Kyllä isot mukavat voitot pyörii huumakaupassa eikä verottava pääse vetämään välistä.
Kyllä huumekaupassa liikkuu mukavat voitot ja rahat
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyvät verothan nuo näyttää maksavan. Ihmettelen kovin miksi on laillista.
- Anonyymi
60 tonnia saattaa saada viikossa händyyn...ei paha raha...
- Anonyymi
Käteinen raha pois käytöstä niin kyllä vaikeutuu huumebisnes aivan merkittävästi. Pankeilla on tiukat velvoitteet seurata rahaliikennettä. Jos esim. Taavi Takarivi alkaa saada viikoittain niitä 60 tonnin tilisiirtoja tililleen niin ovella vierailee pian sekä pollari että verottaja.
- Anonyymi
Minua ei haittaa että euroakaan ei mene valtion verottajalle varsinkaan tälläisessä maassa koska liian paljon kerätään ihmisten elämästä pois ja se menee verottajan kautta kumminkin pienelle piirille yhteiskunnan rahankäytössä ja esim hankinoissa sosiaali ja terveysalalla / apteekkeihin. Se pitää ihmiset köyhinä ja estää
- Anonyymi
Älä sitten pyydä apua myöskään, se apu on verovaroin tuettu niin kuin varmaan sunkin arki nytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941669
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261549Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761355- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1231098Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221001Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46998- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773