lainanyhdistäminen työttömälle ?

Anonyymi

elämä ei vielä ehtinyt alkaa kun ajoin sen jo syvälle turkuun... Ei auta, muu kuin löytää ratkaisu ongelmiin ja aloittaa elämää uudestaan ns puhtaalta listalta.
Minulla on useasta eri paikasta velkaa yhteensä noin 10 000e. Tällä hetkellä en ole töissä kiitos koronalle... työhön liittyen minulla on kuitenkin hyvä paikka luvassa, heti kun saadaan lumet maahaan. fakta on kuitenkin se, että tällä hetkellä minulla ei ole säännöllisiä tuloja, mutta ei myöskään isoja menoja... elän tällä hetkellä sillä, että teen erilaisia keikkahommia kun löytää ja välillä jos tulot jää liian vähäisiksi niin kela tukee. Tällä hetkellä minun tilanne helpottuisi huomattavasti jos saisin yhdistettyä kaikki lainat yhteen paikkaan ja lyhentää sitä. Voinko mistään pankista tai muualta saada yhdistettyä nämä lainat ilman säännöllisiä tuloja? luottotiedot minulla on kunnossa sillä olen aina löytänyt rahaa laskujen maksamiseksi. Saisinko joltain vinkin mitä tekisin tässä tilanteessa ?

kysyn tähän erikseen vielä onko yksityinen henkilö jolla on vapaata rahaa olis se 5 000e taikka kokonainen 10000e ja haluaisi antaa sitä lainaksi vaikka vuoden mittaisella sopimuksella ja sovittaisiin vaikka joku kiinteä summa jonka maksan takaisin sen vuoden sisällä. esim. 10 000e laina ja takaisin maksu 11 000e vuoden aikana. Mahdollisesti pystyn maksamaan jo puolenvuoden sisään, mutta siitä tarkemmin jos siihen asti päästään.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meneppä takaisin nukkumaan ja mieti herättyäsi uudestaan.

”Maksan työttömänä 11000€ vuodessa sinulle takaisin”. Todenmukaisempi olisi:” en edes yritä maksaa senttiäkään.”

Sinulla on jo niin paljon lainaa, ettet tarvitse lisää. Yhdistelylainat ovat vippifirmojen mainoksia, ne ei auta ketään koskaan mihinkään. Jos et saa maksettua, niin jätä maksamatta ja maksa perintään. Viivästyskorko on halvempaa, kuin yhdistelylaina. (Ihan oikeasti!)

Työttömyydestä voi kiittää myös vähän itseään. Aika moni on töissä koronasta huomimatta...

• Anonyymi

Työttömänä tällä hetkellä ! työt alkaa talvella ja siinä työssä tulen saamaan palkkaa vähintään 5000 e kk. En halua, että asiat menisi perintään tai ulosottoon, koska haluan selvitä tästä ilman merkintää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työttömänä tällä hetkellä ! työt alkaa talvella ja siinä työssä tulen saamaan palkkaa vähintään 5000 e kk. En halua, että asiat menisi perintään tai ulosottoon, koska haluan selvitä tästä ilman merkintää.

Niinpä, toivossa on hyvä elää. Halutessasi voisit kuitenkin mennä töihin, jos ei sairaus sitä estä.

Kukapa ei haluasi, että velkojen maksamattomuudesta ei seuraisi mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe