Ajattelemisen aihetta aiheesta :)

Anonyymi

Minua ottaa totaalisesti päähän nämä kaikki artistit jotka eivät halua mennä Vain Elämää-ohjelmaan ja nillittävät ties mitä " muka perusteitaan" asialle.

No ensinnäkin, nythän on tämä korona-aika ja artistit ovat saaneet suuren loven tuloihinsa sen takia. Keikat menivät. Arvostan Ylppöä ja Jokisen Veskua tästä(kin) kun lähtivät mukaan. (Vesku tosin käsittääkseni Toni Virtasen suostuttelemana, mut silti) :)

Juuri nyt se olikin fiksua. Tulo-menojen paikkausta.

Eihän missään lue määräystä, että artistin ois pakko itkeä tai olla jotenkin muuten dramaattinen tai viihteellinen siinä ruokapöydässä. Nurmio kertoi joskus jommassa kummassa iltapäivälehdessä, että osallistujat saavat 10 000 eur. osallistumisesta. (vai oliko se enemmänkin, en nyt muista). Lisäksi saavat huippukokin loihtimat ilmaiset ruuat, tutustua toisiin artisteihin yms. Dumari ensi kaudelle!

Röyhkäkin on nyt näinä poikkeusaikoina rahapulassaan ja ois saanut tästä kivan korvauksen. Hynynen varmaan osallistuu ensi kaudelle (ja Kauko), kun näkivät nyt, ettei tää nyt niin kauheeta olekkaan. Martti "kuivunut kynä?" Syrjä sais myös tulla jo messiin. Jussi Hakulinen ja Edu Kettunen samoin. Juha Lehti ja Heikki Salo vielä.

Iskelmäpuolelta Kake Randelin ja Frederik. Mattia ja Teppoa kysyttiin, mutta Matin aamu-unisuuden takia kieltäytyivät. Voisko tuotanto herättää ne myöhemmin?
No tää nyt meni aika miesvetoiseksi. Naisista iskelmäpuolelta Anita Hirvonen, sit ehkä menee jo nuorempiin...

12

1097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos vanha horisko Reetu tulee joskus mukaan, niin ohjelma jää katsomatta.
      Eikä kyllä kauheesti tee mieli nähdä pöydän ääressä Kake Randeliniakaan. Molemmilla samat vanhat "hitit" pyörineet jo 30 vuotta. Ne on niin puhkikuluneita ettei niitä uusina versioinakaan kuuntelisi kukaan.

      • Anonyymi

        Reetu kertoi Ylen radio-ohjelma Kulttuuriykkösessä aloittaneensa tupakanpolton 4 vuotiaana, ja polttaneensa 3 askia päivässä. Hah hah... En toki väitä enkä tiedä tarkoittiko, että siitä asti ois heti 3 toppaa vetänyt. Ei takuulla. :) Tai mistäpä minä tiedän. Lopetti tupakoinnin 30 vuotta sitten.

        No onhan se Reetu kyllä aika viriili horisko jotenkin. Samoin kuin joku Matti-Esko Hytönen vaikka. Toinen Macho-nuija.

        https://areena.yle.fi/audio/1-50634231

        https://www.youtube.com/watch?v=LpDN2bTkuwE


      • Anonyymi

        Vesku munasi itsensä menemällä mukaan tuohon teeskentelijöiden kaartiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesku munasi itsensä menemällä mukaan tuohon teeskentelijöiden kaartiin.

        Höpöhöpö, miksi itse katsot jos et halua nähdä suosikkejasi, oletko tyhmä.


    • Anonyymi

      Ton koko ohjelman vois jo lopettaa. Surkeetakin surkeenpia esiintyjiä vuodesta toiseen.

      • Anonyymi

        Just näin. Eikö ihmiset huomaa sen falskiutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin. Eikö ihmiset huomaa sen falskiutta?

        Ei ole pakko katsoa, miksi ihmeessä katsotte jos ei kiinnosta, eikö ole omaa elämää vai onko ainoa kanava?


    • Anonyymi

      Miksi menisivät moiseen ohjelmaan? Hyvä artisti pärjää ilman joutavaa hömppää.
      En ole yhtään ohjelmaa katsonut, eikä kiinnosta katsoa jatkossakaan.
      Yleensäkin nämä suomalaisten tekemät ohjelmat ovat täyttää p****a laitanaan.
      Kaikki olen ohittanut viimeisen 15 vuoden aikana.
      Harvoin katson telkkaria muutenkaan, paria ulkomaista sarjaa seurannut, nekään eivät kestä vuodessa paria kuukautta kauemmin. Loppuajan vuodesta saa minun puolesta olla telkku kiinni.
      Puoliso seuraa jotain auto ja kullankaivaus ohjelmia, joitain elokuvia myös, hänkään ei kotimaisia "heilumisia" katso ikinä.

      • Anonyymi

        Hahah, kuitenkin pitää tulla kommentoimaan, tuota ei usko kukaan :D


    • Anonyymi

      Meillä Suomessa ei kertakaikkiaan ole riittävästi tähtiä tämmöisiin ohjelmiin.
      Joitain höpöartisteja joiden ura vadtayalussa......
      Ei kiinnosta!!!

      • Anonyymi

        Muita kiinnostaa sitäkin enemmän, miksiköhän itse et pysty olemaan katsomatta :D


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe