Haluaisin seurustella mutta naiset ei tykkää köyhistä miehistä. Treffeille on mahdoton päästä vaikka olen mukava ja asiallinen mies. Kyllä naiset haluaa rikkaan miehen jolla on varaa hemmotella naista. Työtön ei kelpaa vaikka olen velatonkin niin ei kelpaa. Elämä on kovin yksinäistä eikä naisia kiinnosta edes jutella.
Köyhä mies ei saa naista
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voit ihan rauhassa kuvitella naisen puutteeksi johtuvan taloudellisesta köyhyydestäsi.
Todellinen syy on sitten ihan eri, kuten tyhmyys, kouluttamattomuus, sivistymättömyys, yksioikoisuus, päihteiden käyttö, huono hygienia jne yhdessä, eri comboina tai erikseen. - Anonyymi
Jos ei juo ja on köyhä niin naiset hyljeksii eikä ne halua tutustua.
- Anonyymi
Minusta on parempi, kun naiset eivät rakasta lainkaan kuin se, että he rakastuisivat minun rahoihini.
- Anonyymi
Taas tämä sama aloitus! Kyllä köyhälle fiksulle miehelle nainen löytyy. Jo nämä joutavat aloitukset viittaa, että et ole erityisen fiksu.
Kehoitan sinua opettelemaan sosiaalisia taitoja, sekä kiinnittämään huomiota henkilökohtaiseen hygieniaan. Tanssitaito on eduksi ja kyllä tämä korona jossain vaiheessa helpottaa, että pääset opettelemaan tanssimista ja jo silloin tutustumaan naisiin.
Asunnon siisteyteen kannattaa kiinnittä huomiota, ettei se ole, kuin ketunpesä.
Naiset ei todellakaan hae vain rikkaita miehiä, rikkaalle naiselle kelpaa fiksu köyhä mies, on aina kelvannut! - Anonyymi
Riippuu jutuista mitä höpisee eikä asenne anteeksi että olen olemassa. Onko maahanmuuttajilla jotain varallisuuksia ni eipä taida olla. Puuhastelee jotain eikä ole vaan. Kyllähän naisia moneen lähtöön on ja vaatimattomia taitaa olla uskovat naiset. Suurin piirtein talousasiat kunnossa ettei persaukinen koko ajan.
- Anonyymi
Mitä nainen tekee köyhällä miehellä?
- Anonyymi
Paljonkin tekee nainen köyhällä miehellä. Tiedän monia naisia, jotka ovat ottanet köyhän miehen ihan munien vuoksi. Köyhä mies on uskollinen ja jos osaa hommat, niin se riittää monelle naiselle. Tumpelo nyhveröllä nainen ei tee mitään, oli sitten mies rikkaampikin.
Joten taas tämän viestiketjun aloittajalle neuvoksi, hommaa itsesi johonkin Kelan kuntoutukseen, jos niitä nyt koronan aikana järjestetään tai sitten kun niitä järjestetään, pokaat sieltä naisen. Kuntotuksen aikana sinun pitää näyttää kykysi ja taitosi, että pärjäät sitten jatkossa!
- Anonyymi
Ei mitään jos ukkeli vielä tekemätön niin kiinnostaako vastaavasti elämään kyllästynyt nainen.
- Anonyymi
Köyhällä ei ole annettavaa naiselle. Köyhät ei ole fiksuja. Vain kurjuutta tarjolla eikä naiset halua sellaista miestä niin se vaan on. Jo jääkaapissa on vaan kaljaa ja kalapuikkoja niin ei häävi suhde ole tarjolla.
- Anonyymi
Naiset haluaa menestyvän psykopaatin, jolla on hieno titteli.
Ja miehille on vaikea läytää fiksu nainen, kun niin monet naiset on aika pinnallisia. - Anonyymi
No joo, jos tää naiseton köyhä on tämä kalapuikkoheebo, joka soti änkyttämällä sen pelikoneen, niin ei ihme jos ei tärppää naisten kanssa. Ehkä hieman fiksumpi pitää olla naisille...
Fiksulla köyhällä miehellä on kyllä naiselle annettavaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, jos tää naiseton köyhä on tämä kalapuikkoheebo, joka soti änkyttämällä sen pelikoneen, niin ei ihme jos ei tärppää naisten kanssa. Ehkä hieman fiksumpi pitää olla naisille...
Fiksulla köyhällä miehellä on kyllä naiselle annettavaa!monella naisella ollu se kateus kalapuikko siellä lervassa, itse leikkelevät puikon sinne - peniskateutta ? mut tuoksuu se vanhalle kalalle useinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
monella naisella ollu se kateus kalapuikko siellä lervassa, itse leikkelevät puikon sinne - peniskateutta ? mut tuoksuu se vanhalle kalalle useinkin.
Paljon kuvastaakin kommenttisi sitä, miksi olet ilman naista.
- Anonyymi
Köyhä mies saa unta nähdä naisesta.Ei muuta.
- Anonyymi
Kyllä fiksulle köyhälle miehelle naista löytyy, että unet saattaa jäädä vähiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä fiksulle köyhälle miehelle naista löytyy, että unet saattaa jäädä vähiin.
Fiksu mies ei ole köyhä mies.
- Anonyymi
Voin kertoa, että seurustelin aikoinaan työttömän, köyhän miehen kanssa. Ihan fiksun ja koulutetun, oli vain sellainen aika, että työpaikkoja ei ollut. Se, mikä suhteessa alkoi mättää oli laiskuus töiden etsimisessä (pidän kyllä omista menoistani huolen ja maksan laskuni, mutta yh:n budjetti ei riitä lisämenoihin pidemmän päälle), toinen pitkä miinus oli perjantaipullo, johon rahat aina jostain löytyi. Nyt hän on töissä ja raitis, mutta pistin aikoinaan "kiertoon" noista syistä.
Kuten joku mainitsikin, siisti ulkonäkö ja hyvä käytös sekä se kodin siisteys ovat tärkeitä ( huumori ja keskustelutaito), Jos mies on valittaja ei sellaista jaksa pitkään, - Anonyymi
Ei saa naista vaikkei juo eikä vedä röökiä. Asiallinen mies ei naista saa. Rahaa pitää olla ja pitää olla juoppo ja röökii vetää, sellaisista naiset aina kiinnostuu. Katselin nup
nuorempana kun naiset lähti juoppojen matkaan. - Anonyymi
Jaa, no. Olen naisena kiinnostunut yhdestä köyhästä miehestä, mutta mies ei ole kiinnostunut minusta, joten en nyt ihan allekirjoita tuota väitettä. Mulle kelpaa köyhäkin, kunhan on siisti ja fiksu ja hoitaa asiansa, ei tarvitse olla kuitenkaan superälykäs. Ihan tavallinen mies passaisi.
- Anonyymi
Juu ei köyhä pääse treffeille. Heti kun mainitsee naiselle että on työtön niin naisesta ei kuulu mitään enää. Vaikka olis töissäkin mutta ei tienaa paljon niin ei sekään kelpaa.
Köyhät naiset haluaa jonkun toimitusjohtajan tai sellaisen joka tienaa satoja tuhansia.
Yksin vaan pitää ainaolla ja tehdä kaikkea. Puliukot saa naisia koska niillä on rahaa ryypätä ja nainen on sitten puliukon vaimona se varmaan on mukavaa elämää. Itseä kiinnosta kalastus eikä se ole hyvä harrastus ei naiset sellaista arvosta.- Anonyymi
Ihan puppua kirjoitat. Kyllä niitä on naisia, joita kiinnostaa kalastus ja ei heitä haittaa, vaikka mies on köyhä, jos vain muuten on fiksu.
Kyllä kalastus on hyvä harrastus ja moni nainen haluaa olla mukanakin kalastamassa. Muistan, kun nuoruudessani kalastimme yhden naisen kanssa, köyhiä oltiin molemmat. Yhdessä tehtiin sitten ruokaa niistä kaloista, mitä saatiin verkoilla.
Vaimon olisin tuosta naisesta itselleni saannut, mutta itse pidin ikäeroamme liian suuren silloin, hän oli 20 vuotias ja minä jo silloin 38 vuotias, mukavaa meillä kuitenkin oli monta vuotta, matkustelimme ulkomailla minun vanhalla autollani ja elettiin hyvin vähillä rahoilla. Ei siihen yhteiselämään rahaa juuri tarvittu, sillä tultiin toimeen mitä oli.
Erottuamme olin jo yli 40 vuotias ja löysin kyllä aika nopeasti toisen naisen, ei hänkään köyhyydestäni välittänyt, vaan nyt on oltu monet vuodet aviossa ja lapsiakin on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan puppua kirjoitat. Kyllä niitä on naisia, joita kiinnostaa kalastus ja ei heitä haittaa, vaikka mies on köyhä, jos vain muuten on fiksu.
Kyllä kalastus on hyvä harrastus ja moni nainen haluaa olla mukanakin kalastamassa. Muistan, kun nuoruudessani kalastimme yhden naisen kanssa, köyhiä oltiin molemmat. Yhdessä tehtiin sitten ruokaa niistä kaloista, mitä saatiin verkoilla.
Vaimon olisin tuosta naisesta itselleni saannut, mutta itse pidin ikäeroamme liian suuren silloin, hän oli 20 vuotias ja minä jo silloin 38 vuotias, mukavaa meillä kuitenkin oli monta vuotta, matkustelimme ulkomailla minun vanhalla autollani ja elettiin hyvin vähillä rahoilla. Ei siihen yhteiselämään rahaa juuri tarvittu, sillä tultiin toimeen mitä oli.
Erottuamme olin jo yli 40 vuotias ja löysin kyllä aika nopeasti toisen naisen, ei hänkään köyhyydestäni välittänyt, vaan nyt on oltu monet vuodet aviossa ja lapsiakin on.Ehkä jossain japanissa jossa kalastus on tärkeää myös naisille, nainen itse asuu vesien äärellä mutta ei suomessa jossa naisia kiinnostaa vain maallinen mammona ja asuminen luxus tyyliin. Hyvin harva nainen haluaa tutustua köyhään mieheen suomessa. Valitettavasti elämme niin pinnallisessa maassa että jotkut asiat kuten raha on tärkeää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1645734
- 2653344
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423314Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442748- 361864
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291648Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161477
- 231457
- 241357