oli 3 002 euroa ja Suomen 311 kunnan joukossa häntäpäässsä eli sijalla 278. Kyllä se tietysti erästä merkonomia lohduttaa että maassa oli vielä 33 Alajärveä heikkotulosiempaa kuntaa. Vimpelin vastaavat luvut olivat
3 537 euroa ja sijoitus 146 koko maassa eli heikompituloisia kuntia oli peräti 165. Mahtaa merkononomia luvut vähän kyrsiä vaikka hän ei oikein näistä luvuista piittaakaan.
Alajärven asukaskohtainen verotulo 2019
17
123
Vastaukset
- Anonyymi
Taas sama henkilö vääristää lukuja Alajärvi on suomen vahvimpia talous kuntia
- Anonyymi
TUOH.PERÄ.MAIST.Tervehdys. Pitkästä aikaa taas täällä. Olen kyllä huomannu kuinka monet kirjoittaa minun nimissä. Jotkut mainitsee että olisin joku merkonomi, empä ole kuitenkaan, turha sitä jaaritella. Mitä tulee asumiseen en ole muuttanut sama paikka, samoilta mutkilta. Mutta erittäin tunnettu, mutta ikinä ei tule selviämään. Turha arvuutella.
Vimpelin talous ei ole vahvalla pohjalla, talous mennyt alaspäin eräitten syystä miten kuntaa johdettu väärään suuntaan, ei haluta ymmärtää missä mennään. Kuntaliitos tulee sille ei voida enään mitään. Suunta on Alajärven kaupunki. Nyt on aika vaihtaa Vimpelille pystyvä johtaja. NÄILLÄ MENNÄÄN - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TUOH.PERÄ.MAIST.Tervehdys. Pitkästä aikaa taas täällä. Olen kyllä huomannu kuinka monet kirjoittaa minun nimissä. Jotkut mainitsee että olisin joku merkonomi, empä ole kuitenkaan, turha sitä jaaritella. Mitä tulee asumiseen en ole muuttanut sama paikka, samoilta mutkilta. Mutta erittäin tunnettu, mutta ikinä ei tule selviämään. Turha arvuutella.
Vimpelin talous ei ole vahvalla pohjalla, talous mennyt alaspäin eräitten syystä miten kuntaa johdettu väärään suuntaan, ei haluta ymmärtää missä mennään. Kuntaliitos tulee sille ei voida enään mitään. Suunta on Alajärven kaupunki. Nyt on aika vaihtaa Vimpelille pystyvä johtaja. NÄILLÄ MENNÄÄNTUOH.PERÄ.MAIST.Tervehdys. Pitkästä aikaa taas täällä. Olen kyllä huomannu kuinka monet kirjoittaa minun nimissä. Jotkut mainitsee että olisin joku merkonomi, empä ole kuitenkaan, turha sitä jaaritella. Mitä tulee asumiseen en ole muuttanut sama paikka, samoilta mutkilta. Mutta erittäin tunnettu, mutta ikinä ei tule selviämään. Turha arvuutella.
Vimpelin talous ei ole vahvalla pohjalla, talous mennyt alaspäin eräitten syystä miten kuntaa johdettu väärään suuntaan, ei haluta ymmärtää missä mennään. Kuntaliitos tulee sille ei voida enään mitään. Suunta on Alajärven kaupunki. Nyt on aika vaihtaa Vimpelille pystyvä johtaja. Olen Vimpelin älykkäin kuntaasioiden ja talouden tietäjä. NÄILLÄ MENNÄÄN - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vimpelin talous ei ole vahvalla pohjalla, talous mennyt alaspäin eräitten syystä miten kuntaa johdettu väärään suuntaan, ei haluta ymmärtää missä mennään. Kuntaliitos tulee sille ei voida enään mitään. Suunta on Alajärven kaupunki. Nyt on aika vaihtaa Vimpelille pystyvä johtaja. Olen Vimpelin älykkäin kuntaasioiden ja talouden tietäjä. NÄILLÄ MENNÄÄNTervehdys. Vimpelin kuntavero ensivuona 22,25% suomen korkeimpia, kriisikunta veroraja
21,00%, ja lisää tulee korotuksia kuntaveroon. IHAN MENEE KUIN SANOIN AIKAISEMMIN
NM: KAIKILLE TIEDOKSI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervehdys. Vimpelin kuntavero ensivuona 22,25% suomen korkeimpia, kriisikunta veroraja
21,00%, ja lisää tulee korotuksia kuntaveroon. IHAN MENEE KUIN SANOIN AIKAISEMMIN
NM: KAIKILLE TIEDOKSIOn se korkea kauhee vero. sääskestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se korkea kauhee vero. sääskestä
Alajärven vero 2021 21.75% suomen matalampia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alajärven vero 2021 21.75% suomen matalampia
Joku jaksaa lykätä potaskaansa eikä halua, osaa tai viiti googlata kuntien valtionosuuksista eikä kuntien verotulojen tasauksesta. Tasauksellahan Vimpeli talous pyörii mutta nyt se yskii pahasti, Vimpeli saa todella härskit tuet valtiolta, muuten ei pärjää. VIMPELISSÄ korona tilanne on paha tautia on paljon, nyt vanhukset totelkaa määräyksiä
yli 60 vuotiaat pysykää kotona ei missään nimessä NELLUUN . Tartuntoja paljon ei tapaamisia
KORONAASIANTUNTIJA/NELLUSTA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku jaksaa lykätä potaskaansa eikä halua, osaa tai viiti googlata kuntien valtionosuuksista eikä kuntien verotulojen tasauksesta. Tasauksellahan Vimpeli talous pyörii mutta nyt se yskii pahasti, Vimpeli saa todella härskit tuet valtiolta, muuten ei pärjää. VIMPELISSÄ korona tilanne on paha tautia on paljon, nyt vanhukset totelkaa määräyksiä
yli 60 vuotiaat pysykää kotona ei missään nimessä NELLUUN . Tartuntoja paljon ei tapaamisia
KORONAASIANTUNTIJA/NELLUSTAJoku jaksaa lykätä potaskaansa eikä halua, osaa tai viiti googlata kuntien valtionosuuksista eikä kuntien verotulojen tasauksesta. Tasauksellahan Vimpeli talous pyörii mutta nyt se yskii pahasti, Vimpeli saa todella härskit tuet valtiolta, muuten ei pärjää. VIMPELISSÄ korona tilanne on paha tautia on paljon, nyt vanhukset totelkaa määräyksiä
yli 60 vuotiaat pysykää kotona ei missään nimessä NELLUUN . Tartuntoja paljon ei tapaamisia. Ihan hurja tilanne Vimpelissä.
KORONAASIANTUNTIJA/NELLUSTA - Anonyymi
Kontit tulleet takaisin Saarikentälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kontit tulleet takaisin Saarikentälle?
Minä tutkin virallisesti luottoluokituksen Alajärven talous tilanteesta, tarkkojen analyysien mukaan, tutkimusten mukaan Alajärvi saa kolmen A-luokan hyvästä talouden hoidosta eli parhaimman luokan. Alajärven talous on vakaa hyvät puskurit. Pyydetty tehtäväksi Vimpelin luottoluokituksesta lähipäivänä sekin tulee
- Anonyymi
Alajärvellä on verokertymä kolmekretaa isompi kuin vimpaelissä .Pääomatulot noin viisikertaa isommat kuin vimpelissä. Alajärvellä on ale 18 vuotiaita enemän kuin vimpelissä asukaita, nämä kouluikäiset ja nuoret eivät maksa veroa.
- Anonyymi
Soitin Pro Alajärvi-liikkeen talous osastolle ja kerroin että ikäluokissa ei ole kuin prosentin kymmenyksen eroja Vimpelin ja Alajärven välillä. Löivät luurin korvaan ja tuumasivat että prosentit on prosentteja, ei niillä ole mitään tekemistä ikäryhmien koon kanssa.
- Anonyymi
Yks merkonoomi kirjoitti:"Alajärvellä on verokertymä kolmekretaa isompi kuin vimpaelissä .Pääomatulot noin viisikertaa isommat kuin vimpelissä. Alajärvellä on ale 18 vuotiaita enemän kuin vimpelissä asukaita, nämä kouluikäiset ja nuoret eivät maksa veroa".
Potaska mikä potaskaa. Kunnan veropottia ei jaeta kunnan väkiluvulla vaan vertettavien määrällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks merkonoomi kirjoitti:"Alajärvellä on verokertymä kolmekretaa isompi kuin vimpaelissä .Pääomatulot noin viisikertaa isommat kuin vimpelissä. Alajärvellä on ale 18 vuotiaita enemän kuin vimpelissä asukaita, nämä kouluikäiset ja nuoret eivät maksa veroa".
Potaska mikä potaskaa. Kunnan veropottia ei jaeta kunnan väkiluvulla vaan vertettavien määrällä.Vimpeli suurin apujen saaja.
- Anonyymi
Onkohan alkolla osuutta siihen että Alajärven taloustilanne ja työllisyys on niin huonolla tolalla, naapurikunnissa taas työttömyys pientä ja väki hyvinkin urheilullista ja tervettä.
- Anonyymi
Miksi lappajärvi ei saanut köyhäinapua?
- Anonyymi
Kateus Alajärveä kohtaan on ansaittua,heh hehe heh. Kylmäkontti saarimaalle kosk ase ei enää ole saarikenttä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768