Olisiko kenelläkään antaa suosituksia hyvästä ja kohtuullisen hintaisesta hierojasta Sastamalan alueella?
Googlettelulla en löytänyt hintatietoja kuin yhdestä spa-paikasta, mikä oli aika hintava.
Hyvä hieroja Sastamalassa?
Anonyymi
3
219
Vastaukset
- Anonyymi
Paljo se sitteen saisi maksaa? Tuolla hierotaan 60 minuuttia 40 eurolla, joka ei kuulosta kovin pahalta. Minun parturi klipsuttaa 15...20 minuuttia, ja veloittaa 30 euroa.
En laita linkkiä kun en mainosta, mutta Hyvä olo sanoilla tuo löytyi. - Anonyymi
No just joku 40 euroa tunnista on ihan sopiva hinta, jos hieroja on hyvä eikä pelkästään silittele.
- Anonyymi
Kyllä nää lyä ihan kunnolla reisille, jos asiakas sitä vaan pyytää. Sanoo vaan heti alkuun sisään mennessä, että ei sitten mitään silittelyitä, vaan laitetaan täysrähinä heti päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63845
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798