maailmasta muuta opi niin ainakin opit hiljaa kävelemään.
Se oli laittamattomasti sanottu se.- Anonyymi
Eiköhän tuo tarkoita, että se sun hidastettu kävely johtuu ihan siitä sinun omasta ikääntymisetä johtuvasta hidastelusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo tarkoita, että se sun hidastettu kävely johtuu ihan siitä sinun omasta ikääntymisetä johtuvasta hidastelusta.
Pitäisi olla:
- Tuo tarkoittanee että hidastettu kävelysi johtuu ikääntymisestä.
Nazin persekärpänen on ääliö.
- Anonyymi
Kävin Dressmanilla, ostin sieltä puvun. Astuin liikkeestä ulos hitaasti kävellen.
https://www.youtube.com/watch?v=Jqg4qeu3wSM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa626016Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434158Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2663686Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks3023637Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1083442Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun953413Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty253400Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky53248Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär3592890Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm392423