Pelitavoitteista

Anonyymi

Vaihteluksi palstaa täyttäville foliohattupäille, joiden mielestä Veikkaus muka huijaa, koska he eivät ikinä voita päävoittoa, avataan täyspäisille keskustelu siitä, millä idealla pelaatte lottoa ja vastaavia ja paljollako ja millainen pitäisi päävoiton mielestänne olla? Ykköskohtaan valitse:

A) "pikkuvoitot on kivoja, mitä sitä miljoonilla tekisikään"
B) "isoa pottia jahdataan kympeillä viikossa"
C) "iso potti on haave, mutta turha kuluttaa muutamaa euroa enempää viikossa"
D) jotain muuta, selitä?

Itse pelaan 4,20 eurolla per viikko eli yksi rivi eurojackpotissa, lotossa ja viikkarissa. Ikipelinä vakiorivit, sen verran tulee pikkuvoittoja, että suunnilleen puolet tulee vuosittain panostuksesta takaisin. Pelin idea on tuo C.

Pelaamislogiikka: halpaa haaveilua, nettohinta suunnilleen tuoppi olutta kerran kolmessa viikossa. Haaveena tietysti sellainen voitto, ettei vaimon eikä minun tarvitsisi enää ikinä töissä käydä ja nykyinen elintaso (yhteinen nettotulomme on kuussa muutaman satasen isompi kuin mediaanipalkkaisen pariskunnan, asunto, auto ja purjevene ovat omia eikä velkaa ole latiakaan) säilyisi hautaan asti. Tai no, sen verran olen alkanut haaveilla lisää, että voisihan se olla kiva ostaa sellainen n. 600 000 euron iso moottorivene ja sen vuosikulut tietysti pitäisi saada katettua ehkä n. 75-vuotiaaksi asti.

Eli meikäläisen mielestä tuolla loton 1,2 miljoonan peruspotilla ei oikeastaan tee mitään. Toisaalta kymppimilli olisi jo ongelma, mitä sillä tekisi? Kai sitä pitäisi sitten ruveta jakelemaan muutamiin mieluisiin avustuskohteisiin.

57

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todennäköisyydet voittaa ovat umpisurkeat. En usko aloittajan mainitsemiin "puolet tulee takaisin" - satuihin. Totta! Ei Veikkauksen tarvi huijata yhtään ja silti suurella varmuudella menettää rahansa käytännöllisesti katsoen täysimääräisesti.

      Mun silmäni aukesi kun erään kerran menin osallistumaan 50 rivin porukkalottoon. Yhtään voitollista riviä ei ollut. Eli käytännössä kokonainen vuosi voi mennä niin että peleihin sijoitettu ja hävitty rahamäärä on sama.

      Ei siis mikään kirjaimista. Kannattaa lopettaa pelaaminen!

      • Anonyymi

        Se nyt kuitenkin on matemaattinen totuus, että kun vuodessa pistän hiukan päälle 200 euroa noihin peleihin, niin voittoja on tullut keskimäärin n. satanen vuodessa. Tuo sinun porukkalottoesimerkkisi ei todista mitään, minkä tajuaisit itsekin, jos ymmärtäisit mitään todennäköisyyslaskennasta.

        Ei pelaaminen tietenkään kannata sijoituksena. Se pitää ottaa viihteenä. Matemaattisesti ottaen minun mahdollisuuteni äkkirikastumiseen on äärettömän paljon suurempi kuin sinun. näin se menee:
        -1 pelattu rivi => mahdollisuus äärettömän paljon isompi kuin pelaamattomalla, koska nollalla jakaminen antaa vastaukseksi äärettömän
        -2 pelattua riviä yhden sijasta: mahdollisuus 100% isompi
        -3 pelattua riviä kahden sijasta: mahdollisuus 50% isompi
        -4 pelattua riviä kolmen sijasta: mahdollisuus 33% isompi
        jne.

        Eli yksi rivi on matemaattisesti fiksuin valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt kuitenkin on matemaattinen totuus, että kun vuodessa pistän hiukan päälle 200 euroa noihin peleihin, niin voittoja on tullut keskimäärin n. satanen vuodessa. Tuo sinun porukkalottoesimerkkisi ei todista mitään, minkä tajuaisit itsekin, jos ymmärtäisit mitään todennäköisyyslaskennasta.

        Ei pelaaminen tietenkään kannata sijoituksena. Se pitää ottaa viihteenä. Matemaattisesti ottaen minun mahdollisuuteni äkkirikastumiseen on äärettömän paljon suurempi kuin sinun. näin se menee:
        -1 pelattu rivi => mahdollisuus äärettömän paljon isompi kuin pelaamattomalla, koska nollalla jakaminen antaa vastaukseksi äärettömän
        -2 pelattua riviä yhden sijasta: mahdollisuus 100% isompi
        -3 pelattua riviä kahden sijasta: mahdollisuus 50% isompi
        -4 pelattua riviä kolmen sijasta: mahdollisuus 33% isompi
        jne.

        Eli yksi rivi on matemaattisesti fiksuin valinta.

        Vuositasolla en juhlisi "voittoja" jos maksaa 200 euroa saadakseen 100 euroa "voittoja". Tämä on kuin Suomen valtion diilit Eu-onnelassa. Maksetaan Brysseliin enemmän kuin sieltä virtaa rahaa tänne. Nettotappioita Veikkauksen pelien "pelaaminen" tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuositasolla en juhlisi "voittoja" jos maksaa 200 euroa saadakseen 100 euroa "voittoja". Tämä on kuin Suomen valtion diilit Eu-onnelassa. Maksetaan Brysseliin enemmän kuin sieltä virtaa rahaa tänne. Nettotappioita Veikkauksen pelien "pelaaminen" tarkoittaa.

        Entä sitten? Se on hinta viihteestä.

        Mitä EU:hun tulee, niin puhut paskaa. EU:n kokonaishyöty on Suomelle moninkertainen verrattuna sinne maksettavaan rahaan. EU:n ulkopuolella talous olisi todella surkeassa jamassa, työttömyys olisi moninkertainen ja elintaso Bangladeshin luokkaa. Kun ei öljyä kuten Norjalla tai diktaattoreiden ja muiden rikollisten kultavarantoja kuten Sveitsillä.


    • Anonyymi

      Lottoa ei pelata, lottoon osallistutaan;)

      • Anonyymi

        Näinhän se menee. Osallistu arvontaan! Joka kahdeksastoistapilkkukuudesmiljoonas arpa voittaa.


    • Anonyymi

      C Paras tapa, välillä rivi kenoa panos 0,50 vaihtelen lottojen numeroita usein

      • Anonyymi

        En usko siihen kun alottaja postaaja väitti, että puolet palautuu pelirahoista "voittoina". Mun pitkäaikainen kokemus oli esim. 250 eur pelaamisella korkeintaan 25 euron palautus "voittoina" vuodessa. Ehkä hän on Hannu Hanhi... Toki kuukausikin voi jollain ihme onnen kantamoisella mennä joskus niin, että menettää "vain" puolet rahoistaan. Mut vaikee uskoa jos pelaa esim. EJP, LOTTO, VIIKKARI JA KENO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko siihen kun alottaja postaaja väitti, että puolet palautuu pelirahoista "voittoina". Mun pitkäaikainen kokemus oli esim. 250 eur pelaamisella korkeintaan 25 euron palautus "voittoina" vuodessa. Ehkä hän on Hannu Hanhi... Toki kuukausikin voi jollain ihme onnen kantamoisella mennä joskus niin, että menettää "vain" puolet rahoistaan. Mut vaikee uskoa jos pelaa esim. EJP, LOTTO, VIIKKARI JA KENO.

        Aloittaja varmaan Hannu H. Ja Sinä Aku A.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko siihen kun alottaja postaaja väitti, että puolet palautuu pelirahoista "voittoina". Mun pitkäaikainen kokemus oli esim. 250 eur pelaamisella korkeintaan 25 euron palautus "voittoina" vuodessa. Ehkä hän on Hannu Hanhi... Toki kuukausikin voi jollain ihme onnen kantamoisella mennä joskus niin, että menettää "vain" puolet rahoistaan. Mut vaikee uskoa jos pelaa esim. EJP, LOTTO, VIIKKARI JA KENO.

        Kenon palautusprosenttia en tiedä, oma pelityylini on sama kuin aloittajalla eli pelaan noita lottopelejä. Ja samanlaisella tuloksella, suunnilleen se keskimääräisen palautusprossan mukainen tulee takaisin. En jaksa nyt ruveta miettimään todennäköisyyksiä, onko jotain matemaattista eroa siinä, että pelaa samaa riviä koko ajan ja joka viikko siihen nähden, että pelaa silloin tällöin.
        Mutta en siis puhu mistään yhden kuukauden jaksosta vaan monen vuoden ajalta vuosikeskiarvoista.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Putinin rahatilanne sallisi 1000 lottorivin ostamisen, Trumpin rahatilanne ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinin rahatilanne sallisi 1000 lottorivin ostamisen, Trumpin rahatilanne ei.

        Mä joutuisin ottamaan lainan, jos ostaisin 1000 lottoriviä. Ja sit saisin "voittoina " riveistä jonkun 72 euroa. Miten sen lainan takaisin maksamisen kanssa kävisi. No, eipä tuota lainaa myönnettäisikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä joutuisin ottamaan lainan, jos ostaisin 1000 lottoriviä. Ja sit saisin "voittoina " riveistä jonkun 72 euroa. Miten sen lainan takaisin maksamisen kanssa kävisi. No, eipä tuota lainaa myönnettäisikään.

        Mä lainaan Sulle ja kun et voita tarpeeksi lotossa niin joudut mun orjaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä lainaan Sulle ja kun et voita tarpeeksi lotossa niin joudut mun orjaksi.

        Sovittu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä joutuisin ottamaan lainan, jos ostaisin 1000 lottoriviä. Ja sit saisin "voittoina " riveistä jonkun 72 euroa. Miten sen lainan takaisin maksamisen kanssa kävisi. No, eipä tuota lainaa myönnettäisikään.

        Eräs tuttu kioskinomistaja kertoi ostaneensa paketillisen (100kpl) Ässä arpoja.
        Hinta oli silloin 10mk/arpa eli tonnin satsaus. 300mk sai sadalla arvalla;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs tuttu kioskinomistaja kertoi ostaneensa paketillisen (100kpl) Ässä arpoja.
        Hinta oli silloin 10mk/arpa eli tonnin satsaus. 300mk sai sadalla arvalla;)

        Aika kannattava sijoitus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kannattava sijoitus!

        Kenelle kannattava, jos saa kysyä...


    • Anonyymi

      No mitä porukat näistä tosi tarinoista oppii ei mitään. Pelatkaa maltilla ja hyvin pienellä panoksella.

      • Anonyymi

        Mä opein hävittyäni hirveesti rahaa rivi peliä kohti / viikko systeemillä. Päädyin lopettamaan pelaamisen. Päätökseen ajoi myös se, että kirjasin vihkoon pelihistoriaa : aina kolme saraketta : riveihin ja riviin sijoitettu rahamäärä / mahd. [hyvin harvinainen] voitto / nettotappio tai voitto [hyvin harvinainen]. Tuo vihko on ihan surkuhupaisaa luettavaa. Eihän ruokakauppaankaan loputtomasti viitsi mennä sillä tavoin, että maksaa ostokset ja sitten ne jäävät kauppaan.

        Vihkon data pelihistoriasta on aivan lohdutonta luettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä opein hävittyäni hirveesti rahaa rivi peliä kohti / viikko systeemillä. Päädyin lopettamaan pelaamisen. Päätökseen ajoi myös se, että kirjasin vihkoon pelihistoriaa : aina kolme saraketta : riveihin ja riviin sijoitettu rahamäärä / mahd. [hyvin harvinainen] voitto / nettotappio tai voitto [hyvin harvinainen]. Tuo vihko on ihan surkuhupaisaa luettavaa. Eihän ruokakauppaankaan loputtomasti viitsi mennä sillä tavoin, että maksaa ostokset ja sitten ne jäävät kauppaan.

        Vihkon data pelihistoriasta on aivan lohdutonta luettavaa.

        MIten ihmeessä pystyit sillä systeemillä "häviämään hirveesti rahaa"? Yksi rivi per peli (Viikkari, lotto, eurojaska) maksaa vuodessa 52*4=208 euroa. Se ei ole "hirveesti", vaikka et ikinä voittaisi mitään. Ja ihan hemmetin varmasti voitat jotain silloin tällöin, jos joka viikko pelaat sen yhden rivin.

        Mutta kuten joku hyvin sanoi: noiden pelien ideahan on haaveilu. Jos pelaa edes sitä yhtä riviä, ei sinulla ole sitä äärimmäisen pientäkään mahdollisuutta voittaa isoa pottia ja päästä heittämään hyvästit työelämälle (ilman köyhyyttä, siis).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIten ihmeessä pystyit sillä systeemillä "häviämään hirveesti rahaa"? Yksi rivi per peli (Viikkari, lotto, eurojaska) maksaa vuodessa 52*4=208 euroa. Se ei ole "hirveesti", vaikka et ikinä voittaisi mitään. Ja ihan hemmetin varmasti voitat jotain silloin tällöin, jos joka viikko pelaat sen yhden rivin.

        Mutta kuten joku hyvin sanoi: noiden pelien ideahan on haaveilu. Jos pelaa edes sitä yhtä riviä, ei sinulla ole sitä äärimmäisen pientäkään mahdollisuutta voittaa isoa pottia ja päästä heittämään hyvästit työelämälle (ilman köyhyyttä, siis).

        Voittamista tai tappiolla oloa tulee tarkastella vuositasolla. Aina olen jokseenkin jokaisen euron menettänyt. Te muut olette sitten niitä voittajia. Vuositasolla ei ole juuri ollut eroa sillä summalla, joka peleihin on tuhlattu ja hävitty. Esim. Jonain vuonna peleihin on tuhlattu 218 euroa ja "voittokertymä" 17 euroa. Ihan surkeata.


    • Anonyymi

      Vähiten häviää kun pelaa esim. Lottoa Jokeria 20 10 riviä 1/50 porukassa panos 1.20€. Suunnilleen joka 10 kierros (joskus useampikin)on katettu "voitoilla" eli palautuksilla. Mikäli iso voitto tulisi niin kivat taskurahat siitä tuommoinenkin porukka saisi .. Lottoa, Viikkaria ja Eurojaskaa olen tuolla systeemilä pelannut siitä asti kun Veikkaus sen mahdollisti sovelluksellaan. Eurojaskassa vois tulla millikin niinkuin taannoin kävi. Ehdottomasti paras tapa tukea Veikkausta.....

      • Anonyymi

        200 euron menetys vuodessa on paljon köyhälle.


      • Anonyymi

        Itse pelasin 5-8 vuotta takaperin perintöni 24000 euroa. Se pelaaminen oli ehto testamentissa. keskimääräinen voitto oli 25-30 % kuukausittain ja pari kertaa vuodessa noin kymmenkertainen veikattu summa. Mutta lopputulos, rahat menivät noin 3 vuodessa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pelasin 5-8 vuotta takaperin perintöni 24000 euroa. Se pelaaminen oli ehto testamentissa. keskimääräinen voitto oli 25-30 % kuukausittain ja pari kertaa vuodessa noin kymmenkertainen veikattu summa. Mutta lopputulos, rahat menivät noin 3 vuodessa,

        Varsinainen Hannu Hanhi. Mistä tuollaisen pelionnen sais itselle?


      • Anonyymi

        Mun mielestä taas tuo on kaikkein typerimpiä tapoja pelata. Eurojackpotin ollessa maksimissa voisin ehkä ostaa osuuden 50 pelaajan ringistä, en muuten. Ei ne "taskurahat" ole mulle motivaattori. Homman nimi on mulle se, että todennäköisesti en ikinä voita kunnon pottia, mutta se mikroskooppinen mahdollisuus on silti olemassa ja se käy viihteestä. Kun duunissa vituttaa, voi miettiä, miten voiton jälkeen käy irtisanoutumassa.

        Miljoona on liian vähän. Sellainen viisi miljoonaa olisi sopiva. Vaimon kanssa puoliksi.

        Mutta siis koittakaa nyt tyhmät tajuta, että nää pelit pitää ottaa viihteenä. Ei ne mikään sijoitusstrategia ole. Haaveilusta siinä on kyse. Mitä haaveilemisen arvoista on jossain muutaman tonnin voitossa? (50 hengen kimppa ja Loton 1,2 millin peruspotti, 60 000 egeä per nenä. Yhtä tyhjän kanssa.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä taas tuo on kaikkein typerimpiä tapoja pelata. Eurojackpotin ollessa maksimissa voisin ehkä ostaa osuuden 50 pelaajan ringistä, en muuten. Ei ne "taskurahat" ole mulle motivaattori. Homman nimi on mulle se, että todennäköisesti en ikinä voita kunnon pottia, mutta se mikroskooppinen mahdollisuus on silti olemassa ja se käy viihteestä. Kun duunissa vituttaa, voi miettiä, miten voiton jälkeen käy irtisanoutumassa.

        Miljoona on liian vähän. Sellainen viisi miljoonaa olisi sopiva. Vaimon kanssa puoliksi.

        Mutta siis koittakaa nyt tyhmät tajuta, että nää pelit pitää ottaa viihteenä. Ei ne mikään sijoitusstrategia ole. Haaveilusta siinä on kyse. Mitä haaveilemisen arvoista on jossain muutaman tonnin voitossa? (50 hengen kimppa ja Loton 1,2 millin peruspotti, 60 000 egeä per nenä. Yhtä tyhjän kanssa.)

        Noin se on. Mutta oletko tullut ajatelleeksi, että jos ihmiset pelaisivat fiksusti, putoaisi pelimyynti rajusti. Ei minulla mitään tilastoja ole, mutta ihan arvauksena oletan, että aika suuri osa pelaa sillä "10 riviä kerralla" tms. tavalla. Jos kaikki siirtyisivät pelaamaan vain rivin viikossa, voi olla, että esmes Loton n. 7 miljoonan keskimääräinen viikkomyynti putoaisi jopa alle miljoonaan euroon. Ja sen myötä päävoitto romahtaisi sadantuhannen euron nurkille. Ainakin minulta katoaisi täysin kiinnostus pelata.

        Eli annetaan me vain tyhmien pelata tavallaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se on. Mutta oletko tullut ajatelleeksi, että jos ihmiset pelaisivat fiksusti, putoaisi pelimyynti rajusti. Ei minulla mitään tilastoja ole, mutta ihan arvauksena oletan, että aika suuri osa pelaa sillä "10 riviä kerralla" tms. tavalla. Jos kaikki siirtyisivät pelaamaan vain rivin viikossa, voi olla, että esmes Loton n. 7 miljoonan keskimääräinen viikkomyynti putoaisi jopa alle miljoonaan euroon. Ja sen myötä päävoitto romahtaisi sadantuhannen euron nurkille. Ainakin minulta katoaisi täysin kiinnostus pelata.

        Eli annetaan me vain tyhmien pelata tavallaan :D

        Totta ongelmapelaajat ne veikkausta ylläpitävät ja mahdollistaa isot voitot. Palatakseni 50 osan porukohin niin itse ainakin olin tyytyväinen kun 500€ tuli mikä muuten on isoin porukka voittoni. Totossa pelaan vain porukoita joissa 1- 10 centin osuuksia , niillä tulee oikeita voittoja useimmin sijoitettuun pääomaan nähden. Hauskaa myös seurata kun itse laittanut 2 centtiä ja joku "oikea" pelaaja 20€ samaan peliin eikä voittoa tulee. Aika hurjasti ottaa takkiin nuo isoilla summilla pelaajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ongelmapelaajat ne veikkausta ylläpitävät ja mahdollistaa isot voitot. Palatakseni 50 osan porukohin niin itse ainakin olin tyytyväinen kun 500€ tuli mikä muuten on isoin porukka voittoni. Totossa pelaan vain porukoita joissa 1- 10 centin osuuksia , niillä tulee oikeita voittoja useimmin sijoitettuun pääomaan nähden. Hauskaa myös seurata kun itse laittanut 2 centtiä ja joku "oikea" pelaaja 20€ samaan peliin eikä voittoa tulee. Aika hurjasti ottaa takkiin nuo isoilla summilla pelaajat.

        Kannattaa lopettaa pelaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ongelmapelaajat ne veikkausta ylläpitävät ja mahdollistaa isot voitot. Palatakseni 50 osan porukohin niin itse ainakin olin tyytyväinen kun 500€ tuli mikä muuten on isoin porukka voittoni. Totossa pelaan vain porukoita joissa 1- 10 centin osuuksia , niillä tulee oikeita voittoja useimmin sijoitettuun pääomaan nähden. Hauskaa myös seurata kun itse laittanut 2 centtiä ja joku "oikea" pelaaja 20€ samaan peliin eikä voittoa tulee. Aika hurjasti ottaa takkiin nuo isoilla summilla pelaajat.

        No ei mua todellakaan inspiroi mikään kuppainen 500 euron voitto. Mutta totta kai tämä on asia, joka vähän riippuu henkilön taloudellisesta asemasta. Silloin, kun vielä oli asuntolainaa, olisi sellainen muutaman kymppitonnin voitto, jolla olisi voinut maksaa loppulainan pois, ollut ihan kiva. (Vaikka ekonomimatematiikalla on tietysti tyhmää maksaa lainat pois sen sijaan, että sijoittaisi ne rahat :) )

        Nykyään, kun lainaa ei ole ja asunto, auto ja vene löytyy, eläkettäkin on kertynyt jo suunnilleen sen verran, mitä hoitsu saa palkkaa jne., ei ole oikeasti mitään erityistä käyttöä muutaman kymppitonnin lisärahalle. Silloin kiinnostaa vain sellainen voitto, jonka turvin voisi heti jäädä pois töistä. Ja oikeastaan sellainen, jolla voisi jäädä pois töistä JA ostaa sellaisen vajaan miljoonan euron veneen sekä ylläpitää sen loppuelämän ajan.


    • Anonyymi

      Öisin voi jänskätä astralteeveen parissa tuleeko vaiko eikö tule. Ja ollako vai eikö.

      • Anonyymi

        luu


    • Anonyymi

      Todennäköisempää on saada kunnon koronatauti jälkioireineen, kuin voittaa pelaamalla. Monella on pelihimo, vaikka eivät sitä tunnistakkaan, ennen kuin se iskee rajuna tautina.

      • Anonyymi

        Tämä on totta. Vakavia tautitapauksia on ollut maassamme sadoilla. Lottosäkä on ollut korkeintaan 50 henkilöllä siinä määrin, että työt vois lopettaa lopullisesti. Tää vertailu siis maaliskuun 2020 alusta tähän päivään. Koronamenehtymisiäkin on ollut isoja lottovoittoja enemmän samalla aikavälillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta. Vakavia tautitapauksia on ollut maassamme sadoilla. Lottosäkä on ollut korkeintaan 50 henkilöllä siinä määrin, että työt vois lopettaa lopullisesti. Tää vertailu siis maaliskuun 2020 alusta tähän päivään. Koronamenehtymisiäkin on ollut isoja lottovoittoja enemmän samalla aikavälillä.

        Vaikka pelataan kuinka paljon, 5,5 miljoonaa suomalaista ei taloudellisesti hyödy pelaamisestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta. Vakavia tautitapauksia on ollut maassamme sadoilla. Lottosäkä on ollut korkeintaan 50 henkilöllä siinä määrin, että työt vois lopettaa lopullisesti. Tää vertailu siis maaliskuun 2020 alusta tähän päivään. Koronamenehtymisiäkin on ollut isoja lottovoittoja enemmän samalla aikavälillä.

        ''...on ollut korkeintaan 50 henkilöllä siinä määrin, että työt vois lopettaa...
        Suomessa on lähes 600 henkilöä jotka ovat voittaneet Lotto peliissä vähintään miljoonan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''...on ollut korkeintaan 50 henkilöllä siinä määrin, että työt vois lopettaa...
        Suomessa on lähes 600 henkilöä jotka ovat voittaneet Lotto peliissä vähintään miljoonan.

        Et lukenut kunnolla. Se vertailu siis maaliskuun 2020 alusta eiliseen. Mistä muka 600 kertyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et lukenut kunnolla. Se vertailu siis maaliskuun 2020 alusta eiliseen. Mistä muka 600 kertyy?

        Ups! Myönnetty. Sorry!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et lukenut kunnolla. Se vertailu siis maaliskuun 2020 alusta eiliseen. Mistä muka 600 kertyy?

        Kuluvana vuonna kolme henkilöä (tai kimppaa?) on voittanut Veikkauksen peleissä yli 10 miljoonaa.


    • Anonyymi

      You tubessa on video jossa Hjalliksen ja Jethron parikymppiset pojat osallistuvat lottoon tämän vuoden isänpäivänaattona tuhannella eurolla. Pottina oli 14 miljoonaa euroa. Tuhat riviä samalta sipoolaiselta R kioskilta. Voittoa tuli n 70€, häviötä n 930€.
      Onko hyvää liiketoimintaa se ettei pienillä panoksilla enää voi voittaa edes pienimpiä alavoittoja? Omalla kohdalla osallistuminen on loppunut juuri tämän vuoksi.
      Joko foliolla tai ilman voi jokainen havaita että miljoonavoitot osuvat etelään ja länteen, ja kaikki nettimiljoonat samoin.
      Ruotsikin pärjää jo Eurojackpotissa Suomea paremmin, peliyhtiö on päässyt tavoitteeseensa.

      • Anonyymi

        Joku toinen keskustelija arveli myös että jos [ottaa lainan ja] ostaa tuhannella eurolla lottoa eli tuhat riviä niin "voittokertymä" olisi 72 euroa ja tappiot siten 928 euroa. Ei kovin juhlallinen palautusprosentti. Liekö katsonut saman Jethron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku toinen keskustelija arveli myös että jos [ottaa lainan ja] ostaa tuhannella eurolla lottoa eli tuhat riviä niin "voittokertymä" olisi 72 euroa ja tappiot siten 928 euroa. Ei kovin juhlallinen palautusprosentti. Liekö katsonut saman Jethron.

        Veikkaus on valtion läPikorruptoitunut monopolilaitos joka jakaa ms voittoja omille virkamiehilleen ja muille ns hyväpahaosaisille. Kerro montako voittajaa tunnet. Sitähän mekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaus on valtion läPikorruptoitunut monopolilaitos joka jakaa ms voittoja omille virkamiehilleen ja muille ns hyväpahaosaisille. Kerro montako voittajaa tunnet. Sitähän mekin.

        Kannattaa lopettaa pelaaminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaus on valtion läPikorruptoitunut monopolilaitos joka jakaa ms voittoja omille virkamiehilleen ja muille ns hyväpahaosaisille. Kerro montako voittajaa tunnet. Sitähän mekin.

        Olisi outoa, jos joku tuntisi yhtään suurvoittajaa (poislukien mahdolliset omat perheenjäsenet tai kimppapelin osalliset). Vain idiootti kertoo muille voitostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaus on valtion läPikorruptoitunut monopolilaitos joka jakaa ms voittoja omille virkamiehilleen ja muille ns hyväpahaosaisille. Kerro montako voittajaa tunnet. Sitähän mekin.

        ''...voittoja omille virkamiehilleen ..''
        Veikkaus Oy:n palveluksessa ei ole virkamiehiä.


    • Anonyymi

      40 vuoden lottoamisella useammalla rivillä ei yhtään edes 50 euron kertavoittoa. Melkein 2 vuotta ilman yhtään ainoa voittoa ja yli 10 vuoteen suurin voitto on ollut 10 euroa neljällä oikein.

      • Anonyymi

        Lienee kohtuullisen iso summa, jonka 40 v. veikannut on rahojaan menettänyt. Ehkä on parempi olla edes ajattelematta moista.


      • Anonyymi

        Reilu 40v olen osallistunut Lottoon. Vuonna 1986 osui 6 oikein ja rahaa tuli n.6000mk.
        Se oli silloin lähes 3kk nettopalkka. Sen jälkeen on tullut kymppi tai kaksi, sillointällöin....
        Vakioveikkauksessa on tullut pari kertaa runsaat 30 000 euroa. Pitkävedossa viimeiset viisi vuotta, sentään muutaman satasen voitolla.


    • Anonyymi

      Tänään keksin korkeatasoisen lotto rivin se on jytky viikonloppuna.

      • Anonyymi

        Eli 2,4 miljoonaa rikkaampi oot muutaman viikon päästä. Onnittelut Sinulle ja miehellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli 2,4 miljoonaa rikkaampi oot muutaman viikon päästä. Onnittelut Sinulle ja miehellesi.

        Kiitos. Mieheni kiittää myös onnitteluista!


      • Anonyymi

        Onnittelut minunkin puolestani. Miten meinaat sijoittaa voittamasi 2,4 miljoonaa euroa. Vaihtuuko auto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut minunkin puolestani. Miten meinaat sijoittaa voittamasi 2,4 miljoonaa euroa. Vaihtuuko auto?

        Täytyy nyt ensin tottua ajatukseen, että keksimäni korkeatasoinen lotto rivi toi juuri sen jytkyn, jota kaipasin. Auton valinta tapahtuu sinä aikana, kun odotetaan rahaa tilille eli huomisesta 3 viikkoa ja olen 2,4 miljoonaa euroa rikkaampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy nyt ensin tottua ajatukseen, että keksimäni korkeatasoinen lotto rivi toi juuri sen jytkyn, jota kaipasin. Auton valinta tapahtuu sinä aikana, kun odotetaan rahaa tilille eli huomisesta 3 viikkoa ja olen 2,4 miljoonaa euroa rikkaampi.

        Sitten ehkä lopetat kirjeenvaihdon itsesi kanssa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ehkä lopetat kirjeenvaihdon itsesi kanssa ?

        No eipä tässä oikein muuta tekemistä ole -miljonäärinä. Sulla varmaan alkaa kohta taas joku paskapalaveri jossa pierettää ja haukotuttaa koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä tässä oikein muuta tekemistä ole -miljonäärinä. Sulla varmaan alkaa kohta taas joku paskapalaveri jossa pierettää ja haukotuttaa koko ajan.

        luu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe