Miten pääsen yli ujoudesta

Anonyymi

Olen 14 vuotias poika haluaisin neuvoja miten voisin päästä yli ujoudesta en ole mitenkän ujo kavereiden kanssa tai poikien kanssa vaan ujous tulee aina tyttöjen seurassa esim jos joku tyttö kysyy minulta jotain joskus jäädyn ihan täysin.


Kiitos kaikille ketkä vaivautui vastaamaan.

8

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No hyvä kun sinulla on edes kavereita. Tyttöjen kanssa ehtii hääräillä vielä isompanakin. Useimmat ihmiset katuvat vanhenpana mitä tuli tehtyä tyttöjen kanssa joten parempi aloittaa myöhemmin kun on vähän tullut lisää aikuisuutta.

      Jos sitten vielä ongelma vaivaa niin homeopatiastakin voi olla apua, jos vanhempasi vaikka järjestäisivät.

    • Anonyymi

      Minulla sama tuon ikäisenä ja on edelleen (olen vajaa nelikymppinen). Elämä on.

    • Anonyymi

      Joo toi ilmiö on tuttu juttu. Alkoi itsellä juuri noihin aikoihin ja on jatkunut siitä lähtien.
      Olen mä tota pariutumisjuttua ja työllistymisjuttua miettiny laajemminkin. Tottakai itse on elämästään suurimmilta osin vastuussa mutta olen pohtinut vaikuttavia tekijöitä tähän.
      Opin pienestä pitäen siihen kuinka kaikki tapahtuu automaattisesti. Päiväkoti vaan mentiin ja sitten kouluun, jossa opeteltiin kieltä ja matematiikkaa. Painotettiin koulutuksen merkitystä.
      Ei kerrottu mitään rahan käytöstä tai sen kerryttämisestä. Ei puhuttu pariutumisesta tai perheestä. Ei eri ammattien sisällöstä tai niihin kuuluvista tehtävistä.
      Olin näiden suhteen jotenkin pihalla ja luulin, että ne vain tapahtuvat jotenkin automaattisesti. Yhtäkkiä vaan piti tehdä niitä valintoja ihan itse vaikka ei ollu käsitystä oikein mistään.
      Minua ei neuvonut kukaan millään lailla. Ei kaikki neuvoja tarvitse mutta jotkut tarvii. Minä olisin tarvinnut.

    • Anonyymi

      Kysyt vaan suoraan että lähetäänkö naimaan? :D

    • Anonyymi

      Joku tarkkasilmäinen voisi aloituksesta sanoa; trololoo.

    • Anonyymi

      Oletko tarkistuttanut kierroslukumittarisi, ( klm ) vaikka esmes Kelatoimistossa. Siks kun mun etäisyysmittarinsa näyttää, että klm olisi jumittanut ensimmäiselle kierrokselle.

      Notta ikäsi olisikin muutaman kerran tuo ilmoittamasi 14 v.

      Ja mukavia ruskaretkiä. Vaahterat kellastuut jo hienosti eteläisessä suomessakin.

    • Anonyymi

      Vihaisuus on lahes samanlaista. Joku jäätyy

    • Anonyymi

      Tytöt ovat vain ihmisiä, monet yhtä ujoja, kuin sinäkin.Et siis ole yksin.
      Jos et uskalla mennä juttelemaan mukavannäköisen tytön kanssa, etsi joku harrastus, missä on myös tyttöjä? Tai mene jollekin keskustelusivustolle (en tunne nykyisiä) missä voi vaihdella viestejä, tosin sielläkin on valeprofiileita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      53
      2931
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      542
      2780
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1917
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1905
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1412
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe