Kuka tekee työn kunnolla?
Tarkoitus olisi maalautta henkilöautosta kummatkin sivut ja konepelti.
Ei muuta vikaa kuin runsaasti kiven iskuja.
Työn jälki pitäis kestää muutaman vuoden , eli pohja työt tehrävä kunnolla.
Onko paikallisilla minkälaisia kokemuksia?
Itse asun Tuusniemellä.
Eikä täältä löydy tekiää
Onko Outokummussa hyvää automaalaamoa?
27
3881
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole okussakaan.
- Anonyymi
On täällä, mutta aivan väärä paikka kysyä. Pitää kysellä oikeista paikoista.
- Anonyymi
ehdottomasti joensuuhun
- Anonyymi
Kyllä ammattimies Okusta löytyy, Mikko Hovinen Uudet Urat ky, Kalattomantie osoite
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ammattimies Okusta löytyy, Mikko Hovinen Uudet Urat ky, Kalattomantie osoite
Mika Pasanen, Okun autohuolto Kalattomalla. Sillä pojalla on työnjälki hyvä ja pohjat tekee todella tarkasti. Aikalailla on sellaisia mandariinipinnan vetäjiä Okussa, 70% tekee periaatteella "rahat pois äkkiä" ja laatu on mitä on..
Vie Mikalle jos hyvän haluat, tekee myös vakuutusyhtiöille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mika Pasanen, Okun autohuolto Kalattomalla. Sillä pojalla on työnjälki hyvä ja pohjat tekee todella tarkasti. Aikalailla on sellaisia mandariinipinnan vetäjiä Okussa, 70% tekee periaatteella "rahat pois äkkiä" ja laatu on mitä on..
Vie Mikalle jos hyvän haluat, tekee myös vakuutusyhtiöille.Pasanen hinkkaa omia romujaan silloin harvoin kun paikalla edes on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen hinkkaa omia romujaan silloin harvoin kun paikalla edes on
Ovella käytiin useita kertoja ja hyvä niin.
Kallis työnjälki appelsiini pinnalla kertoivat asiakkaat meillekkin. Löydettiin oikea tekijä jolla malaamotilat kunnossa ei tarvitse pölyiseen pajaan viedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras automaalaamo
- Anonyymi
Taitaa olla huippu maalaamot Outokummussa , kun näin vähän on kommentteja siunaantunut.
- Anonyymi
Huovisen maalaamo ainut missä on nykyaikaiset laitteet ja ammattitaitoinen takijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huovisen maalaamo ainut missä on nykyaikaiset laitteet ja ammattitaitoinen takijä
Viime viikolla olin menossa käymään , mutta kaksi isoa koiraa hyppi autoa vasten enkä uskaltanut nousta autosta. Onneksi kyljen maalaaja löytyi Ylämyllyltä samalla reissulla
- Anonyymi
Suvisrannan tieltä löytyy primaa jälkeä tekevä automaalaamo, takuulla.
- Anonyymi
on outokummun paras auto korjaamoj ja maalaamo oopel huollossa polvijärven tiellä entinen agri on ystävälline palvelu ja nyky aikaiset tilat poiketkaa suosittelen
- Anonyymi
olen aivan samaa mieltä ooppel korjaamo on hyyvä ainut huono homma on kun ei pankki kortti käy pitätää hakea seinästä rahat että saa maksettua käteisellä
- Anonyymi
Onko se auki kun valot ei pala koskaan. Minä olen ajatellut että koronan takia suljettu koko liikekeskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se auki kun valot ei pala koskaan. Minä olen ajatellut että koronan takia suljettu koko liikekeskus.
persut yrittäjän kimpussa!
- Anonyymi
Vie autosi suoraan Joensuuhun tai Martonvaaraan Laitiselle. Outokummussa ei taida löytyä asiallista tekijää mistään, persuilijat pilaa niidenkin vähien työmahdollisuudet paskanheitollaan.
Muistaakseni aikoinaan Pirinen oli kalattomalla hyvän jäljen tekijä, vieläkö Suvisrannan Kaasinen maalaa ?? - Anonyymi
Et varmasti löydä hyvää maalaamoa jos tältä palstalta etsit! Täällä on enemmänkin vain paikkakunnan mustamaalaajia.
- Anonyymi
Vieläkö Hovisen maalaamo on toiminnassa?
Mitään jukista tietoa ei löydy- Anonyymi
Taitaa olla kirpputorilla koko ajan . maalaus touhut jäänyt vähemmälle
- Anonyymi
Ei ole ees oikeaa korjaamoa kun Oinosen Jaska lopetti.
- Anonyymi
Jaskako lopetti ??
Jäikö eläkkeelle vai siirsikö toimipisteensä toisaalle ??
- Anonyymi
Ei kai Jaska oo vielä edes kahdeksaakymmentä täyttänyt.
- Anonyymi
Maalaa itse tai vie Ylämyllylle tai Joensuuhun, Outokummusta ei kunnollista maalaria löydy etsimälläkään...
- Anonyymi
Huollatan myös autoni Joensuussa, palvelu on joutuisaa ja ystävällistä
- Anonyymi
Paskasella taitaa suurin osa ajasta mennä omien romujensa hinkkaamiseen silloin harvoin kun edes paikalla on
- Anonyymi
Juu omat romut ja asiakkaitten kusetus onnistuu vanhoja mummoja asiakkaina
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338