Miten pääsen yli ujoudesta

Anonyymi

Olen 14 vuotias poika haluaisin neuvoja miten voisin päästä yli ujoudesta en ole mitenkän ujo kavereiden kanssa tai poikien kanssa vaan ujous tulee aina tyttöjen seurassa esim jos joku tyttö kysyy minulta jotain joskus jäädyn ihan täysin.

Kiitos kaikille ketkä vaivautui vastaamaan.

8

1071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No hyvä kun sinulla on edes kavereita. Tyttöjen kanssa ehtii hääräillä vielä isompanakin. Useimmat ihmiset katuvat vanhenpana mitä tuli tehtyä tyttöjen kanssa joten parempi aloittaa myöhemmin kun on vähän tullut lisää aikuisuutta.

Jos sitten vielä ongelma vaivaa niin homeopatiastakin voi olla apua, jos vanhempasi vaikka järjestäisivät.

• Anonyymi

Minulla sama tuon ikäisenä ja on edelleen (olen vajaa nelikymppinen). Elämä on.

• Anonyymi

Joo toi ilmiö on tuttu juttu. Alkoi itsellä juuri noihin aikoihin ja on jatkunut siitä lähtien.
      Olen mä tota pariutumisjuttua ja työllistymisjuttua miettiny laajemminkin. Tottakai itse on elämästään suurimmilta osin vastuussa mutta olen pohtinut vaikuttavia tekijöitä tähän.
      Opin pienestä pitäen siihen kuinka kaikki tapahtuu automaattisesti. Päiväkoti vaan mentiin ja sitten kouluun, jossa opeteltiin kieltä ja matematiikkaa. Painotettiin koulutuksen merkitystä.
      Ei kerrottu mitään rahan käytöstä tai sen kerryttämisestä. Ei puhuttu pariutumisesta tai perheestä. Ei eri ammattien sisällöstä tai niihin kuuluvista tehtävistä.
      Olin näiden suhteen jotenkin pihalla ja luulin, että ne vain tapahtuvat jotenkin automaattisesti. Yhtäkkiä vaan piti tehdä niitä valintoja ihan itse vaikka ei ollu käsitystä oikein mistään.
      Minua ei neuvonut kukaan millään lailla. Ei kaikki neuvoja tarvitse mutta jotkut tarvii. Minä olisin tarvinnut.

• Anonyymi

Kysyt vaan suoraan että lähetäänkö naimaan? :D

• Anonyymi

Joku tarkkasilmäinen voisi aloituksesta sanoa; trololoo.

• Anonyymi

Oletko tarkistuttanut kierroslukumittarisi, ( klm ) vaikka esmes Kelatoimistossa. Siks kun mun etäisyysmittarinsa näyttää, että klm olisi jumittanut ensimmäiselle kierrokselle.

Notta ikäsi olisikin muutaman kerran tuo ilmoittamasi 14 v.

Ja mukavia ruskaretkiä. Vaahterat kellastuut jo hienosti eteläisessä suomessakin.

• Anonyymi

Vihaisuus on lahes samanlaista. Joku jäätyy

• Anonyymi

Tytöt ovat vain ihmisiä, monet yhtä ujoja, kuin sinäkin.Et siis ole yksin.
      Jos et uskalla mennä juttelemaan mukavannäköisen tytön kanssa, etsi joku harrastus, missä on myös tyttöjä? Tai mene jollekin keskustelusivustolle (en tunne nykyisiä) missä voi vaihdella viestejä, tosin sielläkin on valeprofiileita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3465
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe