KIITÄN JEESUSTA SOVITUSTYÖSTÄ!

Anonyymi

Jeesus Kristus kärsi ja kuoli ristillä ja sovitti minut Jumalan kanssa. Siksi olen taivaskelpoinen!

31

<50

Vastaukset

• ”Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.”
      1 Joh 2:2

• ”Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.”
      2 Kor 5:19

• Jos sopii, niin epäilen vahvasti aloittajan taivaskelpoisuutta!

• Sinä oletkin kova poika eppäilemmää!

• Älä epäile. Lärpättämällä taivaaseen.

• ”Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.”
        Joh 3:18

• Jos sopii, niin epäilen vahvasti aloittajan taivaskelpoisuutta!

Kyllä taivaaseen pääsee,mutta jos olet ottanut väärin,esim lahkolaisuudesta se voi olla siinä ja siinä mitä olet tehnyt .Lahkoissa on vääriä profeettojia ja lahkoja on paljon.
        Kaikki punnitaan tekojesi mukaan.

Älkää antako kenenkään millään tavoin johtaa itseänne harhaan. Ennen tuota päivää näet tapahtuu uskosta luopuminen ja ilmaantuu itse laittomuus ihmishahmossa, kadotuksen ihminen. Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. Muistattehan, että puhuin teille tästä jo silloin kun olin luonanne. Te tiedätte, mikä häntä vielä pidättää, niin että hän ilmestyy vasta kun hänen hetkensä koittaa.Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä; silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen.

Moni lahkon johtaja tuomittaisiin maan päällä heti,mutta vääryydet piilotetaan?
        Pyydetään anteeksi mm. uhrilta.
        Monet johtavat lahkon ukot,johtavat ihan väärin (en sano sitä seurakunnaksi,kun puuttuu rakkaus).

• Anonyymi kirjoitti:

”Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.”

Kiitos ja kunnia Jeesukselle!

• Anonyymi kirjoitti:

”Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.”

Sinun todistuksesi ovat minun ikuinen perintöosani, sillä ne ovat minun sydämeni ilo.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä oletkin kova poika eppäilemmää!

Jep

• Ilman Jeesusta ei olisi mitään mahdollisuutta pelastua!

• Onpas sinulla heikko käsitys Jumalan kyvyistä.

• Repe_Ruutikallo kirjoitti:

Onpas sinulla heikko käsitys Jumalan kyvyistä.

Ai sulla onkin uusi ihanne! Vai otitko selfien?

• Jeesus Kristus kärsi ja kuoli ristillä ja sovitti minut Jumalan kanssa. Siksi olen taivaskelpoinen!

Me kaikki siis,jotka uskomme! Et ainoastaan sinä.

• Puhuin vain omasta puolestani, mutta tottakai on selvää, ettei kukaan, joka häneen uskoo ja turvautuu joudu kadotukseen. En ole mikään ”vain minä”- tai ”vain me”-ihminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Puhuin vain omasta puolestani, mutta tottakai on selvää, ettei kukaan, joka häneen uskoo ja turvautuu joudu kadotukseen. En ole mikään ”vain minä”- tai ”vain me”-ihminen.

Jep

• taivaassa on vain lentokoneita

• Myös muutamia satelliitteja ja kansainvälinen avaruusasema.

• Ai sinä sanot ”taivaassa on lentokoneita”?
        Minä ainakin sanon, että taivaalla on lentokoneita.

• 1.Piet.3:
      12. Sillä Herran silmät katsovat hurskaiden puoleen, hänen korvansa kuulevat heidän rukouksensa, mutta Herran kasvot kääntyvät pahantekijöitä vastaan

• Mahtava lupaus!

• Kristuksessa ja Sanassa pysyminen. JKR. 1. Joh. 2.
      24. Pysyköön teissä se, minkä olette alusta asti kuulleet. Jos alusta asti kuulemanne pysyy teissä, tekin pysytte Pojassa ja Isässä.
      25. Hän on meille luvannut tämän: iäisen elämän.
      Joh. 6:40; 1. Joh. 5:11
      26. Olen kirjoittanut tämän niistä, jotka eksyttävät teitä.
      27. Teissä pysyy Häneltä saamanne voitelu, ettekä te ole kenenkään opetuksen tarpeessa. Hänen Voitelunsa opettaa teille kaikkea, ja se opetus on totta, eikä se ole valhetta. Niin kuin Hän on teitä opettanut, niin pysykää Hänessä.
      Joh. 14:26; Joh. 16:13{Kreik. khrisma = voitelu = Pyhä Henki.}
      28. Lapseni, pysykää Kristuksessa, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva, eikä meitä häpeällä karkotettaisi pois hänen luotaan, kun hän tulee.
      1. Joh. 3:2; 1. Joh. 3:21; 1. Joh. 4:17
      29. Jos te tiedätte, että Hän on vanhurskas, te ymmärrätte, että myös jokainen, joka tekee vanhurskautta, on Jumalasta syntynyt4.
      1. Joh. 3:7; 1. Joh. 3:10{Jumalasta eli Hengestä uudestisyntymiseen kuuluu kolme asiaa: 1. Parannus, syntien katuva tunnustaminen ja armon anominen (Luuk.18:16. Jaak.5:16.). 2. Anteeksiantamuksen eli lahjavanhurskauden evankeliumin kuuleminen ja uskominen (Room.10:17. Joh.20:23). 3. Pyhän Hengen vaikuttama sydämen ja mielen uudistus uskoon, rakkauteen ja halukkaaseen kuuliaisuuteen.}

• Kiitos kiitoksista, eipä kestä.
      Minä voin siis vapahtaa sinut synneistä, kunhan et vain ole mennyt rikoksia tekemään.

Meistä jokainen on taivaskelpoinen - varaa vain aika krematorioon.

• Kunnia Jumalalle!

• Iihhänää!

• Oliko sinulla jokin riita Jumalan kanssa?

• Jeesuksen lahjoittama vanhurskaus riittää.

• Kaikki kiitos ja kunnia Jeesukselle!

• Kyllä sitä vain jokainen kaikenlaisia vaatimuksia mielellään esittäisi ja sen varaan on perustettu aivan lahkojakin mitä kaikkea pitää tehdä, että on Jumalan valittu. Nimenomaan itse tehdä ja jos ei tee, on laittomuuden tekijä.

On ihmisluonnon mukaista vaatia kaikenlaisia asioita taivaskelpoisuuteen.

• Se on just noin!

• Kiitos kiitos. Minäkin uskalsin ostaa housut ihan uudelleen sovittamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      193
      6814
    2. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      5216
    3. Stefu kärähti taas amfetamiinista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eikö tuolle sekoilulle näy loppua? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b3a29a6e-ac7d-460f-bd45-23ee51898a72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      3827
    4. Vapaavuorelle tuli kiire - Kaikki yleisötilaisuudet kielletään, mutta mites juottolat?

Pelimies Vapaavuoren loppupeli Helsingin johdossa meni kimuraiseksi koronakriisin vuoksi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637875.html "Vapaavuori
      Maailman menoa
      101
      3110