Ähäkutti rasistit, minä saa suomen kansilisuus ja sosialiturva ensi vuosi. Olen pian yhtä tärkeä kansilainen kuin te.
Ähäkutti rasistit
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
saadan kansilliaisuutta koska tekein raskaskaaksi tutto ja isa olen nut
- Anonyymi
Mina pane neljä vaimo, saada iso raha, rakenta talo oma maahan täällä kasvata vaimo maha joka vuosi.
- Anonyymi
Varo ettet jää auton alle ennen kansalaisuuden saamista. Eivät toimita passeja montun pohjalle.
- Anonyymi
Eihän tuo vielä mitään. Kun Lieksa otti vastaan somaleja, heille myönnettiin heti toimeentulotuki kolmeksi vuodeksi. Lisäksi tietysti kalustetut asunnot jne.
- Anonyymi
Kuka teidät elättää siitten, kun kantasuomalaisia rasisteja ei enää ole.
- Anonyymi
Minä imiskellä Kela kotoraha ja harkvara tuki 2400 euro kukausi.
- Anonyymi
teksti paatellen tämä ketju porvo
- Anonyymi
Ei niin pientä pilaa, ettei totta toinen puoli.
- Anonyymi
Ihan uskottava ainakin tuo ensimmäinen lause.
- Anonyymi
Provo on, noin vähällä rahalla ei yhdenkään maahantunkeutujan tarvitse tulla toimeen
- Anonyymi
Kela maksa hyvä koloraha.
- Anonyymi
Taidat itse olla se rasisti jos et tajua että omat tekosi sen määrittävät oletko yhtä tärkeä kuin joku toinen. Vain teot. Ei edes puheet. Elämän perusasioita.
- Anonyymi
opettele samalla vatamaan kateen ja
eta taalla on 8 kk vuodesta pimeaa- Anonyymi
Tuo täytyisi kuulua kotouttamisen peruskoulutukseen. On suvakkien velvollisuus panna asia kuntoon.
- Anonyymi
Kantasuomalaisen haluttomuus maksaa loisijoita ei ole rasismia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!631902Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701306La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12973- 98928
- 87822
- 91670
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko49600- 38544
- 56517
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus237458