Enkä siis tarkota mitään hetkellistä yksinäisyyttä, vaan olen lähes aina yksin. Olen pitkäaikaistyötön, mulla on mies joka käy töissä. Mies ei oo ikinä halunnu et meen töihin. Välit meillä on kylmät. Jos toinen on kotona, toinen ei sinne tule. Onneks on iso tontti ja pihalla paljon tilaa ja lämmin halli.
Muutettiin joku 5 vuotta sit maalle, lähimpään kauppaan on n. 15km matka. Naapureita ei ole. En pidä ihmisistä, en etenkään lapsista, ja niitä meillä ei ole. Ite oon uskonu et viihdyn yksin. Sisaruksiin välit on poikki, äidin kans soitellaan päivittäin. Myös yhen kaverin kans kirjotellaan paljon asioista. Mut fyysisesti en oo ihmisiä tavannu vuoskausiin. Itseä tämä ei oo haitannu. Vasta kun lukee uutisista jatkuvaa uutisointia yksinäisyyden haitallisuudesta, sitä jää miettimään.
Onko se aina niin haitallista?
Mulla on paljon harrastuksia, tosin iso osa niistä jäänyt laiskuuden alle. Mut onks sekin sit taas enemmänki jotain syrjäytymistä? Passivoitumista? Minkälainen elämä luokitellaan mielenterveyttä uhkaavaks yksinäisyydeks?
Onko joku vialla jos viihtyy liikaa yksin
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et koe yksinäisyyttä ongelmalliseksi niin eihän siinä tapahdu mitään vääryyttä kenellekkään.
Tekisit itsellesi vain karhunpalveluksen jos yrittäisit väkisin sosialisoida jos sellaiseen ei ole tarvetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295554Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144134Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403217IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512870Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2951397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601229
- 791149
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2201143Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971136