Minulle on suotu taito tehdä tyhjäksi kaikki kristittyjen väitteet koskien Raamatun Jumalaa, Jeesusta ja kuoleman jälkeistä elämää/ tuomiota.
Olen ilokseni huomannut, että kaikki palstan ateistit tukevat minua tässä jalossa pyrkimyksessäni luoda uusi uljas maailma, jossa ateismi on ainoa todeksi tunnustettu näkemys koskien yliluonnollista (Jumalaa, jumalia ja luomista).
Olen kristittyjen vapahtaja ja ateistien pasuuna
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet mielenterveys kuntoutuja 🤣
- Anonyymi
Olen huomannut, että tällä palstalla häärii yksi ainoa ateisti, joka vääristelee asioita, johtaa harhaan ja valehtelee sekä käyttäytyy huonosti kristittyjä uskovia kohtaan.
On aika tehdä selväksi se, että hänen tavallaan yksikään tosi uskovainen kristitty ei hylkää uskoaan tai edes kyseenlaista sitä. Ainoa tapa saada kristitty hylkäämään uskonsa, on puhua totta. Sitä varten minä olen tänne tullut: puhumaan totta.
Olen jo lukuisia kertoja osoittanut sen, että Raamatun kertomukset ovat suurelta osin epätosia taruja ja historialliset kertomukset sisältävät liioittelua, vääristelyä ja suoranaisia valheita. Ne eivät ole siten luotettavia.
Olen kuitenkin välttänyt syyllistämästä kokonaista ihmisryhmää - uskovaiset kristityt - ja ottanut huomioon historian. Nykyään elävät herätyskristityt eivät ole syyllisiä katolisen kirkon ja muiden kansankirkkojen tekemiin hirveyksiin.
Esimerkiksi baptistit eli ns. uudelleenkastajat joutuivat luterilaisten, katolisten, kalvinistien ja reformoitujen vainon kohteeksi. Vasta viimeisten 70 vuoden aikana nämä "helluntaityyppiset" vapaakristityt ovat saaneet elää rauhassa ja julistaa sanomaansa, joka on erilainen kuin katolisten, luterilaisten, ortodoksien ja muiden valtakirkkojen sanoma.
Kastajaliikkeestä polveutuneiden herätyskristillisten sanoma on sekin väärä ja virheellinen. Voin opastaa heidät vapaaksi rauhallisesta uskostaan, jos saan rauhan työskennellä sen tavoitteen eteen. Tahdon kertoa totuudellisesti sen, mitkä asiat Raamatussa ja kristinuskossa eivät kestä koetusta. Jokainen totuutta rakastava ihminen hylkää siinä vaiheessa kristinuskon ja tulee joko agnostiseksi ateistiksi tai deistiksi. - Anonyymi
Tehdään ateistien huutoäänestys.
Ketkä ovat sitä mieltä, että ateistien kuningas on Friendlyatheist alias Hehhuli ja kymmenet muut nikit, joilla hän kirjoittaa sen lisäksi, että kirjoittaa Anonyymina?
Ketkä ovat sitä mieltä, että ateistien äänitorvi ja oikeutettu sanansaattaja olen minä, Hessuli, joka olen aina puhunut totta enkä edes osaa valehdella? Olen myös mieleltäni terve ja raitis, toisin kuin tuo Hehhuli aka. Hatikvah, Kampelatutkija, etc.
Vain rekisteröityjen äänestäjien äänet lasketaan ja niistä on tunnetusti yli 90 % Hehhulin käytössä... :)- Anonyymi
Nimimerkki Hessuli on Hehhulin etc. itselleen varaama, joten jokainen sillä nikillä kirjoitettu viesti on hänen kirjoittamansa - ei minun käsialaani.
Anonyymi kirjoitti:
Nimimerkki Hessuli on Hehhulin etc. itselleen varaama, joten jokainen sillä nikillä kirjoitettu viesti on hänen kirjoittamansa - ei minun käsialaani.
"Nimimerkki Hessuli on Hehhulin etc. itselleen varaama..."
Äläpäs Hessu puhu taas paskaa...nimimerkki 'Hessuli' oli jo varattu. Minun piti rekata nikki 'HessuIi', jossa tuo L -kirjain on siis kapiteeli I. Mutta mikäpäs tässä on nikkejä rekatessa, minulla on liittymässä ilmaiset tekstarit, joten voin vahvistaa ja rekata kymmeniä nikkejä päivässä ilmaiseksi. Mahtaa sinua vituttaa kun joudut taistelemaan minua vastaan vuorokauden ympäri. Minulla muljua ja bentsoja vetävällä mielenterveyskuntoutujalla on 24/7 aikaa kirjoittaa tämä palsta täyteen sadoilla nikeillä ja anonyymiviesteillä. Tällä palstalla kirjoittaa oikeasti vain sinä ja minä.
- Anonyymi
Turhaa vaivaa. Ne on aikaa sitten kumottu raamatuntutkijoiden toimesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226292Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631584020Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503335Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772839Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2771838Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341516- 871426
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1691348Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141293