Mistä tähdistä he tulevat?
Mitä mieltä ovat kommunistit alieneista?
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
He luulevat olevansa itse :=)
- Anonyymi
Joka jenkkileffassa alienit esitetään kommareina vai oletteko nähneet että yksikään alieni ostaisi rahalla maanasukilta mitään? Niitä leffoja ei taida olla,ovat tulleet vain sotimaan ja valloittamaan maan.
- Anonyymi
Eräs pelottava alieni on erään suurvallan eniten uutisiin päässyt presidentti ja Suomessakin on alienipuolue johon on liittynyt kannattajiksi samanlaisin perustein , samoin aattein , kuten sielläkin hänen kannattajikseen tavallisia harhaanjohdettuja kansalaisia . Nämä alienit yrittävät jopa valtaan nousua harhaanjohdettuja äänestäjiä hyväksikäyttäen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948529
- 926565
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636399Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345081Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo603907- 493401
- 503325
- 512992
- 562892
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866