Miten noi mopoautoilijat oppisivat käyttämään vilkkuja esim. liikenneympyröissa? Toinen ongelma,että ajavat edelläajavan takapuskurissa kiinni taajama-alueilla.
Mopoautot Ylöjärvi
5
112
Vastaukset
- Anonyymi
Eipähän noita asioita ole oppinut moni muukaan autoilija. Vilkkuja ei käytetä ollenkaan tai jotenkin omituisesti. Suurin ongelma kuitenkin se että ei uskalleta mennä ympyrään vaikka hyvin ehtisi. Jos ympyrässä on auto toisella puolella ympyrää niin kyllä sinne voi hyvin ajaa.
- Anonyymi
No täällä ei voi luottaa noihin vilkkuihin yhtään. Vilkkuja ei käytetä tai käytetään ns. rattiin sidottuna eli vasta kun on ajettu ulos ympyrästä. Myöskin harhautusvilkutukset on suosittuja eli vilkku päälle vaikka tarkoitus on vielä ajella pari kierrosta ympyrässä. Tämä on vain sen verran maalaismeininkiä että saadaan odotella vielä parikymmentä vuotta että niissä ympyröissä opitaan ajamaan
- Anonyymi
Mitä mieltä seuraavasta ajotavastani? Tuun Asemantietä ympyrään ja käännyn eka poistumistietä Soppeenmäkeen päin.Laitan vilkun jo oikealle tullessani siihen ,jatkaen vilkuutaminta.Tällöin Soppeenmäestä tulevien,ei tartte jäämään odottelemaan ja miettimään kääntymistäini.
Samoin jos huomaan suojatielle tulevia lapsia,heilautan kättä,merkiksi,että heidät huomattu ja annan tietä toivoen,, että vastaantulevakin auto ymmärtää pysähtyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mieltä seuraavasta ajotavastani? Tuun Asemantietä ympyrään ja käännyn eka poistumistietä Soppeenmäkeen päin.Laitan vilkun jo oikealle tullessani siihen ,jatkaen vilkuutaminta.Tällöin Soppeenmäestä tulevien,ei tartte jäämään odottelemaan ja miettimään kääntymistäini.
Samoin jos huomaan suojatielle tulevia lapsia,heilautan kättä,merkiksi,että heidät huomattu ja annan tietä toivoen,, että vastaantulevakin auto ymmärtää pysähtyä.Siis em.ajotapani / vilkutus on käytössä vain jos poistun ensimmäisestä liittymästä.Muuten en vilkuta liittymään tullessa, vaan poistuessa jo hyvissä ajoin.Näim liikenne tuntuu sujuvan jouheasti ja turvallisesti.
- Anonyymi
Paremmin mopoautot vilkkua käyttää, kun ylöjärveläiset MERSUmiehet, ja naiset. Enemmän mopoautoissa ärsyttää se puskurissa roikkuminen, ja härski ylinopeus, paikassa kun paikassa ajetaan niin kovaa, kun muovikippo vaan kulkee. Kyllä tulee taas rumaa jälkee, kun sellasella törmäät johonkin. Pitäisi poliisienkin jo pikkuhiljaa alkavan sakottaa mopoautojen ylinopeuksista, mutta eipä tunnu niitäkään kiinnostavan. Liekö ilmaiset pullakahvit olla tärkeämpiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238