löytyykö ääniraamattua 33/38 käännökesen mukaan vai ovatko kaikki jo hyljänneet Jumalan

Anonyymi

Arkin. Milloin ja mihin jumalanarkku sitten haudataan?
Ei kai sitä hyljättyä jumalaakaan saa iäti maanpäällä pitää?

3

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhaa Testamenttia ei löydy YouTubesta 1933 vuoden käännöksenä.

      Olen kysynyt aiemmin löytyykö ja joku vastasi että löytyy ja lupasi laittaa linkin vaan eipä laittanut.

      Mikä on syy että YouTubessa ei ole sitä 1933 VT käännöstä?

      Commandohauis

    • Anonyymi

      Raamattu kansalle käännös löytyy.

    • Anonyymi

      Joskus tässä aiheessa oli ketju mutta se on kadonnut?
      No, silloin "Muistaakseni" annaoin useita paikkoja joista sai, osan sieltä täältä ja sitten koko Raamatun, 33/38.
      Mutta en muista mistä, joten on paljon monenlaista, tekemistä ja tukimista, ja tämä jäin "kesken".

      Joten pahoitteluni.

      Nyt kuitenkin ilo sanoma:

      Ääniraamattu ilmaiseksi

      Vanha Testamentti, 33/38
      Hyvä ja arvokas ja kallis jokaiselle uskovale ja syntiselle.

      Nyt on saatavissa ilmaiseksi Raamattun vanha Testamentti 1933/38
      https://web.archive.org/web/20110530050650/http://www.jeesusonherra.se/raamattump3.htm

      3 kohdetta, yhteensä 3,1 GB
      KOSKA tämä on arkisto ja HIDAS ole kärsivällinen ja ÄLÄ SAMMUTA konetta, vaan anna näidän lataatua kaikessa "rauhassa".

      Voit ladata Kaikki kolme tiedostoa, jotka ovat zip-paketteja yhtä-aikaa ja kun ovat tulleet, pura ne ja kuuntele!


      Suomenkielinen Uusi Testamentti,
      joka tältä sivulta tahia tästä "Pilvi-palvelusta".
      https://drive.google.com/file/d/0B7iZg-vM3XNCYW1kcEktbXVpZms/view

      Tämä paketti on, noin 513,6 MB, joten aika vikkelää se tulee.

      Koska itselläni ei ole mahdollisuutta, laittaa näitä mihinkää esille ladattavaksi, mutta jos sinulla on, se on hyödyksi monelle.

      Ilmainen Jumalan Sana, Luettuna eli Ääni Raamattu Hinnatta:

      Jes. 55:1
      Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.

      10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
      11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

      Tässä asia yhteydessä, tämä on ravitsevaa ja puhdasta ja terveellistä, Hengellesi, sielullesi suloista ja vahvistaa, sekä ruumiillesi, vahvistaa:

      Jumalan Sana.

      Tässä linkissä on arvokas kokoelma:
      Apokryfisiä kirjoituksia ja muuta suomennettuina

      Kaikki tekstit suomentanut Tuomas Levänen
      http://www.apokryfikirjat.com/

      En ota, mitään, "vastuuta", tämän sivun käännöksistä ja tulkinnoista tahi mitä se on tahi edustaa.
      lainan linkin ja ole sitten viisas ja ymmärtävänen ja TUTKI KAIKKI:

      se on Jumalan, Jumalan Pojan Jeesuksen että Apostoli Paavalin, kehoitus jota kannattaa noudattaa.

      Herra, avatakoon silmäsi näkemään ja korvasi kuulemaan, Jumalan Äänen, näidän Lukemisen ja tutkimisen kautta ja vaikutuksesta. Totisesti, Totisesti.

      Ef. 1:17
      anoen, että meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja ilmestyksen Hengen hänen tuntemisessaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe