Perussuomalaiset hallitsevat katuja ja puistoja. Perussuomalaistet hallitsevat myös eduskuntaa ja virastoja. Mitään ei tapahadu suomessa ellei Perussuomalaiset salli sitä.
Perussuomalaiset hallitsevat jo Suomea
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hallitse. Älä tule aivopestyksi. Älä anna mielikuvien voittaa.
Ne pitää vaan älämölöä päällä koko ajan. Voi erehtyä luulemaan,
että ne on hallitsee.- Anonyymi
Kyllä hallitsee rautaisella otteella. Sulla ei ole mitään mahdollisuuksia
- Anonyymi
Perussuomalaiset toimivat Trumpin hallinnon alla ja pitävät suomea panttivankinaan, kunnes vaalin tulos muutetaan.
- Anonyymi
Miksi Halla-aho haluaa tappaa meidät suomalaiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Halla-aho haluaa tappaa meidät suomalaiset?
Ehkä siksi suomalaiset, kun sanan 'suomalaiset' edestä puuttuu sana 'perus'.
- Anonyymi
Populistien aika on ollut ja mennyt Trumpin tappion myötä ja täällä euroopassakin populistit on vaikeuksissa on mielenosoituksia ja oikeusvaltioperiaatteet hukassa ja meillä Jussikin on siirtynyt Orpon tontille EU ei enää ole ongelma. Mutta demarit Sannan johdolla porskuttaa kuntavaalivoittajaksi sillä persujen peräkammarin pojat ovat ihastuneet Sannan toimintaan ja äänet menee demareille ja se on persuille iso menetys.
- Anonyymi
Hahhah. Kommarin toiveunta että Kommusmi lähtisi uuteen nousuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhah. Kommarin toiveunta että Kommusmi lähtisi uuteen nousuun.
Kommari mainittu ja persuilla kaikki hyvin?
- Anonyymi
"Aseita tulee Venäjältä ja se on kaks päivää niin roskat on siivottu"
Niin, miksi se Halla-aho nyt aikoo tappaa meidät suomalaiset? - Anonyymi
On kovia kavereita. Ihan pelottaa
- Anonyymi
Hyvä lisä persuvitseihin!!!
- Anonyymi
''Perussuomalaiset hallitsevat katuja ja puistoja. '' Perussuomaisten sotilassiiven edustajat partioivat ahkerasti katuja ja puistoja.Oodinin soturithan ovat persujen järjestysosasto. Lähinnä kyyläävät ulkommaistaustisia.Halla Jussin opin mukaisesti. Mitä tulee eduskuntaan ja virastoihin niin eduskuntaa he eivät hallitse vaikka itse niin kuvittelevat.Älämölä ja öyhötys ole mitään hallitsemista.Virastoja taas hallitsevat virkamiehet vartoiineen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117