Aamulehden nettilehti häipyi

Anonyymi

Eikä palaa kanta-asiakasnumerolla. Yhteyttä sinne ei löydy. Ennen as.nro kävi salasanasta. Hyviä ohjeita on sivukaupalla taas jotakin jargonia.

68

1604

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Häipyy kohta kokonaan. Joku muu jatkaa paikallisella pelkkiin uutisiin keskittyvällä tiedoittavalla julkaisulla. Femakkojunttaus tuli tiensä päähän.

• Anonyymi

Katsotaan, mitä muuta tilausmaksulla saa

• Anonyymi

Maksettu on, ei toimi, selitystä tulee

• Anonyymi

Kyllä siitä ohjeet tuli, pitää rekisteröityä uudestaan Sanoman tunnuksilla.

• Anonyymi

Ohjeet, joilla ei asia edisty. Mikä helvetin sanomatili pitäisi avata? Mitä se tarkoittaa? Ainakaan ei sp osoitteeni ole mitään mainostulvaa varten käytettävissä. Hyvin epäselvää.

• Anonyymi

Kun ei kelpaa. Väittää sp osoitettani vääräksi.

• Anonyymi

Mitä sellaiset Sanomam tunnukset tarkoittaa?

• Anonyymi

Luuleeko ketku joidenkin ohjeiden vapauttavan myyjän vastuista?

• Anonyymi

Ei ole velvollisuutta lukea sivutolkulla jotakin jargonia. Raha kyllä kelpasi hyvin selkein ohjein.

• Anonyymi

En lue läheskään kaikkea, mitä tyrkytetään. On parempaakin tekemistä. Missä ne ohjeet nyt ovat? Ovatko näkyvällä fontilla tai suurennettavat? Minun on saatava se, mistä olen maksanut. Ei saatavani muutu ehdolliseksi millään yksipuolisella ilmoituksella uusista ohjeista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuleeko ketku joidenkin ohjeiden vapauttavan myyjän vastuista?

Sanottavasi jää varmimmin lukematta, jos otsikoit sen "Tärkeä tiedoitus" tai "Lue tämä". Maailma on täynnä toinen toistaan tärkeämpiä tiedoituksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole velvollisuutta lukea sivutolkulla jotakin jargonia. Raha kyllä kelpasi hyvin selkein ohjein.

Tekstit on himmeää ja pientä kirjainta. Ei niitä edes voi lukea

• Anonyymi

Aamulehti häipyi, tilalle tuli Helsingin Sanomien alueellinen aviisi.

• Anonyymi

Taisi olla se niitti, joka pitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi olla se niitti, joka pitää.

Taas ohjeet kuin Viron kieltä. Selvästi suomenkielisiä sanoja joukossa.

• Anonyymi

Paperilehti näyttää vielä olevan Aamulehti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paperilehti näyttää vielä olevan Aamulehti.

Päätoimittajat vouhkaa että digiversio toimii, mutta kun ei, olen tullut päätökseen ettei minun paperistakaan aviisia enää tarvitse lukea

• Anonyymi

Haha, saisko järjestelmän vielä sekavammaksi? Jos siihen pultattaisiin vielä pankkitunnuksilla tunnistatuminen ja kaksivaiheinen tunnistatuminen sen jälkeen.

• Anonyymi

Älä yllytä. Tekevät sen vielä. Kuvakekin häipyi kiireesti.

• Anonyymi

Vaari ottaa naukkua.

• Anonyymi

Aikanaan kuullaan, minkälaisella myyntipuheella nettilehteä kaupataan.

• Anonyymi

Havainnekuvaa odotellaan.

• Anonyymi

Luen netistä MTVn uutiset. Heti aukeaa.

• Anonyymi

Ostat auton, moottori sammuu, auto ei liiku. Myyjä lupaa toimittaa korjausohjeet.

• Anonyymi

Näinkö on hyvä?

• Anonyymi

Voin myydä ohjeet, joilla rikastut. Oma syysi, jos et noudata niitä. Ilmainen näyte: Osta halvalla, myy kalliilla. Eikö ole totta?

• Anonyymi

Ei niihin ohjeisiin voi luottaa, jää pian uhriksi

• Anonyymi

Eipä tämän ketjun kirjoittajilla olla mitään haluakaan ottaa selvää kirjautumisesta. Kunhan länkyttävät ja purkavat omaa pahaa oloaan.

• Anonyymi

Miten kirjaudut, kun väitetään sp osoitteeni olevan väärä? Sillä minulle vaan sähköpostia tulee. Et osaa hommiasi ja selität..

• Anonyymi

Sopimuksen voimassa ollessa ei ole mitään velvolisuutta ottaa selvää mistään tai noudattaa uusia sääntöjä. Tästä kuluttajat pitäkööt kiinni. Kaikenlaista ketkuttelua yritetään. Tehty sopimus sitoo molempia osapuolia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kirjaudut, kun väitetään sp osoitteeni olevan väärä? Sillä minulle vaan sähköpostia tulee. Et osaa hommiasi ja selität..

Uusi salasana pitää rekisteröidä sillä sähköpostiosoitteella, jolla edellinenkin on ollut. Ettet vaan sekoile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusi salasana pitää rekisteröidä sillä sähköpostiosoitteella, jolla edellinenkin on ollut. Ettet vaan sekoile.

Tähän saakka on riittänyt asiakasnumero. Nyt se ei käy ja sähköpostiosoitettani väitetään vääräksi, vaikkase on käytössä ja toimii. Sitten häipyivät kuvakkeet ja lomakkeet. Vaikeata on sekoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ollut salasanaa. Siinähän se. Nyt ei kelpaa mikään.

• Anonyymi

Oikea tapa hoitaa muutos olisi ollut vahvistaa puhelimeen vastaavaa asiakapalvelua. Vastuut haluttiin ilmeisesti ulkoistaa asiakkaille nykyajan käytännön mukaisesti.

• Anonyymi

Hanskat tiskiin

• Anonyymi

Jokohan tänään Aamulehti alkaa jatkaa tehdyn sopimuksen noudattamista. Sopimuksen voimassa ollessa ei sen ehtoja ja vakiintunutta käytäntöä voida muuttaa toisen osapuoken vahingoksi.

• Anonyymi

Jos on tilannut paperiversion, kuuluuko vielä nettijulkaisu samaan hintaan?

• Anonyymi

Kylläpäs tuli Tampere palstasta suosittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpäs tuli Tampere palstasta suosittu.

Pahoja kysymyksiä.

• Anonyymi

Aamulehti ja siihen kuuluva nettiversio on tilattu ja maksettu ensi vuoteen asti. Mikään tieto ei ole muuttunut. Antaa tulla, hoitakaa homma älkääkä änkyttäkö.

• Anonyymi

Tämä on Suoli24 Tampere-foorumi, ei Aamulehden asiakaspalvelu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamulehti on mitä suurimmassa määrin tamperelainen. Se ei tietysti lukutaidottomia kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritin sinne taas kerran. Ei pääse, kun ei pääse. On muutakin tekemistä, kuin yrittää jumissa olevaan palveluun. On asianajajalle muutkin asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritin sinne taas kerran. Ei pääse, kun ei pääse. On muutakin tekemistä, kuin yrittää jumissa olevaan palveluun. On asianajajalle muutkin asiaa.

Aamulehden nerot eivät pärjää teniikkansa kanssa ja ratkaisuna katkaisevat maksetun nettilehden lähettämisen. Ei näytä hyvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamulehden nerot eivät pärjää teniikkansa kanssa ja ratkaisuna katkaisevat maksetun nettilehden lähettämisen. Ei näytä hyvältä.

Nettilehti pitää saada nopeasti auki, että sitä ehtii vilkaista ratikassa. Ratikka kun on niin nopea, että paljoa ei ehdi. Nyssessä ei voi lukea, kun se tärisee ja pomppii niin, ettei mitään pysy käsissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nettilehti pitää saada nopeasti auki, että sitä ehtii vilkaista ratikassa. Ratikka kun on niin nopea, että paljoa ei ehdi. Nyssessä ei voi lukea, kun se tärisee ja pomppii niin, ettei mitään pysy käsissä.

Olen maksanut paperilehdestä ja nettiversiosta yli 400 €/v ja nyt pitäisi hyväksyä sitä ja tätä ja avata joitakin SAATANAN tilejä. Loppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen maksanut paperilehdestä ja nettiversiosta yli 400 €/v ja nyt pitäisi hyväksyä sitä ja tätä ja avata joitakin SAATANAN tilejä. Loppu.

Sinulla on ongelma. Mene ensin hoidattamaan se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on ongelma. Mene ensin hoidattamaan se.

Mikähän se ongelma on? Sitä kysytään, kun varataan aika. Kerro ihmeessä, kun tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ennen oikein pärjättiin, kun ei tarvinnut hyväksyä pitkiä lakimiesten laatimia sitoumuksia? Riitti, kun rahat löytyi. Tilaus maksettiin, asiakasnumerolla sai nettiversion. Mitä vikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ennen oikein pärjättiin, kun ei tarvinnut hyväksyä pitkiä lakimiesten laatimia sitoumuksia? Riitti, kun rahat löytyi. Tilaus maksettiin, asiakasnumerolla sai nettiversion. Mitä vikaa?

Liian helppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän se ongelma on? Sitä kysytään, kun varataan aika. Kerro ihmeessä, kun tiedät.

Selvästi mielentilahäiriö, kun melskaat ja kiroilet täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvästi mielentilahäiriö, kun melskaat ja kiroilet täällä.

Kuuletko ääniä? (Melskaaminen)

• Anonyymi

Haisee uudelta mainosten pakkosyötöltä.

• Anonyymi

Mainokset riittävät oikein hyvin. En hyväksy lisää. Olen kai änkyrä sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mainokset riittävät oikein hyvin. En hyväksy lisää. Olen kai änkyrä sitten.

En kustanna mainontaa. Älä sinäkään.

• Anonyymi

Kenen etu se mainosten määrä on?

• Anonyymi

Katsoipa aloituksestasi tulevat kommentit, jopa oli paljon erilaisia tilanteita monella. Kuten myös minullakin. Aamulehden sivulle mennessäni ja katsoaskseni tilaajille tarkoitettua juttua ponnahti ikkuna, jossa sanottiin : kirjaudu sanoma tilille joka sinulla on, toinen vaihtoehto oli klikata: "unohda minut" . Kirjauduin sanoma-tilini tunnuksilla joka minulla on ollut jo kauan, sivu aukeni, ja pääsin käyttämään sivustoa kuten ennenkin . Mutta sitten kun menin Nokian Uutisten sivuille, joka on luvattu myös toimivan sanoma-tunnuksilla, tuli myös, tuo sama, kirjaudu tai vaihtoehtona "unohda minut". Kirjauduin sanomatunnuksilla, mutta aina kun jollekkin sivulle haluan, jallitetaan että tämä sivu on tilaajille vain, vaikka tarkistin kirjautuneena olevasta logosta omat tiedot että tilaukseni on voimassa. Sama jatkui vaikka kirjauduin pois, ja yritin uudelleen jolloin vahvistus vaadittiin sähköpostin kautta, tein niin, mutta vieläkään kaikki jutut eivät aukea kun minua pidetään ei tilaajana. Sekin vielä ihmetyttää Nokian Uutisissa ettei juttua ei seuraavana päivänä ilmestyneessä lehdessä ollut painettunakaan , vaikka oli uutisluontoinen juttu. Suuria kuvia kyllä jostain mutta uutisia ja kirjoituksia hyvin niukasti. Mietinkin, antasko pitää tunkkinsa ? Onhan tuo sanomatunnussotku kyllä tiedotettu etukäteen , mutta se on kyllä on ollut sellaista että tee " niin tai näin tai teekkin noin jos sulla on se tai semmosetkin tai soita ruuhkapuhelimeen vaikkka ruuhkaa on emailssakin" Käsittääkseni yksinkertaisinta olisi ollut asiakkaille lähettää tekstiviesti henkilökohtaisessta tilanteesta, kumpaa haluaa käyttää samaa sähköpostia vai salasanaa ? Häh ?

• Anonyymi

Aamulehden tavallisille nettisivuille voi mennä ilman mitään tunnuksia. Siellä on seikkaperäiset ohjeet, miten tunnukset päivitetään. Ei kannata enempää täällä mesota. Siellä on myös asiakaspalvelun puhelinnumero, jos on niin tumpelo, että on sotkenut omat tietonsa.

• Anonyymi

Selittäminen sujuu. Kenellä on vastuu tietojensa oikeellisuudesta?

• Anonyymi

Näköislehti löytyy. Siitäkö on kysymys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selittäminen sujuu. Kenellä on vastuu tietojensa oikeellisuudesta?

LOPETA ITSE SE SELITTÄMINEN ja hoida ne tunnuksesi kuntoon. Jos et muuten osaa, niin soita puhelimella. Kai sinulla sellainenkin on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LOPETA ITSE SE SELITTÄMINEN ja hoida ne tunnuksesi kuntoon. Jos et muuten osaa, niin soita puhelimella. Kai sinulla sellainenkin on?

Maksettua tilausta on voimassa yli 2 kk. Ei minulla tarvitse olla puhelinta, olen kuuro. Postiluukku on, se riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksettua tilausta on voimassa yli 2 kk. Ei minulla tarvitse olla puhelinta, olen kuuro. Postiluukku on, se riittää.

No jo on todellinen änkyrä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jo on todellinen änkyrä...

Vain tosi änkyrä kyselee täysin maksamansa tilauksen perään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lähetä kirje sinne asiakaspalveluun. Mutta kirjoita osoite oikein, ettei tule taas itkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain tosi änkyrä kyselee täysin maksamansa tilauksen perään.

Mutta tälle änkyrälle ei kelpaa mikään täällä ehdotettu ratkaisu. Aamulehden pitäisi ilmeisesti hänen mielestään seurata tarkasti Suoli24-foorumeita ja Sanoma-konsernin pääjohtajan pitäisi henkilökohtaisesti pyytää anteeksi häneltä!

• Anonyymi

Miksi nämä ns."palvelunumerot" on maksullisia . Matkapuhelimilla vielä2-3 kertainen hinta,menee samoja reittiä vielä toimituksiin.
        Selvä rahastushan tämä "palvelunumero" on, pitäisi olla "kerjuunumero".

• Anonyymi

Nimenomaan - postiluukku on ja se minullekin riittäisi - vaan kun ei tule tilattua paperiversiota! Toukokuussa ongelmia, marraskuun alussa ongelmia, lehti tuli pari viikkoa ja torstaisen asiakaspalvelijan soiton jälkeen - jossa hän pahoitteli asiaa - ei taaskaan ole tullut lehteä! Nyt on tilaajan tiedoissa punaiset ruksit ja maininta jakelu keskeytetty! Siis mitä ihmettä - mitä tässä nyt oikein pitäisi tehdä? Soittopyyntö jätetty aamupäivällä mutta vielä ei ole kukaan soitellut.....Sen jälkeen kun maksettu jakso päättyy on kyllä vakavan harkinnan paikka mikä lehti kolahtaa postiluukusta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5821
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      57
      3155
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2675
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      11
      2462
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2169
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      29
      2131
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1836
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      15
      1508
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      147
      1364
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      262
      1205
    Aihe