Miksi minun pitää osallistua maapallon pelastamiseen (ilmasto- tai miltä tahansa katastrofilta) jotta maapallolla voisi elää 5-10 miljardia loisijaa enemmän?
Suostuisin kyllä, jos maapallon väkiluku vakiinnutettaisiin nykyiseen esim. laittamalla rankat pakotteet ylikansoittuville maille, mutta mitään tallaista ei ole näkyvissä.
Mikä olisi syy miksi osallistuisin johonkin "ilmastotalkoisiin"? Oma tai jälkeläisten tulevaisuus ei motivoi, se kun näillä näkymin tulee olemaan rajua kehdosta-hautaan- raatamista joutilaiden elintasosurffareiden elättämiseksi?
Antakaa syy: miksi minun pitäisi pelastaa maapallo
42
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pelastin ennen, tätä...meille kaikille.
Mitä enemmän säästyi, sitä enemmän ilmestyi varkaita paikalle.
Sitä enemmän poliitikko patsasteli avokaivoksen sakkaaltaan vierellä ja se antoi luvan päästää ne maaperään, lähivesiin, kaikkien pohjavesiin.
Kenelle mä pelastan tätä maata? Kaitaiselle...sen kakaroille?
Stubille...että sillä riittää karsinassa kuraa?
Saksalaisille patruunoille?
Saulin ...muistolle?
Vihreiden mepille?
Olen jotenkin sitä mieltä, että pascan on aika osua tuulettimesta myös päättäjän naamaan.
Anna mennä. Niin, kaikki kärsii. Sellaisia ovat narsistit ja sosiopaatit.
Ne ei tajua, edes sitten kun on osunut jo. - Anonyymi
Aloittajan osuus on pieni, koska Kelan tukea ei leikata.
- Anonyymi
Sinun täytyy välittömästi purkaa ajatuksesi Mikko Kekäläiselle. Hän kyllä palauttaa sinut maanpinnalle ja kertoo, miksi ihminen on maailman tärkein laji.
- Anonyymi
Siksi koska asiasta päättävät tahot ovat päättäneet asian puolestasi. Ei sinulla mitään vaikutusvaltaa asiaan ole joten kysymys on varsin turha. Vähän kuin kysyisi: ”miksi minun pitää osallistua verojen maksamiseen?”
- Anonyymi
Jälkimmäinen kysymys on ajankohtainen.
En halua maksaa sipilän enkä ministerin palkkaa.
En halua elättää mep iä, enkä ursulaa enkä merkkeliä. - Anonyymi
Minä hyväksyisin verojen maksamisen jos niillä ei elätettäisi joutosakkia jotka
a) maripöllyssä tukkivat liikennettä
b) katkovat päitä kostoksi mielensä pahoittamiseksi
c) jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälkimmäinen kysymys on ajankohtainen.
En halua maksaa sipilän enkä ministerin palkkaa.
En halua elättää mep iä, enkä ursulaa enkä merkkeliä.Sinä et kuitenkaan asiasta päätä. Maksat mukisten tai mukisematta, lopputulos on silti sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et kuitenkaan asiasta päätä. Maksat mukisten tai mukisematta, lopputulos on silti sama.
Saanko kilauttaa kavereilleni brittein saarilla ja kysyä onko todella näin, ennen kuin lukitaan vastauksesi? ;) :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
c) jne.Eli mm. sinut elätetään verorahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko kilauttaa kavereilleni brittein saarilla ja kysyä onko todella näin, ennen kuin lukitaan vastauksesi? ;) :)
Luuletko että mikään muuttuu? Verot pienenee? Kaikkea sitä rahvas kuvitteleekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mm. sinut elätetään verorahoilla.
Voisitko perustella sanomasi?
Vai oliko se vain kiukunpurkaus siitä kun löysit itsesi heti ryhmästä a)? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että mikään muuttuu? Verot pienenee? Kaikkea sitä rahvas kuvitteleekin.
Ei vaan luulen että EU-jäsenmaksut loppu nyt ihan tykkänään briteiltä. Eikä siitäkään maasta sit nyt livahda enää sentin lanttiakaan enää muutenkaan muihin EU-maihin, kuten tästä Suomestamme joka saatanan vuosi miljarditolkulla ja kiihtyvällä tahdilla! :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
c) jne.Itseasiassa silloin meillä olisi myös alhaisemmat verot ja rahaa jäisi paljon enemmän käyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan luulen että EU-jäsenmaksut loppu nyt ihan tykkänään briteiltä. Eikä siitäkään maasta sit nyt livahda enää sentin lanttiakaan enää muutenkaan muihin EU-maihin, kuten tästä Suomestamme joka saatanan vuosi miljarditolkulla ja kiihtyvällä tahdilla! :/
Kyllä ne keksii minne ne säästetyt rahat laitetaan. Ainakaan kansalle niitä ei jaeta. Milloin on historiassa muka kansalle mitään annettu tai maksuja höllennetty? Minä en ainakaan muista, aina on vaan maksuja keksitty lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep ja suomalainen veronmaksaja maksaa senkin edestä. 😂
- Anonyymi
Aloittaja on oivaltan u t juuri. Tarkeimmän. Ajatuksen ja toiminnan joka maailmaa pyörittää.
Kaikea mi t ä markkinoidaan sen on tarkoitus tuottaa jollekkin toiselle t aha ja b ltaa.
Esim vaikka hyväntekeväisyysjärjestöt tuotaa johtajilee satojen tuhansien palkan.
Esim vihreiden luonnonsuojelu tuottaa bensa veroina val y uonkassaan lisää t ahaa vain työlöisil y ä ja jaetaan yritystukina kokoomuksen jäsenille.
Ilmas y on pelastamisella kerätään samoin verovatoja. Kansalta ja jartaan rikkaille milloin milläkin verikeella.
Äsamoin terveystuotteet ja lääkintäpalvelut..
Esim kun verenpaineeni ja kolestroolin l aski ei lääköri suinkaan lääkkeitä lopetanu t vaan kirjoit y i keralla kolmen vuoden resptin .
Kumaa kullä kun alkuu ol i a k na usimisen kanssa hankaluutta.
Siis kaikea mitä markkinoidaan l n t kaan aåtaloudeline hyty.
Ei kukaan markkinoi mi y ään mi k ö y uottaa kenellekkäön ilmaiseksi kait se utse istaisi ne ja rikastuisi.
Yritystukiloiset tlihin ei kelaan- Anonyymi
Onko tuo suomea?
- Anonyymi
Joka maalle pitäisi asettaa väestökiintiö.
- Anonyymi
Ennenhän se olikin kun rajat pidettiin viisaasti kiinni.
- Anonyymi
Kuka sen asettaa? Sinäkö? Täysin epärealistinen esitys.
- Anonyymi
Ja joka maan hiilijalanjälki pitäisi ilmoittaa muodossa 1 hiilijalanjälki kertaa väestön määrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sen asettaa? Sinäkö? Täysin epärealistinen esitys.
Sama taho joka valvoo päästökauppaakin.
- Anonyymi
Koska muuten naapurin hullu-reetta kiukkuaa!
- Anonyymi
Jos nykyinen vihreä suvakkiporukka jatkaa olemassaoloaan, ei ole mitään syytä pelastaa maapalloa.
Pikemminkin kunnon ydinsota olisi paikallaan. Jos jotkut siitä selviäisi, olisi heillä ainakin arvot kohdillaan. - Anonyymi
Tätä ketjua kun katsoo, siis miten suvakit ovat heti nälvimässä, menee ne viimeisetkin syyt pelastaa maapallo.
- Anonyymi
Muista, että sinäkin elät suvakkien verotuloilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista, että sinäkin elät suvakkien verotuloilla.
Suvakkien verotuloilla eivät elä edes suvakit itse. Koska niitä ei ole.
Mutta senhän tiedät itsekin, kokemuksesta.
- Anonyymi
Ilmasto ilmasto suomalaiset tuhoaa maksamaan kaiken maailman pelastus
- Anonyymi
Ei vaan kiinnosta elää vihervasuriporukan askelmerkkien mukaan, kun vaativat muilta tekoja mutta itse elävät ökysti suurissa päästötalkoisiin jne. Aloittajan analyysi osui aivan kohdalleen.
- Anonyymi
Jos ihmiselämällä ei ole arvoa, niin miksi sinun elämällä olisi? Olisiko oikeus ja kohtuus, että sinut poistettisiin (sananmukaisesti) ilmaa pilaamasta?
- Anonyymi
Elämällä on joku arvo. Mutta pitäisi toimia luonnon ehdoilla ja antaa ylimäärän kuolla pois, eli niiden joilla ei selvästikään ole mahdollisuus elättää itseään. Ei pidä ruokkia väkeä joka vain kuormittaa.
Näin jos kerran maapallo pitää oikeasti pelastaa. Ei tämä ole ideologinen kysymys vaan luonnonvalinta. - Anonyymi
Miksi vihreät saavat päättää että maapallo yleensä on pelastettava ja suomalaisten on osallistuttava siihen? Mutta sen sijaan banaanikärpästen tavoin sikiävä kolmannen maailman väestö voi vaan kerätä rusinat pullasta?
- Anonyymi
Ihmiselämän arvo ei ole vihervassarien määriteltävissä, sorry siitä.
- Anonyymi
Jos ihmisiä on liikaa, niin miksi SINÄ et olisi yksi ylimääräisistä ihmisistä. Sinäkö sen määrität, että sinä et ole täysin ylimääräinen ilmanpilaaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihmisiä on liikaa, niin miksi SINÄ et olisi yksi ylimääräisistä ihmisistä. Sinäkö sen määrität, että sinä et ole täysin ylimääräinen ilmanpilaaja?
En elä ylikansoittuvassa maassa. Kuolevat ja pienenevät kansat eivät ole ongelma.
Ei siinä sen kummempia määritelmiä tarvita.
- Anonyymi
Maailma pelastuu heti kun ihminen lakkaa olemasta lajina tyhmä, ahne ja itsetuhoinen joten anna mennä vaan. Pasko vielä niin paljon kun ehdit ja naura loisijoille kun vielä ehdit.
- Anonyymi
Ei tässä juuri muuta voi. Kun vaan keksisi, miten voisi elää ilman että pitää elättää niitä jotka eivät tee muuta kuon syövät ja paskovat, ja kokonaan muiden kustannuksella.
- Anonyymi
Kaikkien vihetsuvakismista eri mieltä olevien olisi siis uhrauduttava ja lakattava olemasta jotta satojen miljoonien turhien tyhjäntoimittajien lauma pelastuisi.
Mutta kuka silloin tämän lauman ruokkii ja elättää, jos kaikki tarpeellinen väki on uhrannut itsensä? - Anonyymi
Sintun pitää pelastaa maailma koska minä haluan rahasi.
Ei sinun tarvitse osallistua millään tavalla maapallon pelastamiseen. Riittää, kun et osallistu sen tuhoamiseen etkä käytä resursseja yli oman osuutesi. Ei se sen vaikeampaa ole.
- Anonyymi
Armeijat, asetehtailijat ja sotilaat voisi velvoittaa maksamaan ilmastomaksua vahingollisesta ja täysin turhasta toiminnastaan.
- Anonyymi
Kuten myös YK:n ja Punaisen Ristin henkilöstö. Siinä on väki joka kaikkein eniten yrittää pitää turhakkeet elossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1013522Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3091896Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471717- 971582
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4141535Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21430Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311428Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431190MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar291034Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3581030