Miten pääsen yli ujoudesta

Anonyymi

Olen 14 vuotias poika haluaisin neuvoja miten voisin päästä yli ujoudesta en ole mitenkän ujo kavereiden kanssa tai poikien kanssa vaan ujous tulee aina tyttöjen seurassa esim jos joku tyttö kysyy minulta jotain joskus jäädyn ihan täysin.

Kiitos kaikille ketkä vaivautui vastaamaan.

8

1150

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No hyvä kun sinulla on edes kavereita. Tyttöjen kanssa ehtii hääräillä vielä isompanakin. Useimmat ihmiset katuvat vanhenpana mitä tuli tehtyä tyttöjen kanssa joten parempi aloittaa myöhemmin kun on vähän tullut lisää aikuisuutta.

Jos sitten vielä ongelma vaivaa niin homeopatiastakin voi olla apua, jos vanhempasi vaikka järjestäisivät.

• Anonyymi

Minulla sama tuon ikäisenä ja on edelleen (olen vajaa nelikymppinen). Elämä on.

• Anonyymi

Joo toi ilmiö on tuttu juttu. Alkoi itsellä juuri noihin aikoihin ja on jatkunut siitä lähtien.
      Olen mä tota pariutumisjuttua ja työllistymisjuttua miettiny laajemminkin. Tottakai itse on elämästään suurimmilta osin vastuussa mutta olen pohtinut vaikuttavia tekijöitä tähän.
      Opin pienestä pitäen siihen kuinka kaikki tapahtuu automaattisesti. Päiväkoti vaan mentiin ja sitten kouluun, jossa opeteltiin kieltä ja matematiikkaa. Painotettiin koulutuksen merkitystä.
      Ei kerrottu mitään rahan käytöstä tai sen kerryttämisestä. Ei puhuttu pariutumisesta tai perheestä. Ei eri ammattien sisällöstä tai niihin kuuluvista tehtävistä.
      Olin näiden suhteen jotenkin pihalla ja luulin, että ne vain tapahtuvat jotenkin automaattisesti. Yhtäkkiä vaan piti tehdä niitä valintoja ihan itse vaikka ei ollu käsitystä oikein mistään.
      Minua ei neuvonut kukaan millään lailla. Ei kaikki neuvoja tarvitse mutta jotkut tarvii. Minä olisin tarvinnut.

• Anonyymi

Kysyt vaan suoraan että lähetäänkö naimaan? :D

• Anonyymi

Joku tarkkasilmäinen voisi aloituksesta sanoa; trololoo.

• Anonyymi

Oletko tarkistuttanut kierroslukumittarisi, ( klm ) vaikka esmes Kelatoimistossa. Siks kun mun etäisyysmittarinsa näyttää, että klm olisi jumittanut ensimmäiselle kierrokselle.

Notta ikäsi olisikin muutaman kerran tuo ilmoittamasi 14 v.

Ja mukavia ruskaretkiä. Vaahterat kellastuut jo hienosti eteläisessä suomessakin.

• Anonyymi

Vihaisuus on lahes samanlaista. Joku jäätyy

• Anonyymi

Tytöt ovat vain ihmisiä, monet yhtä ujoja, kuin sinäkin.Et siis ole yksin.
      Jos et uskalla mennä juttelemaan mukavannäköisen tytön kanssa, etsi joku harrastus, missä on myös tyttöjä? Tai mene jollekin keskustelusivustolle (en tunne nykyisiä) missä voi vaihdella viestejä, tosin sielläkin on valeprofiileita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      889
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      872
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      554
      789
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      610
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe