Ähäkutti rasistit, minä saa suomen kansilisuus ja sosialiturva ensi vuosi. Olen pian yhtä tärkeä kansilainen kuin te.
Ähäkutti rasistit
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
saadan kansilliaisuutta koska tekein raskaskaaksi tutto ja isa olen nut
- Anonyymi
Mina pane neljä vaimo, saada iso raha, rakenta talo oma maahan täällä kasvata vaimo maha joka vuosi.
- Anonyymi
Varo ettet jää auton alle ennen kansalaisuuden saamista. Eivät toimita passeja montun pohjalle.
- Anonyymi
Eihän tuo vielä mitään. Kun Lieksa otti vastaan somaleja, heille myönnettiin heti toimeentulotuki kolmeksi vuodeksi. Lisäksi tietysti kalustetut asunnot jne.
- Anonyymi
Kuka teidät elättää siitten, kun kantasuomalaisia rasisteja ei enää ole.
- Anonyymi
Minä imiskellä Kela kotoraha ja harkvara tuki 2400 euro kukausi.
- Anonyymi
teksti paatellen tämä ketju porvo
- Anonyymi
Ei niin pientä pilaa, ettei totta toinen puoli.
- Anonyymi
Ihan uskottava ainakin tuo ensimmäinen lause.
- Anonyymi
Provo on, noin vähällä rahalla ei yhdenkään maahantunkeutujan tarvitse tulla toimeen
- Anonyymi
Kela maksa hyvä koloraha.
- Anonyymi
Taidat itse olla se rasisti jos et tajua että omat tekosi sen määrittävät oletko yhtä tärkeä kuin joku toinen. Vain teot. Ei edes puheet. Elämän perusasioita.
- Anonyymi
opettele samalla vatamaan kateen ja
eta taalla on 8 kk vuodesta pimeaa- Anonyymi
Tuo täytyisi kuulua kotouttamisen peruskoulutukseen. On suvakkien velvollisuus panna asia kuntoon.
- Anonyymi
Kantasuomalaisen haluttomuus maksaa loisijoita ei ole rasismia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311655
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434397Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392718Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?951489Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431