Aseistatunut Amerikan Jeesus

Anonyymi

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      A. White Suuri Taistelu tappaja Jeesus.
      Ei ole täysjärkisiä nuo pastorit.

      • Anonyymi

        Rikollisjärjestö, rahanpesua ja paljon bisneksiä.
        Veronkiertoa.
        Suojelurahan keruuta sapattisin.
        Ihan kuin SDA olisi rikollisjärjestö jos pomona aseistautunut Jeesus.
        Voiko joku kirkko enää hullummaksi mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikollisjärjestö, rahanpesua ja paljon bisneksiä.
        Veronkiertoa.
        Suojelurahan keruuta sapattisin.
        Ihan kuin SDA olisi rikollisjärjestö jos pomona aseistautunut Jeesus.
        Voiko joku kirkko enää hullummaksi mennä.

        "Jos tulet ensi sapattina Adventtikirkkoon voit voittaa ilmasen rynnäkkökyväärin."
        - Sopii hyvin myös Adventtikirkkoon koska tulossa suuri taistelu.

        https://www.nydailynews.com/resizer/btn44pQMXC7NFVH61BloR2SrWbM=/630x630/top/arc-anglerfish-arc2-prod-tronc.s3.amazonaws.com/public/UR44WKUVQSGOCLLZR5V5DE6NW4.jpg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos tulet ensi sapattina Adventtikirkkoon voit voittaa ilmasen rynnäkkökyväärin."
        - Sopii hyvin myös Adventtikirkkoon koska tulossa suuri taistelu.

        https://www.nydailynews.com/resizer/btn44pQMXC7NFVH61BloR2SrWbM=/630x630/top/arc-anglerfish-arc2-prod-tronc.s3.amazonaws.com/public/UR44WKUVQSGOCLLZR5V5DE6NW4.jpg

        On se niin hienoa olla Amerikan lahkon jäsenenä Ellenin hengessä kuin vanhaan hyvään aikaan Daavidin Oksassa jonka johtajilla ja jäsenillä adventistitausta.
        Adventismista on sikinyt vaarallisia lahkoja mm. Suomeen Spaup:n osasto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se niin hienoa olla Amerikan lahkon jäsenenä Ellenin hengessä kuin vanhaan hyvään aikaan Daavidin Oksassa jonka johtajilla ja jäsenillä adventistitausta.
        Adventismista on sikinyt vaarallisia lahkoja mm. Suomeen Spaup:n osasto.

        Pulutallaajat antavat unifirmuihin pukeutuville nuorille sotilaskoulutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pulutallaajat antavat unifirmuihin pukeutuville nuorille sotilaskoulutusta.

        Katsohan kertaaja Suomessakin jo useamman kerran näytetty dokkari.
        Puhu sitten, jos ymmärrät.
        Lähes puolet amerikkalaisistakin syyttää virkavaltaa, siellähän on maan tapa- viranomaisilla toimia, miten toimii. Sitten mieti se tuuli- olosuhteet jne. Jos Suomen poliisi olisi ollut asialla, koko tapausta ei edes muistettaisi, koska lopputulos olisi toinen.


    • Anonyymi

      Sorry vaan, mutta Spectrum ei ole adventtikirkon julkaisu eikä edes arvostetuin. Se on pienen kirkkoa kritisoivan liberaaliadventistiporukan omakustanne.

      • Anonyymi

        Hmmm...ei niin pienenkään. Kaikki tuntemani suomalaiset adventistipastorit lukevat Spectrumia.


    • Anonyymi

      Aloitus on täyttä huuhaata.

      • Anonyymi

        Sinä itse olet huuhaata. Hahhaaahaaaahaaaaaa!!!


    • Anonyymi

      Fundamentalisti adventistit janoavat Suurta Taistelua Ellenin hengessä ja uskovat sunnuntai pedonmerkkiin.
      Oletko sinä sellainen adventisti?

      Joulukuussa 2008 Spectrum ilmoitti, että sen verkkosivusto on toisella sijalla "adventististen uutisten ja kommentointiin suuntautuneiden verkkosivustojen" joukossa, jonka kärjessä on vain Adventist Review.

      • Anonyymi

        Se oli 2008. Nyt on nyt.


      • Anonyymi

        Sapatti on raamatun luomiskertomuksessa Valtakunnan levon oppi ja Herran tahdon ilmaisu.
        Sunnutai on ihmisioppi ja niskottelun merkki, joka se tieten tekee.
        Kirjoitusten hengessä sen voi uskoa.
        Mutta eksyneet ovat pimeydessä, eivätkä he tajua Sapatin Herran nimestäkään sapattia, lepoa valtakutaa jne.
        Heille tajuntaan on iskostunut jäsenkirjat ja kirkkokunnat.


    • Anonyymi

      Ja hän sanoi heille: "Kun minä lähetin teidät ilman rahakukkaroa ja laukkua ja kenkiä, puuttuiko teiltä mitään?" He vastasivat: "Ei mitään". Niin hän sanoi heille: "Mutta nyt, jolla on kukkaro, ottakoon sen mukaansa; niin myös laukun.
      Ja jolla ei ole, myyköön vaippansa ja ----->>> ostakoon miekan. (Luk 22:35-36)

      Onhan tuo taivaan joukot aika aseistautuneet. Tuskin sinne perkeleellä on asiaa ja onhan tuo elämänpuun johtavan polun esteenä kerbit välkkyvin miekoin.

      Kokeiletteko pääsyä omin luvin perille? Jos ei vielä ole koettu, niin kerron.
      Te kuolette synteihinne.

      Ei ase kerro muutakuin sen, että kenen kädessä se on.

      Kain tappaa veljensä Herran edessä, mutta te tapatte myös vihassa.
      Siksi sanotaanko miekka, että tuossa on "nykypäivän kuva", jos ei osaa lukea.

      • Anonyymi

        Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa. Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne. Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt. Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat. Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni. Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni. Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.
        (Joh 15:18-25)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa. Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne. Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt. Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat. Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni. Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni. Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.
        (Joh 15:18-25)

        Adventistit vihaavat muita uskovia.
        He ovat adventisteille saastaa ja vääräuskoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa. Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne. Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt. Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat. Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni. Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni. Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.
        (Joh 15:18-25)

        "Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden"

        No kuule ihan itsenne ja paskalahkojenne takia te joudutte muiden hampaisiin. Sinäkin olet tekopyhä helluntaihurskastelija pahimmasta päästä.


    • Anonyymi

      Mistä päättelet niin, että Spectrum olisi Adventtikirkon arvostetuin lehti? Olet pahasti väärässä!!!

      • Anonyymi

        Amerikan Jeesus.
        Adventistit ja jehovat kuuluvat parhaimpaan A- ryhmään vaikka eivät ole penaalin terävimpiä kyniä.
        Uskonsa kullakin.


      • Anonyymi

        Spectrum edustaa sananvapautta adventtikirkossa.
        Muut adventistien ylläpitämät lehdet ja toimitukset ovat sananvapautta vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spectrum edustaa sananvapautta adventtikirkossa.
        Muut adventistien ylläpitämät lehdet ja toimitukset ovat sananvapautta vastaan.

        Älä nyt ole typerä.


    • Anonyymi

      Mitä sykkyräisempi on raamatun kertomus, sen uskottavami se on.
      Amerikassa kaikki on dollarille alisteista. Tarinoista otetaan kaikki irti, hyvällä jutulla voi rahastaa.
      Ei adventtikirkko Suomessa tee poikkeusta. Minulla on pinkka edesmenneen läheiseni Nykyaikoja. Monen monta paperista vuosikertaa. Niistä käy hyvin selville kultin motiivi.
      Arvatkaa mikä se on?

      • Anonyymi

        Sda järjestön organisaatio on hirveän hierarkinen ja kallis.
        Kysymys on vallan käytöstä ja sinislimäisestä uskosta.
        SDA järjestöä on syytä totella.
        Toisinajattelijoita ei suvaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sda järjestön organisaatio on hirveän hierarkinen ja kallis.
        Kysymys on vallan käytöstä ja sinislimäisestä uskosta.
        SDA järjestöä on syytä totella.
        Toisinajattelijoita ei suvaita.

        Jos ei hyväksy kirkon virallista oppia, niin voi mennä muualle.


    • Anonyymi

      Amerikan Jeesusta ei noin vain ristille ripustetakaan. Siinä kuoloo muutama muu ukko ensin.

      • Anonyymi

        Löytyy uususkonnollisia organisaatioita miljoonine jäsenineen joilla on parempi amerikan jeesus.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe